Meer informatie over restaurant Vriendschap café restaurant

• : Parkeerplaats

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vriendschap café restaurant

Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een bijzonder eetcafé / restaurant in middelburg met een hele gezellige ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten, de wok mosselen en Limburgs varken waren super, ook de veggie noedelsoep als hoofd gerecht was erg goed. De kaart biedt voldoende en originele keuzes. Heerlijke betaalbare wijnen, en de bediening is zeer vriendelijk. Wij komen graag terug.
Miriam F.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en fijn tempo van uitserveren. Ook een mooie locatie om te zitten, zowel buiten ik de zon als binnen.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fraaie locatie op de hoek van de Middeleeuwse Markt. Het interieur is bruin, maar ruim en hoog. De tafels en de ruimte er omheen zijn soms wat aan de krappe kant. De sfeer is eetcafé, maar de kaart is ambitieuzer. Vooraf drie oesters (niets op aan te merken) en een ceviche van dorade (niet helemaal in balans; te weinig zoet, te zuur). Als hoofd de ovengebakken hele dorade (lekker!) met bijzondere vermelding voor de voortreffelijk aangemaakte (juist wel in balans) salade van rettich, koolrabi, rucola en veldsla. Missertje wat ons betreft is de vegetarische pasta 'Trofie & burrata' met gevarieerde groente plus leeglopende mozzarella (de 'burrata'), die iets te veel leek op de macaroni met kaas die we als student aten. Genoeg gezeurd... Leuk, zo'n avontuurlijke kookploeg! Benieuwd naar de longhaas, het livar varken de rib-eye van Clara.
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Bijzonder gerechten maar de naam is meer bijzonder dan het eten zelf. Lamsvlees bakken tot het knapperig is, lijkt mij niet zoals het hoort...erg vriendelijke bediening.
Coel R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wederom met vrienden van d'n overkant bij de Vriendschap geweest. De service is top!. Keurige en juiste uitleg over de verschillende menu's. Het 9 gangenmenu voor de dames was top, het Livarvarken weer geweldig. Ga zo door!
M. R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteravond hebben wij met zn 4en bij de Vriendschap gegeten en het was fantastisch.
Wij hadden gekozen voor de "12 kleine gerechten om te delen". Elke keer werden wij verrast door een heerlijk en mooi gerecht. Prijs kwaliteit top!
Wat ook erg belangrijk is, het personeel is deskundig; gastvrij en vriendelijk.
Absoluut een aanrader.
Lina T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Nog nooit teleurgesteld bij de vriendschap altijd een warm bad van lekker eten en goeie service vaak wisselende gerechten maar altijd lekker mooie plek op de markt in Middelburg
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijke mosselen gegeten, alles was keurig verzorgd. Vooraf een mandje brood met boter en een karaf kraanwater (goede service!). Bij de mosselen kregen we een verpakt eau de colonne zakdoekje....echt lekker gegeten op een gezellig terras.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Voor de tweede keer hier heerlijk gelunched, lekker Vlaams brood met zalm en roomkaas en tosti. Bediening was vlot n vriendlijk heerlijk on het zonnetje op een terras in Middelburg, maar ook binnen gzwllig, strak ingericht. Kortom volgende keer komn we weer
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Met mijn familie heel erg leuk gegeten bij de vriendschap. De service was zo enorm vriendelijk. We waren met een grote groep, enorm langzaam aan het bestellen, maar dat was geen probleem. Gratis karaffen kraanwater. Heerlijk eten, en een opvallende menukaart met bijvoorbeeld veganistische salades en bijzondere drankjes. Ook allergieen waren geen probleem.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Na een dag fietsen in en om Middelburg met 2 personen hier neergestreken op het terras. Middenin het centrum. Het was vrij druk, maar de sfeer was niet gehaast of gejaagd. Vriendelijke bediening.
Gekozen voor een vegetarische verse pasta, met veel knapperige groenten en olijven, tomatensaus en blauwe kaas. Vooraf bij het drankje kregen we een schaaltje brood dat heerlijk vers en knapperig was. Het brood dat we kregen bij de pasta vonden we droog en kwam niet uit de oven. Dat viel wat tegen. De pasta was verrukkelijk. Als nagerecht een glaasje met pana cotta met verse aardbeien; een mooi klein toetje. En superlekker!!
Heerlijk gegeten op dit adres.
Kar L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We waren in Middelburg op vakantie met de familie en besloten er te lunchen omdat we goed recensies hadden gelezen. Ze hebben een exclusieve lunchkaart met veel verschillende kazen. Een gewoon broodje gerookte zalm, tonijn of gezond staat er bijvoorbeeld niet bij.
Een zwangere vrouw kan hier niet veel nuttigen en als je dan om een kindermenu vraagt dus frietjes met snack wat normaal geen probleem is dan krijg je dit niet. De hamburger was al uitverkocht.
(Dit is het enige op de kaart van de vriendschap wat een zwangere vrouw voor de lunch mag nuttigen) of een broodje ham.
De rest van de familie vond het lekker maar niet speciaal. De gezelligheid mag een 10 krijgen.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wat mij betreft het beste restaurant in Middelburg. Ze gaan goed mee in de laatste trends en de borden worden erg mooi opgemaakt. Verder een heel gezellige en ongedwongen sfeer met een vriendelijke bediening. Ik heb hier een aantal keren gedineerd maar we komen er vaker voor de lunch. Dat is een echte aanrader.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij kwamen hier wat later op de avond terecht na een zeer matige ervaring elders. De Vriendschap heeft echt onze avond gered! De bediening was, zoals altijd, zeer attent en snel. Het eten was van een prima kwaliteit en doordat we hadden verteld over onze slechte ervaring elders kregen we ook nog een heerlijk dessert aangeboden. Hulde!
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Erg lekkere dorade gegeten. De bediening was correct en vriendelijk, ook al kwamen we pas om even voor negenen binnen. Misschien door het wat late tijdstip was niet de hele kaart meer beschikbaar.
JoeskaPrevosth .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
De voorronde op de plank echt fantastisch!!! Het gerecht is teveel voor 1 persoon dus wij hebben het samen gedeeld. Daarna had ik de mosselen en mijn vriend de entrecote. Waren beide ook super! Het dessert met witte chocolade viel een beetje tegen. Wij hebben geen witte chocolade geproefd, de kokos smaak was overheersend, maar dat mocht de pret niet bederven. De gerechten werden bij ons geserveerd door een enthousiaste dame, ik denk de eigenaresse, want ze was heel kundig. Onwijs aardige vrouw. De andere dames vonden wij een beetje slordig. Een legde het nagerecht uit en zei 'ja en daaronder zit een mix, maar ik weet niet van wat.' Derhalve een echte aanrader om een keer te gaan eten! En zeker de voorronde op de plank.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Vriendschap. Voor een woensdagavond zat het behoorlijk vol en de sfeer was gemoedelijk.

