Voorheen Slagerij de Jong

Van Het Santstraat 86 6523 BH Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Voorheen Slagerij de Jong

Wat de pot schaft

De naam maakt duidelijk dat dit zeker geen slager meer is. In dit eethuis wordt uitsluitend vegetarische en veganistisch gekookt -en dat wordt elke dag bereid in de vorm van een nieuw driegangenmenu. Wat de pot over de hele week schaft lees je op hun website. Met roze en groene kleuren, houten tafels en bloemetjesbehang is dit net een huiskamer. Maar dan met een terras erbij!

Menuprijzen

Anne-Rie B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vooral het hoofdgerecht, heel erg gevarieerd.
Ook was het dessert (eigen gemaakte warme taart) verrukkelijk!!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
+ De maaltijd was dik in orde, erg smaakvol (als het om pompoen en noten gaat, ben ik erg partijdig); koude en warme gerechten goed in evenwicht.
+ Bediening vlot en vriendelijk
+ Er waren maar weinig gasten; begrijpelijk op Eerste Paasdag, maar daadoor misten we wat gezelligheid.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Binnenkort zal er een wat uitgebreidere recensie geplaatst worden op de website Nijmegen Eet. Die zal gunstig zijn over Voorheen Slagerij de Jong.
Frieda R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een ècht vegetarisch restaurant. Hiermee bedoel ik dat ze zijn gespecialiseerd in vegetarische gerechten en dus komen ze met aparte, bijzondere, lekkere gezonde schotels en combinaties. Hapjes en menu's die je thuis niet zo snel zal maken.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het hoofdgerecht vond ik lekker maar niet heel bijzonder. Bloemkool roosjes, broccoli, een pittig soort pasta/curry als dip. Een gemengde salade en warme groenten. Het voorgerecht een lekkere pittige Afrikaanse soep en het nagerecht was ook erg lekker. Een chocolade taartje, licht bevroren.

We moesten zelf steeds vragen wat we voorgeschoteld kregen. De ober liep in eerste instantie weg zonder te vertellen wat we kregen. En aangezien het een verrassings menu was is dat wel fijn om te weten ! :)

De sfeer verder prima en zeer smaakvol ingericht!
nijmeegs_meisje T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het is echt n huiskamersfeer, leuk. Eten was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen de rode wijn niet zo lekker.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Mijn man en ik hebben gisteren voor het eerst hier gegeten. Fijne sfeer, gezellig ingericht en het eten was van voor tot na gerecht heerlijk. Echt met aandacht gedaan.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vlotte vriendelijke dame heeft ons bediend. Het 3-gangenmenu was afwisselend samengesteld. Voor en nagerecht waren heerlijk. Hoofdgerecht bestond uit 2 koud een 2 warme gerechtjes op 1 bord. De warme gerechtjes vond ik heerlijk maar de 2 koude gerechtjes waaronder sperciebonen vond ik veel minder lekker. Samengevat heerlijke gegeten met goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Reinier W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Fijne en gezellige tent met een goede en snelle service en erg lekkere maaltijden. Fijn ook dat je niet hoeft na te vragen of ergens geen vlees in zit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Eugénie C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijke en eerlijke vegetarische keuken. Vers en gezond. 3 gangen diner is iedere dag anders en de variatie is heel divers. Het is altijd gezellig zitten met erg vriendelijk personeel. Wij komen hier vaker en zullen snel weer gaan .
Anne-Rie B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Vooraf aangegeven dat ik lactose- en suikervrij dieet heb: voor prima vervanging gezorgd. Het was op een woensdagavond, dus redelijk rustig (2 andere tafeltjes bezet). Het is een eenvoudige, maar gezellige inrichting; passend bij een vegetarisch restaurant.
De porties zijn prima (en anders kun je wat je over hebt meenemen of bijvragen).
J E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk vegetarisch gegeten. Lekkere samenstelling van gerechten. Grote porties!
Bijzonder dat we met z'n 2en de enige gasten waren. Altijd voor herhaling vatbaar.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gevarieerd vegetarisch menu gegeten. Super bediening. Heel leuk dat we het nagerecht, een lekker stuk appeltaart met vlierbessensaus, mee naar huis kregen.
Klein verbeterpuntje: serveer op voorverwarmde borden.
Elli D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een zeer gezellig restaurant met een verrassend menu. Echt een aanrader! Ik ga hier zeker nog vaker eten!
Vera J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Altijd lekker en leuk! Gezellig eettentje en de informele huiselijke sfeer spreekt ons erg aan.
Geen poeha, leuke bediening en eerlijke gerechten in verrassende combinaties. De walnotentaart was subliem!!
En...de kok (lees:bakker) heeft de ingrediënten met ons gedeeld, dus...we'll try this at home!! Tot de volgende keer!
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Je krijgt hier goed eten voor een alleszins redelijke prijs. Met 'goed eten' bedoel ik voldoende vitamines (in dure restaurants ontbreekt vrijwel altijd iets als groente), goede samenstelling (eiwitten, koolhydraten) en het is allemaal lekker verpakt en ziet er op je bord behoorlijk aantrekkelijk uit. En niet te zout!
De wijn is niet van hoogstaande kwaliteit, maar dat kan voor die prijs ook niet.
Koffie is prima, keuze uit soorten thee is redelijk. Veel biologische vruchtensapjes.
MM13 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Het eten blijft an sich lekker, maar de portie worden iedere keer kleiner en de maaltijd wordt iedere keer duurder. Andere gasten hoorden we ook al klagen, geen brood bij de soep. Als je dit soort prijzen wilt rekenen, mag er ook iets extra's bij. Al met al is het te duur voor dat wat je krijgt!
bofligt .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Erg lekker gegeten. Een pindasoep,indiase gerechten en een heerlijk toetje na.
De bediening was erg voorkomend , het was op deze koude dag niet zo druk, wel enige mensen die een maaltijd kwamen afhalen.
Het is fijn om op de site te zien wat er op het menu staat.
Sinds kort zijn er ook foto's te zien op instagram.

Wij komen zeker terug.