Vrienden van Marktzicht

Marktplein 31 2132 DA Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Vrienden van Marktzicht

Zoals het echte vrienden betaamt

Vrienden van Marktzicht in Hoofddorp is zowel een culinair als een sociaal trefpunt. Hier komt jong en oud samen om gezellig te lunchen, borrelen of dineren. En dat is niet voor niets. Naast de smaakmakende menukaart is hier ook de intense gastvrijheid van het personeel opvallend. Een warm bad waar je aan de stoere bar kunt genieten van een drankje om je de rest van de avond te laten verrassen met pareltjes uit de keuken!

Meer informatie over restaurant Vrienden van Marktzicht

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Jammer dat de reservering via iens niet goed was doorgekomen,maar eigenaar losde dit keurig.Door het wachten was echter wel het wildmenu op .
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was druk, maar iedereen deed zijn best om alles goed te laten verlopen.
Alleen de tijd tussen de eerste en de tweede gang zat 45 minuten tussen dat vond ik te lang.
Daarna liep alles gesmeerd!! Lekker en gezellig gegeten.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Voor de vierde keer met AH bon gegeten. Vier keer toch een volledige rekening gekregen?!?! We kregen een tafel helemaal achter in de hoek wat ongezellig was want er zat niemand om ons heen. Er was maar liefst een brigade van 5 mensen op de werkvloer. Nr 1 bracht ons naar de tafel, nummer 2 bracht ons een drankje, nummer 3 gaf ons de menukaart, en nummer 4 heeft zonder goedenavond te zeggen of ons aan te kijken onze gerechten genoteerd. Jammer ben beter van jullie gewend. De bediening is over het algemeen vriendelijk en correct. Eten was weer helemaal goed. De carpaccio met eendenleverkrullen en pastinaak blijft favoriet. Heb mijn kritiek op de avond zelf ook gegeven, kom zeker terug.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
altijd lekker. de gerechten werden mooi geserveerd.
personeel is vriendelijk.
prima kok in de keuken.
sfeervolle inrichting
C K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goed eetcafe. Geen restaurant.
Lekker eten, nauwelijks keuze voor wijnen per glas, erg lawaaig. snelle bediening, goed bedoeld maar niet helemaal geslaagd.
roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Sfeervol, goede en meest smaakvolle gerechten en een prettige en attente bediening. Voldoende redenen om nog eens terug te komen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Goed eten, goede wijn, prima en alerte service, en ondanks dat de zaak vol zat geen lange wachttijden tussen de gerechten.
Elsje V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wat een leuke bijna huiselijke sfeer, vriendelijkheid en service staan bovenaan.
Eten heerlijk, aanpassingen mogelijk ik kom hier heel graag terug.
mjvannorden .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we zijn al vaker bij de vrienden van marktzicht geweest en zoals bijna iedere keer was het weer heerlijk. Je mag kiezen van de kaart en dat geeft veel meer mogelijkheden dan wat je bij de meeste andere restaurants hebt want daar kan je kiezen uit vis of vlees. Klasse!! Komen zeker vaker terug ook als er geen actie is.
debeste .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mooie en heerlijke gerechten ! Bediening top .Kan er nog een heel verhaal van maken .... maar zal er heel kort over zijn : Fantastische avond gehad .
helena58 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Fijne avond gehad met lekker eten, goede attente bediening. Mooie hoeveelheden, prettig dat je op verzoek salade erbij kreeg en ook lekkere friet zonder extra kosten.
kmvl57 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een 10 met een griffel voor de service, kwaliteit van de verstrekkingen en het geheel. Hier ga je echt uit eten, niet om je maag te vullen. Alles is gewoon TOP.
Zeker niet voor het laatst!
malupagu .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Altijd een mooie, wisselende kaart. Wij komen hier vaker met z'n tweetjes. Nu de kinderen (14,17) laten mee genieten van de wild keuken.
Nadine B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben hier voor de 2de keer gegeten en het was echt weer fantastisch. De kaart was ook, vergeleken met een maand geleden, helemaal veranderd en dat was een leuke verrassing: als voorgerecht een heerlijke zalmtartaar en een hazenrug. De hoofdgerechten, kalf en ossenhaas, waren mals en goed van smaak. Hierbij krijg je ook nog eens heleboel patatjes. Ook het nagerecht, de cheesecake en de kweepeer waren echt verrukkelijk! Ik zou het recept graag willen hebben! En dan te bedenken dat we hier met de AH actie hebben gegeten (2de persoon gratis) en dat we samen; 3 gangen pp en allebei 2 drankjes, in totaal nog niet eens 60 euro kwijt waren. Wij komen hier graag nog een keer terug.
terreinknecht601 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten .Zeer apart was het voorgerecht met groot zalm.Deze zat onder een stolp met heerlijk ruiken rook.
Hoofdgerecht heilbot erg lekker en het nespresso what else toetje was de kroon op het etentje.
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben hier met de AH restaurant actie heerlijk gegeten met ons gezin met 2 kinderen. De gerechten voor de volwassenen (a-la-carte) waren prima! De kindermenu's waren ook erg lekker. Goed restaurant en vriendelijke bediening en service.
Jan-Henk B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met 7 personen hier gegeten. Als wij uiteten gaan bij een locatie als deze willen wij met alle egards ontvangen en behandeld worden. Het is tenslotte geen friet tent waar je even snel een patatje wegwerkt.
Wij hebben er prima gegeten, maar ook niet meer dan dat. Op de vraag of we nog wat wilden drinken en wij aangaven dat we wel een rode wijn wilden hebben kregen wij een glas huiswijn ingeschonken. Op zich prima wijntje maar je verwacht toch dat je de keus krijgt voor een wijn passend bij het hoofdgerecht.
Al met al prima gegeten maar niet van het niveau en ambiance die je voor die prijs verwacht.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Kaart past goed bij het seizoen, heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, leuke inrichting, een echte aanrader!

Tip: de cheesecake is helemaal geweldig!
FransBouman .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijke, niet allemaal alledaagse gerechten, maakt het eten bijzonder.
Zeer smaakvol en "gezellig" opgediend.
We hebben gesmuld van het begin tot het eind.