We waren met zijn 2en en kregen snel een tafeltje. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Bij onze drankjes kregen we ook meteen een karafje water en nadat we besteld hadden ook heerlijk brood met roomboter.

Mijn man bestelde de tomatenrisotto en ik koos de kaasfondue van camembert.

Allebei een heel goede keus, de risotto had ietsje zachter gemogen maar was verder goed op smaak. De kaasfondue was echt boven verwachting. Heerlijk met rauwkost, witlof en lekker brood. Absoluut een heel goede keus.

Helaas geen ruimte meer voor een dessert of koffie. Maar mochten we nog een keer in Middelburg zijn, dan weten we zeker waar we gaan eten!
Annemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk met vriendinnen zitten eten. Heel vriendelijke bediening en naar mijn smaak heel mooi ingericht. We zaten boven met uitzicht op de markt en aten alle vier de kaasfondue van camembert. Deze was heel lekker met lekkere verse groente en goed brood (prijs/kwaliteit was super). Wat ons betreft voor herhaling vatbaar en een absolute aanrader!
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
al jaren een hele mooie locatie met een goede keuken en bediening. de zaak is groot, maar t loopt gewoon lekker door, de bediening weet wat er aan de hand is en de keuken ook, geen stress geen paniek, lekker eten en goede service.. tot volgende keer.
Jannie198 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Lekker even geluncht, ik had de pulled pork deze is erg smaakvol, geserveerd op een hamburgerbroodje met salade en huisgemaakte frietjes, mijn tafelgenoten hadden gekookte mosselen en een hamburger deze waren ook goed. Lekker een glas wijn erbij, wat wil een mens nog meer. Nu is de vriendschap natuurlijk een leuke plek om te lunchen.