Over het restaurant Vondelpark3

Eye-catcher van het Vondekpark!

Vondelpark3 is dé eye-catcher van dit bekendste park van Amsterdam. Een enorme witte villa, het marmer binnen, de hangende koperen pannen en vele planten geven deze plek een luxe Scandinavische sfeer. De menukaart staat vol gerechten met een knipoog naar het Holland uit de oertijd. Een voorbeeld: biologische scharrelkip uit de slede. Als het zonnetje schijnt is het heerlijk op het enorm terras aan het Vondelpark!

Meer informatie over restaurant Vondelpark3

Tram, bus (halte van Baerlestraat of Leidsche Plein)

Maandag t/m zondag: 10:00 uur – 23:00 uur
Ons terras heeft een laatste ronde om 22:30 uur.

7,1

Jouw recensie over het restaurant Vondelpark3

Paul W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Geweldige locatie zo midden in het Vondelpark. Hadden nu een goede lunch, volgende keer het diner eens uitproberen.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het bestellen gaat via een app of website, dus hoe gaat dat als je geen smartphone (bij je) hebt? Neem aan dat je dan met je tafelnummer binnen ook wel een bestelling kunt plaatsen, maar mijn zoon had zo'n ding bij zich en met enig gedoe kreeg hij een bestelling gedaan. Toen maar wachten of die ook doorgekomen was, want een bevestiging kwam er niet. Erg onpersoonlijk dus en wat mij betreft niet te accepteren.
Maar idd kwam een tijd later een onhandig meisje met 2 koppen koffie, maar wist niet wat de cappuccino en wat de flat white was. Beide koffie's waren koud. Kortom, mijn laatste bezoek aan Vondelpark 3.
Pluspunt is natuurlijk wel de plek met mooi uitzicht op het park.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
plezierig fraai gelegen terras aan de rand van het Vondelpark
Leuke kennismaking met Amsterdam voor toeristen en backpackers.
Verwacht van de Horeca vooral niets bijzonders.
Reinoud V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Een voordeel van dit restaurant is dat bij goed weer alle reserveringen op het terras worden geplaatst. Gelukkig was het mooi weer en hebben we heerlijk buiten kunnen zitten, met uitzicht op het Vondelpark. Ondanks dat het behoorlijk druk was, werd het eten redelijk snel geserveerd. Het prijsniveau is wel wat aan de hoge kant.
i.zerbst Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het personeel is erg vriendelijk en let goed op, of de bezoekers geen lege kopjes/glazen hebben, zonder opdringerig te zijn.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Het is een mooie plek en heerlijk om te zitten. De bediening is aardig echter als het zo druk is dan is extra begeleiding wel handig. Laat medewerkers die bestellingen opnemen niet inzetten en/of uitruimen. Daardoor werd het wachten echt vervelend. Het eten was ok.
Allard A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Een heel leuk tentje in het hart van Amsterdam, met als grootste voordelen lekker eten, een goede sfeer en een uitstekende service.
antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We waren met een grote groep dus hadden vooraf al onze gerechten gekozen. De ambiance is binnen minder dan groots dan wat je zou verwachten als je het gebouw van buiten ziet. Het eten was goed, maar een aantal van ons had vlees dat niet genoeg was doorgebakken. Vriendelijk personeel en het eten kwam redelijk snel.
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Prima gelunched. Lekker wijntje. Aanrader om een dag op het terras te gaan zitten en van het publiek en de omgeving te genieten. Menu kaart is niet bijzonder.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten erg teleurstellend.
Personeel vriendelijk maar slecht opgeleid, wisten niet wat te moeten doen.
Jammer, want de locatie is erg mooi!
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Woensdag hier op het terras gedineerd (eerder al veel drankjes en af en toe een ontbijtje gedaan). Tsja. Gemengde gevoelens. Rosé lauw. Witte wijn ok. GV vegan pizza wel heeeeel kleine portie. GV vegan burger heerlijk. Bediening trok het ook niet altijd. Tsja, de drankjes en ontbijtjes zijn misschien beter....
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
plezierige gelegenheid voor de zondaglunch/brunch met familie (en hond)
