Vooges Strand

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Vooges Strand

Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben smakelijk gegeten, maar het vlees mag in mindere hoeveelheden aangeboden worden, terwijl de groente op je bord veel meer mag zijn.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Op een lekkere nazomeravond heerlijk op het rustige terras kunnen eten. Het blijft een voorrecht om goed en gezellig te eten in een fijn restaurant op het strand.
Joanna M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij zijn met de hele familie geweest, 4 kindjes die druk zijn maar wel perfecte tafel gekregen en de bediening was heel vriendelijk. Het eten was OK, wij hebben geen hoge verwachtingen van de strandtent gehad
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goede sfeer en uitstekend eten, mosselen en vis. Zijn nog open tot en met 7 oktober, wij komen zeker terug. Goede bediening.
Bpi P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Vooges strand is een aanrader! Lekker eten, bekende gerechten met een twist en maar ook genoeg keus als je eens iets anders wilt.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Erg goed gegeten bij Vooges Strand in Zandvoort met prachtig uitzicht op zee. Aanrader, ook bij slecht (strand)weer. Domaine de l'Amaurigue uit de Provence op de kaart!
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Prima ontvangst en hulpvaardige oplossing mbt reservering. Snelle bediening en naderhand geinformeerd of de voorgesyelde oplossing goed was bevallen..
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Top plek, heerlijk gegeten. Enige minpuntje: de stoelen op het terras zitten niet echt lekker...op het strand zelf de banken met kussen prima!
Benedicte V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vriendelijke en efficiënte bediening. De gerechten waren goed en verzorgd.

Het meubilair is echter aan vervanging toe: de tafels zijn wankel en de stoelen erg inconfortabel. Het nodigt niet uit om langer te blijven zitten dan nodig is...
SIMON G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Alles klopte, eten was super zowel de tonijn als de mosselen. lekker koele witte wijn. leuke vlotte bediening. Zou Vooges Strand zeker aanbevelen!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
We hebben een hele gezellige avond gehad bij Vooges, prachtige locatie aan het strand, snelle bediening en heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten. Ondanks de drukte hoeften we niet te lang te wachten op onze gerechten.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Na te hebben gereserveerd, werden we met z'n tweeën bij een gezin met luidruchtige kinderen aan een lange tafel erbij geschoven. Aan de tafel aan de andere kant naast ons ook gillende kinderen. We vroegen om een andere plek (we hebben zelf ook kinderen, maar hadden ze juist thuis gelaten voor een avondje uit) en moesten in apart deel weer wachten op nieuwe tafel. Uiteindelijk hebben we daar maar gegeten toen er na een half uur nog steeds geen tafel beschikbaar was. De runderbavette was goed, de ravioli had wat meer smaak gemogen. Verder is de bediening wel vriendelijk, maar de plaats was echt een ramp.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het enige wat slecht is, is de conditie van de toiletten. Bah, vies, stinkt, rotzooi. Jammer. Smetl op het bedrijf. Aaaaa
Mart H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Kreeft was goed maar niet vers. De Marokkaanse vis was slecht
Marsha S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Mooie strandtent, heerlijk eten en vlotte bediening.
Dinesh K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
leuke strandtent met mooie kaart en zeer goede keuken.
Een feestje om hier te eten.
Vriendelijke meedenkende bediening.
Parkeren op boulevard. Steile klim omhoog als je weggaat.
Philip B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Vooges strand is een top strandtent om te eten met familie en zakelijk. Maar ook het strand is prachtig om lekker te zonnen. Sfeer is gemoedelijk en de bediening en keuken is erg goed.
Richard .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Uiteraard een perfecte locatie om te genieten van zon, zee en cava. Daar betaal je wel de hoofdprijs voor. Eten is prima. We hebben de hele kaart nu zo’n beetje wel gehad. Jammer dat de sushi er niet meer is. Als er dan nog iets verbeterd zou kunnen worden: doe iets aan de stoelen. Na een half uur wet je echt niet meer hoe je moet zitten. Misschien is dat ook de bedoeling: snelle doorstroom van klanten. Maar als die stoelen iets comfortabeler zijn, bestel ik nog een extra fles cava. En daar zit toch de marge op.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Lekker en leuk gegeten bij Vooges strand. Personeel is vriendelijk en snel. Degene die de reserveringen beheerde kwam wat gestresst over en daardoor waarschijnlijk het personeel ook.