Volt

Ferdinand Bolstraat 178 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-204715544

Over restaurant Volt

Leuk no-nonsense café-restaurant

Bij Volt wordt eerlijk gekookt voor een schappelijke prijs. De menukaart wisselt meerdere keren per jaar, zodat patron-cuisinier Rick van der Meer en zijn team altijd de mooiste producten van het seizoen kunnen gebruiken. Er zijn vriendelijk geprijsde kwaliteitswijnen per glas en er is een uitgebreide bierkaart. De vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

Meer informatie over restaurant Volt

Pui Yuk M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Volt is met succes omgeschakeld van een verfijnde Franse keuken, maar prijzig, maar een goede, simpeler Franse keuken, waar je tegen prima prijzen kwalitatief goed kan eten. Met andere woorden, een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Beperkte, maar heel aardige kaart waar voor ieder goed te kiezen valt. Karaffen kraanwater, dus een plus. Attente, en vriendelijke bediening. Prettige inrichting. Aanrader!
Lisanne F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Super vriendelijke en enthousiaste bediening, heerlijk gegeten, leuke sfeer! Voor herhaling vatbaar en kom graag gauw weer eens terug.
Zippora A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk eten en prettige, sympathieke bediening. Klein minpuntje: brood met aioli en tapenade wordt aangeboden, maar blijk je gewoon voor te moeten betalen.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Beperkte kaart, maar die gerechten worden "kookkunstig" bereid. Goede prijs/kwaliteit. Attente bediening. Water in karaffen, voor mij altijd een pluspunt, een goed teken. Goede wijnkaart met prima huiswijnen.
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijke avond gehad. Zeer attente bediening. Eten was prima in orde. Zelf een heerlijke bavette gegeten. Goede sfeer op het terras! Topavond!!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Met drie personen aten we op een mooie zomeravond prima buiten. Alle disgenoten waren zeer te spreken over de kwaliteit van hun gerecht dat voor ieder - alle drie doorgewinterde restaurantgangers - net dat beetje extra had waarvoor je naar een restaurant gaat. Om maar wat te noemen: de aioli bij het uitstekende brood, de heerlijke zelfgemaakte mayonaise bij de frietjes, de bearnaisesaus bij de bavette, of het wijnadvies van de serveerster. Hier wordt héél goed gekookt.
Sarina L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ik heb hier samen met een vriend gegeten. Het was heerlijk! We hadden van tevoren gereserveerd en konden heerlijk buiten zitten. De bediening was zeer attent en professioneel. Het eten was heerlijk (alleen de béarnaisesaus iets minder)! Ga Volt zeker aanraden bij vrienden/familie/collega's. Tot de volgende keer!
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ik heb hier samen met mijn vrouw, door het heerlijke zomerweer, buiten op het terras gegeten. We hadden van tevoren niet gereserveerd maar konden evengoed buiten zitten (bankjes zatten alleen niet zo heel lekker). De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De menu kaart is redelijk bescheiden. Ongedwongen sfeer en heel lekker gegeten. Eten stond in verhouding snel op tafel. Prettige avond. Prima eetgelegenheid voor een ongedwongen prima avond. Wel hadden we een beetje pech dat zowel bij het voorgerecht als het hoofdgerecht 1 van de 2 gerechten niet was wat we besteld hadden. Maar dit werd steeds zeer snel opgelost. Kregen als goedmaker gratis een kopje koffie toe.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Opvallend was de supervriendelijke ontvangst. Door het heerlijke zomerweer konden we buiten op het terras eten. De menu kaart is redelijk bescheiden met 5 voorgerechten, 6 hoofdgerechten en 4 nagerechten. Maar gelukkig is dat niet ten koste van de kwaliteit gegaan. Die is prima! Als voorgerecht ging ik voor de Vitello tonato. De chef heeft dit traditionele gerecht aangepast. Niet alleen kalfsvlees met tonijnmayonaise maar hier bestaat het gerecht uit een combinatie van kalfsvlees met rauwe tonijn en tonijnmayonaise. Een aanrader. Als hoofdgerecht koos ik de schol met cantharellen. Nu het hoogzomer is, is schol op zijn best. En de combinatie met de gebakken cantharellen zorgde voor een perfect hoofdgerecht. En natuurlijk een traditionele creme brûlée als slotakkoord!
De gerechten waren stuk voot stuk heerlijk. Dat aangevuld met een zeer goede en vriendelijke bediening maakt dat we een perfecte avond hadden.
Diederik.artz .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ongedwongen sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel en heel lekker gegeten. Bijkomend voordeel, eten stond in verhouding snel op tafel. Prettige avond. Prima eetgelegenheid voor een ongedwongen prima avond.
Anne-schuit .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We konden heerlijk op het terras zitten. De bediening was super flexibel met de gereserveerde plaatsen hoewel de hele zaak haast vol was. De bediening was echt opvallend goed, haast on-Amsterdams! Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Hier gaan we zeker vaker naar toe. Top.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Leuke enthousiaste bediening.
Keuze op de kaart is niet al te uitgebreid, maar voor ieder wat wils.
Mochten een paar wijnen voorproeven, leuk dat ze die mogelijkheid bieden.
Mariela P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Super ontspannen sfeer met vriendelijke en prettige bediening. Niet te gecompliceerd eten, maar gewoon heerlijk qua smaak en ook een leuke opmaak. We hebben een top avond gehad!
Corien D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Persoonlijke service, personeel dat het leuk vindt om er te zijn - dat straalt er gewoon af. Lekker eten, gin tonics met verschillende smaken en goede wijn.
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Wanneer je voor de tweede keer in twee weken naar hetzelfde restaurant gaat dan betekent dat natuurlijk dat het een prima plek is om te gaan eten. Het was een heerlijke avond, op het terras, en de terrasverwarming hoefde nog net niet aan. In een gezellige ambiance met vrolijk en spontaan personeel genoten we van zeer goed verzorgde Vitello Tonnato (met tonijn én kalfsvlees) en de Rustenburger Black Angus Beef-burger. Al was het wel heel veel brood, en was het brood wat klef, als geheel was het in balans. VOLT is een ideale plek voor een zwoele zomeravond!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Leuk tentje, vriendelijke bediening, lekkere drankjes maar het eten echt middelmatig. Op de kaart lijkt alles heel lekker, maar de uitvoering mist wat smaak/ finesse.
Balderw .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Toptent. Ongedwongen, goede service. En de bavette was heerlijk. Het eten kwam wel heel erg snel zodat we bijna dachten dat het al klaar stond, maar het smaakte prima.
Zuiderbaan .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteravond met een groep van 9 bij Volt gegeten. Prachtig weer, aan een lange tafel buiten. Compliment voor de bediening en het keukenpersoneel. Het eten zag er fantastisch uit, veel verse groenten en smaakte heerlijk.
De bediening was aardig en vlot, het eten werd voor iedereen tegelijk opgediend, op warme borden!
We hadden een heerlijke avond! Succes!