Vrienden van Marktzicht

Marktplein 31 2132 DA Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Vrienden van Marktzicht

Zoals het echte vrienden betaamt

Vrienden van Marktzicht in Hoofddorp is zowel een culinair als een sociaal trefpunt. Hier komt jong en oud samen om gezellig te lunchen, borrelen of dineren. En dat is niet voor niets. Naast de smaakmakende menukaart is hier ook de intense gastvrijheid van het personeel opvallend. Een warm bad waar je aan de stoere bar kunt genieten van een drankje om je de rest van de avond te laten verrassen met pareltjes uit de keuken!

Meer informatie over restaurant Vrienden van Marktzicht

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Vrienden van Marktzicht

Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Sinds een paar maanden is het concept veranderd: de kaart bevat 30 kleine gerechtjes voor een bescheiden prijs. Je kunt er net zo veel kiezen als je wilt. Ook kun je kiezen uit enkele shared dining gerechten.
Wij kozen voor enkele van de kleine gerechtjes en proefden onder meer gerookte tonijntartaar met wasabi, cappucino van kreeft en botermalse kalfssukade. De borden zijn mooi opgemaakt, het tempo is goed, de bediening vriendelijk en je zit er lekker.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ons bezoek vond plaats met een tamelijk grote groep. Ons gezelschap plaatste zich hierdoor laat aan tafel en had - om een deel van de mensen op tijd naar huis te kunnen laten gaan - slechts tijd voor twee gangen en een dessert.
Met de nieuwe kaart is dit wat weinig, omdat een 'echt' hoofdgerecht ontbreekt. De bijgerechten frites en salade - tegen bijbetaling! - maken het een beetje completer.
De gerechten zijn in het algemeen goed, maar vrij klein. Dit is op zich logisch gegeven de vaste prijs, maar ik zou een andere keuze prefereren.
De bediening is vriendelijk, niet te joviaal en over het algemeen gastvrij. Helaas gaan er ook wat kleinere zaken bij anderen niet helemaal zoals gewenst, maar dit wordt allemaal keurig opgelost.
Bijkomstigheid van de beperkte tijd die wij met deze groep hadden is ook dat de rekening relatief laag uitvalt.
Wellicht nog een keertje in kleiner comité teruggaan en met iets meer tijd proberen om te kijken of ik echt niet enthousiast kan worden van dit nieuwe systeem van kleine gerechtjes.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Afgelopen zaterdag voor het eerst in dit restaurant geweest en super enthousiast over het nieuwe concept, de keuze uit 30 gerechtjes van € 8.75 per stuk. De grote eters aten er 4, de medium eters 3. Alle gerechtjes zijn van een royale voorgerecht-grootte en de smaak is voortreffelijk. Nog even gesproken met de eigenaren, de passie druipt er vanaf! Aanrader dus.
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Erg teleurgesteld over de nieuwe kaart: alle gerechten €8,75. De gerechten zijn veel te klein en uitermate eenvoudig. Wachttijd tussen de twee gerechten was erg lang; Anderhalf uur op 6 garnalen moeten wachten. Entrecote van 5 bij 5 cm met preitaartje van 4 bij 4 cm was erg karig. Zonder een bakje patat heb je na twee gerechten nog honger. De smaakbeleving was oke.
Voorheen hier altijd heerlijk gegeten. Nu was dit een grote teleurstelling.
Rune F.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Goed. Het hoofdgerecht was aan de lauwe kant.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Jammer dat de reservering via iens niet goed was doorgekomen,maar eigenaar losde dit keurig.Door het wachten was echter wel het wildmenu op .
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Had er echt meer van verwacht,afgaande op de goede recensies. Vond het allemaal maar middelmatig. bij een van de bediening kon er geen lachje van af. Eten ok maar ook weer niet bovengemiddeld. Interieur aardig.
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was druk, maar iedereen deed zijn best om alles goed te laten verlopen.
Alleen de tijd tussen de eerste en de tweede gang zat 45 minuten tussen dat vond ik te lang.
Daarna liep alles gesmeerd!! Lekker en gezellig gegeten.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Voor de vierde keer met AH bon gegeten. Vier keer toch een volledige rekening gekregen?!?! We kregen een tafel helemaal achter in de hoek wat ongezellig was want er zat niemand om ons heen. Er was maar liefst een brigade van 5 mensen op de werkvloer. Nr 1 bracht ons naar de tafel, nummer 2 bracht ons een drankje, nummer 3 gaf ons de menukaart, en nummer 4 heeft zonder goedenavond te zeggen of ons aan te kijken onze gerechten genoteerd. Jammer ben beter van jullie gewend. De bediening is over het algemeen vriendelijk en correct. Eten was weer helemaal goed. De carpaccio met eendenleverkrullen en pastinaak blijft favoriet. Heb mijn kritiek op de avond zelf ook gegeven, kom zeker terug.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
altijd lekker. de gerechten werden mooi geserveerd.
personeel is vriendelijk.
prima kok in de keuken.
sfeervolle inrichting
C K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goed eetcafe. Geen restaurant.
Lekker eten, nauwelijks keuze voor wijnen per glas, erg lawaaig. snelle bediening, goed bedoeld maar niet helemaal geslaagd.
roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Sfeervol, goede en meest smaakvolle gerechten en een prettige en attente bediening. Voldoende redenen om nog eens terug te komen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Goed eten, goede wijn, prima en alerte service, en ondanks dat de zaak vol zat geen lange wachttijden tussen de gerechten.
Elsje V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wat een leuke bijna huiselijke sfeer, vriendelijkheid en service staan bovenaan.
Eten heerlijk, aanpassingen mogelijk ik kom hier heel graag terug.
mjvannorden .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we zijn al vaker bij de vrienden van marktzicht geweest en zoals bijna iedere keer was het weer heerlijk. Je mag kiezen van de kaart en dat geeft veel meer mogelijkheden dan wat je bij de meeste andere restaurants hebt want daar kan je kiezen uit vis of vlees. Klasse!! Komen zeker vaker terug ook als er geen actie is.
debeste .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mooie en heerlijke gerechten ! Bediening top .Kan er nog een heel verhaal van maken .... maar zal er heel kort over zijn : Fantastische avond gehad .
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Fijne avond gehad met lekker eten, goede attente bediening. Mooie hoeveelheden, prettig dat je op verzoek salade erbij kreeg en ook lekkere friet zonder extra kosten.
kmvl57 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een 10 met een griffel voor de service, kwaliteit van de verstrekkingen en het geheel. Hier ga je echt uit eten, niet om je maag te vullen. Alles is gewoon TOP.
Zeker niet voor het laatst!
malupagu .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Altijd een mooie, wisselende kaart. Wij komen hier vaker met z'n tweetjes. Nu de kinderen (14,17) laten mee genieten van de wild keuken.
Nadine B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben hier voor de 2de keer gegeten en het was echt weer fantastisch. De kaart was ook, vergeleken met een maand geleden, helemaal veranderd en dat was een leuke verrassing: als voorgerecht een heerlijke zalmtartaar en een hazenrug. De hoofdgerechten, kalf en ossenhaas, waren mals en goed van smaak. Hierbij krijg je ook nog eens heleboel patatjes. Ook het nagerecht, de cheesecake en de kweepeer waren echt verrukkelijk! Ik zou het recept graag willen hebben! En dan te bedenken dat we hier met de AH actie hebben gegeten (2de persoon gratis) en dat we samen; 3 gangen pp en allebei 2 drankjes, in totaal nog niet eens 60 euro kwijt waren. Wij komen hier graag nog een keer terug.