Volt

Schelphoek 4 1621 Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Volt

Mooiste plekje aan het water in Hoorn!

Dit is een van de mooiste plekjes aan water die je in Nederland kunt vinden. Een kas-achtig gebouw, aan de werkhaven van de Hoornsche Dop met een Spiderman op het dak, dat is waar je dit restaurant aan kunt herkennen. Is het mooi weer? Leen dan een black basterd, hier kun je mee bbw'en, met welk gezelschap dan ook! Naast eten en drinken, kun je bij Volt ook watersporten. Geniet van de waanzinnige uitkijk op het zuidelijke IJsselmeer aan de rand van Hoorn!

Meer informatie over restaurant Volt

Jouw recensie over het restaurant Volt

Rik .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
top tent, heerlijk zitten op het terras of binnen voor een hapje en een drankje vriendelijke bediening en ongedwongen sfeer.
Jolien Y.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke originele tapas gegeten bij Volt. Gezellige ongedwongen sfeer en alles huisgemaakt. Op een prachtige plek aan het IJsselmeer!
helvi .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk bij Volt! Zowel het eten als het uitzicht.
Aardige mensen, losse sfeer en lekker eten.
Wel strandtent gevoel; aan de bar bestellen.