Vrienden van de Burgemeester

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Vrienden van de Burgemeester

Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Ontzettend slechte service, obers en serveersters hebben meer oog voor hun pda dan hun gasten. Ruim 20 minuten met lege borden voor ons gezeten van het voorgerecht en erna 45 minuten op hoofdgerecht moeten wachten. Er mist duidelijk een floor manager!
makan-enak .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Vandaag met familieleden ( 21 pers.) hier gegeten na een uitvaart van een familielid. Vanseveren al per mail opgegeven wat we wilden eten. Bij aankomst werden we met de volgende zaken geconfronteerd.
1) Het bedienen en opnemen van de dranken was slecht.
2) Het wachten op het voorgerecht duurde bijna 1 uur en het was niet conform het opgegeven per mail. Dit was dus ook slecht.
3) Het hoofdgerecht: de meesten hadden biefstuk opgegeven; werd niet gevraagd hoe de biefstuk gebakken moest worden ( medium-medium weldoen of weldoen) Er kwam te weinig groenten op tafel, na een paar keer vragen nog steeds geen resultaat. Sommigen hadden hun eten teruggestuurd.
4) mijn zoon heeft gebeld met de eigenaar om voor dit slechte service een oplossing te bedenken. Oplossing was voor ons aanvaardbaar
5) Advies voor de eigenaar: beter personeel aannemen, die weten wat service, klantvriendelijkheid, communicatie, samenwerking is. Weten dat klant nog steeds koning is!! De kok moet m.i. weer terug naar de koks/hotelschool.
Als afsluiting van een verdrietige dag, was het eten in dit restaurant gewoonweg SLECHT!!
Als gastronomische kenner zal ik nooit meer in dit restaurant gaan eten en zal dit tevens ook niet aanmelden bij familie; vrienden en kennissen. Als ik een score moet geven dan zal het een dikke 3 zijn!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijke hamburgers gegeten met lekkere drankjes, vooral de glühwein viel erg in de smaak bij mijn tafelgenoten. Uitermate vriendelijke bediening, dus zeker voor herhaling vatbaar!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gisteren geweest, onvriendelijke bejegening. Geen reserveringsbordje op tafel. Als je aan deze tafel gaat zitten wordt je haast ter verantwoording geroepen. Heeft u gereserveerd? Nee dan moet u aan andere tafel gaan zitten. Tone of voice niet correct
Dvde .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Op een zondagavond besloten om hier te eten. De zij vleugel werd speciaal geopend. Mooi restaurant, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Eten was erg smaakvol (ossenhaas sate, biefstuk en grote mannenburger)! Voor herhaling vatbaar!!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vanmiddag met een vriendin geluncht. Brood met geitenkaas en walnoten. Was lekker. Bediening was niet echt alert. waren druk met hun zelf
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig, moderne inrichting. Lekkere carpaccio, burgers en saté. Entrecôte in 2 delen. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
het broodje warm vlees bleek grotendeels gebakken bacon of ontbijtspek te zijn.....een geweldige teleurstelling voor een forse prijs van dit hapje met geroosterd 2 bruine sneetjes brood en wat groen, 2 stukjes komkommer en summier bakje pindasaus
dinerhans .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vanavond het diner gegeten met een groep vrienden. Voorgerecht was redelijk, het hoofdgerecht was matig en het toetje ook. Bij het hoofdgerecht waren de planken waarop werd geserveerd erg kaal (vlees of hamburger met beetje rucola) en de bijgeleverde frites erg summier. Het petit "grand desert"(is het nou petit of grand!!) echt weinig verrasend. Daarnaast is de tijd tussen de verschillende gangen veel te groot (19uur aan tafel, 20.45uur aan het hoofdgerecht). Is het misschien om de drank consumptie op te krikken?? Want dat ging wel vlot.. Al met al matig dus...jammer
qmvdang .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ik en mijn gezin komen hier nu regelmatig. Decor is leuk en er zitten genoeg variatie in het menu. Ik bestel altijd de burgers. Je krijgt een hele goeie royale burger met aardappelpartjes voor een mooie prijs. Kids kiezen vaak de pasta. Ze hebben alleen tagliatelle met drie soorten saus volgens mij, maar het smaakt elke keer goed (zelfs beter dan bij de Italiaan tegenover). Mijn partnet neemt altijd de steak. Die smaakt ook altijd goed, alleen is de portie aan de kleine kant. Wij zullen hier blijven terugkomen.
Kurt Hagendaal K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Twee maal bij dit restaurant wezen eten. Eerste keer waren de gerechten niet erg lekker maar toen dacht ik nog.. laat ik een ander gerecht proberen een andere keer.

