Vondelpark3

Vondelpark 3 1071 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-206392589

Over het restaurant Vondelpark3

Eye-catcher van het Vondekpark!

Vondelpark3 is dé eye-catcher van dit bekendste park van Amsterdam. Een enorme witte villa, het marmer binnen, de hangende koperen pannen en vele planten geven deze plek een luxe Scandinavische sfeer. De menukaart staat vol gerechten met een knipoog naar het Holland uit de oertijd. Een voorbeeld: biologische scharrelkip uit de slede. Als het zonnetje schijnt is het heerlijk op het enorm terras aan het Vondelpark!

Meer informatie over restaurant Vondelpark3

Tram, bus (halte van Baerlestraat of Leidsche Plein)

Maandag t/m zondag 10:00 - 23:00

7,2
6,1

Jouw recensie over het restaurant Vondelpark3

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten erg teleurstellend.
Personeel vriendelijk maar slecht opgeleid, wisten niet wat te moeten doen.
Jammer, want de locatie is erg mooi!
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Woensdag hier op het terras gedineerd (eerder al veel drankjes en af en toe een ontbijtje gedaan). Tsja. Gemengde gevoelens. Rosé lauw. Witte wijn ok. GV vegan pizza wel heeeeel kleine portie. GV vegan burger heerlijk. Bediening trok het ook niet altijd. Tsja, de drankjes en ontbijtjes zijn misschien beter....
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
plezierige gelegenheid voor de zondaglunch/brunch met familie (en hond)
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gisteren met vriendinnen deze geweldige locatie bezocht. Ondanks de drukte werden we snel en zeer gastvrij ontvangen door de manager Randy. Een vakbekwame gastheer met verstand van Horeca. Vanaf het mooie terras genoten we van het prachtige uitzicht op het Vondelpark. De bediening was snel, vriendelijk en zeer professioneel. We kregen een goede uitleg van de nieuwe verrassende menu-kaart. Stuk voor stuk genoten we van heerlijke gerechten, mooi wijnen en een goede prijs kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader!!
Marietje2010 D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
het eten was heel smakelijk, de prijs veel te hoog! 21Euros voor 6 gamba's!!!
CJM M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Maandagmiddag, 2e Pinksterdag, blauwe lucht met zonnetje, prachtige lokatie, prachtig gebouw, alles mooi, maar die bediening, het is er niet beter op geworden sinds Vertigo is verdwenen. Beneden zitten mocht niet als je niet wilde eten, ok begrijpelijk het was druk, we zagen later echter dat een bitterbal ook onder de categorie eten valt? Vervolgens boven gaan zitten, alle tafels vies vol vuile glazen, er werd nauwelijks schoongemaakt, hele verveelde dame achter de kassa voor de bestelling, deze werd hangend op 1 arm aangeslagen, vervolgens werd het glas ingeschonken door tweede medewerker (die tijdens het tweede rondje zowel kassa als bestelling alleen deed, m.a.g. lange rijen). Het is dat de lokatie zo super is en toeristen (we hoorden geen Nederlands om ons heen) er toch wel naartoe gaan, maar kan die service en vriendelijkheid niet een beetje naar een hoger plan, zo jammer!
Mia P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heeft een gezellig terras "in"het Vondelpark waar je met mooi weer kunt genieten van een heerlijke lunch en een groene, verkeersvrije omgeving. Zeer vriendelijke bediening.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Een 3 DRIE !
Nog nooit meegemaakt bij reservering aangegeven geen varkensvlees , schelp- en schaaldieren bij " binnenkomst " op het buitenterras werd dat ook nog een bevestigd want dit werd nog eeens herhaald omdat dit bij onze bevestiging stond, het voorgerecht kwam snel , na 50 minuten hebben wij gevraagd waar het hoofdgerecht bleef, deze werd na 10 minuten gebracht en jawel hoor een SCHELP gevuld met scheermessen!!
Onvoorstelbaar hoor de 3 geven wij omdat de dame die ons bediende het zou doorgeven aan de keuken maar dat had daarvoor al moeten gebeuren !!
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Meer dan een uur op ons eten moeten wachten. Toen we vroegen waarom het zo lang duurde, meerdere keren te horen gekregen van de bediening dat het met spoed gemaakt werd, maar alsnog ruim anderhalf uur gewacht op ons eten, omdat "het bonnetje kwijt was geraakt". Vervolgens bij het afrekenen aangekaart dat de service erg slecht was, maar kregen als antwoord "Ja sorry, had er wel wat van gezegd, maar er gaan hier heel de dag al dingen mis". Niet echt een antwoord waar we iets mee konden. Vervolgens hebben we te veel moeten betalen en toen we vroegen om ons bonnetje "deed de printer het niet, dus die konden ze niet geven". We zijn toen naar iemand anders in de bediening gelopen om aan te geven dat de service erg slecht was en dat we te veel hebben betaald. Het bedrag dat we te veel hadden betaald werd in ons hand gedrukt, met een "excuses, fijne dag verder". Totaal onpersoonlijk en niet servicegericht, na alles wat mis was gegaan bij ons, hadden we op z'n minst verwacht dat de drankjes dan van de rekening werden gehaald.. Ik kom hier nooit meer terug
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Kerstdiner met collega's: heel goed verzorgd, lekker eten (vegetarisch, vis en vlees). Zeer vriendelijke bediening, timing voor zo'n groot gezelschap zeer goed. Zeer geslaagde avond.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prachtige plek aan het park. Gestart met een vrijdagmiddagborrel en later een goede saté en hamburger gegeten, stevig prijsje. Onbegrijpelijk dat op een zonovergoten vrijdagmiddag tafels uren lang vrij worden gehouden voor de avond reserveringen. Zo zit je dan toch op een half leeg terras...
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijke plek buiten in het Vondelpark met goede lunchgerechten.

