Vosje 't

Planetenbaan 9 3951 EH Maarn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vosje 't

Arno B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Na een tip bij een tankstation hier gaan eten. Vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten alles tip top in orde. Complimenten ook voor de salade die bij het hoofdgerecht geserveerd werd, echt een smaaksensatie.
Prijs kwaliteit verhouding dik in orde.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij 't Vosje. Goede ontvangst door de gastvrouw ondanks de drukte een hele ontspannen sfeer. Parade van de chef vooraf genomen, daarna een super malse tournedos die hadden ze buiten de kaart! En tot slot French Coffee, heerlijk!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goede gezellige warme sfeer , top bediening, vriendelijk , maar vooral vakbekwaam . Keuken vakbekwaam en zeer originele betaalbare en herkenbare gerechten. Echt top avond gehad . Kom zeker terug.
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Mijn vrouw en ik hebben afgelopen vrijdag avond 10 maart in restaurant ,t Vosje een heerlijk avondje uit beleefd. We begonnen met een Bol met Dip met een lekker drankje erbij. Vervolgens een Vis Trio en een parade van de chef. Het was echt een super lekker begin , Ik nam daarna een Rib-Eye en mijn Vrouw een Teriyaki van Zalm , het was echt smullen. Vervolgens een heerlijk dessert .
Wat ons opviel was de vlotte zeer nette en vriendelijke bediening met een gezellige dosis humor. De sfeer binnen was huiselijk en voelde echt dat je welkom was hier.de gerechten uit de keuken waren zeer netjes en smaakvol gepresenteerd.
Wij zijn hier voor de eerste keer geweest omdat wij op door reis waren naar het Oosten van het land.
Maar op de manier waarop wij deze avond genoten hebben komen wij zeker terug minimaal 1 x per maand en hebben het stukjes rijden van 70 km er graag voor over.
Nogmaals bedankt voor de super gastvrijheid en het lekkere eten.
Groetjes Cornelis en Kimberley.
Artush B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top restaurant met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!
Wij hebben hier heerlijk wild gegeten en gaan dat zeker vaker doen!
T' Vosje kan ik iedereen aanbevelen!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Geweldig gegeten aan te bevelen de parade van de chef
Alsmede het wild trio
De gastvrouw is zeer behulpzaam en zeer vriendelijk
Dit restaurant is beslist aan te bevelen
Gerard1441 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Top avond gehad bij t Vosje! De parade vd chef vooraf en de Tonijn als hoofdgerecht super was het goed bereid en leuk geserveerd . Betaalbare prijzen mooi terras prettige sfeer goed ontvangen door de gastvrouw en vriendelijke bediening!
Annekemarcel .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na een lange wandeling kwamen we met beblaarde voeten aan bij Het Vosje. Wat een geluk. Echt een aanrader. Ondanks de drukte kregen een plaatsje. We bestelden lamsfilet medium gebakken. Wat we kregen was helemaal top. Een mals stukje vlees, precies goed gebakken, vergezeld van heerlijke rode wijn. Een zeer goed kopje cafeïne vrije koffie en cappuccino na.
En tot slot, toen we vroegen of ze een taxi wilden bellen, vanwege onze blaren, boden ze aan ons naar de camping terug te brengen. Wat een service. Geweldig!!
Samantha A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten. We waren al een aantal keren geweest. Super ontvangst, de gastvrouw herkende ons ook, de bediening is ook heel gastvrij! Het senioren gerecht is een uitkomst, wij namen de Ossehaaspuntjes senior! Goede prijskwaliteitsverhouding! Echt een aanrader!
Anne-Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Bij ons was de wet van Murphy wel redelijk van toepassing. Het duurde even voordat ons gevraagd werd wat we wilde drinken en een menukaart kregen. Vervolgens kreeg ik een rode wijn i.p.v. een witte. De witte die ik wilde was uitverkocht..
Het voorgerecht was overigens wel goed.
Als hoofdgerecht had ik de ossenhaaspuntjes, die ik graag medium wilde hebben. Ik kreeg ze echter rare en ook goed rare, want na het melden, kreeg ik ze nog steeds behoorlijk rood terug.
Ook de rekening klopte niet, daar stond iets op wat wij niet hadden gehad.

De bediening die wij hadden was ook niet erg goed. De eerste dame antwoordde op de vraag 'wat voor soorten gin hebben jullie?' met 'gintonic'. En terwijl ik op de kaart met mijn vinger de witte wijn aanwees, kreeg ik alsnog een rode wijn.
Verder moesten we veel oogcontact maken om weer iets te mogen bestellen. Uiteindelijk kwam een andere dame ook ons bedienen en die was ietsje beter, we kregen de koffie en thee aangeboden omdat mijn hoofdgerecht niet goed was.

