Vork en Mes

Paviljoenlaan 1 2131 LZ Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Vork en Mes

Het lekkerste eten van eigen bodem

Omringd door eigen moestuinen ligt aan de rand van het Haarlemmermeerse bos een prachtig restaurant aan het water. In de zomer stroomt er een waterval van het dak naar de entree, echt spectaculair. Hier eet je volledig biologisch, namelijk de onbespoten oogst van de dag. Echte Hollandse ingrediënten zo origineel bereid, dat Vork & Mes er vakprijzen mee wint, zoals met De Bieterbal. De opgemaakte borden zijn explosies van geuren en kleuren, puur natuur.

Meer informatie over restaurant Vork en Mes

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zaterdag 11.00 - 21.00 uur.
Keuken gesloten tussen 16.00 en 18.00 uur.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Angel H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Kreeg relatief weinig terwijl het niet goedkoop is. Kortom na paar uur helaas alweer trek.

Locatie is wel fantastisch.
Tinkie S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
ongelooflijk aardige bediening, heerlijk eten en een fantastische locatie
Irma M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Prachtige locatie, een paar gerechtjes hadden ze niet, maar d e rest wel erg lekker. Enkele gerechtjes waren iets te zout vonden we alledrie.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijke locatie aan het water, dat je gezien MOET hebben. Zo bijzonder. Het eten was eigentijds, heerlijk en oorspronkelijk. Zowel met vrienden, partner, familie, zakelijk als alleen te bezoeken. Voor hele kleine kinderen die nog niet kunnen zwemmen lijkt het me geen geschikte locatie!
Marèse P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Fantastisch eten op een fantastische locatie. Ik ben een grote fan van deze keuken. Prachtig opgediende gerechten met creatieve smaakcombinaties en verrassende ingrediënten. Hier eten is elke keer weer een feestje! Ook de bediening is prettig. Het gebouw zelf is absoluut bijzonder, maar mist wat warmte en gezelligheid. Gelukkig maken de omgeving, het uitzicht en het eten dat ruimschoots goed!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijke plek, met heerlijke gerechten.
Enige kanttekening te weinig personeel duurde allemaal erg lang van het krijgen tot een drankje en het opnemen van de bestelling
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten op het terras aan het water, wat bij 27c ook fijn is. Byzondere gerechten zoals rilette van makreel of een zeewiersalade. Bietenbal als amuse. Sommige gerechten iets aan de zoute kant.
remi V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer creatieve kaart met allemaal kleine gerechtjes. Prachtig eten.
Wijnkaart aan de prijzige kant. Verder prima!
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten die je niet vaak krijgt voorgeschoteld. Echte aanrader. We komen zeker terug.
Birgitte B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijke lunch met prachtige kleine gerechten! Het is niet goedkoop maar zeker waar voor je geld en wat een top locatie!
Ooievaartjes .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wij waren er tijdens het mud master evenement.
De wijn was erg duur en slecht. Zelden zo'n slechte wijn gedronken. De wijn werd uitgeschonken in plastic cola bekers. Er werd ook nog 4,5 euro voor gevraagd.
Het bakje friet wat wij erbij bestelden was een plat kartonnen bakje met hooguit 50 gram half verbrande patatjes, het waren ook nog eens de restjes uit de frituur, dus alleen kleine stukjes. Ook hier werd 4,5 euro voor gevraagd. Wij hadden voor 2 wijn en 2 patat 18 euro uitgegeven. Zelden heb ik zoveel geld uitgegeven voor deze kwaliteit.
Verder was de bediening op het terras zeer snel, na de laatste slok wijn werden de bekers direct opgehaald. Verder zeer slechte en niet uitnodigende bediening. Zeer slechte horecagelegenheid, zeker links laten liggen.
Madeleine K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
We hebben zeer genoten (we aten hier nu voor de 5e keer, meen ik) , ook de 2 vegetariërs en de TWEE jarigen met ieder een petit omelette sibérienne!
Ook goed: prima, duidelijke toelichtingen bij de kaasplankjes.
Vrolijk personeel.
Alleen het schaterlachen van andere gasten was zooo storend ... wij konden elkaar nauwelijks verstaan. Kunnen jullie iets doen aan het geluid?
steven E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
De locatie is top. De bediening is vriendelijk. ( hoefde niet uit te leggen hoe het pinapparaat werkt, maar toch).
De vegetarische bitterbalen zijn smakelijk. De prijs voor een wijntje, twee bier en een portie bitterballen (19,-) is wat aan de hoge kant.
Judith F.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
(Het advies van) 4 gerechten was voor ons wat veel. 2 gerechten en een dessert was voor ons al voldoende geweest. Verrassende en lekkere gerechten, prachtige locatie!
Dan V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Mooie locatie, ons buitenlands bezoek was erg onder de indruk. Goede vegetarische gerechten bleken zeer in de smaak te vallen bij ons zakelijke partner die vegetariër is. Enthousiaste bediening. Om de hoek bij Schiphol, ideaal voor buitenlandse bezoekers. We gaan hier vaker komen met gasten.
Cor C.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Een verrassing was het verrassing menu zeker voor ons! in een woord TOP. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer smaakvolle gerechten met veel mooie en lekkere groenten. We gaan hier nog van heel veel mooie terras lunches genieten deze zomer. En ook wel binnen in het restaurant :)
Renard H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Echt een aanrader! Heerlijk gegeten, mooie gerechten en goede service. 5 Gangen verrassingsmenu gegeten, en elk gerecht was heel erg speciaal, mooi voorbereid en smaakt heerlijk. Was een ontdekking van de mooiste vega gerechten. Aanrader!
Trudy T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening (steeds heldere uitleg over het eten en de wijnen van het wijnarrangement).
Prachtig opgemaakte borden en bijzondere gerechten.
Complimenten voor de chef.
En wat een prachtig gebouw.
We gaan nog vaak terugkomen!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Gisteravond in alle donkerte het restaurant gevonden. En wat een ervaring. Vijf gangen verrassingsmenu gekozen. Geen enkele zwakte in de loop van de gangen te proeven. In één woord: verrukkelijk!
Enige minpunt waren de wijnglazen. We hadden liever grote kristallen glazen gezien. Maar dat is dan ook het enige minpuntje.
Christien B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wat hebben we gisteren enorm smakelijk gegeten in dit restaurant. We hebben alle drie gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu.
Alles was even lekker, van het voorafje tot het dessert.
Verrassende gerechten en smaakcombinaties, voor mij nieuwe ingrediënten en bereidingen.
Hier ga ik snel weer eten: toprestaurant!

Plezierige en kundige bediening.
Het paviljoen blijft bijzonder en de locatie is mooi.