Vooges Strand

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Vooges Strand

Chretienne S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijke zeebaars, echt op niveau. Ook de burger beviel mijn tafelgenoot heel goed.
Jammer van de cheesecake die teveel deed denken aan de doe het zelf pakketten met bastogne- bodem. Ja, echt, Bastogne, die ouderwetse koeken van je oma. Ze kunnen hier goed koken en misschien wat minder taarten bakken.
Desalniettemin een prima avond gehad mede dankzij de prettige bediening.
Ernst G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs, snelle en attente bediening, rustig en relaxte sfeer. Ik kom hier zeker weer eens terug.
leentje V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten op het terras met mooi weer.
Ted86 W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Woensdagavond 15 juni was een prachtige windstille avond met een goede temperatuur en dus zaten alle tafels buiten vol. Echter ondanks dat het druk was viel de wachttijd mee. De bediening moest wel twee keer worden aangesproken omdat we een deel van onze bestelling miste maar ze waren allemaal zeer vriendelijk en servicegericht en het was zo'n mooie avond dat het ook niet zo erg was. Mijn tonijn steak was heerlijk als ook de seafood platter van mijn partner en wij vinden dit zeker een van de betere strandtenten in Zandvoort met een mooie kaart en heerlijke wijnen. Ook complimenten voor de muziekkeuze!
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten was prima van smaak, alleen de heilbot was droog. Na melding hierover werd geen actie ondernomen. Voor de rest prima gegeten en vriendelijk personeel
Sing S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Was door de weeks heerlijk rustig. Bediening was snel, goed en zeer aardig. Het eten en de menukaart met diverse vegetarische gerechten was zonder meer heerlijk en heel goed. Na andere strandtenten hier in Zandvoort uitgeprobeerd te hebben was dit een regelrechte verademing en zeer aangename verrassing. Hier komen wij zeer zeker ooit nog terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Woensdag, 7 september hebben wij heerlijk gegeten bij Vooges. Fijne sfeer en prachtig uitzicht De Angus steak was werkelijk fenomenaal. Smolt als het ware op de tong. Ons compliment aan de kok. Leuke bediening. Rekening houden met zoutarm dieet bleek geen enkel probleem. Kortom een aanrader.
Henk en Myriam
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wat een heerlijke locatie! Het eten was prima en niet te overdadig. Vooral de cheescake met frambozencoulis versierd met vers fruit was zalig. Bediening netjes en vlot.
Genoten van het prachtige uitzicht, de zon in de zee zien zakken.
nicibee .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vooges is onze vaste strandtent. Het publiek is relaxed en beschaafd.De sfeer is heel fijn en de bediening altijd vriendelijk.
Het menu is soms beperkt maar dat is misschien inherent aan eten aan het strand.
Ook mag de kaart wat meer afwisselen. Verder is de keuze voor vegetariërs beperkt en als je geen vis eet vrijwel geen mogelijkheid.
Het eten zelf is heeeeeerlijk .
Oh en niet onbelangrijk : het personeel is leuk tegen kinderen !
Dus de minpuntjes hierboven wegen niet zo zwaar dat Vooges niet "onze" vaste stek blijft.
John J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het decor is al een aantal jaar gewoon GOED bij Vooges aan het strand, de service liefst nog beter, zeker als je dat vergelijkt met doorsnee strandtentservice en onuitgeslapen bijverdieners. De mensen die hier rondlopen kijken je aan zodat je snel geholpen bent. Het eten heeft helaas, hoewel je door de mooie locatie en deze dag een warme zon het haast zou vergeten ..., niet de verwachting waargemaakt. Het is niet slecht, zeker niet, maar Vooges leek deze dag (topdrukte!!) wat in de overlevingsstand te zitten. Snacks en drank prima! de warme hoofdgerechten sprongen er niet uit en dat hebben we echt wel anders meegemaakt hier ...
lea K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Als voorgerecht een sushi plateau besteld , deze maakte de indruk regelrecht uit het vak ( of uit de vriezer?) van de plaatselijke supermarkt te zijn gehaald. De gegrilde zeebaars was wel smakelijk en werd alleen geserveerd met een handje rucolasalade met stukjes gare courgette.
fhogeman .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Top locatie, goed eten en drinken, lief en hardwerkend personeel, relaxte sfeer voor een lekker dagje strand met of zonder kinderen.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten, aardige meedenkende bediening, lekker zitten; lounge, sfeervol. Zeker een aanrader wij komen zeker terug.
Menno P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het was spannend of er nog plek was deze zondagmiddag, maar dat was gelukkig het geval. Op de witte loungebank aan de zijkant van de zaak was gelukkig nog een mooie plek. Het eten was ronduit top. S'middags de Ceasar Salade en s'avonds de Tonijn Steak. Behoorlijk merkwaardig was toen m'n vriend zijn biefstuk terugstuurde. Hij kreeg namelijk diezelfde biefstuk terug met de verklaring "Eet maar op, smaakt prima, hij is in stukjes gesneden, er komt een nieuwe aan'. Dan heb je als klant toch behoorlijk het idee alsof ze je een halve zool vinden en jij je niet moet aanstellen. De bediening was duidelijk onderbezet. Het was lang wachten tot er iemand aan je tafel verscheen. Het meisje dat ons het hoofdgerecht gaf was behalve een mooie verschijning ook erg vriendelijk.
Beste Menno, wij kregen in de keuken te horen dat de steak taai en te rood zou zijn. Aangezien je een bot mes erbij had gekregen kon ik me dat taaie voorstellen maar heb ik hem voor je getrancheerd zodat je kon zien en proeven dat de steak niet taai was en ook zeker niet te rood.
Ik vind je zeker geen halve zool en je stelt je ook zeker niet aan alleen wilde ik hiermee aantonen dat wij goed eten serveren. Groet Rolf Vooges