Op een zonnige dag kun je heerlijk buiten zitten met zicht op het Vondelpark. De serveerster was druk maar had geen oog voor de klanten. Pas toen ik opstond en haar aanschoot reageerde ze. Jammer, er is van dit terras meer te maken.
De healthy special Egg Wrap was erg lekker en apart, koud geserveerd met veel verschillende groenten. Zeker een aanrader!
Het broodje Carpaccio was wat je ervan verwacht.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Super lokatie en handig als je wilt eten voor een concert of museumbezoek. Bij mooi weer nog beter op het terras, want binnen is het wat donker en benauwd. Wij zaten dicht bij de deur, wat in dit geval wel plezierig was. We aten beiden een hamburger die op verzoek goed doorbakken was en toch smakelijk bleef. De friet was erg zout en erg lekker. Als het druk is, lijkt mij deze lokatie wat benauwend, maar dan kies ik wel voor het terras of een wandeling door het altijd prachtige park.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Hebben vanmorgen van een schitterend familieontbijt genoten bij Vondelpark 3.
Een onvergetelijke ervaring.
Heerlijk eten, een prachtig fruitbordje, yoghurt,mand lekker verse broodjes, ontbijtkoekjes, kaas, vlees,zacht gekookt eitje, roereitje met toast, warme tosti....en een heerlijke verrassing op het einde. Een overvloed aan lekkers, onmogelijk alles op te eten.
Super ontvangst en bediening door Randy en zijn team.
Een echte aanrader.
Leoi .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij hebben het familie ontbijt genomen. Was werkelijk formidabel. De variatie,de kwaliteit, de hoeveelheden en de 4 (!) verrassingen als ook de bediening en de locatie waren allemaal boven verwachting. Zeker als je de prijs/kwaliteit in gedachten neemt. een echte aanrader.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Het eten was prima, wel aan de prijzige kant maar dat zou je kunnen verwachten op zo'n locatie. Maar dan mag je ook verwachten dat de bediening goed is. Verra van helaas. Er liep genoeg bediening rond. Maar die waren drukker met elkaar dan met de klanten. Als er dan iemand bij je tafeltje in de buurt kwam en je wilde bestellen dan moet dat bij een andere collega. Bestellingen die niet, of niet goed doorkomen en ga zo maar door. Zeer slechte ervaring. Toen deze gelegenheid nog Vertigo heette was het vele malen beter!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Eten in orde, maar niet meer dan dat, maar echt veel te duur. 10 euro voor een broodje kun je met goed fatsoen niet vragen. Zeker niet als het 2 ( hele) kleine bruine boterhammen zijn, fantasieloos belegd. Erg genant.
Kvv .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Zó'n prachtige locatie, zulke a-professionele bediening. De serveersters waren meer onderling een theekransje aan het houden dan dat zij hun werk deden. Derde keer op rij dat wij minstens een half uur hebben moeten wachten tot iemand de tafel kwam schoonmaken en een bestelling kwam opnemen. Erg jammer.
linnetjep .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bestelling: 2x koffie en 2x appelpunt.
Kwaliteit gebak: Voor 4,50 per punt hadden we echt betere kwaliteit verwacht. Dit was smakeloze appeltaart met slap deeg en waterige appelprut. Op de bon stond trouwens 'appelcrumble".

Service:
Gebak werd gebracht zonder de koffie. Na lang wachten informeerden we bij een serveerster die uitlegde dat het gebak door altijd iemand anders werd geregeld dan de koffie en daarom zat er tijd tussen máár ze zou hoogst persoonlijk de koffie voor ons ophalen. Koffie kwam, was lauw.

We hebben welgeteld 5 verschillende serveersters aan onze tafel gehad . Voor iets simpels als koffie met gebak!

camilla A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Goed geluncht bij Vondelpark3. We hadden 2 salades: een met quinoa en garnalen en een met Rogge, geitenkaas en zoete aardappel.
Beide salades waren erg mooi opgemaakt en smaakte goed. De porties waren voldoende. Prijzen waren ok.
Bediening was vriendelijk en snel. Kan deze plek zeker aanraden!