Vrielink Bar & Kitchen

5211 EN 5211 EN Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Vrielink Bar & Kitchen

Mediterrane parel

in een mooi pand aan de Snellestraat geniet je van creatieve mediterrane gerechten en een goed glas wijn. De bediening legt je helemaal in de watten, het zal je aan niets ontbreken. Hier draait het om het goede leven. Geniet!

Meer informatie over restaurant Vrielink Bar & Kitchen

Dinsdag 17:00 - 21:30
Woensdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Epicurus1 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Loesa .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Fantastisch gegeten. Mooie locatie, trendy inrichting en een gezellig terras. Er wordt aandacht besteed aan de ervaring voor gast en het eten was voortreffelijk.
Liade .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen bij Vrielink en hebben heerlijk gegeten. Goede asperges en een stukje heerlijk mals lam met daarbij lekkere frietjes. Ook de Italiaanse huiswijn was prima. Het verse brood vooraf was lekker maar de dip die daarbij kwam vonden we niet zo passen bij brood. Misschien wel origineel maar een lekkere kruidenboter of goede olijfolie vinden we persoonlijk lekkerder. De bediening was goed en vlot. Kortom zeker een aanrader.
Lydiaaatje .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vrielink is gevestigd in mooi oud pand in de binnenstad. Er hangt een fijne sfeer en het eten is goed. We aten o.a. brood met Vrielink dip en limousin spiesjes vooraf, als hoofdgerecht koos ik lam met asperges. Alles was even lekker. Daarbij was de bediening aardig en alert!
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Op een zaterdag hier gegeten voor de lunch met 4 personen. bij andere restaurants geprobeerd, maar alles was vol. Hier werd snel gereageerd en gezegd hoe lang we ongeveer moesten wachten, binnen 10 minuten zaten we al aan tafel. was erg druk, wat er ook voor zorgde dat we erg lang op ons broodje moesten wachten. Geen probleem, we hadden geen haast. Bij de tafel naast ons echter werd verkeerde bestelling gegeven aan een van de tafelgenoten. haar correcte bestelling kwam pas toen de rest van de tafel al lang en breed waren uitgegeten. weinig excuus gehoord, wat toch jammer is. Ons eten en drinken was verder prima, maar niets bijzonders. vooral toch blij met deze locatie, omdat er moeite werd gedaan om ons een tafel aan te bieden, terwijl dat bij geen enkel ander restaurant werd geprobeerd.
O K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Tjongejonge alles volgens het boekje bij Vrielink! Wat een genot om 's bediend te worden door iemand zijn vak verstaat. Je voelt je gelijk welkom en je wordt op professionele wijze in de watten gelegd. De kok kwam met ons overleggen wat wij wilden eten. De kok is echt onderdeel van het geheel door de open keuken midden in de zaak.

Wijnkaart is bescheiden maar de wijnen zijn wel een schot in de roos, waarom zou je er dan zoveel moeten hebben?

Het eten was goed gedaan. Geen Michelin hoogstandjes maar gewoon lekker eten wat met liefde gemaakt is. Heerlijk mals stukje skrei met een krokant laagje sesamzaadjes, leuke vondst die mangocouscous erbij. De chateaubriand precies goed, gegrilde groenten zoals ik ze zelden eet, kunstige uitgesneden cirkeltjes groente erbij en wat dotjes bijzondere mayo. De aardappeltjes uit de oven waren gewaagd doorgebakken maar hiermee precies zoals ik ze lekker vind!

