Vooges Bloemendaal

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Vooges Bloemendaal

Peter R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooi verbouwde zaak. Goede, professionele maar ook jonge bediening. weten waar ze mee bezig zijn. Aanrader!
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gisteravond lekker gegeten in Vooges. Ze hebben een mooi samengesteld menu. Wat mij opvalt is dat er mooie visgerechten op staan. Zelf had ik deze avond trek in de steak bavette. Deze was echt lekker klaargemaakt. Het eten is hier goed verzorgt. Wij vonden het dan ook jammer dat het die andere dingen zijn die het verschil maken tussen een goede keuken en een goed restaurant. Waar de inrichting klassiek is was de muziekkeuze dat niet en het stond te hard. Daarnaast was de bediening een beetje chaotisch, vriendenlijk maar lomp. Alles bij elkaar een interessante mix. Ik ben benieuwd hoe dit restaurant zich verder ontwikkeld. Als ik in de buurt ben kom ik weer eten.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Fijne entourage, gezellig, goede service. Kwaliteit van vleesgerecht liet iets te wensen over, beetje flets van smaak, wel goed bereid maar het stuk vlees (kalf) zelf was niet heel goed.
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Prima locatie met vriendelijk terras. Daarnaast zijn de parkeermogelijkheden ruim aanwezig.
Personeel vriendelijk en gastvrij.
leonie_vanessen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijke appeltaart gehad en 's avonds genoten van een heerlijk diner, zeker voor herhaling vatbaar. Het is een mooi concept, ga zo door!
S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goeie locatie, heerlijk terras, overdekt met heaters, binnen prachtige inrichting, Parijse sfeer, heerlijk eten, goede vriendelijke en snelle bediening, goed prijs/kwaliteit verhouding.
Annet C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De broodjes in het lunchaanbod waren prima.Creatief bedacht en goed uitgevoerd. Inrichting is leuk en fris. Bediening was erg onpersoonlijk: meer met elkaar bezig dan met de klanten.. We hebben er ongeveer een uur gezeten en vier verschillende mensen van de bediening aan onze tafel gehad die niet uit zichzelf kwamen maar die we elke keer moesten wenken of vragen om te komen. De muziek stond naar onze smaak te hard.
Al met al een zaak met potentie, maar de randvoorwaarden moeten nog wat worden bijgeschaafd.
Rolf H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prima gegeten, van oesters tot een hamburger, de keuze is rijkelijk. Bediening kan nog wel iets vlotter en scherper. Het duurde nu iets te lang voordat we bediend werden.
Else V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten.Door de drukte kwamen de bestellingen wat laat,maar we zaten op het terras met mooi weer.Wie zou er dan klagen.Komen terug
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wij hadden gereserveerd en kregen een prima plek op het terras. De bediening was vriendelijk en vlot. De menukaart is gevuld met heerlijke gerechten en er is keuze genoeg, maar gelukkig niet te veel. Het was een gezellige avond, die door Vooges Bloemendaal prima werd ingevuld.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Kreeft Rockefeller is een absolute aanrader, heerlijk mals met een lekker laagje spinazie en saus. Daarna kun je je handen lekker schoonmaken met zo'n heerlijke natte Vooges wipe.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Alles was prima verzorgd en conform verwachting! Het is een levendige plek, prima meubilair, bediening en gerechten. Wij gaan hier zeker terugkomen.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk de hele avond op het terras gezeten, heerlijke plek!
Evert G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellige avond gehad met goede bediening en heerlijk eten
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
je kan iemand in een vrijblijvende enquete niet verplichten met 120 tekens om feedback te geven. Multipli choice is voldoende.
Mario U.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We vonden het restaurant goed en we hebben goed genoten van het eten en de goede sfeer.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Zeer verrassende nieuwe kaart, heerlijke gerechten met aandacht bereid!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Was erg gezellig en goed eten met snelle en vriendelijke service. Zeker een aanrader. Kom snel terug. En terras was ook top.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Mijn gerecht vond ik vrij prijzig. Ik vroeg vervanging voor rijstvermecelli. Kreeg het gerecht zonder de rijst, maar geen vervanging. Verder werd er niets gezegd
Invedabosma B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
we waren op de uitgebreide kaart op de site afgekomen, er bleek een andere kaart te zijn, waar we door 2 verschillende gastheren 2 uiteenlopende antwoorden op kregen. U kunt zich voorstellen dat wij onze vraagtekens hadden over hoe het werkelijk was en waarom de kaart veranderd was. Gaf geen gedegen indruk!
Beste Inveda B,

Dat is inderdaad erg vervelend! Omdat wij vanaf donderdag 31 mei overgaan op een vernieuwde menukaart, hadden wij alvast wat aanpassingen gedaan vanwege het zonnige weer en de verwachte drukte. Het is dan natuurlijk erg spijtig dat u twee uiteenlopende verhalen te horen krijgt, onze excuses hiervoor! We hopen u toch graag weer op het terras te zien met onze vernieuwde menu kaart (Die uiteraard weer op onze site te zien zal zijn).

Met vriendelijke groet,
Jesse