Voortse Herberg

Meer informatie over restaurant Voortse Herberg

7,2
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Helaas voor ons niet nog eens. Wat een drama. Bleken 180 kinderen te zitten met een schoolexamen-feest. Eigenaar zei aan de telefoon niks toen we reserveerden.
Je kon over de hoofden lopen, glas lag overal en het eten was of op, of lauw. Herrie, niet te zuinig. De wijn was gemengd met water en dan nog niet te spreken over de gamba's die rauw gefrituurd waren. We zijn weg gegaan. Zeg dan eerlijk dat je het te druk hebt. Hadden al eerder slechte ervaringen gehad daar, maar iedereen verdient meerdere kansen.

Pluspuntje is dat de we ons geld terug kregen nadat we hadden geklaagd over de drukte (vraag niet hoe). Hadden een 2jarige bij ons, en het was gewoon geen doen zo.
Voor ons eens, maar nooit meer.
Voorthuizen123 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Niet duur, maar ook niet bijzonder goed. Wel een leuke inrichting! Het eten is bij veel gerechten lauw en volgens mij staat het te lang. De bediening is vriendelijk
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Voor de zesde keer heerlijk gegeten bij de Voortse Herberg. Waren met een gezelschap van 27 mensen op een zaterdagavond. Alles was zoaLs gebruikelijk weer prima verzorgd. De ruimte leek wat krap voor het aantal mensen , maar er werd snel een extra tafel geregeld. Wij komen zeker weer terug.
Jedaro .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wij hebben het heel gezellig gehad met 4 personen. Het eten was goed. en het eten van de wok was prima. De keus van het eten is wel wat beperkt. De wijn was erg lekker.
Wij hadden de keus vooraf of achteraf betalen. Wij hebben vooraf betaalt omdat wij dat zelfs zeer prettig vinden. Het personeel is vriendelijk. Vooral die man bij de wok vond ik een topper.
Ecats .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gisteravond gegeten bij de Voortse Herberg. Bij binnenkomst word je naar je tafel begeleidt en vervolgens krijg je meteen de rekening. Ik snap dat dit komt omdat er bijna geen personeel werkt en je dus niet aan iemand om de rekening kan vragen en zij het dus handig vinden op die manier, maar het komt niet echt klantvriendelijk over. De sfeer is ver te zoeken, maar dat is voor mij geen reden om een restaurant slecht te beoordelen. Het slechte eten wel. En helaas was het echt slecht. Alle gehaktballetjes, frikandellen, visvingers, kipnuggets smaakten bijna hetzelfde. Zelfs de kids vonden het niet lekker. Het eten dat in de bakken ligt, lijkt niet vers. Dan denk je; oke bij het wokken kan het niet fout gaan. Dat is tenminste vers. Lekker wat groente en garnalen. Nou na 3 keer omdraaien vond 'de kok' het gaar. Niet dus..keiharde smakeloze boontjes, paprika en taugé. Een kleine garnaal geproefd, maar deze proefde nog zo rauw dat ik de rest heb laten liggen. Zonde! Bij al mijn tafelgenoten (5 stuks) bleek de wokmaaltijd tegen te vallen. Als het druk is, moet je meer koks aannemen en niet sneller werken en dus rauw voedsel op een bord deponeren.
Verder speelden de kinderen in een klein, niet geïsoleerd (dus erg koud) hokje waar de helft van het speelgoed stuk was. Het enige pluspunt was de werkende tv met een dvd van Dora erin.
Al met al voor ons een zwaar tegenvallende avond. Wij komen hier zeker niet meer terug.
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Afgelopen weekend hier met 12 personen gegeten.
Ik snap de negatieve recensies echt niet. Je kunt hier lekker eten en drinken voor een wel zeer concurrerende prijs.
Vlees/vis/wok kun je laten klaarmaken zoals je het zelf wilt, bijvoorbeeld zonder toevoegingen/sauzen. Gewoon aangeven hoe je het wilt/mag hebben.
Zelfs voor een persoon met extreme voedselallergie/intolerantie - zoals wij in ons gezelschap hadden - is er voldoende keus.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Na een lange dag en nog een flinke reis voor de boeg besloten wij met 5 een hapje te eten bij de Voortste Herberg. All you can eat dus voor ieder wat wils dachten wij. Voldoende parkeerplaatsen en een mooi terras maar omdat het niet geheel droog was naar binnen gegaan waar er een ronde tafel voor ons klaar stond. Dat we het eten zelf moesten halen wisten we maar ook de drank kon zelf getapt worden. Wijn was ietwat waterig, smaakte als een heel goedkoop slobber wijntje. Begonnen met de grill, helaas werd het vlees en de vis droog gebakken. De garnalen smaakte daarentegen prima. Wat wel weer jammer is, is dat er geen natte doekjes en/of schaaltjes met citroen voorhanden waren om je vingers schoon te maken. Hier uiteindelijk een soepschaaltje voor gebruikt met een citroen van het buffet. De kok van het wok gedeelte deed het beter. Hier was het eten wel zoals het zijn moest. De gerechten uit het buffet waren in orde maar niet meer als dat. Rijst ietwat droog net als de babi pangang. Het dessert was verder prima verzorgd. Uiteindelijk geen aanrader als je je wilt laten verwennen door uitgesproken smaken.
Mariaveen .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Om van te voren te kunnen beoordelen of de Voortse Herberg een geschikt restaurant zou zijn om met onze familie van 14 personen te gaan eten om mijn verjaardag te vieren zijn mijn partner en ik op een doordeweekse dag gaan voorproeven. Alles bleek prima in orde, het eten was lekker, goed en voldoende te drinken. Dus kort daarna gereserveerd voor de zaterdagavond voor onze groep van 14 personen.

