Vriendschap café restaurant

Markt 75 4331 LL Middelburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vriendschap café restaurant

• : Parkeerplaats

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vriendschap café restaurant

P K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Als een aanmerking sporadisch voor komt, is het eigenlijk een ingekleed compliment. Dat wil zeggen dat de grote lijn bij de Vriendschap prima is, alleen dit keer dus die aanmerking. Gekookte mosselen. Ik rook al iets toen de pan op tafel kwam. Op de bodem van de pan net iets teveel dichte mosselen en tijdens het openen van de anderen een paar die zich wanhopig aan de randen van de schelp vasthielden. Daarvan weer twee of drie die bedenkelijk roken. Jammer. Kennelijk te lang gelegen of verkeerd opgeslagen. Alles om de pan heen prima in orde. Het sympathieke gratis water, vers stokbrood met olijfolie. En dan die zo belangrijke factor in de horeca, de bediening. In ons geval ´Daphne´. Prettig, ongecompliceerd, klantgericht. Als iemand zo haar best doet, stap je ter plekke over die paar verkeerde mosselen heen.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Op een wat winderig terras een verrukkelijk verassingsmenu gegeten met een uiterst vriendelijke bediening. Het waren 9 gerechten (3 voor, 3 hoofd, 3 na) en toen we eerst de keuze op 12 gerechten waarschuwde de bediening dat dit wel wat veel is voor 2 personen. En terecht, de 9 gerechten waren meer dan voldoende. We komen er graag terug !
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
we gaan hier altijd naar toe als we in Middelburg zijn, maar deze keer was het een teleurstelling. erg lang wachten kleine porties prijzen flink verhoogd en een beperkte kaart. en dan hadden ze nog 2 gerechten niet. aspergesoep, Dorade en rib eye op zich oke, maar erg weinig patat en sla was een aanfluiting. jammer want wel erg keuk gelegen midden in Middelburg
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk verrassend gegeten, 9 gerechten om te delen, uitspringers, tartaar van longhaas, gelakte livar nek. Komen zeker terug.
P K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gekookte en gewokte mosselen. Mooie grote mosselen die zelfs zonder sausje al een prima smaak hadden. De frites, prima. IJbockbier, geweldig. Datzelfde woord, geweldig, geldt voor de bediening. Vriendelijk en alert.
De Vriendschap blijft op ons lijstje staan.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een bijzonder eetcafé / restaurant in middelburg met een hele gezellige ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten, de wok mosselen en Limburgs varken waren super, ook de veggie noedelsoep als hoofd gerecht was erg goed. De kaart biedt voldoende en originele keuzes. Heerlijke betaalbare wijnen, en de bediening is zeer vriendelijk. Wij komen graag terug.
Miriam F.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en fijn tempo van uitserveren. Ook een mooie locatie om te zitten, zowel buiten ik de zon als binnen.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fraaie locatie op de hoek van de Middeleeuwse Markt. Het interieur is bruin, maar ruim en hoog. De tafels en de ruimte er omheen zijn soms wat aan de krappe kant. De sfeer is eetcafé, maar de kaart is ambitieuzer. Vooraf drie oesters (niets op aan te merken) en een ceviche van dorade (niet helemaal in balans; te weinig zoet, te zuur). Als hoofd de ovengebakken hele dorade (lekker!) met bijzondere vermelding voor de voortreffelijk aangemaakte (juist wel in balans) salade van rettich, koolrabi, rucola en veldsla. Missertje wat ons betreft is de vegetarische pasta 'Trofie & burrata' met gevarieerde groente plus leeglopende mozzarella (de 'burrata'), die iets te veel leek op de macaroni met kaas die we als student aten. Genoeg gezeurd... Leuk, zo'n avontuurlijke kookploeg! Benieuwd naar de longhaas, het livar varken de rib-eye van Clara.
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Bijzonder gerechten maar de naam is meer bijzonder dan het eten zelf. Lamsvlees bakken tot het knapperig is, lijkt mij niet zoals het hoort...erg vriendelijke bediening.
