Volt

Ferdinand Bolstraat 178 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-204715544

Over het restaurant Volt

Leuk no-nonsense café-restaurant

Bij Volt wordt eerlijk gekookt voor een schappelijke prijs. De menukaart wisselt meerdere keren per jaar, zodat patron-cuisinier Rick van der Meer en zijn team altijd de mooiste producten van het seizoen kunnen gebruiken. Er zijn vriendelijk geprijsde kwaliteitswijnen per glas en er is een uitgebreide bierkaart. De vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

Meer informatie over restaurant Volt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Volt

Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Fijne tent! Heb mooie Bavette gegeten, prijs/kwaliteit verhouding is goed en bediening heel erg leuk. Relaxed sfeertje, nog niet overspoeld door toeristen dus een aanrader voor Amsterdammers.
Luna09 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke drukke tent. Prima voor een borreltje met een groep op de vrijdag avond! Verder springt het niet ergens in uit. Gegrilde groenten met couscous was eigenlijk Bulgar maar had verder een goede smaak.
Masha L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hele aardige bediening en lekker eten!
Dat kom je in Amsterdam niet meer zo vaak tegen. Oester zijn heerlijk en zijn hebben goede wijnkaart.
Lydia F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Erg lekker gegeten en een ontzettend aardige bediening. We namen de bavette en de zeewolf die allebei heerlijk waren. Relaxt sfeertje.
Gaby K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening. Enige minpunt was dat het er ontzettend warm was binnen. Als dit een volgende keer beter is dan zou ik zeker nog eens gaan.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goed vlees, leuke sfeer, leuk publiek en niet te duur. Hier ga ik nog wel een keer weer naar toe. Goede wijn en biertjes ook.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het was een drukte van belang bij Volt op een regenachtige zondagmiddag in juli en dat verklaart dan misschien ook de enigszins chaotische service. De inrichting is onopvallend terwijl het terras op de stoep van de lommerrijke Rustenburgerstraat weer wel erg charmant is. De lunch was uitstekend. De tom kha kai met brood was niet zoals bij de Thai maar desondanks erg lekker. Verder had ik de open sandwich met gerookte rosbief, oude kaas, cornichons, Amsterdamse uitjes, radijs en een mosterdsaus. Een prima sandwich al kon ik er geen rooksmaak aan ontdekken.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goed eten in een leuke sfeer met attent personeel lekker centraal in Amsterdam.
Meer heb je niet nodig voor een gezellige avond!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten, waar een gezellige en levendige sfeer heerstven het personeel uitermate vriendelijk en servicegericht is.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs! De chefs special (lam) was perfect! Ook de burger van mijn tafelgenoot smaakte goed. Leuke no-nonsense zaak.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Weer superlekker en relaxed gegeten bij Volt. Borden mooi en verzorgd uitgeserveerd....het oog wil ook wat. Vriendelijk personeel.
Evi G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Top eten, top sfeer en top bediening. We hoefden nooit lang te wachten en de bediening kwam altijd precies op het juiste moment. Chef's special is daarnaast een echte aanrader!
Ingeborg J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Volt is een gezellig restaurant met heerlijk eten en goede wijnen en met een fantastische bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellige tent en heerlijk gegeten. Het gerecht op de kaart was een portie voor 2 personen. Echter wel te weinig voor daadwerkelijk 2 personen.
williamgasman .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Donderdag 13 april Volt bezocht. Wij zijn al vaker wezen eten bij dit restaurant en worden nooit teleurgesteld. Koks Rick en Stefan koken met passie en dat proef je op je bord. Buiten het feit dat de borden er uitzien als schilderijtjes is de smaak van de gerechten op elkaar afgestemd en een streling in je mond.
Tel daar bij op de vriendelijke en attente bediening en je avond kan niet meer stuk.
Volt kan zich meten met de top in Amsterdam en is een aanrader voor een ieder die in een ongedwongen sfeer wil genieten van lekker eten.
Ernst R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Top gegeten de rekening nog niet gevraagd maar dat maakt niet uit op dit niveau, eetcafé op topniveau probeer zeker de inktvis
Yoeri L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Prima casual restaurant. Het eten is smakelijk en de bediening vriendelijk. Ik had gevraagd om een specifieke tafel en hier werd goed rekening mee gehouden. De prijs-kwaliteit verhouding is prima voor Amsterdam Zuid.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Kende Volt niet maar via een blog kwam ik hierop uit om met onze gasten uit de USA (groep van 8 pers.) te gaan eten. We werden hartelijk ontvangen. Goed en alert bediend door een zeer vriendelijke serveerster. Het eten was heerlijk. Heb in lange tijd niet zo'n lekker visje gegeten bij een NL restaurant. Alles verliep op rolletjes. Heerlijke wijn en een fantastische creme brulee toe een echte aanrader!!!
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Zoals altijd heerlijk eten en een voor Amsterdamse begrippen ongekend zorgvuldige, leuke en attente bediening!