Vondelpark3

Vondelpark 3 1071 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-206392589

Over restaurant Vondelpark3

Eye-catcher van het Vondekpark!

Vondelpark3 is dé eye-catcher van dit bekendste park van Amsterdam. Een enorme witte villa, het marmer binnen, de hangende koperen pannen en vele planten geven deze plek een luxe Scandinavische sfeer. De menukaart staat vol gerechten met een knipoog naar het Holland uit de oertijd. Een voorbeeld: biologische scharrelkip uit de slede. Als het zonnetje schijnt is het heerlijk op het enorm terras aan het Vondelpark!

Meer informatie over restaurant Vondelpark3

Tram, bus (halte van Baerlestraat of Leidsche Plein)

Maandag t/m Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00

7,2
6,4
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prachtige plek aan het park. Gestart met een vrijdagmiddagborrel en later een goede saté en hamburger gegeten, stevig prijsje. Onbegrijpelijk dat op een zonovergoten vrijdagmiddag tafels uren lang vrij worden gehouden voor de avond reserveringen. Zo zit je dan toch op een half leeg terras...
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijke plek buiten in het Vondelpark met goede lunchgerechten.

Op een zonnige dag kun je heerlijk buiten zitten met zicht op het Vondelpark. De serveerster was druk maar had geen oog voor de klanten. Pas toen ik opstond en haar aanschoot reageerde ze. Jammer, er is van dit terras meer te maken.
De healthy special Egg Wrap was erg lekker en apart, koud geserveerd met veel verschillende groenten. Zeker een aanrader!
Het broodje Carpaccio was wat je ervan verwacht.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Super lokatie en handig als je wilt eten voor een concert of museumbezoek. Bij mooi weer nog beter op het terras, want binnen is het wat donker en benauwd. Wij zaten dicht bij de deur, wat in dit geval wel plezierig was. We aten beiden een hamburger die op verzoek goed doorbakken was en toch smakelijk bleef. De friet was erg zout en erg lekker. Als het druk is, lijkt mij deze lokatie wat benauwend, maar dan kies ik wel voor het terras of een wandeling door het altijd prachtige park.
KANCMVD .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Hebben vanmorgen van een schitterend familieontbijt genoten bij Vondelpark 3.
Een onvergetelijke ervaring.
Heerlijk eten, een prachtig fruitbordje, yoghurt,mand lekker verse broodjes, ontbijtkoekjes, kaas, vlees,zacht gekookt eitje, roereitje met toast, warme tosti....en een heerlijke verrassing op het einde. Een overvloed aan lekkers, onmogelijk alles op te eten.
Super ontvangst en bediening door Randy en zijn team.
Een echte aanrader.
Leoi .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij hebben het familie ontbijt genomen. Was werkelijk formidabel. De variatie,de kwaliteit, de hoeveelheden en de 4 (!) verrassingen als ook de bediening en de locatie waren allemaal boven verwachting. Zeker als je de prijs/kwaliteit in gedachten neemt. een echte aanrader.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Het eten was prima, wel aan de prijzige kant maar dat zou je kunnen verwachten op zo'n locatie. Maar dan mag je ook verwachten dat de bediening goed is. Verra van helaas. Er liep genoeg bediening rond. Maar die waren drukker met elkaar dan met de klanten. Als er dan iemand bij je tafeltje in de buurt kwam en je wilde bestellen dan moet dat bij een andere collega. Bestellingen die niet, of niet goed doorkomen en ga zo maar door. Zeer slechte ervaring. Toen deze gelegenheid nog Vertigo heette was het vele malen beter!
Yvonne1975 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Eten in orde, maar niet meer dan dat, maar echt veel te duur. 10 euro voor een broodje kun je met goed fatsoen niet vragen. Zeker niet als het 2 ( hele) kleine bruine boterhammen zijn, fantasieloos belegd. Erg genant.
Kvv .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Zó'n prachtige locatie, zulke a-professionele bediening. De serveersters waren meer onderling een theekransje aan het houden dan dat zij hun werk deden. Derde keer op rij dat wij minstens een half uur hebben moeten wachten tot iemand de tafel kwam schoonmaken en een bestelling kwam opnemen. Erg jammer.
Linnetjep .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bestelling: 2x koffie en 2x appelpunt.
Kwaliteit gebak: Voor 4,50 per punt hadden we echt betere kwaliteit verwacht. Dit was smakeloze appeltaart met slap deeg en waterige appelprut. Op de bon stond trouwens 'appelcrumble".

