Voortse Herberg

7,1

Jouw recensie over het restaurant Voortse Herberg

Annette K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Helaas niet het type restaurant waar wij graag komen, wat een geduw & gedrang om aan je eten te komen. De vers bereide maaltijden zijn meer dan oké. Echter wat in de vitrines ligt heeft weinig smaak en weinig bijzonders.
Personeel toont geen interesse.
Kwaliteit/prijs verhouding is goed, en een aanrader als je geen fijnproever bent ;)
Onze voorkeur gaat echt uit naar een andere ambiance en een andere keuken.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zeer fijn en betaalbaar restaurant!
Je krijgt zeker waar voor je geld. Ook een gezellige plek voor de kinderen. Hier kom ik zeker nog eens terug
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ik heb hier gisteren met veel plezier gegeten. Ik snap de negatieve recensies niet en ik vind sommigen wel erg overdreven. Het restaurant draait om zelf-service, dus je pakt zelf je eten en je drinken. Ik vond dat totaal geen probleem en alles erg lekker, vooral voor het zachte prijsje dat de Voortse Herberg vraagt! Ik kom hier zeker terug!
Sila T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteren na veel tegenstrijdige berichten op internet en persoonlijk... Dit restaurant een kans gegeven.

Bediening gemakzuchtig zijnde niet tijdig aanvullen.
Zo was er ruim 3 kwartier geen sushi. En uiteindelijk..
3 soorten en nog zure rijst ook.

Uitleg personeel: druk..

Borden etc zelf bij afwas ruimte brengen.

Bami/mihoen/vlees zoals gehakt-balletjes: smakeloos !
1 flauwe/muffe hap.

Aardappeltjes of snacks:
slap en/of te hard gebakken.

Capucchino: slootwater qua
veel te slappe mix met de melk.

Geen poging meer gewaagd qua ijs of wokken: was al misselijk van de eerdere happen..

Het enige dat nog redelijk was,
waren de vruchten.. uit blik..

Daar waar de Koning vandaag feest vierde was dit voor mij en
2 andere gasten flinke domper.
Deze tent moet nodig onttroond worden: MIJ zien ze er niet meer...
Sila T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017

Bediening gemakzuchtig zijnde niet tijdig aanvullen.
Zo was er ruim 3 kwartier geen sushi. En uiteindelijk..
3 soorten en nog zure rijst ook.
Uitleg personeel: druk..

Borden etc zelf bij afwas ruimte brengen.

Bami/mihoen/vlees zoals gehakt-balletjes: smakeloos !
1 flauwe/muffe hap.

Aardappeltjes of snacks:
slap en/of te hard gebakken.

Capucchino: slootwater qua
veel te slappe mix met de melk.

Het enige dat nog redelijk was,
waren de vruchten.. uit blik..

Daar waar de Koning vandaag feest vierde was dit voor mij en
2 andere gasten flinke domper.
Deze tent moet nodig onttroond worden: MIJ zien ze er niet meer...
Matty S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zeer krappe zitplaatsen, je kon je amper bewegen terwijl dit een "all you can eat restaurant" is en je dus meerdere keren van tafel moet om eten te halen. Bij het buffet was het zeer druk, soms kon je er amper bij, bakken waren vaak leeg, voedsel was lauw. Bij de wok stonden rijen mensen, die blokkeerden dus weer de looppaden rondom het buffet. Logistiek gezien een slechte opstelling. De sushi was ijskoud en smakeloos. Het vanille ijs was op, werd ook niet bijgevuld. Het personeel was vriendelijk, maar we zullen hier niet nogmaals naar toe gaan.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een hele fijne plek met vriendelijk personeel. Ook zeer geschikt voor kinderen. Genoeg eten om uit te kiezen voor een zeer lage prijs, daarnaast ook nog eens gratis drankjes (m.u.v. sterke alcoholische dranken).

Bovendien ook een geschikte plek voor grote groepen door de aanbevolen arrangementen.

Hier kom ik zeker nog eens terug
John A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
2 en half uur lang onbeperkt eten van het buffet.

De wok gerechten worden ter plaatse voor je klaar gemaakt.

Onbeperkt frisdrank, bier, wijn, koffie noem het maar op!

Beslist een aanrader als je met een groep of familie bent!
John A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
2 uur lang onbeperkt eten van het buffet.

