Vooges Strand

Maandag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Vooges Strand

• Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Prima ontvangst en hulpvaardige oplossing mbt reservering. Snelle bediening en naderhand geinformeerd of de voorgesyelde oplossing goed was bevallen..
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Top plek, heerlijk gegeten. Enige minpuntje: de stoelen op het terras zitten niet echt lekker...op het strand zelf de banken met kussen prima!
Benedicte V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vriendelijke en efficiënte bediening. De gerechten waren goed en verzorgd.

Het meubilair is echter aan vervanging toe: de tafels zijn wankel en de stoelen erg inconfortabel. Het nodigt niet uit om langer te blijven zitten dan nodig is...
SIMON G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Alles klopte, eten was super zowel de tonijn als de mosselen. lekker koele witte wijn. leuke vlotte bediening. Zou Vooges Strand zeker aanbevelen!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
We hebben een hele gezellige avond gehad bij Vooges, prachtige locatie aan het strand, snelle bediening en heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten. Ondanks de drukte hoeften we niet te lang te wachten op onze gerechten.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Na te hebben gereserveerd, werden we met z'n tweeën bij een gezin met luidruchtige kinderen aan een lange tafel erbij geschoven. Aan de tafel aan de andere kant naast ons ook gillende kinderen. We vroegen om een andere plek (we hebben zelf ook kinderen, maar hadden ze juist thuis gelaten voor een avondje uit) en moesten in apart deel weer wachten op nieuwe tafel. Uiteindelijk hebben we daar maar gegeten toen er na een half uur nog steeds geen tafel beschikbaar was. De runderbavette was goed, de ravioli had wat meer smaak gemogen. Verder is de bediening wel vriendelijk, maar de plaats was echt een ramp.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het enige wat slecht is, is de conditie van de toiletten. Bah, vies, stinkt, rotzooi. Jammer. Smetl op het bedrijf. Aaaaa
Mart H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Kreeft was goed maar niet vers. De Marokkaanse vis was slecht
Marsha S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Mooie strandtent, heerlijk eten en vlotte bediening.
Dinesh K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
leuke strandtent met mooie kaart en zeer goede keuken.
Een feestje om hier te eten.
Vriendelijke meedenkende bediening.
Parkeren op boulevard. Steile klim omhoog als je weggaat.
Philip B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Vooges strand is een top strandtent om te eten met familie en zakelijk. Maar ook het strand is prachtig om lekker te zonnen. Sfeer is gemoedelijk en de bediening en keuken is erg goed.
Richard .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Uiteraard een perfecte locatie om te genieten van zon, zee en cava. Daar betaal je wel de hoofdprijs voor. Eten is prima. We hebben de hele kaart nu zo’n beetje wel gehad. Jammer dat de sushi er niet meer is. Als er dan nog iets verbeterd zou kunnen worden: doe iets aan de stoelen. Na een half uur wet je echt niet meer hoe je moet zitten. Misschien is dat ook de bedoeling: snelle doorstroom van klanten. Maar als die stoelen iets comfortabeler zijn, bestel ik nog een extra fles cava. En daar zit toch de marge op.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Lekker en leuk gegeten bij Vooges strand. Personeel is vriendelijk en snel. Degene die de reserveringen beheerde kwam wat gestresst over en daardoor waarschijnlijk het personeel ook.
Richard .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Prima eten op een top locatie aan het strand natuurlijk. Daar hoef je het niet voor te laten. En als geld ook geen issue is, doen.
Hettie J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Ontvangst goed, had eerst voor 2 pers. gereserveerd, dat geannuleerd en meteen zelfde tijd zelfde dag voor 4 personen gereserveerd. Dat was niet doorgekomen, was verder geen probleem want het was niet druk. Soep van de dag was € 6 .50 maar stond voor € 7 op de bon. Geen verklaring voor. Het is maar 2 kwartjes en hebben het natuurlijk ook zo gelaten maar het hoort niet. Verder vonden wij het redelijk duur.
Alwine D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Altijd goed bij Vooges. Nieuwe kaart met kleine hapjes... jammer, ik vond oude kaart prettiger.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prima Strandtent!!
Ivonne M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten , dagschotel met verse vis en glutenvrij is geen probleem.
Ondanks dat het weer minder was was het eeg druk. Het opdienen van de gerechten mocht wel in een eerst langzamer tempo. Dit geven we de volgende keer aan.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Vooges is OK als je vlees of vis wilt eten, maar voor vegetariërs is er weinig keus. Er was niet eens een vegetarisch hoofdgerecht. Ouderwets hoor!