Volt

Ferdinand Bolstraat 178 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-204715544

Over het restaurant Volt

Leuk no-nonsense café-restaurant

Bij Volt wordt eerlijk gekookt voor een schappelijke prijs. De menukaart wisselt meerdere keren per jaar, zodat patron-cuisinier Rick van der Meer en zijn team altijd de mooiste producten van het seizoen kunnen gebruiken. Er zijn vriendelijk geprijsde kwaliteitswijnen per glas en er is een uitgebreide bierkaart. De vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

Meer informatie over restaurant Volt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Weer superlekker en relaxed gegeten bij Volt. Borden mooi en verzorgd uitgeserveerd....het oog wil ook wat. Vriendelijk personeel.
Evi G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Top eten, top sfeer en top bediening. We hoefden nooit lang te wachten en de bediening kwam altijd precies op het juiste moment. Chef's special is daarnaast een echte aanrader!
Ingeborg J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Volt is een gezellig restaurant met heerlijk eten en goede wijnen en met een fantastische bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellige tent en heerlijk gegeten. Het gerecht op de kaart was een portie voor 2 personen. Echter wel te weinig voor daadwerkelijk 2 personen.
williamgasman .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Donderdag 13 april Volt bezocht. Wij zijn al vaker wezen eten bij dit restaurant en worden nooit teleurgesteld. Koks Rick en Stefan koken met passie en dat proef je op je bord. Buiten het feit dat de borden er uitzien als schilderijtjes is de smaak van de gerechten op elkaar afgestemd en een streling in je mond.
Tel daar bij op de vriendelijke en attente bediening en je avond kan niet meer stuk.
Volt kan zich meten met de top in Amsterdam en is een aanrader voor een ieder die in een ongedwongen sfeer wil genieten van lekker eten.
Ernst R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Top gegeten de rekening nog niet gevraagd maar dat maakt niet uit op dit niveau, eetcafé op topniveau probeer zeker de inktvis
Yoeri L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Prima casual restaurant. Het eten is smakelijk en de bediening vriendelijk. Ik had gevraagd om een specifieke tafel en hier werd goed rekening mee gehouden. De prijs-kwaliteit verhouding is prima voor Amsterdam Zuid.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Kende Volt niet maar via een blog kwam ik hierop uit om met onze gasten uit de USA (groep van 8 pers.) te gaan eten. We werden hartelijk ontvangen. Goed en alert bediend door een zeer vriendelijke serveerster. Het eten was heerlijk. Heb in lange tijd niet zo'n lekker visje gegeten bij een NL restaurant. Alles verliep op rolletjes. Heerlijke wijn en een fantastische creme brulee toe een echte aanrader!!!
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Zoals altijd heerlijk eten en een voor Amsterdamse begrippen ongekend zorgvuldige, leuke en attente bediening!
Bobbie M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Met z'n 6e heerlijk gegeten. Ook erg goed we werden van tevoren gebeld waar we wilden zitten vanwege het mooie weer. Binnen of buiten. Een aanrader!
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Na een uur te hebben gewacht op het eten, was het resultaat ook nog eens matig. Het peper en zoutstelletje moest in actie komen om de flauwe smaak te verdoezelen. Teleurstellend.
Geb B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Leuke en gezellige ambiance. Eten niet om over naar huis te schrijven
Delicious78 V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Volt. Super bediening enthousiaste en bekwame bediening.
Gezellige sfeer we komen hier graag in het weekend.
Opeter .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Voorgerecht ( inktvis met chorizo) en hoofdgerecht tarbotfilet met ossenstaart. Vulling van inktvis vrij vlak en worst wat droog. Saus leek op tomatenpuree. Tarbotfilet ook wat droog en de combinatie met stoofvlees in saus erbij deed niet veel. Mijn vrouw had tonijnsashimi en gamba's, die waren wat beter. Waar ik verder persoonlijk niet van hou zijn de verkoop truukjes met de vraag of je brood op tafel wilt ( je kan maar duidelijk zijn), staat niet op.de kaart en je zal dus moeten vragen wat de
kosten ervan zijn. Doen ze ook zo met frites. Water krijg je wel gewoon uit de kraan. Verder goede sfeer.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Gezellig trendy restaurant met heel vriendelijke bediening. We waren er met collega's en konden rustig praten en tafelen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Fantastische bediening, alsof de zaak niet stampvol zat, zo veel aandacht en op zo'n leuke manier. We konden niet kiezen tussen de wijnen dus liet hij ons proeven, zelfde gold voor de port, heel goede service.
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gisteren hier gegeten. Zeer goede service, mooie wijnen, uitmuntend bereidde gerechten. Had twee voor als hoofd; hert en gevulde inktvis. Laatste is boven mijn verwachting geleverd. Gevulde inktvis voor het laatst in Sevilla gegeten. Chef wist dit te evenaren. Hert was zeer goed voorbereid met de juiste zuurheid en goede bite met walnoten. Passie voor koken en dat proef je! Tafelgenoot; chef's special gekonfijte eendenbout met zuurkool. We zaten er van 19:30 - 23:30
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten! De opmaak, combinatie en algehele bereiding was uitmuntend. Zelf had ik twee voorgerechten als hoofd; hert en inktvis. De gevulde inktvis met rijst was meer dan ik had gehoopt, daar ik dit gerecht in Sevilla ooit had gegeten had ik gehoopt het zo weer te proeven. De chef weet dit gerecht boven mijn verwachting te kunnen bereiden. De hert was ook zeer goed bereid met de juiste zuur en frisheid in belans. Mijn tafelgenoot had de chef's special gekonfijte eendenbout met zuurkool. We hebben de hele avond heerlijk genoten. Uiterst zorgzame bediening en heel vriendelijk. Ik kom hier zeker terug! Een aanrader!
Ivan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Perfecte Service, gerechten uitstekend op smaak, excellente wijn en een gezellige ambiance . Ivan Schaap en Raymond Weijers, Le Nouveau Chef
MyrtheC .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Volt is het perfecte restaurant voor een avondje uit met vriendinnen in de Pijp. De sfeer is levendig en het eten is heerlijk!