Vrienden van Marktzicht

Marktplein 31 2132 DA Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Vrienden van Marktzicht

Zoals het echte vrienden betaamt

Vrienden van Marktzicht in Hoofddorp is zowel een culinair als een sociaal trefpunt. Hier komt jong en oud samen om gezellig te lunchen, borrelen of dineren. En dat is niet voor niets. Naast de smaakmakende menukaart is hier ook de intense gastvrijheid van het personeel opvallend. Een warm bad waar je aan de stoere bar kunt genieten van een drankje om je de rest van de avond te laten verrassen met pareltjes uit de keuken!

Meer informatie over restaurant Vrienden van Marktzicht

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Fransjanna .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We werden hartelijk ontvangen en het gevraagde tafeltje bij het raam was voor ons gereserveerd. Het eten was zeer smakelijk, mooi geserveerd en in de juiste porties. De bediening is zeer attent en vriendelijk. We komen zeker terug!
P84 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Lekker gegeten, carpaccio met eendenleverkrullen is een aanrader. Bediening ok, wat vlak. Sate is prima maar had beter geweest met wat salade er bij.
Priscilla L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben erg Lekker gegeten. We hadden een lekker rustig tafeltje en alles was helemaal prima. Had zelf de biefstuk en vond de combinatie biefstuk en zuurvlees niet helemaal mijn ding. Maar dat is persoonlijk
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Vrienden van Marktzicht. Het was voor een zaterdagavond niet echt druk viel ons op. Aan de gerechten en bediening kan dat niet liggen, allemaal prima in orde al zou ik de krokante zwezerik bij de kalfsrosbief liever niet gefrituurd zien. De wijnen zijn goed en kraanwater wordt geserveerd. Na drie gangen hadden we echt voldoende gegeten, het zijn allemaal redelijke porties, de frietjes zijn lekker doorbakken. Wij komen hier zeker terug.
Francien.lammerse .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alle gerechten van de tafelgenoten zagen er prachtig uit en smaakten zalig.
Het restaurant heeft een fijne sfeer, echt een aanrader.
R.A. S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij zijn met 4 personen van de AH actie bij de Vrienden van Marktzicht geweest. We konden gewoon van de menukaart kiezen. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk. voor herhaling vatbaar.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Erg lekker gegeten en voldoende. De Carpaccio is super lekker, de lekkerste die wij ooit ergens hebben gegeten!! de hoofdgerechten waren ook zeer goed, goed van smaak en de patatjes heerlijk doorbakken!
Het dessert was creatief en heerlijk van smaak!
3-gangen diner kost 34,75 en dat is qua prijs-kwaliteit-locatie een goede maar ook maximale prijs.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de eerste keer in dit restaurant gegeten. Het was erg druk waardoor we wel iets te lang moesten wachten voordat we iets konden bestellen maar het wachten was de moeite waard. De bediening was vriendelijk en namen, ondanks de drukte, alle tijd voor de gasten. We hadden via de AH actie gereserveerd maar konden gewoon a la carte eten, super! De dames hadden een 4- gangen verrassingsmenu en de mannen het 5 gangen menu (fantastisch kaasplankje maakt het 5 gangen). Het eten was heerlijk en de opmaak van de borden zag er prachtig uit. Wij zeggen, voor herhaling vatbaar.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Dit restaurant bezocht, gebruik makend van de AH restaurantzegels.
We kwamen aan om 19.00 uur en het bleek al behoorlijk druk.
We kozen een flesje wijn van de wijnkaart en we vroegen er ook een karafje water bij. Dat ging allemaal probleemloos. We kregen brood met een smeerseltje, lekker.
De inrichting van het restaurant vonden we redelijk. De bediening was netjes en accuraat.

Als voorgerecht kozen beiden de geroosterde groene bloemkool met humus, appelchips en roquefort. De bloemkool was in piepkleine roosjes verdeeld. Hoewel misschien een vreemde combinatie was het geheel wel erg smakelijk.