Tja, hoe zal ik het zeggen: alles klopt. Tot de volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We verlieten tevreden het pand na een aangename maaltijd. We kwamen om kwart over acht binnen vallen na een bezoek aan de Bosch tentoonstelling en werden allervriendelijkst ontvangen en er bleek nog plek te zijn ook. Vlak bij de keuken, maar dat was geen straf met een open keuken waarin je kon zien hoe hard gewerkt werd om de maaltijden op tafel te krijgen.
Ook eenmaal aan tafel was de bediening attent en uitermate vriendelijk. Mijn vrouw was zeer tevreden over haar voorgerecht, de coquilles. Mijn vissoep leek qua structuur meer pompoensoep. De smaak was prima en ook de stukjes coquille die er in dreven waren prima. Dat ik bij een vissoep een heldere soep met subtiele smaak of een rijke soep waarin diverse zeevruchten drijven verwacht is natuurlijk niet het probleem van het restaurant.
Wij hebben beiden zitten smullen van onze `Shot of the day'. Een prima bereidde bavette met paddestoelensaus, smakelijke wintergroenteblokjes en prima friet.
Het decor is modern in een oud gebouw, niets op aan te merken, maar ook niet bijzonder.
PMFK .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke ongedwongen restaurant. Een mooie combinatie tussen vis, vlees en mooie wijn in een fijne omgeving met bijzonder vriendelijke bediening.
Het was een feestje bij Arno en zijn brigade!
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Erg lekker gegeten in dit leuk ingerichte restaurant. Nadeel was wel dat we meer dan een uur moesten wachten op ons hoofdgerecht door een foutje van de kok. Gelukkig werd dit door de bediening goed opgelost en was het eten lekker toen we het eenmaal hadden.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Inmiddels 2 keer gelunched bij Vrielink en beide keren blij verrast. Heerlijke broodjes, mooi opgemaakt en ruime porties. Vooral het broodje kipmango was heerlijk en mijn tafelgenoot vond het broodje chamignons geweldig.
Ons viel alleen op dat de hamburger op de kaar behoorlijk prijzig is, 19 euro. Daarom niet genomen dus kanniet zeggen of de prijskwaliteit klopt.
Aardige, vlotte bediening.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op Tweede Kerstdag hier met twee personen a la carte gedineerd. Het restaurant is smaakvol ingericht, maar ondanks de open keuken is de sfeer nogal tam. Ook het bedienend personeel komt weinig enthousiast over. Onze toebedeelde serveerster praat zo zachtjes dat zij nauwelijks is te verstaan. Als voorgerecht neem ik de oesters. Vreemd genoeg worden deze gepresenteerd op een bedje van grof zeezout in plaats van op ijs. Erbij wordt iets geserveerd wat lijkt op de klassieke vinaigrette met sjalot en rode wijnazijn. Jammer dat het klassieke roggebrood erbij ontbreekt. Mijn partner neemt de slakken voor 9 euro, waarvoor welgeteld 6 exemplaren worden geserveerd. Als hoofdgerecht neem ik de “catch of the day”: de zeebaars met de garnalen geserveerd met een beurre blanc. De vis wordt gepresenteerd op een rijke selectie van groenten, helaas moet ik de beurre blanc zoeken met een microscoop. Na drie hapjes van de vis is deze toch echt op. Mijn partner neemt “the shot of the day, wat een hertenbiefstuk is met cranberrysaus en rode kool. Dit gerecht smaakt verder prima. Echter de rode wijn die wordt aanbevolen bij dit gerecht is veel te licht. Mijn partner neemt tot slot de trifle als dessert. Deze wordt slechts gehuld in een whiskyglas op tafel gezet en is erg vlak van smaak. Nieuwsgierig geworden door de omschrijving op de kaart, bestel ik als dessert de “Dame blanche zoals Escoffier die bedacht heeft”. Tot mijn grote verbazing wordt er een bord geserveerd met daarin een bolletje vanille-ijs, een bolletje citroensorbetijs, wat geklopte slagroom en daarbij een kannetje koude chocoladesaus. Het is een combinatie die ik zelf niet snel bij elkaar zou bedenken en ik vond het dan ook niet echt aangenaam smaken. Toen de serveerster vroeg of het had gesmaakt antwoordde ik dat ik de combi van chocoladesaus met citroensorbetijs niet echt lekker vond. Zij bevestigde dat het inderdaad een vreemde smaakcombinatie was, maar dat dit nu eenmaal was zoals Escoffier het had bedacht. Ik gaf aan dat ik een hele bittere nasmaak in mijn mond had, waarop de serveerster wegliep. Verder geen excuses of uitleg van de kok of wat dan ook. Eenmaal thuis gekomen ben ik als fanatieke hobby-kok meteen op onderzoek uitgegaan. Ik ben het internet afgestruind op zoek naar recepten voor Dame Blanche van Escoffier en vond al snel meerdere pagina’s met meer informatie over zijn uitvinding. Volgens meerdere bronnen bestaat zijn Dame Blanche uit amandelijs, witte perzik en witte aalbessen met daaromheen een groen-witte citroensorbet. Hierbij wordt absoluut geen chocoladesaus geserveerd (niet voor niks heet het recept vertaald “witte dame”). Dus naast het feit dat citroensorbetijs en koude chocoladesaus geen lekkere combinatie is, wordt er op de menukaart ook nog aan geschiedvervalsing gedaan, en niet te zuinig ook. De variant die Vrielink serveert heeft niks te maken met het oorspronkelijke recept van Escoffier. Ik vind het eerlijk gezegd schandalig om hier de naam van een beroemde chef-kok voor te misbruiken. Ik heb ze hier de volgende dag over gemaild en ontving de volgende reactie: “Jammer dat het dessert niet naar uw wens was . Ik heb daar met onze keuken over gesproken en wij gaan hem aanpassen. Ik wil u uitnodigen om op mijn kosten het dessert nog een keer te komen eten.”. Ik heb gereageerd dat ik gezien de gepeperde rekening aan het eind van de avond en het onbevredigende gevoel wat ik eraan over heb gehouden, de volgende keer de voorkeur geef aan een ander etablissement, en dat ik niet alleen terugkom om een dessert te proeven wat in eerste instantie gewoon goed had moeten zijn. Mijn klacht had simpelweg opgelost kunnen worden op de avond zelf. Een gemiste kans. Ik heb aan deze avond dan ook letterlijk als figuurlijk een bittere nasmaak overgehouden.

