Voortse Herberg

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Voortse Herberg

Laila M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Samen met familie naar dit restaurant geweest. Wij zijn vanuit regio Den Haag daarheen gereden maar het was zeker de moeite waard.

Keuze genoeg. De wok gerechten worden ter plaatse voor je klaar gemaakt. Onbeperkt frisdrank, bier, wijn, koffie etc.
Zeker een aanrader als je met een groep of familie bent! Wij hebben genoten!
Laila M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Gisteravond hier gegeten. Leuk restaurant, lekker en gevarieerd eten en vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hamid M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad met lekker onbeperkt eten en drinken. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed en hetzelfde geldt voor de sfeer en variatie in het eten. We zullen vaker naar hier naartoe gaan.
R. J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Verschrikkelijk slecht we zijn heel wat gewend maar dit was echt erg slecht zowel het eten, de wijn, de bediening en de eigenaar
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Vriendelijk personeel en schoon restaurant. Het eten is van een goede kwaliteit met een goede prijs. Ga hier zeker vaker komen.
Jofez .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Gastvrije ontvangst. Goed en gevarieerd aanbod van diverse gerechten. Onbeperkt eten en drinken gedurende 2,5 uur in een informele sfeer. Geschikt voor grote groepen. Niet onbelangrijk: op maandag geopend.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Een absolute aanrader zelfs om even om te rijden vanaf de A1!
Vreselijk vriendelijke gastheer en keurig beleefd personeel.
Het is schoon en het eten en drinken is perfect van smaak en temperatuur.
Van O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zou fijn zijn als via 'iens' een tafeltje gereserveerd kan worden. Daardoor kan de klant voor korting sparen, zogenaamde Yums en levert daardoor De voorste Herberg meer klanten op. Win-win situatie.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Helaas niet het type restaurant waar wij graag komen, wat een geduw & gedrang om aan je eten te komen. De vers bereide maaltijden zijn meer dan oké. Echter wat in de vitrines ligt heeft weinig smaak en weinig bijzonders.
Personeel toont geen interesse.
Kwaliteit/prijs verhouding is goed, en een aanrader als je geen fijnproever bent ;)
Onze voorkeur gaat echt uit naar een andere ambiance en een andere keuken.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zeer fijn en betaalbaar restaurant!
Je krijgt zeker waar voor je geld. Ook een gezellige plek voor de kinderen. Hier kom ik zeker nog eens terug
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ik heb hier gisteren met veel plezier gegeten. Ik snap de negatieve recensies niet en ik vind sommigen wel erg overdreven. Het restaurant draait om zelf-service, dus je pakt zelf je eten en je drinken. Ik vond dat totaal geen probleem en alles erg lekker, vooral voor het zachte prijsje dat de Voortse Herberg vraagt! Ik kom hier zeker terug!
Sila T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteren na veel tegenstrijdige berichten op internet en persoonlijk... Dit restaurant een kans gegeven.

Bediening gemakzuchtig zijnde niet tijdig aanvullen.
Zo was er ruim 3 kwartier geen sushi. En uiteindelijk..
3 soorten en nog zure rijst ook.

Uitleg personeel: druk..

Borden etc zelf bij afwas ruimte brengen.

Bami/mihoen/vlees zoals gehakt-balletjes: smakeloos !
1 flauwe/muffe hap.

Aardappeltjes of snacks:
slap en/of te hard gebakken.

Capucchino: slootwater qua
veel te slappe mix met de melk.

Geen poging meer gewaagd qua ijs of wokken: was al misselijk van de eerdere happen..

Het enige dat nog redelijk was,
waren de vruchten.. uit blik..

Daar waar de Koning vandaag feest vierde was dit voor mij en
2 andere gasten flinke domper.
Deze tent moet nodig onttroond worden: MIJ zien ze er niet meer...
Sila T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017

Bediening gemakzuchtig zijnde niet tijdig aanvullen.
Zo was er ruim 3 kwartier geen sushi. En uiteindelijk..
3 soorten en nog zure rijst ook.
Uitleg personeel: druk..

Borden etc zelf bij afwas ruimte brengen.

Bami/mihoen/vlees zoals gehakt-balletjes: smakeloos !
1 flauwe/muffe hap.

Aardappeltjes of snacks:
slap en/of te hard gebakken.

Capucchino: slootwater qua
veel te slappe mix met de melk.

Het enige dat nog redelijk was,
waren de vruchten.. uit blik..

Daar waar de Koning vandaag feest vierde was dit voor mij en
2 andere gasten flinke domper.
Deze tent moet nodig onttroond worden: MIJ zien ze er niet meer...
Matty S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zeer krappe zitplaatsen, je kon je amper bewegen terwijl dit een "all you can eat restaurant" is en je dus meerdere keren van tafel moet om eten te halen. Bij het buffet was het zeer druk, soms kon je er amper bij, bakken waren vaak leeg, voedsel was lauw. Bij de wok stonden rijen mensen, die blokkeerden dus weer de looppaden rondom het buffet. Logistiek gezien een slechte opstelling. De sushi was ijskoud en smakeloos. Het vanille ijs was op, werd ook niet bijgevuld. Het personeel was vriendelijk, maar we zullen hier niet nogmaals naar toe gaan.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een hele fijne plek met vriendelijk personeel. Ook zeer geschikt voor kinderen. Genoeg eten om uit te kiezen voor een zeer lage prijs, daarnaast ook nog eens gratis drankjes (m.u.v. sterke alcoholische dranken).

Bovendien ook een geschikte plek voor grote groepen door de aanbevolen arrangementen.

Hier kom ik zeker nog eens terug
John A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
2 en half uur lang onbeperkt eten van het buffet.

De wok gerechten worden ter plaatse voor je klaar gemaakt.

Onbeperkt frisdrank, bier, wijn, koffie noem het maar op!

Beslist een aanrader als je met een groep of familie bent!
John A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
2 uur lang onbeperkt eten van het buffet.

De wok gerechten worden ter plaatse voor je klaar gemaakt.

Onbeperkt frisdrank, bier, wijn, koffie noem het maar op!

Beslist een aanrader als je met een groep of familie bent!
Lekker ..
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super leuk restaurant! samen met familie geweest, personeel is vriendelijk en eten is prima voor deze prijs. Wij hebben onbeperkt gegeten en gedronken voor minder dan 23 euro per persoon. Voor herhaling zeker vatbaar.....
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Helaas voor ons niet nog eens. Wat een drama. Bleken 180 kinderen te zitten met een schoolexamen-feest. Eigenaar zei aan de telefoon niks toen we reserveerden.
Je kon over de hoofden lopen, glas lag overal en het eten was of op, of lauw. Herrie, niet te zuinig. De wijn was gemengd met water en dan nog niet te spreken over de gamba's die rauw gefrituurd waren. We zijn weg gegaan. Zeg dan eerlijk dat je het te druk hebt. Hadden al eerder slechte ervaringen gehad daar, maar iedereen verdient meerdere kansen.

Pluspuntje is dat de we ons geld terug kregen nadat we hadden geklaagd over de drukte (vraag niet hoe). Hadden een 2jarige bij ons, en het was gewoon geen doen zo.
Voor ons eens, maar nooit meer.
voorthuizen123 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Niet duur, maar ook niet bijzonder goed. Wel een leuke inrichting! Het eten is bij veel gerechten lauw en volgens mij staat het te lang. De bediening is vriendelijk