VOLT eten & drinken

Ferdinand Bolstraat 178 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-204715544
Volt eten en drinken werkt als een magneet op gezelligheidsdieren. En dat is ook niet zo gek als je je bedenkt dat de service door sommigen als ‘de beste van Amsterdam’ bestempeld wordt en veel locals deze plek weten te vinden als er iets te vieren valt. Zoals het begin van de weekend. Op de kaart staan 19 cocktails die je helpen het feest nog iets fijner te maken. Bij Volt kun je aanschuiven voor een snelle burgertje, maar je kunt ook lekker lang blijven hangen en voor een voor-, hoofd- en nagerecht gaan. Chef Rick van der Meer maakt graag wat lekkers voor je. Ik mocht proeven van hun tonijn tartaar met wakame en shiitake en ik kan je vertellen, die smaakte naar meer. Wat ook erg prettig is aan Volt, is dat het met de prijs-kwaliteitsverhouding wel snor zit. Oh en ze hebben ook een fijn terras, waar het wel heel erg goed toeven is.

Geschreven door: Susam Pang van BySam.nl
Fotografie door: Susam Pang van BySam.nl

INSIDER tip

Tip van bySam: Volt is ook een ideale borrelplek. Ze hebben verschillende fijne drankjes op de kaart staan waar vast wel wat lekkers tussen zit. En natuurlijk horen daar borrelhappen bij. Wat dacht je van bitterballen (altijd goed) of een VOLTplankje? Een mooie manier om alvast even warm te draaien voor het diner.

Over het restaurant VOLT eten & drinken

Leuk no-nonsense café-restaurant

Bij Volt wordt eerlijk gekookt voor een schappelijke prijs. De menukaart wisselt meerdere keren per jaar, zodat patron-cuisinier Rick van der Meer en zijn team altijd de mooiste producten van het seizoen kunnen gebruiken. Er zijn vriendelijk geprijsde kwaliteitswijnen per glas en er is een uitgebreide bierkaart. De vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

Meer informatie over restaurant VOLT eten & drinken

Maandag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant VOLT eten & drinken

Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke tent. VOLT is 1 van mijn favoriete plekken in de stad. Het eten, de sfeer, de pijp, de service alles is goed. Ik kies altijd voor een wijntje met de rustenburger, top combinatie!
Rogier P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Wederom een top avond gehad bij Volt! De prijs kwaliteit verhouding voor het eten is geweldig. Ook de wijn hebben we ons goed laten smaken ;). Thanks en tot snel!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Prima wijnen op glas en een goede bierkaart. De bediening was erg aardig en vlot. Leuke avond gehad.
christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Wederom 'signature' voorgerecht gehad; inktvis met bomba rijst en chorizo, wederom geweldig. Heb verder zowat hele kaart al gehad van hamburger, vlees, vis en vegetarisch en steeds is het erg goed (oerfriet is erg lekker!). Heel aardig en service-gericht personeel. Goede wijnen en GT's en ook goed wat craft-bier. Kortom zeker één van mijn favoriete restaurants -en je kan er ook terecht voor alleen een borreltje aan de bar.
Janna B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten en goed geholpen door de vriendelijke bediening. De chef’s special was heel lekker en de toetjes zijn ook heerlijk. Hele fijne avond gehad!
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Bijzonder goed eten! (Avocado ijs bij de cevice, watermeloen met wodka, vette bavette, popcorn dessert) Goede service en heerlijk op het terras tot 2230 gezeten.
N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heel positief verrast bij Volt. Met name door super vriendelijke bediening en het onwijs lekkere eten! Zeker een aanrader.
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heel lekker gegeten in gezellige tent. Vooral erg fijne service. Het was bijvoorbeeld geen probleem om wat meer tijd in te bouwen tussen de gangen. Erg fijne avond gehad.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Ik vind het hier altijd heerlijk en gezellig! Een van mijn favorieten in de buurt, waar ik vrienden graag mee naartoe neem.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Gezellig met z'n 4tjes gegeten. Het eten smaakten heerlijk. Het was gezellig druk, de bediening kon het makkelijk aan en waren uiterst vriendelijk.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Ceviche met avocado-ijs is een instant klassieker! De ravioli van gerookte mozzarella is ook zeer goed.
Top avond gehad.
Nora R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Fantastisch gegeten, de springrolls zijn heerlijk, een super lekkere angus burger en de ravioli was zeer genuanceerd van smaak. Voortreffelijke medewerkers en een prima sfeer. Het zitcomfort buiten (geweldig mooi weer!) laat voor mensen boven de vijftig die 1.84 m zijn, wat te wensen over. We gaan zeker weer een keer terug en gaan dan lekker binnen zitten.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Met een groep van 6 hier gegeten op zaterdagavond. Korte samenvatting: Lekker eten, aardig personeel, goede service en gezellige accomodatie om op het terras te zitten.
de limburg stirum B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Goede sfeer, lekker en verrassend eten en erg vriendelijke en behulpzame bediening! Het terras is super en binnen ook top om te zitten! In welk gedeelte dan ook.
Anne Marie W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
De service was perfect maakt me een beetje zorgen, omdat ik met de trein nog helemaal naar eijsden moest, maar daar hielden ze rekening mee, zo was ik zelfs een uur eerder thuis dan verwacht, wat een top service en daar is niks van gelogen
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prettige en snelle ontvangst. In het menu was voor ieder een prima en zeer smakelijk gerecht te vinden. Ook de desserts waren prima.
Nelson M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Ondanks dat het erg druk was op vrijdagavond, hele goede service!
Lydia K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel gezellig gegeten. Goede attente bediening en heel fijn dat we tot na 12u konden blijven om een verjaardag te vieren. Het eten was erg lekker!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Altijd lekker, goede service en onwijs leuke sfeer bij Volt
vendolala .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Erg leuk en gezellig restaurant.
De bediening was erg goed en bijzonder vriendelijk. Ze houden je in de gaten maar niet opdringerig.
Ze geven je echt het gevoel dat je een uitje hebt en niet dat je buiten de deur eet. (hierin zit echt wel verschil)
Ik vind het zeker voor herhaling vatbaar.