Kortom: wij zullen hier niet gauw terugkeren.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Na een flinke plensbui onderweg aangekomen bij 't Vosje in Maarn. We werden hartelijk ontvangen door gastvrouw, gastheer en personeel. Gezien het nog best een goede temperatuur was zijn we op het terras gaan zitten. Gezellig onder het genot van de heerlijke muziek een broodje genuttigd (met de glutenallergie van mijn vrouw werd rekening gehouden). Heerlijk voorgerechtenplateau gegeten (drie verdiepingen met heerlijke producten als aspergesoep, carpaccio en paling. De zalm van mijn vrouw zag er ook voortreffelijk uit. Daarna ben ik doorgegaan met de tonijn (keurig gevraagd hoe ik deze wilde hebben) en mijn vrouw na advies over gluten aan de kaasfondue. Deze werd geserveerd met vele groenten, die even geblancheerd waren waardoor zij met een glimlach de laatste druppel uit het potje schraapte. Dessert was niet meer mogelijk omdat onze buikjes vol zaten, dus nog lekker aan de koffie. Daarna wederom blij verrast met de factuur, die ons een gevoel gaf dat we hier vaker terug zullen komen. Echt een aanrader voor iedereen! Doen!!!
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Van het weekend heerlijk geluncht met de kleinkinderen buiten op een goed verzorgt terras, schone tafels die niet wiebelen!
Vriendelijk onthaald door de gastvrouw, en goede service !!!
Lekker_Eten82 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Dit weekend heerlijk bij het Vosje gegeten op het terras, wat er leuk uitziet, gezellig aangekleed met bloembakken!!
Kwaliteit prijs verhouding prima. Vriendelijk ontvangst gastvrouw en vlotte bediening!
Top avond.
Zomer45 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk met z'n vieren buiten gegeten. Op mooi groot terras. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. Hadden als voorgerecht carpaccio en als hoofdgerecht ossenhaaspuntjes in roerbakgroenten. Deze waren heerlijk medium klaargemaakt. Komen zeker nog een keer terug.
IensAnne .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Men deed vriendelijk z'n best om het naar de zin te maken, maar het kwam desondanks toch wat onpersoonlijk over, had ook te maken met het keurige meisje in de bediening, dat het netjes volgens het boekje deed, maar we misten het 'aanpassen aan wie er aan tafel zit', flair en oprechtheid. De kaart is allerminst verrassend en het is toch wat prijzig als je na afloop tegen elkaar zegt 'nou dat was het dan'. Gewoontjes, vrij hoog Skyradio-gehalte (misschien vanwege de muziek van Celine Dion op de achtergrond ;) maar dan voor nét iets teveel geld...
Het tempo was prima, alles zag er prima verzorgd uit.
ADSL1957 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Vanavond op doorreis heerlijk gegeten; sliptongetjes en ossenhaaspuntjes met als afsluiter een heerlijke cappuccino en espresso! Uiterst vriendelijke bediening. De gastvrouw heeft mij nog adviezen gegeven over mijn te starten theetuin volgend jaar. Wij komen zeker nog eens terug.
Lekker_Eten82 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Van de week bij het Vosje gegeten gezien het feit dat het druk was werden we toch vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, wat een aardig en vrolijke dame !!!
Ik ben nog geen senior maar kreeg wel de mogelijkheid dat menu te nemen. Heel vriendelijk dat deze mogelijkheid geboden wordt.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij 't Vosje. De ossenhaaspuntjes met gamba's en de tournedos waren beide prima. Zeer smakelijke huiswijn en als dessert een mooie tiramisu en de beste Irish coffee sinds tijden. Zo hoort de Irish coffee te zijn; chapeau! Ook onze complimenten voor de fraaie entourage en professionele en gezellige bediening.
Lekkergenieten40 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteren met 3 vriendinnen heerlijk gegeten in het vosje. We werden hartelijk en gastvrij ontvangen. Zaten aan de ronde tafel bij de openhaard. Erg sfeervol. Hebben heerlijke carpaccio gegeten en daarna ossehaaspuntjes. Het was goed en gezellig. Komen zeker nog een keer terug!
Glenn J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Voormalige kroeg omgebouwd tot een net restaurant dat helaas wel wat kil aanvoelt. Ontvangen door een gastvrouw die blijkbaar niet haar dag had, lang geleden dat we zo onvriendelijk te woord zijn gestaan. Voorgerecht (carpaccio) kwam overduidelijk uit de vriezer waardoor vrijwel alle smaak was verdwenen. Hoofdgerecht (tournedos, medium) was zeer goed gebakken en de gekozen pepersaus was voortreffelijk van smaak. De patat als bijgerecht werd (aan onze 6 persoons tafel) in een grote (ordinaire) bak geserveerd en was te vet gebakken. De crème van het nagerecht (crème brûlée) was verbrand tijdens het kookproces (niet door de brander) waardoor deze door en door verbrand smaakte. Na een klacht hierover werd excuses gemaakt en werd deze van de rekening afgehaald.

Een typisch geval van eens maar nooit meer. Jammer, aangezien een vriendelijkere gastvrouw de missers in de keuken al voor een groot deel had kunnen goedmaken.