Tweede keer dat ik hier ging eten bestelde ik een kip gerecht. Echter bleek de kip-spies gewoon weg rauw! Kreeg enorme excuses van dit restaurant en dat het inderdaad echt niet kon. Ik kreeg een nieuw klaargemaakt kip gerecht.. en u raad het niet.. het was weer rauw.. echt rauw. Hoe kan men twee maal achter elkaar een rauw gerecht leveren.. kreeg ik weer buigende excuses terwijl men daarna nog in discussie ging of het wel echt rauw was... nou geloof mij.. dat was het! Service onder de maat.. erg lang moeten wachten op het eten.. en nog dit ook! Tweede keer dat ik hier ging eten is dus ook echt de allerlaatste keer ooit geweest!

Voor de rest had het restaurant een mooie inrichting en goede sfeer.. maar het vlees.. EN de service.. waren ernstig onder de maat. Ondenkbaar, bijna.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Ik had een broodje besteld genaamd: De favoriet van de Burgemeester voor 9,50.
Een Club sandwich met gebakken kip, knapperig spek, sla, tomaat, ei en cocktailsaus.
Er zat geen ei op of zelfs geen spoor hiervan. De gebakken kip waren plakje kipfilet.
De spek was slap en zeker niet knapperig. Heb dit aangegeven aan het personeel en hebben dit ook zelf geconstateerd. Bij afrekenen kreeg ik de vraag of alles in orde was, waarop ik zei, zeker niet en refereerde aan mijn eerdere aangeven van het slechte broodje. Het was doorgegeven en dat was het. Het gaat mij niet om het geld, maar slim was geweest om b.v. iets te drinken aan te bieden of voor de volgende keer een goed broodje op kosten van dit bedrijf. Een serieuze blijk van erkenning. Dan was dit bericht nooit geschreven.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heel lange wachttijd, voor eenvoudige bestelling. aan broodje caprese zat weonig smaak. hoeft van mij geen tweede keer meer.
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Paar keer ontbijt op bij dit restaurant en een keer geluncht. Ontbijt is voor een leuk prijsje een aanrader. De lunch viel echter tegen. Tijdens de lunch is het altijd wat drukker. Ik had een broodje runder entrecote besteld, wat eigenlijk een broodje rosbief was. Het duurde lang voordat we het eten kregen en het is zoeken naar oogcontact met de bediening om een nieuw drankje te bestellen. Ok restaurant, geen topper.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Sfeervol restaurant,bediening over algemeen aardig (1 was steeds ongeduldig bij opnemen van de bestellingen).Burgers waren erg rood van binnen en toen we voor een zwangere in ons midden vroegen de burger beter te doorbakken werd er opzichtig gezucht en kwam de burger pas 20 minuten later terug...Was leuk voor een keertje maar zullen er niet snel terugkomen
Se .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met de lunch is het prima om een broodje te bestellen. vriendelijk personnel en mooie plek om even te rusten en een drankje / hapje te nuttigen. De prijzen zijn wat aan de hoge kant. In de ochtend een ontbijtje is wel goed gevuld. Avons eten trekt on niet aan om dit als een echt restaurant te kiezen.
Jon V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Meermalen er geweest. Bediening is uitstekend en het eten idem dito naast dat het menu veel keuzes biedt. Veel persoonlijke aandacht aan uw wensen en ook voor rolstoelgebruikers goed toegankelijk. De ambiance is met veel aandacht voor detail heel mooi en modern afgewerkt. Daar is niet, naar mijn idee op een cent gekeken naar wat ik vaak aan oubolligheid in andere restaurants aantref. Sfeervolle en warme ambiance, muziek zachtjes op achtergrond zodat er zeer goed gesprekken kan worden gevoerd en alles oogt heel netjes en schoon. Kortom; ik vind het een ideale restaurant en kom er vaak. Is ideaal om met partner te gaan, wat ik altijd doe, maar ook voor vrienden, zakelijk of met familie.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gisteravond voorafgaand aan de film met 4 dames heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening en we hebben 3 burgers en 1 saté van kippen dij genuttigd, was zeer smaakvol en redelijk geprijsd lekker wijntje erbij en alles verliep heel snel. Kaart is ten opzicht van het vorige bezoek veranderd en hier en daar wat aangepast. Het enige puntje van kritiek mag zijn dat het af en toe wel heel snel ging, zeker met de koffie. Maar met oog op de film kwam dat nu wel heel goed uit. Was niet ons eerste bezoek en zeker niet ons laatste!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ben het helemaal niet eens met onderstaande recensies, heerlijke biefstuk gegeten met pittige jus precies zoals ik hem besteld had, heerlijke aardappeltjes en sla erbij, hebben niet lang hoeven wachten de sfeer is super en de bediening vriendelijk.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016