Reactie van proever:

De tweede biefstuk was inderdaad van het niveau zoals je die mag verwachten in een dergelijk restaurant. Maar ik mis in dezen het horeca credo "De klant is koning". Als een gast een briefstuk terugstuurt omdat garing en smaak ondermaats zijn, hoe kun je daar dan op reageren zoals jullie gedaan hebben? "Trancheren" zorgt niet ineens voor een betere garing of smaak. Maar ik ben niet uit op een vete, de ervaring overall was prima en de rest van het eten was eveneens goed!
edith.tiessen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het bediendend personeel is uiterst vriendelijk en voorkomend. De gerechten komen binnen korte tijd op tafel. Het eten is lekker, maar niet opvallend culinair. Van de geitenkaassalade als hoofdgerecht had ik meer verwacht. Ik vind het niet nodig sla en frietjes als bijgerecht te moeten bestellen.; ik verwacht eigenlijk dat een hoofdgerecht altijd voorzien is van enkele bijgerechten. Het decor is relaxed en gezellig.
marie.anne07 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Vooges! Topweer, topbediening en lekkere muziek! Het eten was meer dan prima! De Thaise mosselen en als toetje de huisgemaakte slagroomtruffel zijn echte aanraders.
DanielBeen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Top tent! Altijd lekker eten, aardige bediening en heerlijke ambiance. Zowel buiten als binnen. Aan het strand in zandvoort is wat mij betreft geen betere strandtent te vinden.
Leo1000 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vooges is altijd goed. Het personeel is altijd super vriendelijk. Het eten is altijd op een hoog niveau. Voor ons de beste tent in de randstad.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Altijd top, fijne kaart, mooi uitzicht, prettige bediening. De enige plek waar we heen gaan als we naar Zandvoort gaan!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Heerlijk tarbot gegeten bij mooie zonsondergang. Tafel aan het raam. Het was druk maar bediening was heel alert.
Fijne strandtent waar je ook nog lekker eet