Vork en Mes

Paviljoenlaan 1 2131 LZ Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Vork en Mes

Het lekkerste eten van eigen bodem

Omringd door eigen moestuinen ligt aan de rand van het Haarlemmermeerse bos een prachtig restaurant aan het water. In de zomer stroomt er een waterval van het dak naar de entree, echt spectaculair. Hier eet je volledig biologisch, namelijk de onbespoten oogst van de dag. Echte Hollandse ingrediënten zo origineel bereid, dat Vork & Mes er vakprijzen mee wint, zoals met De Bieterbal. De opgemaakte borden zijn explosies van geuren en kleuren, puur natuur.

Meer informatie over restaurant Vork en Mes

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zaterdag 11.00 - 21.00 uur.
Keuken gesloten tussen 16.00 en 18.00 uur.

Rebecca R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een heel fijn concept: zoveel mogelijk uit eigen tuin. Heerlijke kleine gerechten, prettige bediening en een mooie locatie, vooral als je bij goed weer op het terras kunt zitten.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
super eten zoals altijd. Vriendelijke bediening. Er is goed rekening gehouden met mijn allergie. Aanraaaaader..
Mathilde V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Gisteravond voor het eerst bij Vork en Mes gegeten.
De temperatuur liet het toe om buiten te zitten, met prachtig uitzicht op het water en later de maan.
De vegetarische gerechten zagen er al veelbelovend uit op de kaart.
Wij hebben uiteindelijk voor het verrassings menu gekozen.
Verrassend was het, met veel zorg en aandacht voor detail klaargemaakt evenals de uitleg die we erbij kregen,door afwisselend van de kok of een van de serverende jongemannen.
Echt een aanrader als je als vegetarier eens wat anders wil dan de geeikte geitenkaassalade of pasta!
We gaan zeker nog eens terug.
Nogmaals complimenten.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Mooie ambiance, plezierige bediening en heel mooi opgemaakte heerlijke gerechten. Een voltreffer!
caroline B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het eten was heel bijzonder, voor mij, als vegetarier, erg lekker maar voor mijn kinderen was er niet veel keuze.
de prijs, 170 euro met zijn vieren, was veel te hoog, mijn kinderen hebben thuis nog gegeten.
Solange S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Top restaurant: de locatie is fantastisch, de gerechten waren mooi, super lekker, met verrassende smaken en combinaties. De wijnkaart is gevarieerd en wat echt opviel is dat de prijs van deze met zorg uitgekozen wijnen viel reuze mee. De enige min punt was dat het duurde echt lang voordat we onze eten kregen. De restaurant was vol en we waren met een grote groep waardoor de mankracht die ze hadden in huis was niet genoeg om op een redelijke tijd de gerechten te kunnen serveren, toch gaan we zeker nog een keer terug. Ik zeg: doen!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Top restaurant !!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Echt de moeite waard om even voor om te rijden als je lekker wilt lunchen in een mooie setting.
S V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Vijf gangen verrassingsmenu gegeten. Was erg goed. Twee vegetarische gerechten, één met vis, een met gevogelte plus een dessert. voldoende zonder met een erg vol gevoel naar huis te gaan. Er wordt veel gebruik gemaakt van seizoensproducten en groenten en kruiden uit de eigen moestuin. Ziet er allemaal heel erg mooi uit en smaakt erg lekker. Als vegetarische gerechten overal met zoveel smaak zouden worden gemaakt, dan hoefde ik nooit meer vis of vlees!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prachtige gerechten, vers, kleurrijk en met zorg bereid. Vega en vegan in wensmenu geen enkel probleem. Vriendelijke bediening, niet opdringerig, maar wel bereikbaar. Gewoon top.
Daltonschool D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Bij de gerechten waren alle smaken heel goed op elkaar afgestemd.
Personen met een speciaal menu ( ivm allergie of dieet) kregen ook hele originele gerechten.
Heerlijk en gezellig gegeten.
A H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Kreeg relatief weinig terwijl het niet goedkoop is. Kortom na paar uur helaas alweer trek.

Locatie is wel fantastisch.
Tinkie S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
ongelooflijk aardige bediening, heerlijk eten en een fantastische locatie
Irma M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Prachtige locatie, een paar gerechtjes hadden ze niet, maar d e rest wel erg lekker. Enkele gerechtjes waren iets te zout vonden we alledrie.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijke locatie aan het water, dat je gezien MOET hebben. Zo bijzonder. Het eten was eigentijds, heerlijk en oorspronkelijk. Zowel met vrienden, partner, familie, zakelijk als alleen te bezoeken. Voor hele kleine kinderen die nog niet kunnen zwemmen lijkt het me geen geschikte locatie!
Marèse P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Fantastisch eten op een fantastische locatie. Ik ben een grote fan van deze keuken. Prachtig opgediende gerechten met creatieve smaakcombinaties en verrassende ingrediënten. Hier eten is elke keer weer een feestje! Ook de bediening is prettig. Het gebouw zelf is absoluut bijzonder, maar mist wat warmte en gezelligheid. Gelukkig maken de omgeving, het uitzicht en het eten dat ruimschoots goed!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijke plek, met heerlijke gerechten.
Enige kanttekening te weinig personeel duurde allemaal erg lang van het krijgen tot een drankje en het opnemen van de bestelling
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten op het terras aan het water, wat bij 27c ook fijn is. Byzondere gerechten zoals rilette van makreel of een zeewiersalade. Bietenbal als amuse. Sommige gerechten iets aan de zoute kant.
remi V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer creatieve kaart met allemaal kleine gerechtjes. Prachtig eten.
Wijnkaart aan de prijzige kant. Verder prima!
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten die je niet vaak krijgt voorgeschoteld. Echte aanrader. We komen zeker terug.