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gisteren met vriendinnen deze geweldige locatie bezocht. Ondanks de drukte werden we snel en zeer gastvrij ontvangen door de manager Randy. Een vakbekwame gastheer met verstand van Horeca. Vanaf het mooie terras genoten we van het prachtige uitzicht op het Vondelpark. De bediening was snel, vriendelijk en zeer professioneel. We kregen een goede uitleg van de nieuwe verrassende menu-kaart. Stuk voor stuk genoten we van heerlijke gerechten, mooi wijnen en een goede prijs kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader!!
Marietje2010 D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
het eten was heel smakelijk, de prijs veel te hoog! 21Euros voor 6 gamba's!!!
CJM M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Maandagmiddag, 2e Pinksterdag, blauwe lucht met zonnetje, prachtige lokatie, prachtig gebouw, alles mooi, maar die bediening, het is er niet beter op geworden sinds Vertigo is verdwenen. Beneden zitten mocht niet als je niet wilde eten, ok begrijpelijk het was druk, we zagen later echter dat een bitterbal ook onder de categorie eten valt? Vervolgens boven gaan zitten, alle tafels vies vol vuile glazen, er werd nauwelijks schoongemaakt, hele verveelde dame achter de kassa voor de bestelling, deze werd hangend op 1 arm aangeslagen, vervolgens werd het glas ingeschonken door tweede medewerker (die tijdens het tweede rondje zowel kassa als bestelling alleen deed, m.a.g. lange rijen). Het is dat de lokatie zo super is en toeristen (we hoorden geen Nederlands om ons heen) er toch wel naartoe gaan, maar kan die service en vriendelijkheid niet een beetje naar een hoger plan, zo jammer!
Mia P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heeft een gezellig terras "in"het Vondelpark waar je met mooi weer kunt genieten van een heerlijke lunch en een groene, verkeersvrije omgeving. Zeer vriendelijke bediening.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Een 3 DRIE !
Nog nooit meegemaakt bij reservering aangegeven geen varkensvlees , schelp- en schaaldieren bij " binnenkomst " op het buitenterras werd dat ook nog een bevestigd want dit werd nog eeens herhaald omdat dit bij onze bevestiging stond, het voorgerecht kwam snel , na 50 minuten hebben wij gevraagd waar het hoofdgerecht bleef, deze werd na 10 minuten gebracht en jawel hoor een SCHELP gevuld met scheermessen!!
Onvoorstelbaar hoor de 3 geven wij omdat de dame die ons bediende het zou doorgeven aan de keuken maar dat had daarvoor al moeten gebeuren !!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Meer dan een uur op ons eten moeten wachten. Toen we vroegen waarom het zo lang duurde, meerdere keren te horen gekregen van de bediening dat het met spoed gemaakt werd, maar alsnog ruim anderhalf uur gewacht op ons eten, omdat "het bonnetje kwijt was geraakt". Vervolgens bij het afrekenen aangekaart dat de service erg slecht was, maar kregen als antwoord "Ja sorry, had er wel wat van gezegd, maar er gaan hier heel de dag al dingen mis". Niet echt een antwoord waar we iets mee konden. Vervolgens hebben we te veel moeten betalen en toen we vroegen om ons bonnetje "deed de printer het niet, dus die konden ze niet geven". We zijn toen naar iemand anders in de bediening gelopen om aan te geven dat de service erg slecht was en dat we te veel hebben betaald. Het bedrag dat we te veel hadden betaald werd in ons hand gedrukt, met een "excuses, fijne dag verder". Totaal onpersoonlijk en niet servicegericht, na alles wat mis was gegaan bij ons, hadden we op z'n minst verwacht dat de drankjes dan van de rekening werden gehaald.. Ik kom hier nooit meer terug
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Kerstdiner met collega's: heel goed verzorgd, lekker eten (vegetarisch, vis en vlees). Zeer vriendelijke bediening, timing voor zo'n groot gezelschap zeer goed. Zeer geslaagde avond.
Laurenske S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prachtige plek aan het park. Gestart met een vrijdagmiddagborrel en later een goede saté en hamburger gegeten, stevig prijsje. Onbegrijpelijk dat op een zonovergoten vrijdagmiddag tafels uren lang vrij worden gehouden voor de avond reserveringen. Zo zit je dan toch op een half leeg terras...