Vooges Strand

Maandag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:00

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Woensdag, 7 september hebben wij heerlijk gegeten bij Vooges. Fijne sfeer en prachtig uitzicht De Angus steak was werkelijk fenomenaal. Smolt als het ware op de tong. Ons compliment aan de kok. Leuke bediening. Rekening houden met zoutarm dieet bleek geen enkel probleem. Kortom een aanrader.
Henk en Myriam
Maaarion .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wat een heerlijke locatie! Het eten was prima en niet te overdadig. Vooral de cheescake met frambozencoulis versierd met vers fruit was zalig. Bediening netjes en vlot.
Genoten van het prachtige uitzicht, de zon in de zee zien zakken.
Nicibee .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vooges is onze vaste strandtent. Het publiek is relaxed en beschaafd.De sfeer is heel fijn en de bediening altijd vriendelijk.
Het menu is soms beperkt maar dat is misschien inherent aan eten aan het strand.
Ook mag de kaart wat meer afwisselen. Verder is de keuze voor vegetariërs beperkt en als je geen vis eet vrijwel geen mogelijkheid.
Het eten zelf is heeeeeerlijk .
Oh en niet onbelangrijk : het personeel is leuk tegen kinderen !
Dus de minpuntjes hierboven wegen niet zo zwaar dat Vooges niet "onze" vaste stek blijft.
John J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het decor is al een aantal jaar gewoon GOED bij Vooges aan het strand, de service liefst nog beter, zeker als je dat vergelijkt met doorsnee strandtentservice en onuitgeslapen bijverdieners. De mensen die hier rondlopen kijken je aan zodat je snel geholpen bent. Het eten heeft helaas, hoewel je door de mooie locatie en deze dag een warme zon het haast zou vergeten ..., niet de verwachting waargemaakt. Het is niet slecht, zeker niet, maar Vooges leek deze dag (topdrukte!!) wat in de overlevingsstand te zitten. Snacks en drank prima! de warme hoofdgerechten sprongen er niet uit en dat hebben we echt wel anders meegemaakt hier ...
Lea F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Als voorgerecht een sushi plateau besteld , deze maakte de indruk regelrecht uit het vak ( of uit de vriezer?) van de plaatselijke supermarkt te zijn gehaald. De gegrilde zeebaars was wel smakelijk en werd alleen geserveerd met een handje rucolasalade met stukjes gare courgette.
Fhogeman .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Top locatie, goed eten en drinken, lief en hardwerkend personeel, relaxte sfeer voor een lekker dagje strand met of zonder kinderen.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten, aardige meedenkende bediening, lekker zitten; lounge, sfeervol. Zeker een aanrader wij komen zeker terug.
Menno P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het was spannend of er nog plek was deze zondagmiddag, maar dat was gelukkig het geval. Op de witte loungebank aan de zijkant van de zaak was gelukkig nog een mooie plek. Het eten was ronduit top. S'middags de Ceasar Salade en s'avonds de Tonijn Steak. Behoorlijk merkwaardig was toen m'n vriend zijn biefstuk terugstuurde. Hij kreeg namelijk diezelfde biefstuk terug met de verklaring "Eet maar op, smaakt prima, hij is in stukjes gesneden, er komt een nieuwe aan'. Dan heb je als klant toch behoorlijk het idee alsof ze je een halve zool vinden en jij je niet moet aanstellen. De bediening was duidelijk onderbezet. Het was lang wachten tot er iemand aan je tafel verscheen. Het meisje dat ons het hoofdgerecht gaf was behalve een mooie verschijning ook erg vriendelijk.
Beste Menno, wij kregen in de keuken te horen dat de steak taai en te rood zou zijn. Aangezien je een bot mes erbij had gekregen kon ik me dat taaie voorstellen maar heb ik hem voor je getrancheerd zodat je kon zien en proeven dat de steak niet taai was en ook zeker niet te rood.
Ik vind je zeker geen halve zool en je stelt je ook zeker niet aan alleen wilde ik hiermee aantonen dat wij goed eten serveren. Groet Rolf Vooges

Reactie van proever:

De tweede biefstuk was inderdaad van het niveau zoals je die mag verwachten in een dergelijk restaurant. Maar ik mis in dezen het horeca credo "De klant is koning". Als een gast een briefstuk terugstuurt omdat garing en smaak ondermaats zijn, hoe kun je daar dan op reageren zoals jullie gedaan hebben? "Trancheren" zorgt niet ineens voor een betere garing of smaak. Maar ik ben niet uit op een vete, de ervaring overall was prima en de rest van het eten was eveneens goed!
Edith.tiessen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het bediendend personeel is uiterst vriendelijk en voorkomend. De gerechten komen binnen korte tijd op tafel. Het eten is lekker, maar niet opvallend culinair. Van de geitenkaassalade als hoofdgerecht had ik meer verwacht. Ik vind het niet nodig sla en frietjes als bijgerecht te moeten bestellen.; ik verwacht eigenlijk dat een hoofdgerecht altijd voorzien is van enkele bijgerechten. Het decor is relaxed en gezellig.
Marie.anne07 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Vooges! Topweer, topbediening en lekkere muziek! Het eten was meer dan prima! De Thaise mosselen en als toetje de huisgemaakte slagroomtruffel zijn echte aanraders.
DanielBeen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Top tent! Altijd lekker eten, aardige bediening en heerlijke ambiance. Zowel buiten als binnen. Aan het strand in zandvoort is wat mij betreft geen betere strandtent te vinden.
Leo1000 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vooges is altijd goed. Het personeel is altijd super vriendelijk. Het eten is altijd op een hoog niveau. Voor ons de beste tent in de randstad.
Ma6 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Altijd top, fijne kaart, mooi uitzicht, prettige bediening. De enige plek waar we heen gaan als we naar Zandvoort gaan!
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Heerlijk tarbot gegeten bij mooie zonsondergang. Tafel aan het raam. Het was druk maar bediening was heel alert.
Fijne strandtent waar je ook nog lekker eet
Murielle S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Mooie ambiance, prachtig uitzicht, en verrassende gerechten; sappige pulled pork, heerlijk gekruide Thaise mosselen, goede kaasplank toe; attent personeel; het voelt bij Vooges elke keer weer als thuiskomen!
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Leuke locatie, zal hier in de zomer wel goed vertoeven zijn. Nu was buiten koud en winderig , maar binnen warm en hartelijk. Veel jong bedienend personeel, aardig maar niet altijd even adequaat. De bouillabaisse soep: helaas wat zanderig, maar voor de rest wel van goed smaak.
Niets mis met de entrecote, maar dat was het dan ook wel. Hoogtepunt was toch wel de chocolade truffel: nooit zo'n lekkere gehad.
Als ik in de buurt ben kom ik wel weer eens langs
Marjoluster .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Eindelijk zonnig weer en heerlijk in de luwte op het terras met 2 vriendinnen. Warm welkom van Peter, de eigenaar. Lunch met trio minisandwiches was verrukkelijk en zag er prachtig opgemaakt uit. Erbij de lekkerste zelfgemaakte patat die ik in jaren heb gegeten, met krokant schilletje er nog aan! Ik ben niet echt een patatmens.... maar deze, verrukkelijk! Vriendelijke bediening door Sacha. Een geslaagde lunch met een heerlijk wit wijntje erbij. Geen probleem met parkeren: de auto op het grote parkeerplein helemaal achteraan en dan door een klein straatje het duin op naar de Paulus Loot boulevard.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Gisteren heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening. Mooie sfeervolke inrichting. We hadden een fles wijn besteld maar hadden maar twee glaasjes gedronken. Heel attent van de bediening: ze hebben een karaf gerekend . Kom hier zeker vaker terug een echte aanrader.
Lekkerbekkie81 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
In de zon, uit de wind op het terras. Wat wil je nog meer? Lekkere hapjes & drankjes: ook dat kan! Genoten van de goede & vriendelijke bediening, lekkere hapjes & wijn. Kids kunnen in het zicht lekker spelen in het zand. Wij verheugen ons op een zomer met veel Vooges-bezoekjes! Het interieur is ook echt te gek!
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Zee, strand, zon, rust, heerlijke eten en drinken. Dat typeert Vooges, een mooi strandrestaurant met veel grote ramen. We hebben een lange middag en avond genoten van het zicht op de door de wind opgestuwde zee en de mooie zonsondergang. We namen eerst gemberthee en een uitgebreide sushischotel. Daarna cote de boeuf, veel vlees maar met relatief weinig groente. Het meeste eten was van goede kwaliteit. De frietjes waren erg donker en hard, voor een nieuwe portie moest opnieuw betaald worden. De bediening heeft netjes rekening gehouden met onze dieetwensen en de kok had keurig weggelaten wat we niet konden eten, maar helaas was daar geen alternatief voor bedacht. De prijzen zijn niet hoog, de prijs/kwaliteit verhouding is vrij goed.