Coel R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wederom met vrienden van d'n overkant bij de Vriendschap geweest. De service is top!. Keurige en juiste uitleg over de verschillende menu's. Het 9 gangenmenu voor de dames was top, het Livarvarken weer geweldig. Ga zo door!
M. R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteravond hebben wij met zn 4en bij de Vriendschap gegeten en het was fantastisch.
Wij hadden gekozen voor de "12 kleine gerechten om te delen". Elke keer werden wij verrast door een heerlijk en mooi gerecht. Prijs kwaliteit top!
Wat ook erg belangrijk is, het personeel is deskundig; gastvrij en vriendelijk.
Absoluut een aanrader.
Lina T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Nog nooit teleurgesteld bij de vriendschap altijd een warm bad van lekker eten en goeie service vaak wisselende gerechten maar altijd lekker mooie plek op de markt in Middelburg
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijke mosselen gegeten, alles was keurig verzorgd. Vooraf een mandje brood met boter en een karaf kraanwater (goede service!). Bij de mosselen kregen we een verpakt eau de colonne zakdoekje....echt lekker gegeten op een gezellig terras.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Voor de tweede keer hier heerlijk gelunched, lekker Vlaams brood met zalm en roomkaas en tosti. Bediening was vlot n vriendlijk heerlijk on het zonnetje op een terras in Middelburg, maar ook binnen gzwllig, strak ingericht. Kortom volgende keer komn we weer
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Met mijn familie heel erg leuk gegeten bij de vriendschap. De service was zo enorm vriendelijk. We waren met een grote groep, enorm langzaam aan het bestellen, maar dat was geen probleem. Gratis karaffen kraanwater. Heerlijk eten, en een opvallende menukaart met bijvoorbeeld veganistische salades en bijzondere drankjes. Ook allergieen waren geen probleem.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Na een dag fietsen in en om Middelburg met 2 personen hier neergestreken op het terras. Middenin het centrum. Het was vrij druk, maar de sfeer was niet gehaast of gejaagd. Vriendelijke bediening.
Gekozen voor een vegetarische verse pasta, met veel knapperige groenten en olijven, tomatensaus en blauwe kaas. Vooraf bij het drankje kregen we een schaaltje brood dat heerlijk vers en knapperig was. Het brood dat we kregen bij de pasta vonden we droog en kwam niet uit de oven. Dat viel wat tegen. De pasta was verrukkelijk. Als nagerecht een glaasje met pana cotta met verse aardbeien; een mooi klein toetje. En superlekker!!
Heerlijk gegeten op dit adres.
Kar L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We waren in Middelburg op vakantie met de familie en besloten er te lunchen omdat we goed recensies hadden gelezen. Ze hebben een exclusieve lunchkaart met veel verschillende kazen. Een gewoon broodje gerookte zalm, tonijn of gezond staat er bijvoorbeeld niet bij.
Een zwangere vrouw kan hier niet veel nuttigen en als je dan om een kindermenu vraagt dus frietjes met snack wat normaal geen probleem is dan krijg je dit niet. De hamburger was al uitverkocht.
(Dit is het enige op de kaart van de vriendschap wat een zwangere vrouw voor de lunch mag nuttigen) of een broodje ham.
De rest van de familie vond het lekker maar niet speciaal. De gezelligheid mag een 10 krijgen.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wat mij betreft het beste restaurant in Middelburg. Ze gaan goed mee in de laatste trends en de borden worden erg mooi opgemaakt. Verder een heel gezellige en ongedwongen sfeer met een vriendelijke bediening. Ik heb hier een aantal keren gedineerd maar we komen er vaker voor de lunch. Dat is een echte aanrader.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij kwamen hier wat later op de avond terecht na een zeer matige ervaring elders. De Vriendschap heeft echt onze avond gered! De bediening was, zoals altijd, zeer attent en snel. Het eten was van een prima kwaliteit en doordat we hadden verteld over onze slechte ervaring elders kregen we ook nog een heerlijk dessert aangeboden. Hulde!
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Erg lekkere dorade gegeten. De bediening was correct en vriendelijk, ook al kwamen we pas om even voor negenen binnen. Misschien door het wat late tijdstip was niet de hele kaart meer beschikbaar.