Volt

Ferdinand Bolstraat 178 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-204715544

Over het restaurant Volt

Leuk no-nonsense café-restaurant

Bij Volt wordt eerlijk gekookt voor een schappelijke prijs. De menukaart wisselt meerdere keren per jaar, zodat patron-cuisinier Rick van der Meer en zijn team altijd de mooiste producten van het seizoen kunnen gebruiken. Er zijn vriendelijk geprijsde kwaliteitswijnen per glas en er is een uitgebreide bierkaart. De vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

Meer informatie over restaurant Volt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gisteren hier gegeten. Zeer goede service, mooie wijnen, uitmuntend bereidde gerechten. Had twee voor als hoofd; hert en gevulde inktvis. Laatste is boven mijn verwachting geleverd. Gevulde inktvis voor het laatst in Sevilla gegeten. Chef wist dit te evenaren. Hert was zeer goed voorbereid met de juiste zuurheid en goede bite met walnoten. Passie voor koken en dat proef je! Tafelgenoot; chef's special gekonfijte eendenbout met zuurkool. We zaten er van 19:30 - 23:30
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten! De opmaak, combinatie en algehele bereiding was uitmuntend. Zelf had ik twee voorgerechten als hoofd; hert en inktvis. De gevulde inktvis met rijst was meer dan ik had gehoopt, daar ik dit gerecht in Sevilla ooit had gegeten had ik gehoopt het zo weer te proeven. De chef weet dit gerecht boven mijn verwachting te kunnen bereiden. De hert was ook zeer goed bereid met de juiste zuur en frisheid in belans. Mijn tafelgenoot had de chef's special gekonfijte eendenbout met zuurkool. We hebben de hele avond heerlijk genoten. Uiterst zorgzame bediening en heel vriendelijk. Ik kom hier zeker terug! Een aanrader!
Ivan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Perfecte Service, gerechten uitstekend op smaak, excellente wijn en een gezellige ambiance . Ivan Schaap en Raymond Weijers, Le Nouveau Chef
MyrtheC .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Volt is het perfecte restaurant voor een avondje uit met vriendinnen in de Pijp. De sfeer is levendig en het eten is heerlijk!
Ruben G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eigenlijk was alleen het brood met aioli en tapenade lekker. Drie voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee desserts waren helaas echt niet lekker.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Mooie kleine kaart. Perfect eten met bijzondere smaken. Als voorgerecht had ik inktvisjes gevuld met een soort gekruide bulgur (vergeten te vragen) en mijn man sashimi van heilbot. De boeuf bouguignon was heerlijk en zelf had ik een bavette met een goeie eigengemaakte bearnaisesaus erbij. Het vlees was zeer mals en daarnaast voldoende groenten. Een restaurant om zeker terug te komen.
Mart Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gerechten zeer goed, maar duur!!
Drank en dessert zeer prijzig.
Geluidsniveau erg rumoerig voor mijn slechte gehoor.
Tafel was in het midden van de ruimte,terwijl mensen,die later binnenkwamen een veel betere tafel kregen
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker gegeten, heerlijke avond gehad, bijzondér leuk en goed bediend! Echter, op een gegeven moment een bekende Amsterdamse putlucht die bovenkomt. Dat is jammer! Afgezien daarvan een mooie tent!
Leny K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vriendelijke bediening zeer attent. Heel lekker brood. Babette was heerlijk wijn smaakte goed. Kortom heel gezellig gegeten in een fijne ambiance. Zeker komen we hier terug.
Pui Yuk M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben met z'n 3-en heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten was erg goed. Het is er gezellig, niet te druk dus je kunt gewone gesprekken voeren zonder te hoeven schreeuwen.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Volt is met succes omgeschakeld van een verfijnde Franse keuken, maar prijzig, maar een goede, simpeler Franse keuken, waar je tegen prima prijzen kwalitatief goed kan eten. Met andere woorden, een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Beperkte, maar heel aardige kaart waar voor ieder goed te kiezen valt. Karaffen kraanwater, dus een plus. Attente, en vriendelijke bediening. Prettige inrichting. Aanrader!
Lisanne F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Super vriendelijke en enthousiaste bediening, heerlijk gegeten, leuke sfeer! Voor herhaling vatbaar en kom graag gauw weer eens terug.
Zippora A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk eten en prettige, sympathieke bediening. Klein minpuntje: brood met aioli en tapenade wordt aangeboden, maar blijk je gewoon voor te moeten betalen.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Beperkte kaart, maar die gerechten worden "kookkunstig" bereid. Goede prijs/kwaliteit. Attente bediening. Water in karaffen, voor mij altijd een pluspunt, een goed teken. Goede wijnkaart met prima huiswijnen.
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijke avond gehad. Zeer attente bediening. Eten was prima in orde. Zelf een heerlijke bavette gegeten. Goede sfeer op het terras! Topavond!!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Met drie personen aten we op een mooie zomeravond prima buiten. Alle disgenoten waren zeer te spreken over de kwaliteit van hun gerecht dat voor ieder - alle drie doorgewinterde restaurantgangers - net dat beetje extra had waarvoor je naar een restaurant gaat. Om maar wat te noemen: de aioli bij het uitstekende brood, de heerlijke zelfgemaakte mayonaise bij de frietjes, de bearnaisesaus bij de bavette, of het wijnadvies van de serveerster. Hier wordt héél goed gekookt.
Sarina L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ik heb hier samen met een vriend gegeten. Het was heerlijk! We hadden van tevoren gereserveerd en konden heerlijk buiten zitten. De bediening was zeer attent en professioneel. Het eten was heerlijk (alleen de béarnaisesaus iets minder)! Ga Volt zeker aanraden bij vrienden/familie/collega's. Tot de volgende keer!
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ik heb hier samen met mijn vrouw, door het heerlijke zomerweer, buiten op het terras gegeten. We hadden van tevoren niet gereserveerd maar konden evengoed buiten zitten (bankjes zatten alleen niet zo heel lekker). De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De menu kaart is redelijk bescheiden. Ongedwongen sfeer en heel lekker gegeten. Eten stond in verhouding snel op tafel. Prettige avond. Prima eetgelegenheid voor een ongedwongen prima avond. Wel hadden we een beetje pech dat zowel bij het voorgerecht als het hoofdgerecht 1 van de 2 gerechten niet was wat we besteld hadden. Maar dit werd steeds zeer snel opgelost. Kregen als goedmaker gratis een kopje koffie toe.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Opvallend was de supervriendelijke ontvangst. Door het heerlijke zomerweer konden we buiten op het terras eten. De menu kaart is redelijk bescheiden met 5 voorgerechten, 6 hoofdgerechten en 4 nagerechten. Maar gelukkig is dat niet ten koste van de kwaliteit gegaan. Die is prima! Als voorgerecht ging ik voor de Vitello tonato. De chef heeft dit traditionele gerecht aangepast. Niet alleen kalfsvlees met tonijnmayonaise maar hier bestaat het gerecht uit een combinatie van kalfsvlees met rauwe tonijn en tonijnmayonaise. Een aanrader. Als hoofdgerecht koos ik de schol met cantharellen. Nu het hoogzomer is, is schol op zijn best. En de combinatie met de gebakken cantharellen zorgde voor een perfect hoofdgerecht. En natuurlijk een traditionele creme brûlée als slotakkoord!
De gerechten waren stuk voot stuk heerlijk. Dat aangevuld met een zeer goede en vriendelijke bediening maakt dat we een perfecte avond hadden.