Over het restaurant Volt

Leuk no-nonsense café-restaurant

Bij Volt wordt eerlijk gekookt voor een schappelijke prijs. De menukaart wisselt meerdere keren per jaar, zodat patron-cuisinier Rick van der Meer en zijn team altijd de mooiste producten van het seizoen kunnen gebruiken. Er zijn vriendelijk geprijsde kwaliteitswijnen per glas en er is een uitgebreide bierkaart. De vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

Meer informatie over restaurant Volt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Volt

Eva W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik ben hier met een vriendin gaan borrelen/eten. Viel ons op dat de hele tent vol zat maar je wel nog op normaal niveau met elkaar een gesprek kon voeren. Daarnaast ook hele vriendelijke bediening die precies op de juiste momenten in de gaten had wanneer je iets nodig had.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en waren vooral te spreken over de Chef's special. Verder zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk en attente bediening, goede sfeer in een prettige ambiance. Kom hier zeker terug.
Britt G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ontzettend vriendelijke bediening en heeeerlijk gegeten !! Mooi opgemaakte borden en lekkere (huis)wijn. Kom zeker weer terug!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Super gezellige tent met betaalbaar goed eten en een toffe bediening. wij hebben daar weer gegeten met vrienden en was helemaal goed
Hugo E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wederom fantastische bediening en heerlijk eten...
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vegetarische eten was erg lekker! De serveerster was niet even snel maar we hadden toch alle tijd en hebben heerlijk lang getafeld. Erg gezellige sfeer ook (reden dat we zo lang bleven zitten)
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte borden, het voorgerecht de zalmfilet was perfect, de hamburger en de tarbotfilet erg goed hoor.Een aanrader in de Pijp!
Sem V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Voor de 2e keer bij Volt, blijft een erg leuke eetgelegenheid, maaltijden zijn origineel en smaakvol. Als ik een verbeterpunt zou mogen geven: de desserts zijn wel erg standaard, zeker in verhouding met de voor- en hoofdgerecht, daar zouden jullie nog een ontwikkelingsslag kunnen maken!
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ontzettend sfeervol restaurant met een mooie bier- en wijnkaart en ontzettend goede bediening. Ook is de menukaart erg breed: voor elke gelegenheid staat er wel een lekker gerecht op de kaart.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Fijne tent! Heb mooie Bavette gegeten, prijs/kwaliteit verhouding is goed en bediening heel erg leuk. Relaxed sfeertje, nog niet overspoeld door toeristen dus een aanrader voor Amsterdammers.
Luna09 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke drukke tent. Prima voor een borreltje met een groep op de vrijdag avond! Verder springt het niet ergens in uit. Gegrilde groenten met couscous was eigenlijk Bulgar maar had verder een goede smaak.
Masha L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hele aardige bediening en lekker eten!
Dat kom je in Amsterdam niet meer zo vaak tegen. Oester zijn heerlijk en zijn hebben goede wijnkaart.
Lydia F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Erg lekker gegeten en een ontzettend aardige bediening. We namen de bavette en de zeewolf die allebei heerlijk waren. Relaxt sfeertje.
Gaby K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening. Enige minpunt was dat het er ontzettend warm was binnen. Als dit een volgende keer beter is dan zou ik zeker nog eens gaan.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goed vlees, leuke sfeer, leuk publiek en niet te duur. Hier ga ik nog wel een keer weer naar toe. Goede wijn en biertjes ook.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het was een drukte van belang bij Volt op een regenachtige zondagmiddag in juli en dat verklaart dan misschien ook de enigszins chaotische service. De inrichting is onopvallend terwijl het terras op de stoep van de lommerrijke Rustenburgerstraat weer wel erg charmant is. De lunch was uitstekend. De tom kha kai met brood was niet zoals bij de Thai maar desondanks erg lekker. Verder had ik de open sandwich met gerookte rosbief, oude kaas, cornichons, Amsterdamse uitjes, radijs en een mosterdsaus. Een prima sandwich al kon ik er geen rooksmaak aan ontdekken.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goed eten in een leuke sfeer met attent personeel lekker centraal in Amsterdam.
Meer heb je niet nodig voor een gezellige avond!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten, waar een gezellige en levendige sfeer heerstven het personeel uitermate vriendelijk en servicegericht is.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017