Volt eten en drinken werkt als een magneet op gezelligheidsdieren. En dat is ook niet zo gek als je je bedenkt dat de service door sommigen als ‘de beste van Amsterdam’ bestempeld wordt en veel locals deze plek weten te vinden als er iets te vieren valt. Zoals het begin van de weekend. Op de kaart staan 19 cocktails die je helpen het feest nog iets fijner te maken. Bij Volt kun je aanschuiven voor een snelle burgertje, maar je kunt ook lekker lang blijven hangen en voor een voor-, hoofd- en nagerecht gaan. Chef Rick van der Meer maakt graag wat lekkers voor je. Ik mocht proeven van hun tonijn tartaar met wakame en shiitake en ik kan je vertellen, die smaakte naar meer. Wat ook erg prettig is aan Volt, is dat het met de prijs-kwaliteitsverhouding wel snor zit. Oh en ze hebben ook een fijn terras, waar het wel heel erg goed toeven is.

Geschreven door: Susam Pang van BySam.nl
Fotografie door: Susam Pang van BySam.nl

INSIDER tip

Tip van bySam: Volt is ook een ideale borrelplek. Ze hebben verschillende fijne drankjes op de kaart staan waar vast wel wat lekkers tussen zit. En natuurlijk horen daar borrelhappen bij. Wat dacht je van bitterballen (altijd goed) of een VOLTplankje? Een mooie manier om alvast even warm te draaien voor het diner.

Over het restaurant Volt

Leuk no-nonsense café-restaurant

Bij Volt wordt eerlijk gekookt voor een schappelijke prijs. De menukaart wisselt meerdere keren per jaar, zodat patron-cuisinier Rick van der Meer en zijn team altijd de mooiste producten van het seizoen kunnen gebruiken. Er zijn vriendelijk geprijsde kwaliteitswijnen per glas en er is een uitgebreide bierkaart. De vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

Meer informatie over restaurant Volt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Volt

Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Gezellig met z'n 4tjes gegeten. Het eten smaakten heerlijk. Het was gezellig druk, de bediening kon het makkelijk aan en waren uiterst vriendelijk.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Ceviche met avocado-ijs is een instant klassieker! De ravioli van gerookte mozzarella is ook zeer goed.
Top avond gehad.
Nora R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Fantastisch gegeten, de springrolls zijn heerlijk, een super lekkere angus burger en de ravioli was zeer genuanceerd van smaak. Voortreffelijke medewerkers en een prima sfeer. Het zitcomfort buiten (geweldig mooi weer!) laat voor mensen boven de vijftig die 1.84 m zijn, wat te wensen over. We gaan zeker weer een keer terug en gaan dan lekker binnen zitten.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Met een groep van 6 hier gegeten op zaterdagavond. Korte samenvatting: Lekker eten, aardig personeel, goede service en gezellige accomodatie om op het terras te zitten.
de limburg stirum B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Goede sfeer, lekker en verrassend eten en erg vriendelijke en behulpzame bediening! Het terras is super en binnen ook top om te zitten! In welk gedeelte dan ook.
Anne Marie W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
De service was perfect maakt me een beetje zorgen, omdat ik met de trein nog helemaal naar eijsden moest, maar daar hielden ze rekening mee, zo was ik zelfs een uur eerder thuis dan verwacht, wat een top service en daar is niks van gelogen
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prettige en snelle ontvangst. In het menu was voor ieder een prima en zeer smakelijk gerecht te vinden. Ook de desserts waren prima.
Nelson M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Ondanks dat het erg druk was op vrijdagavond, hele goede service!
Lydia K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel gezellig gegeten. Goede attente bediening en heel fijn dat we tot na 12u konden blijven om een verjaardag te vieren. Het eten was erg lekker!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Altijd lekker, goede service en onwijs leuke sfeer bij Volt
vendolala .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Erg leuk en gezellig restaurant.
De bediening was erg goed en bijzonder vriendelijk. Ze houden je in de gaten maar niet opdringerig.
Ze geven je echt het gevoel dat je een uitje hebt en niet dat je buiten de deur eet. (hierin zit echt wel verschil)
Ik vind het zeker voor herhaling vatbaar.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Mijn favoriete buurtrestaurant! Erg aardige en voorkomende bediening. Eten is nog nooit tegengevallen en gisteren vond ik het zelfs beter dan ooit.
Overhoeks H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
ook hier weer, zoals bij praktisch alle restaurants op dit moment: Te kleine porties en wederom te Weinig groente.
2 kleine stonkjes broccoli en ik adoreer deze groente wat kost een broccoli e. 0,60 dus vanwaar de zuinigheid?
ik breek een lans voor Meer en ook vergeten groente. Er werd mij niet aangeboden wat extra groente te presenteren bv in een bakje erbij.
Fenna A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben herlijuk gegeten in Volt: de Rustenburger, Zeebaars (gerecht van de dag), ananastaartje, chocolademousse en espresso toe. Helemaal goed.
Wat niet goed was: het tempo. Veel te hoog! Het eten was nog nauwelijks besteld of het stond al op tafel. Binnen anderhalf uur stonden we weer buiten. Een ander minpunt was de plek van de tafel: het bedienend personeel en de WC-gangers liepen er voortdurend langs en tikten regelmatig mijn stoel aan (poot en rugleuning). Heel onrustig en niet fijn. Toen ik daar wat van zei werd mij het advies gegeven een volgende keer om een tafel aan de muur of bij het raam te vragen. Mijn advies: doe deze tafel weg.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Erg vriendelijke bediening en leuke sfeer, maar zowel de kwaliteit van het eten als van de wijn stelde teleur. Niet slecht, maar zeker ook niets bijzonders.
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Gezellige tent met erg smakelijk eten en goede en oplettende bediening. Ook waren de wijnen goed. Al met al een leuk restaurant met erg goede keuken. Aanrader: Bavette, was echt heel erg goed.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
super adresje waar we vaak komen met vrienden. altijd scoren.
met name service is super. is ook gezellig druk en muziek gaat wat aan naarmate de avond verstrijkt. leuk
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk eten en gezellige sfeer. Gerechten wel wat aan de dure kant maar dat zal ook met Amsterdam te maken hebben.
Goede wijnen, perfecte service en een leuke plek om zowel te borrelen als te dineren.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Smaakvolle gerechten. Mooie smaakcombinaties. Prima bediening, vriendelijk en netjes. Erg sfeerVOL(T).
ellen M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
wij vonden het wel heel erg kleine porties; nogmaals: de smaak was voortreffelijk, evenals de opmaak.
het was maandagavond en dus heel rustig. Bediening was wisselend: van heel attent tot wat te afstandelijk. De wijn was prima.