Volt

Schelphoek 4 1621 Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Volt

Mooiste plekje aan het water in Hoorn!

Dit is een van de mooiste plekjes aan water die je in Nederland kunt vinden. Een kas-achtig gebouw, aan de werkhaven van de Hoornsche Dop met een Spiderman op het dak, dat is waar je dit restaurant aan kunt herkennen. Is het mooi weer? Leen dan een black basterd, hier kun je mee bbw'en, met welk gezelschap dan ook! Naast eten en drinken, kun je bij Volt ook watersporten. Geniet van de waanzinnige uitkijk op het zuidelijke IJsselmeer aan de rand van Hoorn!

Meer informatie over restaurant Volt

• Kom je met de auto?
    Genieten van water, eten & drinken. VOLT een drijvend paradijs aan het einde van de Kaap Marina in Hoorn. Zodra je het terrein op komt meteen naar links!
  • : Parkeren is gratis en kan direct voor de deur.

Woensdag & Donderdag: 16:00 tot 24:00 uur
Vrijdag, Zaterdag & Zondag: 11:00 tot 24:00 uur

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Volt

Christine S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De locatie en het restaurant zelf zijn geweldig. Bediening is op z'n minst charmant te noemen, heel ontspannen sfeer. We hebben heerlijk gegeten. Hopelijk wordt de kaart qua hoofdgerechten in de toekomst nog iets uitgebreider.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Prachtige omgeving, prima kaart, maar wat een waardeloze service. Eten was ook niet voortreffelijk. Helaas komen wij hier niet meer terug.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Super plek! Fijne sfeer, toffe inrichting, kleine kaart maar allemaal lekker. Personeel is beetje overijverig...mijn bord werd bv al weggehaald terwijl mijn partner nog zat te eten. Maar hoe dan ook een absolute anrader!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten op een rustige lokatie. Relaxte sfeer, aardige bediening, eenvoudig, maar puur.
Marianne U.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Fijne ruimte om in te eten, ruim en licht met prachtig uitzicht, wel wat fris als je niet in de buurt van de kachels zit. Sympathieke bediening..
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
De locatie is uniek, drijvend op het water met mooi uitzicht. Het werd na een tijdje wel wat fris om nog buiten te zitten. De bediening liep niet echt soepel, wij werden door zo'n beetje al het bedienend personeel geholpen en dat leverde soms dubbele vragen op, en een tijdje kwam niemand onze bestelling opnemen. Het duurde uiteindelijk meer dan een uur voor ons hoofdgerecht er was. Ik vond de porties klein. Smaak was prima. Desserts waren goed.
Semoi .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Hele leuke tent maar er ging helaas veel mis. Eten kwam veel te laat (meer dan 75 min voor lunch), 1 bord werd weer weggehaald voor een andere tafel en vervolgens werden bij ons 2 bestellingen vergeten. Andere gasten die later kwamen werden eerder bediend. Ik hoop dat we gewoon een slechte dag troffen want dit was echt heel zonde!
Dirk-Arjen S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Volt, De Pizza gemaakt uit de eigen Pizza-oven was heerlijk en de kip van de Kamado was super mals. De sfeer van Volt is uniek in Hoorn. Het restaurant is opgebouwd uit zeecontainers en is gelegen aan het markermeer waardoor het uitzicht fantastisch is.
Rik .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
top tent, heerlijk zitten op het terras of binnen voor een hapje en een drankje vriendelijke bediening en ongedwongen sfeer.
Jolien Y.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke originele tapas gegeten bij Volt. Gezellige ongedwongen sfeer en alles huisgemaakt. Op een prachtige plek aan het IJsselmeer!
Helvi W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk bij Volt! Zowel het eten als het uitzicht.
Aardige mensen, losse sfeer en lekker eten.
Wel strandtent gevoel; aan de bar bestellen.