Vooges Bloemendaal

Zondag t/m donderdag: 08.00 tot 00.00

Jouw recensie over het restaurant Vooges Bloemendaal

Jan H. M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Mijn derde bezoek aan Vooges Bloemendaal was wederom beter dan de vorige keer. Mooi vlees en grote smakelijk toetjes. De kaasplank was top. Gaat zo door dames en heren!
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Dit is prima start van Vooges in Bloemendaal. Een beetje een strandtent op het droge. Een goed gelegenheid om een hapje te eten. Parkeren kan een probleem opleveren.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
We hebben goed gegeten. We moesten wel erg lang wachten op de fles wijn die we hadden besteld. Moesten er naar vragen. Daarna was de bediening oke.
De ruimte is eigenlijk te klein voor de tafels die er staan. De bediening kan er ook maar nauwelijks langs.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Prima gegeten! Vriendelijke bediening, wel erg jong. De kleine gerechten waren best groot dus met 2 kleine gerechten en de frietjes genoeg gegeten :-)
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Erg roermuurig een prima lunch kaart minder voor dinner. Prima en prettige bediening, direct water op tafel, een voorbeeld voor vele duurdere restaurants.
Herbert I.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wij waren voor de eerste keer na de verbouwing bij Vooges Bloemendaal eten. We werden hartelijk ontvangen, en na een leuk tafeltje gebracht (meteen werd er een karaf water op tafel gezet, niet dat opdringerige verkopen van flessen water) Het viel ons op, het personeel is best jong , maar erg vriendelijk en zeer verzorgd.
Ondanks de drukte liep alles op rolletjes. We hebben heerlijk gegeten, en de prijs /kwaliteit verhouding vonden we zeer goed. Wij kwamen veel bekende tegen. De sfeer was echt geweldig. Kortom , hier gaan we zeker meer eten.
M.K. D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zeker omnaar terug te keren. Iets aan het rumour doen is zeer wenselijk. Moet wel erg hard praten om er overheen te komen.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Sfeervolle plek! De lunchkaart biedt tal van lekkere gerechten. Zeer vriendelijke bediening, De locatie is top, vlakbij kan je mooi wandelen door het bos.
Verena S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
leuk terras, mooie lampen, lelijke zuilen, soep lekker, hoofdgerecht vega (soort selderij stampot) helemaal niets, lekkere koffie, bediening redelijk maar ook niet meer, slechte akoestiek;
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Jammer. Aantal op het menu beloofde zaken werden niet geserveerd (lavendel bij zeebaars) (schorseneren bij de kalfswang) . Na klacht daarover kregen we als compensatie 2 in stukjes gesneden asperges.De saus van de kalfswang was bremzout en dat werd na een klacht van ons beaamd, maar verder werd er niks aangedaan.
Te duur voor het gebodene en zeker niet voor herhaling vatbaar.
Ger O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Was een een goed diner en fijne sfeer zeker om terug te keren en door te vertellen
aan vrienden . De wijnen waren uitstekend . De obers behulpzaam .
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Het testaurant is prachtig verbouwd en gezellig, alleen is het geluid in het restaurant erg hard. Er moet zeker wat aan de akoestiek gedaan worden!
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
De bediening was erg attent, er werd goed voor ons gezorgd. Het wijnadvies dat we kregen was uitstekend, prima wijn die goed paste bij alle gerechten. De vis van de dag was erg lekker klaargemaakt, en lekker licht. Ook de andere gerechten bevielen goed. De Caesar Salad was bereid met de traditioneel juiste ingrediënten. de nieuwe inrichting is lekker open en licht. Het was echt opvallend dat niemand op zijn telefoon zal te kijken, er hangt een prettige sfeer die aanstekelijk is. Alleen is het geluidniveau hoog. soms konden we elkaar haast niet verstaan. Daar moet wel iets aan gedaan worden.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Na vele jaren genoten te hebben op het strand van jullie keuken, valt het dit jaar echter tegen in de Rusthoek.
De zalmsalade te zuur, zodat je de zal m niet proeft en er welgeteld 2 kokkels inzitten. De pietermannen in een diepe schaal geserveerd( eet niet handig) , de zeewolf met parmaham, waarbij de parmaham zeer overheerst en de puree te slap is. De kreeft erg klein en slecht instrumentarium, de tang te flexibel ( buigt door) en de haak/vork eigenlijk te groot voor de kleine poten. Tomahawk niet rare tot medium te krijgen.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Pas verbouwd en zijn nog een paar kleine dingen niet af , een beetje Franse sfeer , witte tafellakens keurig en blauwe bankjes . Beetje kil doet het aan en toch wel rumoerig . Het idee van de kleine hapjes is leuk , naar de porties zijn toch nog wel groot , wel heerlijk gegeten.
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het vroegere Rusthoek was veel sfeervoller! Nu erg veel klanten in de uitgebouwde ruimte en dus erg druk en rumoerig.....
Gerechten wat minimaal.... toetje ‘Dame Noir’ alleen wat dikke mousse in een klein potje...
Jammer...... we kwamen er altijd graag. Nu geen behoefte terug te komen.....
Sita B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ontzettend mooi restaurant in Parijse sferen. We hebben heerlijk gegeten en gedronken! Voor de kinderen hebben ze een kinderkaart. Allemaal kleine gerechten die je kan delen of gewoon lekker voor jezelf kan houden.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
De inrichting is chique, maar de bediening laat te wensen over. Wij moesten erg lang wachten op een vrije tafel en pas na drie maal vragen kregen wij die. Het restaurant zat overvol en het personeel had moeite om iedereen te bedienen. Er ging veel mis: de frietjes werden niet gegeven, pas na vragen. De frietjes die kwamen was een klein schaaltje voor drie personen, terwijl er bij twee gerechten frietjes hoorden te zijn en we nog een extra hadden besteld voor het derde menu. De salade (wederom een heeeeel klein schaaltje voor drie personen) kwam pas toen de rest van het hoofdgerecht op was. De nagerechtenkaart werd ons pas na lang wachten aangeboden en tussendoor werd niet gecheckt of we nog drankjes wilden. Kortom, erg weinig aandacht en slechte service. Er lijkt hier een mooi concept te zijn neergezet zonder mensen in te huren die gevoel hebben voor gastvrijheid.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Een aanwinst voor Bdaal! Er ging veel mis, maar begrip voor aangezien restaurant net een paar dagen open is. Komen zeker weer terug!
Sam S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Prima sfeer. Goed gelegen. Frietjes waren heerlijk maar kon wat meer zijn.een zekere aanrader
Kaas uitleg op de kaart moet verbetert worden. Ik betaalde € 16,- , op de kaart stond €4,-. ZEER VERLEIDELIJK