VOLT eten & drinken

Ferdinand Bolstraat 178 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-204715544
Volt eten en drinken werkt als een magneet op gezelligheidsdieren. En dat is ook niet zo gek als je je bedenkt dat de service door sommigen als ‘de beste van Amsterdam’ bestempeld wordt en veel locals deze plek weten te vinden als er iets te vieren valt. Zoals het begin van de weekend. Op de kaart staan 19 cocktails die je helpen het feest nog iets fijner te maken. Bij Volt kun je aanschuiven voor een snelle burgertje, maar je kunt ook lekker lang blijven hangen en voor een voor-, hoofd- en nagerecht gaan. Chef Rick van der Meer maakt graag wat lekkers voor je. Ik mocht proeven van hun tonijn tartaar met wakame en shiitake en ik kan je vertellen, die smaakte naar meer. Wat ook erg prettig is aan Volt, is dat het met de prijs-kwaliteitsverhouding wel snor zit. Oh en ze hebben ook een fijn terras, waar het wel heel erg goed toeven is.

Geschreven door: Susam Pang van BySam.nl
Fotografie door: Susam Pang van BySam.nl

INSIDER tip

Tip van bySam: Volt is ook een ideale borrelplek. Ze hebben verschillende fijne drankjes op de kaart staan waar vast wel wat lekkers tussen zit. En natuurlijk horen daar borrelhappen bij. Wat dacht je van bitterballen (altijd goed) of een VOLTplankje? Een mooie manier om alvast even warm te draaien voor het diner.

Over het restaurant VOLT eten & drinken

Leuk no-nonsense café-restaurant

Bij Volt wordt eerlijk gekookt voor een schappelijke prijs. De menukaart wisselt meerdere keren per jaar, zodat patron-cuisinier Rick van der Meer en zijn team altijd de mooiste producten van het seizoen kunnen gebruiken. Er zijn vriendelijk geprijsde kwaliteitswijnen per glas en er is een uitgebreide bierkaart. De vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

Meer informatie over restaurant VOLT eten & drinken

Maandag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant VOLT eten & drinken

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Zelfs als je hier iedere week eet, stelt Volt nooit teleur! En de bediening is ook altijd gezellig, zichzelf en voorkomend. Dat vind ik knap, want als je studenten als personeel hebt, kan het alle kanten op. Vaak knap ik daar op af, hier geniet ik ervan.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker gegeten. Alleen zaten we bij de keuken en hier kwam af en toe een vuilnisbak geur langs. verder leuke tent, vriendelijke bediening.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
VOLT blijft mijn favoriete buurtrestaurant, waar ik vrienden van binnen en buiten de stad graag mee naartoe neem! Het eten is van constante hoge kwaliteit en de prijzen blijven aangenaam. De bediening is altijd goed en als er eens iets is, wordt er altijd naar een oplossing gezocht.
frits E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Thérèse W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuke, drukke tent, type eetcafé, leuke bediening die niet te opdringerig is, eten is prima, drankjes zijn ietsje aan de prijzige kant, gezellige sfeer
Phyllis S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Zeer gezellig, lekker gegeten, topsfeertje, wat een leuke bediening,
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Leuke sfeer, diverse kaart, niet te veel poespas maar gewoon goed eten voor een goede prijs. Ik zou er weer naar toe gaan.
Hanno S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zelden gehad dat alle drie de gerechten en de wijn zo goed smaakten.
Ik begon met Vitello Tonnato: heerlijk
Daarna dorade: verrukkelijk.
Daarna het frambozendessert: smullen.
Chamoetal Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het eten was opzich wel lekker, maar niet wat ik had verwacht - met een te droge ravioli (waar ik van tevoren erg naar uitkeek omdat het er zo goed uitzag op de menukaart). Verder was het toetje wel heerlijk en de service was ook wel goed. Langzaam uiteraard, maar dat is Amsterdam en je kan ook niks anders verwachten... :)
D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prima eten, top bediening!______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Als altijd weer een fijne avond op het prettige terras Volt! De verrassende salade van gamba's met watermeloen en feta is een heerlijk zomers voorgerecht. De vegetarische ravioli met geitenkaas en pijnboompitten is precies goed en zeer smakelijk. De dames en heren in de bediening verdienen een pluim: snel, oplettend en vriendelijk.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke tent. VOLT is 1 van mijn favoriete plekken in de stad. Het eten, de sfeer, de pijp, de service alles is goed. Ik kies altijd voor een wijntje met de rustenburger, top combinatie!
Rogier P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Wederom een top avond gehad bij Volt! De prijs kwaliteit verhouding voor het eten is geweldig. Ook de wijn hebben we ons goed laten smaken ;). Thanks en tot snel!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Prima wijnen op glas en een goede bierkaart. De bediening was erg aardig en vlot. Leuke avond gehad.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Wederom 'signature' voorgerecht gehad; inktvis met bomba rijst en chorizo, wederom geweldig. Heb verder zowat hele kaart al gehad van hamburger, vlees, vis en vegetarisch en steeds is het erg goed (oerfriet is erg lekker!). Heel aardig en service-gericht personeel. Goede wijnen en GT's en ook goed wat craft-bier. Kortom zeker één van mijn favoriete restaurants -en je kan er ook terecht voor alleen een borreltje aan de bar.
Janna B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten en goed geholpen door de vriendelijke bediening. De chef’s special was heel lekker en de toetjes zijn ook heerlijk. Hele fijne avond gehad!
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Bijzonder goed eten! (Avocado ijs bij de cevice, watermeloen met wodka, vette bavette, popcorn dessert) Goede service en heerlijk op het terras tot 2230 gezeten.
N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heel positief verrast bij Volt. Met name door super vriendelijke bediening en het onwijs lekkere eten! Zeker een aanrader.
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heel lekker gegeten in gezellige tent. Vooral erg fijne service. Het was bijvoorbeeld geen probleem om wat meer tijd in te bouwen tussen de gangen. Erg fijne avond gehad.