Service:
Gebak werd gebracht zonder de koffie. Na lang wachten informeerden we bij een serveerster die uitlegde dat het gebak door altijd iemand anders werd geregeld dan de koffie en daarom zat er tijd tussen máár ze zou hoogst persoonlijk de koffie voor ons ophalen. Koffie kwam, was lauw.

We hebben welgeteld 5 verschillende serveersters aan onze tafel gehad . Voor iets simpels als koffie met gebak!

Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Goed geluncht bij Vondelpark3. We hadden 2 salades: een met quinoa en garnalen en een met Rogge, geitenkaas en zoete aardappel.
Beide salades waren erg mooi opgemaakt en smaakte goed. De porties waren voldoende. Prijzen waren ok.
Bediening was vriendelijk en snel. Kan deze plek zeker aanraden!
ToBeserved .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
“Warm onthaal in winters weer”
Uit sentimentele redenen naar het Vondelparkpaviljoen. Het was vroeger trouwlokatie..... Winters weer, maar wel een zonnetje. Het cafe/restaurant/ bar is heel goed te bereiken en binnen te gaan. Wat opvalt is de rust en prettige sfeer wanneer je binnenkomt en Bediening die je begroet ! Hoera, we zijn welkom. Ruime opzet van tafels en stoelen , alle honden en kinderwagens kunnen gemakkelijk passeren , en al de drukte leidt nergens tot ergernis, knelpunten of overlast. de Bediening werkt mee, en blijft glimlachen. Een feest om mee te maken . we bestellen : een borrel voor mijn gast komt in een waterglas ? de tomatensoep is heerlijk, de tartaar is ook erg lekker, met een lekkere saus ingesmeerd. Voortreffelijk brood, en een goed glas schenkwijn. Het rund heeft de kroketten waarschijnlijk wel zien liggen , maar is er niet in of naast gekropen . Nauwelijks vlees in de salpiconvulling. Ook bij de gehaktbal van Oma , is Oma uitgeschoten met haar broodkruim of paneermeel ten koste van het rund. Maar de sfeer, de charmante goedlachse bediening maakt alles goed. We komen zeker terug . Amsterdamwaardig!

Leen S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
De menukaart is beperkt en de prijzen gerechten zijn bovengemiddeld. Een stukje zalm, aardappelpuree en wat zeekraal voor 24,50 euro is echt te duur. De kwaliteit van het eten is goed, de porties klein. De service was goed. Voorkomend en attent. De entourage is okay als je houdt van hoog en ruim. De bruin lederen banken maken het geheel gezelliger.
Jsie .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
07-09 bij niet al te mooi weer (buien) geluncht. Eten is oké, maar belachelijk duur. Een verse muntthee 3,30 euro. Broodje 9 a 10 euro.
Je zit dan weliswaar onder grote parasols, maar de metalen stoelen hebben niet eens kussens, niet bepaald gemoedelijk.
Prijs/kwaliteit verhouding is dan ook maar een 5!
J.Sie uit Zaandam
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Leuke plek om een hapje te eten! Mooi ingerichte zaak en aardige bediening. Wij gingen voor de salade met quinoa en gamba's en die was erg lekker. Prijs-kwaliteit verhouding vond ik prima!
Rochus .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Wat een heerlijk plekje midden in het Vondelpark!! In eerste instantie wilden wij alleen een drankje drinken. Er stond een kleine rij maar werden snel geholpen naar een plek in de schaduw, aangezien de temperatuur behoorlijk hoog was. Na een paar drankjes besloten wij te blijven om een hapje te eten. Heerlijke papadum (tonijn) als voorgerecht, en een hele goeie gnocchi (aanrader) als hoofdgerecht. Service was goed, vriendelijk en snel. Na ons hoofdgerecht werden onze borden weggehaald en de desert kaart aangeboden. Ik koos voor een cappuccino om vervolgens rustig door het park naar huis te fietsen. Wat een spontane heerlijke avond. Tot snel!
Svenne A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Vondelpark3. Steak tartare en saté. Beiden boven verwachting. Apple crumble gedeeld als toetje. Was ook erg lekker. Bediening was bijzonder vriendelijk. ivm de regen en kou zaten we binnen. Vooral in de winter een knus plekje vermoed ik.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
... en opeens klopt het wel. De bediening is in 2015 plotseling geweldig, snel en met aandacht. En dat op een van de drukste terrassen in de stad.
Het eten was vorig jaar ook al prima trouwens. We hebben op vrijdagavond tot laat heerlijk buiten gezeten, prima steak tartare, heel goede handgemaakte friet, fijne wijn. De pizza-achtige knapperige hap papadum met tonijn is heel goed als klein hoofdgerecht en aiaiai die pannekoekjes met peking eend!
Een vorige keer hadden wij de Shepherds salad, geitenkaas met spelt, spinazie, groene asperges, druiven en walnoot, mmmm
Wat een fijn plekje en best te betalen (maar niet spotgoedkoop)
Beste Henk,

