Vosje 't

Planetenbaan 9 3951 EH Maarn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vosje 't

Gerard1441 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Top avond gehad bij t Vosje! De parade vd chef vooraf en de Tonijn als hoofdgerecht super was het goed bereid en leuk geserveerd . Betaalbare prijzen mooi terras prettige sfeer goed ontvangen door de gastvrouw en vriendelijke bediening!
Samantha A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten. We waren al een aantal keren geweest. Super ontvangst, de gastvrouw herkende ons ook, de bediening is ook heel gastvrij! Het senioren gerecht is een uitkomst, wij namen de Ossehaaspuntjes senior! Goede prijskwaliteitsverhouding! Echt een aanrader!
Annekemarcel .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na een lange wandeling kwamen we met beblaarde voeten aan bij Het Vosje. Wat een geluk. Echt een aanrader. Ondanks de drukte kregen een plaatsje. We bestelden lamsfilet medium gebakken. Wat we kregen was helemaal top. Een mals stukje vlees, precies goed gebakken, vergezeld van heerlijke rode wijn. Een zeer goed kopje cafeïne vrije koffie en cappuccino na.
En tot slot, toen we vroegen of ze een taxi wilden bellen, vanwege onze blaren, boden ze aan ons naar de camping terug te brengen. Wat een service. Geweldig!!
Anne-Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Bij ons was de wet van Murphy wel redelijk van toepassing. Het duurde even voordat ons gevraagd werd wat we wilde drinken en een menukaart kregen. Vervolgens kreeg ik een rode wijn i.p.v. een witte. De witte die ik wilde was uitverkocht..
Het voorgerecht was overigens wel goed.
Als hoofdgerecht had ik de ossenhaaspuntjes, die ik graag medium wilde hebben. Ik kreeg ze echter rare en ook goed rare, want na het melden, kreeg ik ze nog steeds behoorlijk rood terug.
Ook de rekening klopte niet, daar stond iets op wat wij niet hadden gehad.

De bediening die wij hadden was ook niet erg goed. De eerste dame antwoordde op de vraag 'wat voor soorten gin hebben jullie?' met 'gintonic'. En terwijl ik op de kaart met mijn vinger de witte wijn aanwees, kreeg ik alsnog een rode wijn.
Verder moesten we veel oogcontact maken om weer iets te mogen bestellen. Uiteindelijk kwam een andere dame ook ons bedienen en die was ietsje beter, we kregen de koffie en thee aangeboden omdat mijn hoofdgerecht niet goed was.

Kortom: wij zullen hier niet gauw terugkeren.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Na een flinke plensbui onderweg aangekomen bij 't Vosje in Maarn. We werden hartelijk ontvangen door gastvrouw, gastheer en personeel. Gezien het nog best een goede temperatuur was zijn we op het terras gaan zitten. Gezellig onder het genot van de heerlijke muziek een broodje genuttigd (met de glutenallergie van mijn vrouw werd rekening gehouden). Heerlijk voorgerechtenplateau gegeten (drie verdiepingen met heerlijke producten als aspergesoep, carpaccio en paling. De zalm van mijn vrouw zag er ook voortreffelijk uit. Daarna ben ik doorgegaan met de tonijn (keurig gevraagd hoe ik deze wilde hebben) en mijn vrouw na advies over gluten aan de kaasfondue. Deze werd geserveerd met vele groenten, die even geblancheerd waren waardoor zij met een glimlach de laatste druppel uit het potje schraapte. Dessert was niet meer mogelijk omdat onze buikjes vol zaten, dus nog lekker aan de koffie. Daarna wederom blij verrast met de factuur, die ons een gevoel gaf dat we hier vaker terug zullen komen. Echt een aanrader voor iedereen! Doen!!!
Grootmoeder_45 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Van het weekend heerlijk geluncht met de kleinkinderen buiten op een goed verzorgt terras, schone tafels die niet wiebelen!
Vriendelijk onthaald door de gastvrouw, en goede service !!!
Lekker_Eten82 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Dit weekend heerlijk bij het Vosje gegeten op het terras, wat er leuk uitziet, gezellig aangekleed met bloembakken!!
Kwaliteit prijs verhouding prima. Vriendelijk ontvangst gastvrouw en vlotte bediening!
Top avond.
Zomer45 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk met z'n vieren buiten gegeten. Op mooi groot terras. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. Hadden als voorgerecht carpaccio en als hoofdgerecht ossenhaaspuntjes in roerbakgroenten. Deze waren heerlijk medium klaargemaakt. Komen zeker nog een keer terug.
IensAnne .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Men deed vriendelijk z'n best om het naar de zin te maken, maar het kwam desondanks toch wat onpersoonlijk over, had ook te maken met het keurige meisje in de bediening, dat het netjes volgens het boekje deed, maar we misten het 'aanpassen aan wie er aan tafel zit', flair en oprechtheid. De kaart is allerminst verrassend en het is toch wat prijzig als je na afloop tegen elkaar zegt 'nou dat was het dan'. Gewoontjes, vrij hoog Skyradio-gehalte (misschien vanwege de muziek van Celine Dion op de achtergrond ;) maar dan voor nét iets teveel geld...
Het tempo was prima, alles zag er prima verzorgd uit.
ADSL1957 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Vanavond op doorreis heerlijk gegeten; sliptongetjes en ossenhaaspuntjes met als afsluiter een heerlijke cappuccino en espresso! Uiterst vriendelijke bediening. De gastvrouw heeft mij nog adviezen gegeven over mijn te starten theetuin volgend jaar. Wij komen zeker nog eens terug.
Lekker_Eten82 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Van de week bij het Vosje gegeten gezien het feit dat het druk was werden we toch vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, wat een aardig en vrolijke dame !!!
Ik ben nog geen senior maar kreeg wel de mogelijkheid dat menu te nemen. Heel vriendelijk dat deze mogelijkheid geboden wordt.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij 't Vosje. De ossenhaaspuntjes met gamba's en de tournedos waren beide prima. Zeer smakelijke huiswijn en als dessert een mooie tiramisu en de beste Irish coffee sinds tijden. Zo hoort de Irish coffee te zijn; chapeau! Ook onze complimenten voor de fraaie entourage en professionele en gezellige bediening.
Lekkergenieten40 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteren met 3 vriendinnen heerlijk gegeten in het vosje. We werden hartelijk en gastvrij ontvangen. Zaten aan de ronde tafel bij de openhaard. Erg sfeervol. Hebben heerlijke carpaccio gegeten en daarna ossehaaspuntjes. Het was goed en gezellig. Komen zeker nog een keer terug!
Glenn J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Voormalige kroeg omgebouwd tot een net restaurant dat helaas wel wat kil aanvoelt. Ontvangen door een gastvrouw die blijkbaar niet haar dag had, lang geleden dat we zo onvriendelijk te woord zijn gestaan. Voorgerecht (carpaccio) kwam overduidelijk uit de vriezer waardoor vrijwel alle smaak was verdwenen. Hoofdgerecht (tournedos, medium) was zeer goed gebakken en de gekozen pepersaus was voortreffelijk van smaak. De patat als bijgerecht werd (aan onze 6 persoons tafel) in een grote (ordinaire) bak geserveerd en was te vet gebakken. De crème van het nagerecht (crème brûlée) was verbrand tijdens het kookproces (niet door de brander) waardoor deze door en door verbrand smaakte. Na een klacht hierover werd excuses gemaakt en werd deze van de rekening afgehaald.

