Vooges Strand

• Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prima Strandtent!!
Ivonne M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten , dagschotel met verse vis en glutenvrij is geen probleem.
Ondanks dat het weer minder was was het eeg druk. Het opdienen van de gerechten mocht wel in een eerst langzamer tempo. Dit geven we de volgende keer aan.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Vooges is OK als je vlees of vis wilt eten, maar voor vegetariërs is er weinig keus. Er was niet eens een vegetarisch hoofdgerecht. Ouderwets hoor!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtig terras. Jammer alleen dat de menukaart in het zomerseizoen minder uitgebreid is.
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Zon, zee, strand, wit wijntje en fruits de mer: Heerlijk!!! Het was weer genieten. Zoals altijd was het eten heerlijk en bedienig erg attent.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Nadat we buiten wat hebben gedronken en onze keuze voor het diner hebben gemaakt zijn we naar binnen gegaan. Prima bediening, heerlijk gegeten, ze snappen wat gastvrijheid is. Ze maken waar wat ze schrijven. Echt de moeite waard.
robert V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten in een super strandtent
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Hele dorade van partner was prima, ook makreelsalade vooraf erg lekker. Soep viel wat tegen, flauw van smaak en niet lekker heet. Saté was overgoten met teveel saus en ook niet heet. Menukaart klopt niet met de website. Ik had me verheugd op gamba’s. De frieten en mayo heerlijk!
Bediening was prima! Dranken lekker gekoeld. Fijne locatie.
Jantien L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ondanks de drukke mooie dagen op het strand werden we erg vlot geholpen. We kregen heerlijk te eten en werden uiterst vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader, zelfs tijdens deze enorme drukke dagen kunnen ze het prima aan!
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, hoe druk het ook is, het eten blijft goed. Keuzes voor de kinderen op de kaart zijn ook prima. Daarnaast is de service hoog en de sfeer gezellig en relaxed.
ysanne G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ze doen altijd erg hun best om iedereen een plek te geven. Wel of niet gereserveerd. Dus heel flexibel ondanks de drukte. Echt super is dat!
Horst T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een beetje te levendig voor mensen boven de 80 jaar. Overigens was het een gezellige avond met de familie.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, keuze uit vele kleine maaltijden, top!
Voor herhaling vatbaar!
M B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het eten was echt superlekker! De sfeer was goed en relaxed, alleen merkte je dat een aantal mensen uit de bediening nog veel moesten leren...het was niet druk, maar wij moesten heel erg ons best doen om aandacht te krijgen zodat we nog wat konden bestellen. Maar daar gaat vast op gehamerd worden, want dat scheelt een hoop omzet...
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
we waren hier voor het eerst maar het is goed bevallen; wat mij niet bevalt is dat mijn recensie MINSTENS 120 tekens MOET bevatten ; ik moet helemaal niets !
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een tafel geboekt voor 7 personen. We kregen exact anderhalf uur om te eten, daarna was de tafel weer nodig voor een volgende shift. Dit werd ons van te voren direct medegedeeld, terwijl we eerst wilden borrelen en daarna eten, maar we moesten meteen bestellen. Bizar wat mij betreft.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Prima plek om te gaan eten. Een creatief menu en de service is uitstekend
Chretienne S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijke zeebaars, echt op niveau. Ook de burger beviel mijn tafelgenoot heel goed.
Jammer van de cheesecake die teveel deed denken aan de doe het zelf pakketten met bastogne- bodem. Ja, echt, Bastogne, die ouderwetse koeken van je oma. Ze kunnen hier goed koken en misschien wat minder taarten bakken.
Desalniettemin een prima avond gehad mede dankzij de prettige bediening.
Ernst G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs, snelle en attente bediening, rustig en relaxte sfeer. Ik kom hier zeker weer eens terug.
leentje V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten op het terras met mooi weer.