Vooges Bloemendaal

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Vooges Bloemendaal

Evert G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellige avond gehad met goede bediening en heerlijk eten
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
je kan iemand in een vrijblijvende enquete niet verplichten met 120 tekens om feedback te geven. Multipli choice is voldoende.
Mario U.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We vonden het restaurant goed en we hebben goed genoten van het eten en de goede sfeer.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Zeer verrassende nieuwe kaart, heerlijke gerechten met aandacht bereid!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Was erg gezellig en goed eten met snelle en vriendelijke service. Zeker een aanrader. Kom snel terug. En terras was ook top.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Mijn gerecht vond ik vrij prijzig. Ik vroeg vervanging voor rijstvermecelli. Kreeg het gerecht zonder de rijst, maar geen vervanging. Verder werd er niets gezegd
invedabosma B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
we waren op de uitgebreide kaart op de site afgekomen, er bleek een andere kaart te zijn, waar we door 2 verschillende gastheren 2 uiteenlopende antwoorden op kregen. U kunt zich voorstellen dat wij onze vraagtekens hadden over hoe het werkelijk was en waarom de kaart veranderd was. Gaf geen gedegen indruk!
Beste Inveda B,

Dat is inderdaad erg vervelend! Omdat wij vanaf donderdag 31 mei overgaan op een vernieuwde menukaart, hadden wij alvast wat aanpassingen gedaan vanwege het zonnige weer en de verwachte drukte. Het is dan natuurlijk erg spijtig dat u twee uiteenlopende verhalen te horen krijgt, onze excuses hiervoor! We hopen u toch graag weer op het terras te zien met onze vernieuwde menu kaart (Die uiteraard weer op onze site te zien zal zijn).

Met vriendelijke groet,
Jesse
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Rommelig ivm allerlei reserveringen! Personeel snapte het ook niet helemaal geloof ik. Eten prima! Prijs kwaliteit was goed.
Beste Jolanda S,

Bedankt voor uw recensie! Vanwege de tropische temperaturen van dit weekend hadden we iets meer reserveringen dan normaal gesproken, hierdoor kan het zijn dat er wat rommeligheid is ontstaan. Het is alleen niet gewenst dat de gasten hier last van hebben, onze excuses hiervoor. Ondanks de rommeligheid hopen we u graag nog een keer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Jesse
Els H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het ontvangst door de man die de tafeltjes regelde was onaangenaam. We waren iets te vroeg en hij zie dat hij de tafel tot half 8 had vrijgegeven aan iemand anders. Op mij vraag om welke tafel het ging zei hij dat hij mij dat niet ging vertellen omdat ik dan de mensen weg ging kijken??? Dat vond ik een zeer onplezierig opmerking. Daarna konden wij aan een tafel gaan zitten die werd ingedeeld voor een twee keer tweetje (zoals hij dat zei) terwijl we met zn tweeën waren. Daarna duurde het weer een hele tijd voordat we ons eerste drankje konden bestellen. Aan het eten was niks mis.
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heel lekker gegeten, prima bediening en ontspannen sfeer.
Fijne kaart met ruime keuze uit vlees, vis, vega gerechtjes.
We komen er graag terug!
bruno T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellige omgeving, service gericht personeel. lekker gegeten. Aanrader om te gaan eten vlak voor een voorstelling bij Caprera.
Jan H. M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Mijn derde bezoek aan Vooges Bloemendaal was wederom beter dan de vorige keer. Mooi vlees en grote smakelijk toetjes. De kaasplank was top. Gaat zo door dames en heren!
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Dit is prima start van Vooges in Bloemendaal. Een beetje een strandtent op het droge. Een goed gelegenheid om een hapje te eten. Parkeren kan een probleem opleveren.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
We hebben goed gegeten. We moesten wel erg lang wachten op de fles wijn die we hadden besteld. Moesten er naar vragen. Daarna was de bediening oke.
De ruimte is eigenlijk te klein voor de tafels die er staan. De bediening kan er ook maar nauwelijks langs.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Prima gegeten! Vriendelijke bediening, wel erg jong. De kleine gerechten waren best groot dus met 2 kleine gerechten en de frietjes genoeg gegeten :-)
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Erg roermuurig een prima lunch kaart minder voor dinner. Prima en prettige bediening, direct water op tafel, een voorbeeld voor vele duurdere restaurants.
Herbert I.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wij waren voor de eerste keer na de verbouwing bij Vooges Bloemendaal eten. We werden hartelijk ontvangen, en na een leuk tafeltje gebracht (meteen werd er een karaf water op tafel gezet, niet dat opdringerige verkopen van flessen water) Het viel ons op, het personeel is best jong , maar erg vriendelijk en zeer verzorgd.
Ondanks de drukte liep alles op rolletjes. We hebben heerlijk gegeten, en de prijs /kwaliteit verhouding vonden we zeer goed. Wij kwamen veel bekende tegen. De sfeer was echt geweldig. Kortom , hier gaan we zeker meer eten.
M.K. D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zeker omnaar terug te keren. Iets aan het rumour doen is zeer wenselijk. Moet wel erg hard praten om er overheen te komen.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Sfeervolle plek! De lunchkaart biedt tal van lekkere gerechten. Zeer vriendelijke bediening, De locatie is top, vlakbij kan je mooi wandelen door het bos.
Verena S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
leuk terras, mooie lampen, lelijke zuilen, soep lekker, hoofdgerecht vega (soort selderij stampot) helemaal niets, lekkere koffie, bediening redelijk maar ook niet meer, slechte akoestiek;