Nou een grotere afgang kon je niet bedenken. Het leuke restaurantje met een sfeertje van een bruin cafe dat wij voor ogen hadden had er inmiddels een grote zaal bij geopend waar groepen ingepropt werden, aan grote lange tafels dicht tegen elkaar aan, dikkere gasten hadden zelfs een probleem om er tussen te komen! Er werdt een soort evenementenbier geschonken dat er uit zag als appelsap! De wijze waarop het eten klaargemaakt was en werd, vooral bij de gril was beneden niveau (verbrand of te rauw). Echt schandalig, dit wil je je gasten toch niet aandoen!

Het verschil tussen een rustige doordeweekse dag in het gezellig ogende bruine cafe met goed eten of een zaterdagavond in een vreetschuur met dood bier en eten van een laag niveau is niet te beschrijven.

Mijn advies is: alleen door de week naar toe gaan, in het weekend is het niks!
Derksen1234 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Vanavond uiteten geweest met z'n tweeën bij de Voortse Herberg. Genoeg plek op de parkeerplaats (het was erg rustig in het begin). Bij binnenkomst een warm welkom. Heerlijk gegeten, de babi pangang was wat taai, de rest van het buffet was prima! Zeer gezellige, sfeervolle tent. De koks waren erg vriendelijk en je kon goed met hen lachen. Het vlees van de grill was heerlijk, de zalm van de grill was heerlijk en de wok was ook prima! Kortom, een leuke, gezellige, sfeervolle avond gehad bij de Voorste Herberg met lekker eten. Wij komen hier zeker nog een keer terug, een echte aanrader als je lekker wilt eten voor niet teveel geld!
Susan78 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Wij zijn opzich niet heel kritisch en al zeker geen fijnproevers, maar hier zullen we niet meer heen gaan.

Tijdens onze vakantie in Voorthuizen zochten we een restaurantje om , ter afsluiting van de vakantie, met zn 3-en te eten (2 volwassenen en 1 kind). Het concept alles-in-één (buffet en dranken) kende ik al wel, en was bij een vorig restaurant goed bevallen.

Helaas is het ons bij dit restaurant niet bevallen. Eten was echt niet lekker (zalm erg zout, sushi smakeloos, babi pangang taai en vet vlees). Daarnaast vonden we dat er wat weinig keuze was. Het enige dat ik wel aardig vond was het dessert buffet.

