Volt

Ferdinand Bolstraat 178 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-204715544

Over het restaurant Volt

Leuk no-nonsense café-restaurant

Bij Volt wordt eerlijk gekookt voor een schappelijke prijs. De menukaart wisselt meerdere keren per jaar, zodat patron-cuisinier Rick van der Meer en zijn team altijd de mooiste producten van het seizoen kunnen gebruiken. Er zijn vriendelijk geprijsde kwaliteitswijnen per glas en er is een uitgebreide bierkaart. De vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

Meer informatie over restaurant Volt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Irene S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Na een uur te hebben gewacht op het eten, was het resultaat ook nog eens matig. Het peper en zoutstelletje moest in actie komen om de flauwe smaak te verdoezelen. Teleurstellend.
Geb B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Leuke en gezellige ambiance. Eten niet om over naar huis te schrijven
Delicious78 V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Volt. Super bediening enthousiaste en bekwame bediening.
Gezellige sfeer we komen hier graag in het weekend.
Opeter .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Voorgerecht ( inktvis met chorizo) en hoofdgerecht tarbotfilet met ossenstaart. Vulling van inktvis vrij vlak en worst wat droog. Saus leek op tomatenpuree. Tarbotfilet ook wat droog en de combinatie met stoofvlees in saus erbij deed niet veel. Mijn vrouw had tonijnsashimi en gamba's, die waren wat beter. Waar ik verder persoonlijk niet van hou zijn de verkoop truukjes met de vraag of je brood op tafel wilt ( je kan maar duidelijk zijn), staat niet op.de kaart en je zal dus moeten vragen wat de
kosten ervan zijn. Doen ze ook zo met frites. Water krijg je wel gewoon uit de kraan. Verder goede sfeer.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Gezellig trendy restaurant met heel vriendelijke bediening. We waren er met collega's en konden rustig praten en tafelen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Fantastische bediening, alsof de zaak niet stampvol zat, zo veel aandacht en op zo'n leuke manier. We konden niet kiezen tussen de wijnen dus liet hij ons proeven, zelfde gold voor de port, heel goede service.
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gisteren hier gegeten. Zeer goede service, mooie wijnen, uitmuntend bereidde gerechten. Had twee voor als hoofd; hert en gevulde inktvis. Laatste is boven mijn verwachting geleverd. Gevulde inktvis voor het laatst in Sevilla gegeten. Chef wist dit te evenaren. Hert was zeer goed voorbereid met de juiste zuurheid en goede bite met walnoten. Passie voor koken en dat proef je! Tafelgenoot; chef's special gekonfijte eendenbout met zuurkool. We zaten er van 19:30 - 23:30
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten! De opmaak, combinatie en algehele bereiding was uitmuntend. Zelf had ik twee voorgerechten als hoofd; hert en inktvis. De gevulde inktvis met rijst was meer dan ik had gehoopt, daar ik dit gerecht in Sevilla ooit had gegeten had ik gehoopt het zo weer te proeven. De chef weet dit gerecht boven mijn verwachting te kunnen bereiden. De hert was ook zeer goed bereid met de juiste zuur en frisheid in belans. Mijn tafelgenoot had de chef's special gekonfijte eendenbout met zuurkool. We hebben de hele avond heerlijk genoten. Uiterst zorgzame bediening en heel vriendelijk. Ik kom hier zeker terug! Een aanrader!
Ivan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Perfecte Service, gerechten uitstekend op smaak, excellente wijn en een gezellige ambiance . Ivan Schaap en Raymond Weijers, Le Nouveau Chef
MyrtheC .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Volt is het perfecte restaurant voor een avondje uit met vriendinnen in de Pijp. De sfeer is levendig en het eten is heerlijk!
Ruben G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eigenlijk was alleen het brood met aioli en tapenade lekker. Drie voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee desserts waren helaas echt niet lekker.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Mooie kleine kaart. Perfect eten met bijzondere smaken. Als voorgerecht had ik inktvisjes gevuld met een soort gekruide bulgur (vergeten te vragen) en mijn man sashimi van heilbot. De boeuf bouguignon was heerlijk en zelf had ik een bavette met een goeie eigengemaakte bearnaisesaus erbij. Het vlees was zeer mals en daarnaast voldoende groenten. Een restaurant om zeker terug te komen.
Mart Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gerechten zeer goed, maar duur!!
Drank en dessert zeer prijzig.
Geluidsniveau erg rumoerig voor mijn slechte gehoor.
Tafel was in het midden van de ruimte,terwijl mensen,die later binnenkwamen een veel betere tafel kregen
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker gegeten, heerlijke avond gehad, bijzondér leuk en goed bediend! Echter, op een gegeven moment een bekende Amsterdamse putlucht die bovenkomt. Dat is jammer! Afgezien daarvan een mooie tent!
Leny K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vriendelijke bediening zeer attent. Heel lekker brood. Babette was heerlijk wijn smaakte goed. Kortom heel gezellig gegeten in een fijne ambiance. Zeker komen we hier terug.
Pui Yuk M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben met z'n 3-en heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten was erg goed. Het is er gezellig, niet te druk dus je kunt gewone gesprekken voeren zonder te hoeven schreeuwen.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Volt is met succes omgeschakeld van een verfijnde Franse keuken, maar prijzig, maar een goede, simpeler Franse keuken, waar je tegen prima prijzen kwalitatief goed kan eten. Met andere woorden, een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Beperkte, maar heel aardige kaart waar voor ieder goed te kiezen valt. Karaffen kraanwater, dus een plus. Attente, en vriendelijke bediening. Prettige inrichting. Aanrader!
Lisanne F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Super vriendelijke en enthousiaste bediening, heerlijk gegeten, leuke sfeer! Voor herhaling vatbaar en kom graag gauw weer eens terug.
Zippora A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk eten en prettige, sympathieke bediening. Klein minpuntje: brood met aioli en tapenade wordt aangeboden, maar blijk je gewoon voor te moeten betalen.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Beperkte kaart, maar die gerechten worden "kookkunstig" bereid. Goede prijs/kwaliteit. Attente bediening. Water in karaffen, voor mij altijd een pluspunt, een goed teken. Goede wijnkaart met prima huiswijnen.