Al met al vind ik Vrielink een restaurant met een overprijsde menukaart (met name voor- en nagerechten zijn erg duur voor de geleverde kwaliteit ), waarbij de beloftes niet echt worden waar gemaakt.
-Leon- -.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Goed restaurant waar veel aandacht wordt besteed aan detail op het bord. De produkten die worden gebruikt zijn van een uitstekende staat. Ook de wijnkaart is goed te noemen en dat alles voor een prima prijs/kwaliteitverhouding
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Samen gegeten met opa en oma en de kleinkinderen. De tonijn was erg goed. De bediening ook. Echt een aanrader. Geeft je het gevoel dat je in een top restaurant eet, zowel de bediening, kwaliteit van het eten en ook de omgeving.
HenrYne .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het was de tweede keer dat we bij Vrielink hebben gegeten. Ook dit keer was het eten weer heel uitzonderlijk. Zelfs nog beter dan de vorige keer! De tournedos Rossini was de lekkerste tournedos die we ooit gegeten hadden. Ook de tonijn Tataki viel erg in de smaak. De coquilles waren boterzacht. We hebben mooie wijnen gedronken. Bovendien was er een attente en goede bediening die goed inspeelde op speciale wensen. Jammer dat de menukaart op de website niet was aangepast en dat het volle restaurant erg rumoerig was. Er is een open keuken en het restaurant heeft een sfeervolle inrichting.
Suuske68 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Heerlijke lunch in een smaakvol ingericht pand met open keuken. Er wordt gewerkt met verse producten.Perfecte carpaccio, pasta's prima op smaak, mooie wijnkaart...en een hartelijke service. Trotse gastheer die op een heel naturelle manier aanvoelt wat zijn gasten wensen. Je voelt hier de liefde voor het vak, zowel het koken als de bediening. Wij komen hier zeker terug !
Marijn E.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Geweldig eten, geweldige bediening, geweldige ambiance.
We hadden een mooie plek vlak naast de open keuken. De kaart is zeer uitgebreid voor zowel de vlees- als visliefhebber.
Als voorgerecht hadden wij de tartaar van tonijn, zalm en coquille en de scampikroket. Deze gerechten waren beiden prima bereid. Als hoofdgerecht de catch of the day (heilbot) en tournedos. Ook deze gerechten waren heerlijk bereid en ruim voldoende qua portie.
Wij zijn erg blij met de komst van Vrielink en komen hier zeker snel weer terug.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Geweldige avond gehad. Een tafel naast de keuken, dus je kon zien hoe alles klaargemaakt werd. Hier wordt alleen maar met verse producten gewerkt! De bediening was geweldig. Eindelijk weer eens iemand die weet hoe het hoort, mee gaat in de beleving van de klant en zich niet stijf vasthoud aan standaard teksten.
Qua eten hadden we het 5-gangen chef verrassingsmenu en dat was inderdaad een ware verrassing. Wat een heerlijke, en compleet verschillende, gerechten.
Hier komen we zeker nog een keer terug!
Enige minpuntje; er staan niet veel glazen wijn op de kaart die los te bestellen zijn.
Hurm1966 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Gekozen voor verrassingsmenu. Voorkeur aangeven was geen probleem. Heerlijke visgerechten. Prijs kwaliteit was zeer goed. Aanrader dus. Bediening had wat ons betreft de juiste touch. Eerst buiten gezeten maar toen het wat frisser werd, was het geen probleem om het nagerecht binnen te nuttigen. Kortom een geslaagde avond. Als echte Bosschenaar geef ik de voorkeur aan deze locatie ipv de Korte Putstraat.
Arneos .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Deze zaak stond al enige tijd op het lijstje. En terecht. Wat een leuke zaak is dit geworden. Een grote keuze uit voorgerechten en een aantal prima hoofdgerechten. De kwaliteit is prima. De wijnen ook. De bediening is top. uiterst vriendelijk. Hier wordt helemaal waargemaakt wat men beloofd. prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal in orde.
PLut0 V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Lekker gegeten bij Vrielink, we begonnen met een lekker glaasje cava. Als voorgerecht 3 maal tartaar: zalm, tonijn en coquille en een curry-gamba, lekker, alleen de currysaus was een beetje dun.
Als hoofdgerecht had ik een tournedos Rossini, met fois gras, zoete aardappelchip en frietjes, heel lekker.
Mijn vriendin had een "Vrielink-burger" en die was ook lekker sappig!
Alles weggespoeld met een Spaanse Chardonnay....