Vondelpark3

Vondelpark 3 1071 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-206392589

Over het restaurant Vondelpark3

Eye-catcher van het Vondekpark!

Vondelpark3 is dé eye-catcher van dit bekendste park van Amsterdam. Een enorme witte villa, het marmer binnen, de hangende koperen pannen en vele planten geven deze plek een luxe Scandinavische sfeer. De menukaart staat vol gerechten met een knipoog naar het Holland uit de oertijd. Een voorbeeld: biologische scharrelkip uit de slede. Als het zonnetje schijnt is het heerlijk op het enorm terras aan het Vondelpark!

Meer informatie over restaurant Vondelpark3

Tram, bus (halte van Baerlestraat of Leidsche Plein)

Maandag t/m zondag 10:00 - 23:00

6,1
Kan beter
Mia P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heeft een gezellig terras "in"het Vondelpark waar je met mooi weer kunt genieten van een heerlijke lunch en een groene, verkeersvrije omgeving. Zeer vriendelijke bediening.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Een 3 DRIE !
Nog nooit meegemaakt bij reservering aangegeven geen varkensvlees , schelp- en schaaldieren bij " binnenkomst " op het buitenterras werd dat ook nog een bevestigd want dit werd nog eeens herhaald omdat dit bij onze bevestiging stond, het voorgerecht kwam snel , na 50 minuten hebben wij gevraagd waar het hoofdgerecht bleef, deze werd na 10 minuten gebracht en jawel hoor een SCHELP gevuld met scheermessen!!
Onvoorstelbaar hoor de 3 geven wij omdat de dame die ons bediende het zou doorgeven aan de keuken maar dat had daarvoor al moeten gebeuren !!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Meer dan een uur op ons eten moeten wachten. Toen we vroegen waarom het zo lang duurde, meerdere keren te horen gekregen van de bediening dat het met spoed gemaakt werd, maar alsnog ruim anderhalf uur gewacht op ons eten, omdat "het bonnetje kwijt was geraakt". Vervolgens bij het afrekenen aangekaart dat de service erg slecht was, maar kregen als antwoord "Ja sorry, had er wel wat van gezegd, maar er gaan hier heel de dag al dingen mis". Niet echt een antwoord waar we iets mee konden. Vervolgens hebben we te veel moeten betalen en toen we vroegen om ons bonnetje "deed de printer het niet, dus die konden ze niet geven". We zijn toen naar iemand anders in de bediening gelopen om aan te geven dat de service erg slecht was en dat we te veel hebben betaald. Het bedrag dat we te veel hadden betaald werd in ons hand gedrukt, met een "excuses, fijne dag verder". Totaal onpersoonlijk en niet servicegericht, na alles wat mis was gegaan bij ons, hadden we op z'n minst verwacht dat de drankjes dan van de rekening werden gehaald.. Ik kom hier nooit meer terug
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Kerstdiner met collega's: heel goed verzorgd, lekker eten (vegetarisch, vis en vlees). Zeer vriendelijke bediening, timing voor zo'n groot gezelschap zeer goed. Zeer geslaagde avond.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prachtige plek aan het park. Gestart met een vrijdagmiddagborrel en later een goede saté en hamburger gegeten, stevig prijsje. Onbegrijpelijk dat op een zonovergoten vrijdagmiddag tafels uren lang vrij worden gehouden voor de avond reserveringen. Zo zit je dan toch op een half leeg terras...
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijke plek buiten in het Vondelpark met goede lunchgerechten.

Op een zonnige dag kun je heerlijk buiten zitten met zicht op het Vondelpark. De serveerster was druk maar had geen oog voor de klanten. Pas toen ik opstond en haar aanschoot reageerde ze. Jammer, er is van dit terras meer te maken.
De healthy special Egg Wrap was erg lekker en apart, koud geserveerd met veel verschillende groenten. Zeker een aanrader!
Het broodje Carpaccio was wat je ervan verwacht.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Super lokatie en handig als je wilt eten voor een concert of museumbezoek. Bij mooi weer nog beter op het terras, want binnen is het wat donker en benauwd. Wij zaten dicht bij de deur, wat in dit geval wel plezierig was. We aten beiden een hamburger die op verzoek goed doorbakken was en toch smakelijk bleef. De friet was erg zout en erg lekker. Als het druk is, lijkt mij deze lokatie wat benauwend, maar dan kies ik wel voor het terras of een wandeling door het altijd prachtige park.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Hebben vanmorgen van een schitterend familieontbijt genoten bij Vondelpark 3.
Een onvergetelijke ervaring.
Heerlijk eten, een prachtig fruitbordje, yoghurt,mand lekker verse broodjes, ontbijtkoekjes, kaas, vlees,zacht gekookt eitje, roereitje met toast, warme tosti....en een heerlijke verrassing op het einde. Een overvloed aan lekkers, onmogelijk alles op te eten.
Super ontvangst en bediening door Randy en zijn team.
Een echte aanrader.
Leoi .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij hebben het familie ontbijt genomen. Was werkelijk formidabel. De variatie,de kwaliteit, de hoeveelheden en de 4 (!) verrassingen als ook de bediening en de locatie waren allemaal boven verwachting. Zeker als je de prijs/kwaliteit in gedachten neemt. een echte aanrader.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Het eten was prima, wel aan de prijzige kant maar dat zou je kunnen verwachten op zo'n locatie. Maar dan mag je ook verwachten dat de bediening goed is. Verra van helaas. Er liep genoeg bediening rond. Maar die waren drukker met elkaar dan met de klanten. Als er dan iemand bij je tafeltje in de buurt kwam en je wilde bestellen dan moet dat bij een andere collega. Bestellingen die niet, of niet goed doorkomen en ga zo maar door. Zeer slechte ervaring. Toen deze gelegenheid nog Vertigo heette was het vele malen beter!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Eten in orde, maar niet meer dan dat, maar echt veel te duur. 10 euro voor een broodje kun je met goed fatsoen niet vragen. Zeker niet als het 2 ( hele) kleine bruine boterhammen zijn, fantasieloos belegd. Erg genant.
Kvv .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Zó'n prachtige locatie, zulke a-professionele bediening. De serveersters waren meer onderling een theekransje aan het houden dan dat zij hun werk deden. Derde keer op rij dat wij minstens een half uur hebben moeten wachten tot iemand de tafel kwam schoonmaken en een bestelling kwam opnemen. Erg jammer.
linnetjep .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bestelling: 2x koffie en 2x appelpunt.
Kwaliteit gebak: Voor 4,50 per punt hadden we echt betere kwaliteit verwacht. Dit was smakeloze appeltaart met slap deeg en waterige appelprut. Op de bon stond trouwens 'appelcrumble".