De wok gerechten worden ter plaatse voor je klaar gemaakt.

Onbeperkt frisdrank, bier, wijn, koffie noem het maar op!

Beslist een aanrader als je met een groep of familie bent!
Lekker ..
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super leuk restaurant! samen met familie geweest, personeel is vriendelijk en eten is prima voor deze prijs. Wij hebben onbeperkt gegeten en gedronken voor minder dan 23 euro per persoon. Voor herhaling zeker vatbaar.....
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Helaas voor ons niet nog eens. Wat een drama. Bleken 180 kinderen te zitten met een schoolexamen-feest. Eigenaar zei aan de telefoon niks toen we reserveerden.
Je kon over de hoofden lopen, glas lag overal en het eten was of op, of lauw. Herrie, niet te zuinig. De wijn was gemengd met water en dan nog niet te spreken over de gamba's die rauw gefrituurd waren. We zijn weg gegaan. Zeg dan eerlijk dat je het te druk hebt. Hadden al eerder slechte ervaringen gehad daar, maar iedereen verdient meerdere kansen.

Pluspuntje is dat de we ons geld terug kregen nadat we hadden geklaagd over de drukte (vraag niet hoe). Hadden een 2jarige bij ons, en het was gewoon geen doen zo.
Voor ons eens, maar nooit meer.
voorthuizen123 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Niet duur, maar ook niet bijzonder goed. Wel een leuke inrichting! Het eten is bij veel gerechten lauw en volgens mij staat het te lang. De bediening is vriendelijk
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Voor de zesde keer heerlijk gegeten bij de Voortse Herberg. Waren met een gezelschap van 27 mensen op een zaterdagavond. Alles was zoaLs gebruikelijk weer prima verzorgd. De ruimte leek wat krap voor het aantal mensen , maar er werd snel een extra tafel geregeld. Wij komen zeker weer terug.
jedaro .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wij hebben het heel gezellig gehad met 4 personen. Het eten was goed. en het eten van de wok was prima. De keus van het eten is wel wat beperkt. De wijn was erg lekker.
Wij hadden de keus vooraf of achteraf betalen. Wij hebben vooraf betaalt omdat wij dat zelfs zeer prettig vinden. Het personeel is vriendelijk. Vooral die man bij de wok vond ik een topper.
ecats .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gisteravond gegeten bij de Voortse Herberg. Bij binnenkomst word je naar je tafel begeleidt en vervolgens krijg je meteen de rekening. Ik snap dat dit komt omdat er bijna geen personeel werkt en je dus niet aan iemand om de rekening kan vragen en zij het dus handig vinden op die manier, maar het komt niet echt klantvriendelijk over. De sfeer is ver te zoeken, maar dat is voor mij geen reden om een restaurant slecht te beoordelen. Het slechte eten wel. En helaas was het echt slecht. Alle gehaktballetjes, frikandellen, visvingers, kipnuggets smaakten bijna hetzelfde. Zelfs de kids vonden het niet lekker. Het eten dat in de bakken ligt, lijkt niet vers. Dan denk je; oke bij het wokken kan het niet fout gaan. Dat is tenminste vers. Lekker wat groente en garnalen. Nou na 3 keer omdraaien vond 'de kok' het gaar. Niet dus..keiharde smakeloze boontjes, paprika en taugé. Een kleine garnaal geproefd, maar deze proefde nog zo rauw dat ik de rest heb laten liggen. Zonde! Bij al mijn tafelgenoten (5 stuks) bleek de wokmaaltijd tegen te vallen. Als het druk is, moet je meer koks aannemen en niet sneller werken en dus rauw voedsel op een bord deponeren.
Verder speelden de kinderen in een klein, niet geïsoleerd (dus erg koud) hokje waar de helft van het speelgoed stuk was. Het enige pluspunt was de werkende tv met een dvd van Dora erin.
Al met al voor ons een zwaar tegenvallende avond. Wij komen hier zeker niet meer terug.
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Afgelopen weekend hier met 12 personen gegeten.
Ik snap de negatieve recensies echt niet. Je kunt hier lekker eten en drinken voor een wel zeer concurrerende prijs.
Vlees/vis/wok kun je laten klaarmaken zoals je het zelf wilt, bijvoorbeeld zonder toevoegingen/sauzen. Gewoon aangeven hoe je het wilt/mag hebben.
Zelfs voor een persoon met extreme voedselallergie/intolerantie - zoals wij in ons gezelschap hadden - is er voldoende keus.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Na een lange dag en nog een flinke reis voor de boeg besloten wij met 5 een hapje te eten bij de Voortste Herberg. All you can eat dus voor ieder wat wils dachten wij. Voldoende parkeerplaatsen en een mooi terras maar omdat het niet geheel droog was naar binnen gegaan waar er een ronde tafel voor ons klaar stond. Dat we het eten zelf moesten halen wisten we maar ook de drank kon zelf getapt worden. Wijn was ietwat waterig, smaakte als een heel goedkoop slobber wijntje. Begonnen met de grill, helaas werd het vlees en de vis droog gebakken. De garnalen smaakte daarentegen prima. Wat wel weer jammer is, is dat er geen natte doekjes en/of schaaltjes met citroen voorhanden waren om je vingers schoon te maken. Hier uiteindelijk een soepschaaltje voor gebruikt met een citroen van het buffet. De kok van het wok gedeelte deed het beter. Hier was het eten wel zoals het zijn moest. De gerechten uit het buffet waren in orde maar niet meer als dat. Rijst ietwat droog net als de babi pangang. Het dessert was verder prima verzorgd. Uiteindelijk geen aanrader als je je wilt laten verwennen door uitgesproken smaken.
mariaveen .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Om van te voren te kunnen beoordelen of de Voortse Herberg een geschikt restaurant zou zijn om met onze familie van 14 personen te gaan eten om mijn verjaardag te vieren zijn mijn partner en ik op een doordeweekse dag gaan voorproeven. Alles bleek prima in orde, het eten was lekker, goed en voldoende te drinken. Dus kort daarna gereserveerd voor de zaterdagavond voor onze groep van 14 personen.