Het hoofdgerecht bestond voor de één uit ossenhaas saté met atjar, gebakken uitjes en cassave kroepoek. Het vlees was (op een enkel ‘taai’ stukje na) behoorlijk mals en goed gebakken. Zeker geslaagd.
De ander had de gepofte rode biet met tempura van geitenkaas en parelcouscous. Het zag er prachtig uit en het smaakte redelijk.

Als nagerecht namen beiden de zoete proeverij, wat bestond uit twee soorten ijs, een chocolademousse en baba limoen. Erg lekker allemaal, ijs was ook van goede kwaliteit.

Uiteindelijk is Vrienden van Marktzicht een gelegenheid om nogmaals heen te gaan.
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We komen hier regelmatig. Het eten is heerlijk en de bediening is zoals het hoort.
Zeker mijn favoriete restaurant in Hoofddorp. Niet heel goedkoop, maar prijs-kwaliteit staat zeker in verhouding.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een Haarlems uitstapje naar culinair Hoofddorp, dat is ons prima bevallen. Keuze uit drie gangen: vooraf kalfsrosbief met krokante zwezerik; tamme eendenbout met knolselderie garnituur, royale porties en top bereiding. Hoofdgerechten ossenhaas, kalfsmedaillon en doradefilet op de huid gebakken. Mooie opmaak en dito smaak. Nagerechten: kaasplankjes, witte chocolade, 'make love no war'. Extra pluspunten: parkeren voor de deur, sfeervolle inrichting en adequate bedieningen. Wat wil je nog meer. Een verjaardagsdiner om niet snel te vergeten!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima eten. Alle gerechten waren ok, alleen was de ossenhaas iets aan de droge kant. Bediening vriendelijk en correct. Prima entourage.
Keesvl .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het eten was erg lekker. Alleen het vegetarische voorgerecht viel wat tegen. De rest was lekker. Het toetje (grand dessert) héérlijk! Met de AH-actie mocht je kiezen van de volledige kaart.
Moniquerobheemskerk .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben echt fantastisch gegeten met ons gezin. Via de albert heijn actie. Groot pluspunt was dat we a la carte mochten bestellen, dus geen speciaal menu. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Mooie oomaak van de zeer smakelijke gerechten.
Wij komen zeer zeker terug!!
KatjaSX .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Sfeer en ontvangst zeer goed. Geluidsniveau ook OK. Helaas vonden we het eten en de wijn dit keer tegenvallen. Voorgerecht te koud opgediend, ietsje meer op kamertemperatuur zou beter zijn. Hoofdgerecht ossenhaas met zuurvlees: een klein stuk ossenhaas (of meer biefstuk kwaliteit) en heel veel zuurvlees dat erg sterk gekruid was. Geen lekkere combinatie. Dessert: kaas prima, ijs netjes opgediend maar viel helaas tegen door een te kunstmaatige smaakstof.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
wij hebben heerlijk gegeten en gedronken in een bijzonder klantvriendelijk restaurant. de keuze van de kaart was ruim voldoende. met 6 personen gesmikkeld en gesmuld.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Geweldig !! In 1 woord . Ga zo door! We komen zeker terug voor een heerlijke avond. Alle facetten kloppen in dit sfeervolle restaurant.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Afgelopen dinsdag met vrienden genoten van een voortreffelijk diner via de AHrestaurantactie. We mochten gerechten van de kaart kiezen.
Alle gerechten waren met zorg bereid en waren van hoge kwaliteit. Ook aan de opmaak was de nodige aandacht besteed. De zaak is mooi opgeknapt (was voorheen redelijk oubollig) en heeft een frisse uitstraling. De bediening is vriendelijk en enthousiast. Een absolute aanrader!
Floortjevandijk .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Met zijn vieren hebben wij gedineerd bij Vrienden van Markzicht. (drie gangen) Dit is een geslaagde avond geworden. Heerlijk buiten gezeten op het gezellige terras. Goede sfeer, aardige bediening. Iedereen heeft genoten van hun gerecht. Zowel de vis als vlees gerechten waren erg goed.
Gezellig zitten en goed eten, daarom een echte aanrader.