Vooges Bloemendaal

• Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Goed zoals altijd!
Machteld M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden. Enthousiaste bediening en smaakvolle gerechten. Ze doen echt hun best om je een fijne avond te bezorgen. Wij komen zeker terug!
Christian G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
lekker eten op een fijne locatie, prettige service, goede ontvangst, voor een prima prijs.
Voldoende keuze zonder al te grote kaart, voor iedereen iets lekkers
Metz B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Hele fijne avond gehad én superlekker gegeten. Bisque coquilles, steak tartare , tomahawk met overheerlijke kalfsjus, kreeft allemaal perfect. We hebben gesmuld.
Haas67 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellige franse bistro sfeer, zeer vriendelijk personeel, leuke kaart. Vooges heeft nog 2 zaken en de menu kaarten lopen niet erg uiteen. Persoonlijk zou ik wel iets meer diversiteit willen zien op de verschillende kaarten.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Vooges Bloemendaal is stappen vooruit gegaan op alle fronten.
Prima plek voor een goed verzorgde lunch met aardige en attente bediening.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Hebben alleen koffie gedronken en bitterballen gegeten, maar wat mij betreft waren dit de lekkerste bitterballen ooit.
We zaten buiten, dat kon een maandje geleden nog, ook al was het toen ook al wat frisser. De heren deden voor ons het zonnescherm nog even naar beneden en de warmtelamp aan. Zeer attent! Dank jullie wel
Thierry S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Altijd goed. Helaas worden de jassen nog steeds niet aangenomen (ook al ben je een brasserie, het is een kleine moeite met een hoog servicegehalte) en moesten we weer zelf om de kaart vragen na een kleine 10 minuten. Let wel, ik schrijf dit niet om te zeuren. Als ik dit een probleem zou vinden, zou ik niet zo vaak terugkomen. Maar het zijn wel de puntjes op de i... En zeker gezien er nog niets te doen was toen ik gisteren arriveerde om 17.30...
David E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten bij Vooges Bloemendaal. De kaart is modern (niet al te veel keuze, maar wat ze doen doen ze goed) en culinair creatief. Inrichting van het restaurant is licht klassiek en tijdloos (vroeger zat hier de Rusthoek). Bediening is accuraat, snel en vriendelijk.
We aten de wakadoriburger en de creme brulée na. En dronken er een heerlijke witte verdejo bij. We hebben er allebei van genoten. Het eten stond snel op tafel. Ik kan niet anders zeggen dan dat Vooges Bloemendaal een prima prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Rex V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heb mij zelden zo niet welkom gevoeld als hier. Ene bedienende dame nog arroganter en lakser dan de andere. Is er ergens vastgelegd dat het een eer zou moeten zijn om hier aan tafel aan te mogen schuiven? Dat combineren ze dan met onvriendelijkheid en amateurisme. Gelukkig zijn tafelgenote en ik er om gaan lachen en net gedaan alsof we ons in een klucht bevonden. Dan is het best leuk...
e.laming .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gereserveerd, maar toen we aankwamen was er niks bekend, ik had graag een tafel met wit tafellaken aangeboden gekregen. Vier van ons bestelden 'Bavette', maar dat was het echt niet, meer een soort biefstuk.
En het volume in het restaurant is zo hard dat we elkaar aan tafel niet konden verstaan, de mensen die dronken aan de bar vonden zichzelf erg belangrijk.
Thierry S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ik vind het altijd goed, hoor. Maar ik merkte wel dat er bepaalde mensen vrij waren. Ik heb welgeteld 3 keer zelf op moeten staan om iets te vragen wat vergeten was. Dat is op zich niet erg, maar wel opvallend. Verder was de Tomahawk niet medium-rare, maar medium en zelfs een beetje richting medium-well. Dat is gewoon zonde van zo'n stuk vlees. En het staat netter als men de jassen aanneemt. Dat ik de weg bij jullie weet, betekent niet dat een beetje extra service goed staat. Kortom, ik heb weer heerlijk gegeten en een prima avond gehad. Maar puntjes op de i mogen wel weer gezet worden. Desalniettemin komen wij snel weer terug! Puur een beetje opbouwende kritiek... Er wordt tenslotte om gevraagd... Gr. Thierry
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Fijne atmosfeer en bediening, het hoofdgerecht viel helaas tegen. We hadden de Japanse burger, wat een stuk kip met zacht vel (brr) op een broodje bleek te zijn. Net niet.
De friet was niet goed afgebakken waardoor de binnenkant nét aan gaar was en de buitenkant te bruin en niet knapperig. Volgende keer beter.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooi verbouwde zaak. Goede, professionele maar ook jonge bediening. weten waar ze mee bezig zijn. Aanrader!
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gisteravond lekker gegeten in Vooges. Ze hebben een mooi samengesteld menu. Wat mij opvalt is dat er mooie visgerechten op staan. Zelf had ik deze avond trek in de steak bavette. Deze was echt lekker klaargemaakt. Het eten is hier goed verzorgt. Wij vonden het dan ook jammer dat het die andere dingen zijn die het verschil maken tussen een goede keuken en een goed restaurant. Waar de inrichting klassiek is was de muziekkeuze dat niet en het stond te hard. Daarnaast was de bediening een beetje chaotisch, vriendenlijk maar lomp. Alles bij elkaar een interessante mix. Ik ben benieuwd hoe dit restaurant zich verder ontwikkeld. Als ik in de buurt ben kom ik weer eten.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Fijne entourage, gezellig, goede service. Kwaliteit van vleesgerecht liet iets te wensen over, beetje flets van smaak, wel goed bereid maar het stuk vlees (kalf) zelf was niet heel goed.
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Prima locatie met vriendelijk terras. Daarnaast zijn de parkeermogelijkheden ruim aanwezig.
Personeel vriendelijk en gastvrij.
leonie_vanessen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijke appeltaart gehad en 's avonds genoten van een heerlijk diner, zeker voor herhaling vatbaar. Het is een mooi concept, ga zo door!
S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goeie locatie, heerlijk terras, overdekt met heaters, binnen prachtige inrichting, Parijse sfeer, heerlijk eten, goede vriendelijke en snelle bediening, goed prijs/kwaliteit verhouding.
Annet C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De broodjes in het lunchaanbod waren prima.Creatief bedacht en goed uitgevoerd. Inrichting is leuk en fris. Bediening was erg onpersoonlijk: meer met elkaar bezig dan met de klanten.. We hebben er ongeveer een uur gezeten en vier verschillende mensen van de bediening aan onze tafel gehad die niet uit zichzelf kwamen maar die we elke keer moesten wenken of vragen om te komen. De muziek stond naar onze smaak te hard.
Al met al een zaak met potentie, maar de randvoorwaarden moeten nog wat worden bijgeschaafd.