Een typisch geval van eens maar nooit meer. Jammer, aangezien een vriendelijkere gastvrouw de missers in de keuken al voor een groot deel had kunnen goedmaken.
Genietenvaneten25 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heerlijk zomeravondje gehad, vooral de terrasverwarming is echt perfect. zo kun je tot in de late uurtjes buiten zitten zonder het koud te krijgen! Ik had een Vis trio en een zalm salade. Oh de zalm was echt heel erg lekker! Goede smaak en zeer goede kwaliteit. Verder een gezellige sfeer waar je je snel thuis voelt. Goede bediening en in ieder geval geen leeg glas te bekennen. We waren namelijk met 12 man. Ook duurde het niet lang voordat het eten kwam dus dat was erg fijn! Al met al een heerlijk avondje gehad. Voor herhaling vatbaar!
Joost1986 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Op zich prima gegeten. Het was zeker niet vies, maar ook niet hoogstaand. Heerlijk buiten in de zon gezeten. De man/eigenaar waarbij de reservering was gedaan was erg vriendelijk. Jammer dat we hem na binnenkomst niet meer hebben gezien en bediend werden door een wat oudere Damen die duidelijk met het verkeerde been uit bed was gestapt. Beginnen met de opmerking "ik zet alles op 1 rekening!!!" (we waren met 14 man) is geen lekkere binnenkomer voordat er überhaupt wat was besteld. Ik had meer verwacht "welkom, zouden jullie alvast wat willen drinken?". Verder kon er ook geen lach van af, en hadden we meer het idee dat we tot last waren dan te gast. Verder was het eten niet duur!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Onverwacht kwamen we bij 't Vosje terecht en eigenlijk was er geen plaats. Maar buiten werd de verwarming aangestoken en na een kwartiertje konden we binnen al aan tafel. Hartelijke eigenaren die met liefde met vak bezig zijn. Heerlijk aspergesoep gegeten en een super malse tournedos. We komen hier zeker nog eens terug.
Cvdpol .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Lekker en gezellig restaurant. Al diverse keren geweest en altijd weer zeer vriendelijke ontvangst. Menukaart met ruime keus en betaalbare prijzen. En ook altijd weer lekker klaar gemaakt. Goed wijntje erbij. Kortom: prima.
Marionjansen .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Afgelopen zaterdag met mijn familie gegeten bij het Vosje. Bij aankomst werden wij vriendelijk geheten door de gastvrouw. Er stond voor ieder wat wils op de menukaart. De bediening was vlot en vriendelijk. Kortom, erg leuke en smakelijke avond gehad. Wij komen graag een keer terug.
Rvan .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Iets vroeger dan besproken aangekomen, moesten we nog even op vrienden wachten. Erg warm buiten, daarom eerst naar binnen. Geen airco, niet te harden, dus dan toch maar weer naar buiten. Toen onze vrienden even later arriveerden, was de bediening ons vergeten en hebben we na een kwartier maar gebaard dat we graag een drankje en de kaart zouden zien. Het eten was gezien de schappelijke prijzen goed. De gebakken mosselen zijn aan te bevelen en de entrecôte was zoals het hoort. De bijlagen (frites en sla) mogen wel wat fantasierijker. Op de crème brûlée, goed van smaak, was te veel suiker te hard gekaramelliseerd en de combinatie met een bolletje aardbei-ijs is voor mijn smaak echt een misser. Het sanitair met muggen en vliegen is op 't randje.