Service:
Gebak werd gebracht zonder de koffie. Na lang wachten informeerden we bij een serveerster die uitlegde dat het gebak door altijd iemand anders werd geregeld dan de koffie en daarom zat er tijd tussen máár ze zou hoogst persoonlijk de koffie voor ons ophalen. Koffie kwam, was lauw.

We hebben welgeteld 5 verschillende serveersters aan onze tafel gehad . Voor iets simpels als koffie met gebak!

camilla A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Goed geluncht bij Vondelpark3. We hadden 2 salades: een met quinoa en garnalen en een met Rogge, geitenkaas en zoete aardappel.
Beide salades waren erg mooi opgemaakt en smaakte goed. De porties waren voldoende. Prijzen waren ok.
Bediening was vriendelijk en snel. Kan deze plek zeker aanraden!
ToBeserved .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
“Warm onthaal in winters weer”
Uit sentimentele redenen naar het Vondelparkpaviljoen. Het was vroeger trouwlokatie..... Winters weer, maar wel een zonnetje. Het cafe/restaurant/ bar is heel goed te bereiken en binnen te gaan. Wat opvalt is de rust en prettige sfeer wanneer je binnenkomt en Bediening die je begroet ! Hoera, we zijn welkom. Ruime opzet van tafels en stoelen , alle honden en kinderwagens kunnen gemakkelijk passeren , en al de drukte leidt nergens tot ergernis, knelpunten of overlast. de Bediening werkt mee, en blijft glimlachen. Een feest om mee te maken . we bestellen : een borrel voor mijn gast komt in een waterglas ? de tomatensoep is heerlijk, de tartaar is ook erg lekker, met een lekkere saus ingesmeerd. Voortreffelijk brood, en een goed glas schenkwijn. Het rund heeft de kroketten waarschijnlijk wel zien liggen , maar is er niet in of naast gekropen . Nauwelijks vlees in de salpiconvulling. Ook bij de gehaktbal van Oma , is Oma uitgeschoten met haar broodkruim of paneermeel ten koste van het rund. Maar de sfeer, de charmante goedlachse bediening maakt alles goed. We komen zeker terug . Amsterdamwaardig!

leen S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
De menukaart is beperkt en de prijzen gerechten zijn bovengemiddeld. Een stukje zalm, aardappelpuree en wat zeekraal voor 24,50 euro is echt te duur. De kwaliteit van het eten is goed, de porties klein. De service was goed. Voorkomend en attent. De entourage is okay als je houdt van hoog en ruim. De bruin lederen banken maken het geheel gezelliger.
jsie .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
07-09 bij niet al te mooi weer (buien) geluncht. Eten is oké, maar belachelijk duur. Een verse muntthee 3,30 euro. Broodje 9 a 10 euro.
Je zit dan weliswaar onder grote parasols, maar de metalen stoelen hebben niet eens kussens, niet bepaald gemoedelijk.
Prijs/kwaliteit verhouding is dan ook maar een 5!
J.Sie uit Zaandam
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Leuke plek om een hapje te eten! Mooi ingerichte zaak en aardige bediening. Wij gingen voor de salade met quinoa en gamba's en die was erg lekker. Prijs-kwaliteit verhouding vond ik prima!
Rochus .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Wat een heerlijk plekje midden in het Vondelpark!! In eerste instantie wilden wij alleen een drankje drinken. Er stond een kleine rij maar werden snel geholpen naar een plek in de schaduw, aangezien de temperatuur behoorlijk hoog was. Na een paar drankjes besloten wij te blijven om een hapje te eten. Heerlijke papadum (tonijn) als voorgerecht, en een hele goeie gnocchi (aanrader) als hoofdgerecht. Service was goed, vriendelijk en snel. Na ons hoofdgerecht werden onze borden weggehaald en de desert kaart aangeboden. Ik koos voor een cappuccino om vervolgens rustig door het park naar huis te fietsen. Wat een spontane heerlijke avond. Tot snel!
Svenne A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Vondelpark3. Steak tartare en saté. Beiden boven verwachting. Apple crumble gedeeld als toetje. Was ook erg lekker. Bediening was bijzonder vriendelijk. ivm de regen en kou zaten we binnen. Vooral in de winter een knus plekje vermoed ik.