Dank voor je positieve reactie! Na wat opstartproblemen hebben we de boel inmiddels aardig op de rit. Fijn dat je ervan genoten hebt, we hopen je snel weer terug te zien!

Groeten,

Vondelpark3
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Prachtige locatie, wij hadden een tafel voor 3 buiten op het terras om te lunchen en konden heerlijk genieten van alles en iedereen die voorbij komt.
Gevraagd om water met munt en in plaats daarvan werd Sourcy Rood aangeleverd. Vervolgens werd dit wel gecorrigeerd maar serveerde zij 2 van de 3 benodigde glazen erbij en liep zij weg met het derde glas. Vervolgens van de twee bestelde broodjes carpaccio en een broodje vitello tonnato werden maar twee broodjes geserveerd en na vraag waar t derde broodje bleef werd gezegd dat deze met spoed doorgegeven zou worden aan de keuken. Zeer vreemd want we waren met 3 personen en dan mag je ook 3 gerechten verwachten als je deze besteld hebt en dat zelfde geld ook voor het aantal glazen.
Bediening kan nog zeker verbeterd worden, locatie is top! Eten is goed maar we aten niets bijzonders.
M O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Prachtige locatie in het Vondelpark, wat een mooi gebouw en fijn terras. Crostini vooraf is erg lekker en best veel, goed te delen met een paar personen. Er zit overheerlijke tapenade etc bij. Beetje te weinig crostinis voor de hoeveelheid hapjes, maar erg lekker. De salade quinoa is best in orde. Lekkere koffie verkeerd. Let op een fles water is peperduur! Dan maar beter een karafje bestellen. Dan het grote minpunt. Hoewel de bediening echt heel vriendelijk is, klopt hier gewoon iets niet in hoe de bediening geregeld is. Wachten tot je een ons weegt, het is erg moeilijk om wat te bestellen, lijkt niet goed op elkaar te zijn afgestemd allemaal. Wel 4 keer iets besteld wat maar niet kwam en ook wel vier keer dat er iets werd neergezet wat we niet besteld hadden. Jammer. Dit haalt de beoordeling flink naar beneden. Neemt niet weg dat ik deze plek toch een aanrader vind, vooral door de locatie, sfeer, en goede koffie.
Dimphy33 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Vorige week donderdag bij Vondelpark3 heerlijk in de de fijne schommelstoelen op het bordes geborreld! Je moet boven wel zelf je wijntje halen maar dat maakt niks uit als je zo lekker en met zo'n fantastisch uitzicht in het zonnetje mag zitten! Het uitzicht, de hapjes (crostini's waren heerlijk!) & vriendelijk personeel maakt Vondelpark3 voor mij top plek om de drukke stad even te vergeten.