Vrienden van het Vrijthof

Vrijthof 31 6211 LE Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Velouté van broccoli met rivierkreeftjes en bosui
      Oosterse tom kha kai met kokos, kip en koriander
      Tartaar van ossenhaas met een crème van eidooier, oude kaas en truffel (toeslag)
  • Hoofdgerechten
    • Rouleau van hoender met een jus van salie, aardappelgratin en een crème van doperwten
      Zacht gegaarde roodbaars met een sinaasappel beurre blanc en gesmoorde venkel
      Dagelijks wisselend vegetarisch gerecht van de chef
  • Nagerecht
    • Panna cotta met gemarineerde mango en bloedsinaasappelijs
      Koffie 'Vrienden van het Vrijthof'
      Grand dessert (toeslag)

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vrienden van het Vrijthof

Vanuit Maastricht Centraal Station neemt u Arriva stadsbus 3 (richting Wolder) of 4 (richting Pottenberg). Stap uit bij halte Vrijthof en u loopt binnen 1 minuut naar ons restaurant.
  • : Openbaar parkeren kan bij Q-park Vrijthof direct voor het restaurant

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12:00 - 21:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vrienden van het Vrijthof

Carl M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Rustig restaurant met goed eten en goede bediening.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Zeer vriendelijk personeel, goede akoestiek hetgeen zo veel bijdraagt aan ontspannen sfeer, heerlijk eten en goede wijn. Perrecte avond dus.
Daatje V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Goed
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Steriel, niet sfeervol, verdorde bloemen op tafel. Bediening correct, gemoedelijk. Kwaliteit maaltijd o.k. Indeling restaurant: gevoel in een brede gang te zitten.
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Grappig dat we in een groot restaurant bovenop andere gasten werden geplaceerd. De Ober was ook portier, telefonist, bagagist, suiteur en administratief personeel. Dat was een wonderlijke en lachwekkende ervaring aan het Vrijthof , in dit Hotel-restaurant. De bediening was informeel, open en gastvrij, goedlachs. We kregen alle tijd om te genieten van het heerlijke diner. Soep vooraf was erg lekker. De tartaar ook. Bij het Gevogelte hoofdgerecht kwam prima ratatouille van verse groente . Het dessert was vrijwel identiek in opmaak en aankleding , hoewel er 1x chocolade en 1 x citroen werd verwacht. goede huiswijn en redelijk geprijsd.
E W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Of alles naar wens is geweest hebben we uitgesproken tegen de bediening. Daar willen we het bij laten.
K.M.J. W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten en service was prima. Het was helaas op zatwrdagavond erg rustig in het restaurant en dat heeft dan toch impact op de sfeer en gezelligheid in het restaurant
Babs F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Op de site stond een ander 3 gangenmenu(week geleden) dan bij aankomst,best jammer. Voor de rest geen op of aanmerkingen.
Maarten E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Prima gegeten
M V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Bij de aankomst werd meteen naar de AH bonnen gevraagd.. Bij de bestelling moesten wij meteen alle gangen aangeven. Het eten niets bijzonders, konden wij om de hoek voor een goedkopere prijs ook halen. Een teleurstellende ervaring!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten. Na de recenties gelezen hadden, waren we benieuwd, maar wij waren tevreden met alles.
Elise H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
goed eten, vriendelijk personeel
Dehaan-verduyn D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
mooi opgediende en smakelijke gerechten. Nieuwe smaakcombinaties ontdekt.
prima gelegenheid om een avondje theater mee te beginnen.
Hélène P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het eten was goed en lekker..beetje opdringerig met de drank..
Misha L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We waren met de AH/Iens restaurant actie, dus de prijs-kwaliteitverhouding was met die actie super. Zonder die actie is die precies goed.
Alle gerechten waren heerlijk. De service was prima. De twee personen in de bediening waren wel erg druk met het bedienen van alle tafels en het schenken van de drankjes.
De man in de bediening was erg attent bij het adviseren van de wijn.

Al met al een geslaagde avond.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ik attendeerde de serveerster op het feit dat ze vergeten was om een drankje af te rekenen. Ik miste een bedankje hier voor. We kregen alleen een nieuwe bon.
Kregen de volgende dag een telefoontje van het restaurant met de mededeling: u heeft de AH bon niet ingeleverd. Wij hadden deze bon wel degelijk afgegeven. Had ten eerste vriendelijker gevraagd kunnen worden en ten tweede zou de administratie beter op orde gebracht kunnen worden.
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hoofdgerecht was kale bedoening. Stuk vlees op bord en dat was het. Terwijl voorgerecht aangekleed was. Heb dit ook tegen de bediening gezegd. Biefstuk was niet gebakken zoals wij gezegd hadden. Jammer want had er al keer gegeten en toen was perfect, kan ik nu niet zeggen.
Frankkaptein K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Was duidelijk een Iens menu kaart ik had de Roodbaars maar erg klein stukje vis en kleine hoeveelheden. echt ik ben geen grote eter maar dit was te weinig.
Marika G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De roodbaars mocht wat hoger in de smaak zitten, maar was goed gebakken. Mijn tartaartje was erg lekker. De opmaak was zorg aan besteed, het zag er mooi uit. Ook de wijnkaart mag iets meer worden uitgebreid, maar de rode huiswijn die ik dronk was ook goed van smaak. Restaurant zag er verder mooi uit en de bediening was erg gastvrij.
Mat J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Dit is tweede keer dat ik via jullie organisatie een reservering heb geplaatst die jullie NIET hebben gegeven naar het betreffende restaurant gelukkig hadden ze nog plaats. Mijn vertrouwen in jullie organisatie ben ik een beetje plaats. Jammer. Mat Janssens