Vooges Strand

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Vooges Strand

Horst T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een beetje te levendig voor mensen boven de 80 jaar. Overigens was het een gezellige avond met de familie.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, keuze uit vele kleine maaltijden, top!
Voor herhaling vatbaar!
M B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het eten was echt superlekker! De sfeer was goed en relaxed, alleen merkte je dat een aantal mensen uit de bediening nog veel moesten leren...het was niet druk, maar wij moesten heel erg ons best doen om aandacht te krijgen zodat we nog wat konden bestellen. Maar daar gaat vast op gehamerd worden, want dat scheelt een hoop omzet...
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
we waren hier voor het eerst maar het is goed bevallen; wat mij niet bevalt is dat mijn recensie MINSTENS 120 tekens MOET bevatten ; ik moet helemaal niets !
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een tafel geboekt voor 7 personen. We kregen exact anderhalf uur om te eten, daarna was de tafel weer nodig voor een volgende shift. Dit werd ons van te voren direct medegedeeld, terwijl we eerst wilden borrelen en daarna eten, maar we moesten meteen bestellen. Bizar wat mij betreft.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Prima plek om te gaan eten. Een creatief menu en de service is uitstekend
Chretienne S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijke zeebaars, echt op niveau. Ook de burger beviel mijn tafelgenoot heel goed.
Jammer van de cheesecake die teveel deed denken aan de doe het zelf pakketten met bastogne- bodem. Ja, echt, Bastogne, die ouderwetse koeken van je oma. Ze kunnen hier goed koken en misschien wat minder taarten bakken.
Desalniettemin een prima avond gehad mede dankzij de prettige bediening.
Ernst G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs, snelle en attente bediening, rustig en relaxte sfeer. Ik kom hier zeker weer eens terug.
leentje V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten op het terras met mooi weer.
Ted86 W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Woensdagavond 15 juni was een prachtige windstille avond met een goede temperatuur en dus zaten alle tafels buiten vol. Echter ondanks dat het druk was viel de wachttijd mee. De bediening moest wel twee keer worden aangesproken omdat we een deel van onze bestelling miste maar ze waren allemaal zeer vriendelijk en servicegericht en het was zo'n mooie avond dat het ook niet zo erg was. Mijn tonijn steak was heerlijk als ook de seafood platter van mijn partner en wij vinden dit zeker een van de betere strandtenten in Zandvoort met een mooie kaart en heerlijke wijnen. Ook complimenten voor de muziekkeuze!
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten was prima van smaak, alleen de heilbot was droog. Na melding hierover werd geen actie ondernomen. Voor de rest prima gegeten en vriendelijk personeel
Sing S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Was door de weeks heerlijk rustig. Bediening was snel, goed en zeer aardig. Het eten en de menukaart met diverse vegetarische gerechten was zonder meer heerlijk en heel goed. Na andere strandtenten hier in Zandvoort uitgeprobeerd te hebben was dit een regelrechte verademing en zeer aangename verrassing. Hier komen wij zeer zeker ooit nog terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Woensdag, 7 september hebben wij heerlijk gegeten bij Vooges. Fijne sfeer en prachtig uitzicht De Angus steak was werkelijk fenomenaal. Smolt als het ware op de tong. Ons compliment aan de kok. Leuke bediening. Rekening houden met zoutarm dieet bleek geen enkel probleem. Kortom een aanrader.
Henk en Myriam
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wat een heerlijke locatie! Het eten was prima en niet te overdadig. Vooral de cheescake met frambozencoulis versierd met vers fruit was zalig. Bediening netjes en vlot.
Genoten van het prachtige uitzicht, de zon in de zee zien zakken.
nicibee .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vooges is onze vaste strandtent. Het publiek is relaxed en beschaafd.De sfeer is heel fijn en de bediening altijd vriendelijk.
Het menu is soms beperkt maar dat is misschien inherent aan eten aan het strand.
Ook mag de kaart wat meer afwisselen. Verder is de keuze voor vegetariërs beperkt en als je geen vis eet vrijwel geen mogelijkheid.
Het eten zelf is heeeeeerlijk .
Oh en niet onbelangrijk : het personeel is leuk tegen kinderen !
Dus de minpuntjes hierboven wegen niet zo zwaar dat Vooges niet "onze" vaste stek blijft.
John J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het decor is al een aantal jaar gewoon GOED bij Vooges aan het strand, de service liefst nog beter, zeker als je dat vergelijkt met doorsnee strandtentservice en onuitgeslapen bijverdieners. De mensen die hier rondlopen kijken je aan zodat je snel geholpen bent. Het eten heeft helaas, hoewel je door de mooie locatie en deze dag een warme zon het haast zou vergeten ..., niet de verwachting waargemaakt. Het is niet slecht, zeker niet, maar Vooges leek deze dag (topdrukte!!) wat in de overlevingsstand te zitten. Snacks en drank prima! de warme hoofdgerechten sprongen er niet uit en dat hebben we echt wel anders meegemaakt hier ...
lea K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Als voorgerecht een sushi plateau besteld , deze maakte de indruk regelrecht uit het vak ( of uit de vriezer?) van de plaatselijke supermarkt te zijn gehaald. De gegrilde zeebaars was wel smakelijk en werd alleen geserveerd met een handje rucolasalade met stukjes gare courgette.
fhogeman .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Top locatie, goed eten en drinken, lief en hardwerkend personeel, relaxte sfeer voor een lekker dagje strand met of zonder kinderen.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten, aardige meedenkende bediening, lekker zitten; lounge, sfeervol. Zeker een aanrader wij komen zeker terug.
Menno P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het was spannend of er nog plek was deze zondagmiddag, maar dat was gelukkig het geval. Op de witte loungebank aan de zijkant van de zaak was gelukkig nog een mooie plek. Het eten was ronduit top. S'middags de Ceasar Salade en s'avonds de Tonijn Steak. Behoorlijk merkwaardig was toen m'n vriend zijn biefstuk terugstuurde. Hij kreeg namelijk diezelfde biefstuk terug met de verklaring "Eet maar op, smaakt prima, hij is in stukjes gesneden, er komt een nieuwe aan'. Dan heb je als klant toch behoorlijk het idee alsof ze je een halve zool vinden en jij je niet moet aanstellen. De bediening was duidelijk onderbezet. Het was lang wachten tot er iemand aan je tafel verscheen. Het meisje dat ons het hoofdgerecht gaf was behalve een mooie verschijning ook erg vriendelijk.
Beste Menno, wij kregen in de keuken te horen dat de steak taai en te rood zou zijn. Aangezien je een bot mes erbij had gekregen kon ik me dat taaie voorstellen maar heb ik hem voor je getrancheerd zodat je kon zien en proeven dat de steak niet taai was en ook zeker niet te rood.
Ik vind je zeker geen halve zool en je stelt je ook zeker niet aan alleen wilde ik hiermee aantonen dat wij goed eten serveren. Groet Rolf Vooges

Reactie van proever:

De tweede biefstuk was inderdaad van het niveau zoals je die mag verwachten in een dergelijk restaurant. Maar ik mis in dezen het horeca credo "De klant is koning". Als een gast een briefstuk terugstuurt omdat garing en smaak ondermaats zijn, hoe kun je daar dan op reageren zoals jullie gedaan hebben? "Trancheren" zorgt niet ineens voor een betere garing of smaak. Maar ik ben niet uit op een vete, de ervaring overall was prima en de rest van het eten was eveneens goed!