Aankleding is ouderwets en donker, maar daar zou ik niet voor wegblijven.
Eelco72 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Het begint al met een parkeerdrama, grote tent met weinig plekken, maar vooruit maar, vol goede moed naar binnen. Onbeperkt eten en drinken, ok, dan moet je altijd je eisen bijstellen, je kunt natuurlijk geen 5 sterren eten verwachten dan. Met 4 kinderen doen we dit concept vrij vaak, in allerlei gelegenheden, maar de Voortse Herberg blinkt wel uit in slecht eten. Zelfs de niet kritische puber vond het eten niet lekker. Grillkip droog, zompige loempiaatjes zonder inhoud, nasi en bami met weinig uitgesproken smaak, gehakballetjes zijn van echt vies separatievlees, spareribs geen smaak, Babi pangang van enorme grote stukken keihard vlees, droge sudderkipsaté, als groente macedoine de legumes die uit blik leken te komen... Kom op!!! Iedereen weet een frikadel lekker te krijgen, maar hier weten ze hem te verprutsen. Het enige wat een beetje waardering kon krijgen was het wokgedeelte, maar weinig keus, slechts één wok voor alle wachtenden, en als je in de rij staat moet je steeds aan de kant voor mensen die de mayonaise of ketchup willen hebben. De 24 euro die we p.p. hiervoor neer moesten leggen is echt nog te hoog gegrepen. Diegene die gewend is aan magnetronmaaltijden vindt dit een 3 sterren belevenis, anders wegblijven.
Harriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Wij waren in de buurt van Voorthuizen op vakantie en kwamen toen via internet terecht bij dit restaurant. Het parkeerterrein is veel te klein en je moet op drukke avonden parkeren in de berm langs een drukke weg. De inrichting was oerhollands, ouderwets maar wel knus. De tafels/stoelen staan dicht op elkaar. Je moet zelf je vuile vaat wegbrengen, dit vonden wij geen probleem en daar is uiteindelijk de prijs ook naar. Het buffetgedeelte is niet erg groot dus je loopt elkaar al snel in de weg. Voldoende keus uit vlees, vis, groente enz. en het smaakte allemaal prima. Kortom: geen culinair hoogstandje maar voor een keer uit eten helemaal goed.
MarkMark .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Goed eten voor de prijs kwaliteit verhouding.. Er is voldoende keus.. Zit voor iedereen wel wat lekkers bij.. Wij hebben buiten op het terras gegeten want binnen was het erg warm om te zitten..
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
buffeteten, kwaliteit redelijk. smaak vlak. niet duur, veel variatie
druk, dus populair. was voor ons de eerste keer hier. zou niet weer gaan.
Kemasar .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
4 mei hier gegeten, voor de ±5e keer, niet gereserveerd toch een mooi plekje voor twee pers. Als voorafje stokbrood met kruidenboter,soep, salade buffet met div. vissoorten en zelfs shusi (erg lekker) ook als hoofdgerecht is er voor elk wat wils, batami rijst, bami enz. ook geb. aardappeltjes, patat e.d. kip/kerrie, kippenpootjes, lekkere spare ribs enz. zelfs warme kersen en stoofpeertjes. Ook het toetje met ijs en slagroom, soesjes, cake en choc. en aardb. saus erg lekker. De grotere zalen zijn wat ongezellig met grote gezelschappen, veel renneende kinderen enz. Zoals alle keren weer druk, maar buffet goed geregeld, snel bijgevuld en ook schoon. Alleen is het misschien handig als iedereen dezelfde kant uit zou lopen, misschien even uitleg van te voren of een pijl. Nu botst er wel eens bijna iemand tegen je aan. Maar weer erg lekker gegeten. Wonen hier anderhalf uren rijden vandaan, maar komen zeker weer terug.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Wij hebben hier kerstavond gegeten. Een gedeelte van het gezelschap was wat eerder, maar dat was geen probleem. Het eten was prima tot goed te noemen, smaakvol en gevarieerd. Er was voor ieder wat wils. Ook de wok en de bakplaat smaakten prima. Zowel het drinken als het eten was zelfbediening hetgeen ons prima bevallen is. Als je vragen of andere dingen had kon je altijd bij de mensen van het restaurant terecht, ze waren vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keer terug, want we werden aangenaam verrast.
Barbara1602 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Toen mijn vriend en ik het restaurant binnen liepen, wisten we het eigenlijk al... Dit was een gelegenheid waarin we onze eisen moesten bijstellen. We waren al redelijk laat (rond 20.00 uur), hadden honger en geen zin om lang naar een goede eetgelegenheid te zoeken. Ik kreeg bij De Voortse Herberg de indruk dat ze eigenlijk niet goed weten wat voor soort restaurant ze willen zijn. Overwegend Chinees wok restaurant met wat algemene gerechten als friet en aardappeltjes en groente of omgekeerd? De aankleding is oer Hollands, druk (rood/wit geblokte stof), veel houten wijnvaten, veel decorstukken. Daarbij bestond het buffet uit vlees, vis, bami, nassie en wokgerechten. De wok groenten, vlees en vis stonden naast de frietsaus, curry en mayo pompjes, wat rommelig oogt. De gekookte groenten en de opgewarmde champignons (ik ben vegetariër) smaakten niet. Te gaar, niet vers, maar uit blik of pot...De verse wokgroenten maakten dit weer enigszins goed, maar voor vegetariërs was er verder weinig keus. Mijn vriend die de vlees en visgerechten heeft geprobeerd meldde dat hiervan niet echt iets bijzonder was. De gerechten die al kant en klaar in de bakken lagen waren niet bijzonder smaakvol. De verse wok vis was echter prima van kwaliteit. Je kan de 1ste 2 uur voor 22 euro eten zoveel als je wilt, maar na ongeveer een uur had ik het wel gezien. Wil je kwantiteit boven kwaliteit in een omgeving type "vreetschuur", dan is er niets mis met de Voortse Herberg. We hebben in buffetrestaurants gegeten voor soortgelijke prijzen die echt vele malen beter zijn! Wij zullen hier niet nogmaals eten.
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Het concept: zoveel eten en drinken als je wil in twee uur spreekt me eigenlijk niet aan, maar hier gaan eten met collegae omdat het centraal ligt. Geen bediening, wel aan de bar bestellen en omdat het zo goedkoop is mag je het allemaal zelf halen. Het eten is zoals je mag verwachten voor deze prijs. Veel en vet en weinig verschil in smaak. Ik kan me wel voorstellen dat het voor kinderen leuk kan zijn om zelf op te scheppen.