Vriendschap, De

Zaterdag en Zondag 15:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Recentelijk is dit restaurant 'omgevormd' van een uitstekend eetcafé tot een zaak waar alleen maar hamburgers te bestellen zijn.

Het interieur is grotendeels hetzelfde gebleven. En het personeel is nog even vriendelijk en attent, maar de menukaart vermeld alleen nog maar hamburgers.

Deze hamburgers smaken goed. Maar eigenlijk is het jammer dat de oude formule is verlaten.

Maar goed, wilt u een goede hamburger proeven dan is dit een uitstekend adres.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Een driegangenmenu voor maximaal 25 euro - of minder, wanneer de totale som van de gekozen gerechten lager is. Maar in ieder geval niet meer. Mijn partner koos voor een trio van soepjes als voorgerecht, waar hij zeer over te spreken was. Ikzelf had een salade met Tète de Moine kaas en appel, zeer geslaagd. Voor het hoofdgerecht koos mijn partner de sate van varkenshaas, ikzelf had de kalfslende met pepersaus. Manlief was over de saté niet heel enthousiast. Mijn kalfslende was in eerste instantie iets te ver doorbakken, maar de gastvrouw (Maria) kwam vragen hoe ik 'm vond en nam mijn bord gelijk mee terug naar de keuken. Binnen een mum van tijd had ik een vers bord, met alle bijgerechten én een perfecte medium rare kalfslende, alsmede de chef (Frans) aan tafel, die wilde weten waar het mis gegaan was. Heel soepel en professioneel opgelost, waarvoor dank. Het kaasplankje dat we beiden als dessert gekozen hadden, kon er eigenlijk niet meer bij, maar voor de leuke keuze aan Nederlandse kazen gecombineerd met rinse appelstroop hebben we toch nog een plekje weten te vinden. De inrichting is heel warm en origineel. Voor mijn partner wel jammer, dat de foto's (pagina's uit oude tijdschriften) voor hem ondersteboven stonden... Wanneer we dichter in de buurt zouden wonen, zouden we er zeker weer gaan eten.
Imagines .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Een gezellige bistro achtige ambiance.
De kaart vertoond lef en heeft veel keuze voor iedereen.
Anders dan anderen !
De gerechten die wij besteld hebben waren zeer smakelijk en de presentatie was ook goed.
De bediening was gewoon perfect !
Een absolute aanrader en een aanwinst voor Boxmeer !
Mcoolen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Klein en gezellig eetcafe. We hebben hier meerdere malen gegeten. Wij hebben het gevoel dat de meeste gerechten niet vers worden bereid en veelal in de steamer of magnetron worden opgewarmd. Meestal geen jus bij vleesgerechten. Een kotelet Suisse is het equivalent van de meer bekende Cordon Bleu, maar dan op basis van een kotelet. Nu kregen we een opgewarmde kotelet, niet gepaneerd en gevuld met Gruyere kaas, maar zonder jus en met een stukje gesmolten blauwe kaas. Wel vers gebakken frites en aan-gemaakte salade. Al bij al erg wisselend van kwaliteit
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Heerlijk geluncht bij De Vriendschap, een creatief en mooi aangekleed eetcafe. Men krijg hier waar voor zijn geld. Mooi opgedekt gerechten dat serveert wordt door de leuke sympathieke bediening. Bovenverdieping is ook echt prachtig.