Voorheen Slagerij de Jong

Van Het Santstraat 86 6523 BH Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Voorheen Slagerij de Jong

Wat de pot schaft

De naam maakt duidelijk dat dit zeker geen slager meer is. In dit eethuis wordt uitsluitend vegetarische en veganistisch gekookt -en dat wordt elke dag bereid in de vorm van een nieuw driegangenmenu. Wat de pot over de hele week schaft lees je op hun website. Met roze en groene kleuren, houten tafels en bloemetjesbehang is dit net een huiskamer. Maar dan met een terras erbij!

Menuprijzen

18:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
M N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekkere gezonde maaltijd en uitstekende bediening. Alleen een beetje weinig maar manlief kreeg gewoon nog een extra inbegrepen portie, heel klantvriendelijk dus ;-). Ondanks dat vind ik de gewone prijs aan de hoge kant. Met de AH-actie wel goed te doen.
Sam L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het hoofdgerecht was fantasieloos en niet verrassend. Een gekookt ei serveren doe ik thuis als ik totaal geen zin heb om te koken. Voor een vegetarisch eethuis echt een gemiste kans!
Karin en Devi D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
om 18.00 uur gereserveerd, lang moeten wachten, om kwart voor 7 twee stukjes brood wat nog niet helemaal gaar en afgebakken was, kwart over 7 het "hoofdgerecht" Bediening let niet op, zelf steeds om drankjes moeten vragen. De geitenkaas werd met de blote handen op de linzen gelegd waarbij tussendoor de vingers werden afgelikt. (open keuken) De tafels op het terras werd om 19.00 uur pas schoongemaakt, de asbakken waren volgelopen met water en na het leeggooiden werden de laatste peuken met de hand eruit gevist. De schoonmaak spullen, vaatdoekjes bleven op tafel liggen terwijl er een tafel ernaast al gasten zaten.. erg amateuristisch allemaal. Geboekt via de AH restaurant actie maar anders bij de volle prijs absoluut niet in verhouding en veel te duur voor wat je krijgt. Wij komen hier niet meer,
Viola S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gisteren met mijn moeder gegeten bij restaurant Slagerij de Jong. Het was buiten heerlijk zitten; creatief en lekker eten! De service is uitstekend.
Het restaurant kenmerkt zich door vriendelijkheid en huiselijkheid.
Eigenlijk alleen maar lovend.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fantastisch ongedwongen....lekker en verrassend. Erg flexibele bediening en keuken. Prettig. Geen keuze, je krijgt wat de pot schaft.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het eten was kwalitatief goed. Voldoende, vers en lekker. Toetje lekker en niet te zoet; prima.
Inrichting kan beter, behang laat hier en daar los en de planten doen aan jaren 70 inrichting denken.
Het terras was voor de helft schoongemaakt. Een fris interieur zou meer passend zijn.
Henrieke S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
super leuk restaurantje met echt altijd vernieuwend en zeer goed eten. Het is elke dag een vegetarisch dagmenu. Ben er nu een aantal keer geweest en ben een flexitarier. Ze inspireren enorm met alle vegetarische mogelijkheden die ze laten zien!
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten op een gezellige plek. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Erg aardige bediening en goede uitleg over het eten!
davidvanek .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gezellig ingericht restaurant met een goede sfeer. Het concept van een vast menu (eten wat de pot schaft) om zo verspilling tegen te gaan sprak mij erg aan. Lekker biologisch eten met uitleg over alle producten en vriendelijk personeel.
Anne-Rie B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Ook het veganistische menu (donderdag) is smakelijk en aan te raden! De wachttijd tot de eerste gang (courgettesoep) is wat lang, maar dat komt mede doordat veel tafeltjes tegelijk bezet raken. Daarna loopt het soepel. Bediening mag iets vriendelijker zijn... Al met al een prima , gezond en gezellig avondje!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vooral het hoofdgerecht, heel erg gevarieerd.
Ook was het dessert (eigen gemaakte warme taart) verrukkelijk!!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
+ De maaltijd was dik in orde, erg smaakvol (als het om pompoen en noten gaat, ben ik erg partijdig); koude en warme gerechten goed in evenwicht.
+ Bediening vlot en vriendelijk
+ Er waren maar weinig gasten; begrijpelijk op Eerste Paasdag, maar daadoor misten we wat gezelligheid.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Binnenkort zal er een wat uitgebreidere recensie geplaatst worden op de website Nijmegen Eet. Die zal gunstig zijn over Voorheen Slagerij de Jong.
Frieda R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een ècht vegetarisch restaurant. Hiermee bedoel ik dat ze zijn gespecialiseerd in vegetarische gerechten en dus komen ze met aparte, bijzondere, lekkere gezonde schotels en combinaties. Hapjes en menu's die je thuis niet zo snel zal maken.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het hoofdgerecht vond ik lekker maar niet heel bijzonder. Bloemkool roosjes, broccoli, een pittig soort pasta/curry als dip. Een gemengde salade en warme groenten. Het voorgerecht een lekkere pittige Afrikaanse soep en het nagerecht was ook erg lekker. Een chocolade taartje, licht bevroren.

We moesten zelf steeds vragen wat we voorgeschoteld kregen. De ober liep in eerste instantie weg zonder te vertellen wat we kregen. En aangezien het een verrassings menu was is dat wel fijn om te weten ! :)

De sfeer verder prima en zeer smaakvol ingericht!
nijmeegs_meisje T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het is echt n huiskamersfeer, leuk. Eten was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen de rode wijn niet zo lekker.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Mijn man en ik hebben gisteren voor het eerst hier gegeten. Fijne sfeer, gezellig ingericht en het eten was van voor tot na gerecht heerlijk. Echt met aandacht gedaan.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vlotte vriendelijke dame heeft ons bediend. Het 3-gangenmenu was afwisselend samengesteld. Voor en nagerecht waren heerlijk. Hoofdgerecht bestond uit 2 koud een 2 warme gerechtjes op 1 bord. De warme gerechtjes vond ik heerlijk maar de 2 koude gerechtjes waaronder sperciebonen vond ik veel minder lekker. Samengevat heerlijke gegeten met goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Reinier W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Fijne en gezellige tent met een goede en snelle service en erg lekkere maaltijden. Fijn ook dat je niet hoeft na te vragen of ergens geen vlees in zit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Eugénie C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijke en eerlijke vegetarische keuken. Vers en gezond. 3 gangen diner is iedere dag anders en de variatie is heel divers. Het is altijd gezellig zitten met erg vriendelijk personeel. Wij komen hier vaker en zullen snel weer gaan .