Nou een grotere afgang kon je niet bedenken. Het leuke restaurantje met een sfeertje van een bruin cafe dat wij voor ogen hadden had er inmiddels een grote zaal bij geopend waar groepen ingepropt werden, aan grote lange tafels dicht tegen elkaar aan, dikkere gasten hadden zelfs een probleem om er tussen te komen! Er werdt een soort evenementenbier geschonken dat er uit zag als appelsap! De wijze waarop het eten klaargemaakt was en werd, vooral bij de gril was beneden niveau (verbrand of te rauw). Echt schandalig, dit wil je je gasten toch niet aandoen!

Het verschil tussen een rustige doordeweekse dag in het gezellig ogende bruine cafe met goed eten of een zaterdagavond in een vreetschuur met dood bier en eten van een laag niveau is niet te beschrijven.

Mijn advies is: alleen door de week naar toe gaan, in het weekend is het niks!
Derksen1234 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Vanavond uiteten geweest met z'n tweeën bij de Voortse Herberg. Genoeg plek op de parkeerplaats (het was erg rustig in het begin). Bij binnenkomst een warm welkom. Heerlijk gegeten, de babi pangang was wat taai, de rest van het buffet was prima! Zeer gezellige, sfeervolle tent. De koks waren erg vriendelijk en je kon goed met hen lachen. Het vlees van de grill was heerlijk, de zalm van de grill was heerlijk en de wok was ook prima! Kortom, een leuke, gezellige, sfeervolle avond gehad bij de Voorste Herberg met lekker eten. Wij komen hier zeker nog een keer terug, een echte aanrader als je lekker wilt eten voor niet teveel geld!
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Wij zijn opzich niet heel kritisch en al zeker geen fijnproevers, maar hier zullen we niet meer heen gaan.

Tijdens onze vakantie in Voorthuizen zochten we een restaurantje om , ter afsluiting van de vakantie, met zn 3-en te eten (2 volwassenen en 1 kind). Het concept alles-in-één (buffet en dranken) kende ik al wel, en was bij een vorig restaurant goed bevallen.

Helaas is het ons bij dit restaurant niet bevallen. Eten was echt niet lekker (zalm erg zout, sushi smakeloos, babi pangang taai en vet vlees). Daarnaast vonden we dat er wat weinig keuze was. Het enige dat ik wel aardig vond was het dessert buffet.

Aankleding is ouderwets en donker, maar daar zou ik niet voor wegblijven.