VOLT eten & drinken

Ferdinand Bolstraat 178 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-204715544
Volt eten en drinken werkt als een magneet op gezelligheidsdieren. En dat is ook niet zo gek als je je bedenkt dat de service door sommigen als ‘de beste van Amsterdam’ bestempeld wordt en veel locals deze plek weten te vinden als er iets te vieren valt. Zoals het begin van de weekend. Op de kaart staan 19 cocktails die je helpen het feest nog iets fijner te maken. Bij Volt kun je aanschuiven voor een snelle burgertje, maar je kunt ook lekker lang blijven hangen en voor een voor-, hoofd- en nagerecht gaan. Chef Rick van der Meer maakt graag wat lekkers voor je. Ik mocht proeven van hun tonijn tartaar met wakame en shiitake en ik kan je vertellen, die smaakte naar meer. Wat ook erg prettig is aan Volt, is dat het met de prijs-kwaliteitsverhouding wel snor zit. Oh en ze hebben ook een fijn terras, waar het wel heel erg goed toeven is.

Geschreven door: Susam Pang van BySam.nl
Fotografie door: Susam Pang van BySam.nl

INSIDER tip

Tip van bySam: Volt is ook een ideale borrelplek. Ze hebben verschillende fijne drankjes op de kaart staan waar vast wel wat lekkers tussen zit. En natuurlijk horen daar borrelhappen bij. Wat dacht je van bitterballen (altijd goed) of een VOLTplankje? Een mooie manier om alvast even warm te draaien voor het diner.

Over het restaurant VOLT eten & drinken

Leuk no-nonsense café-restaurant

Bij Volt wordt eerlijk gekookt voor een schappelijke prijs. De menukaart wisselt meerdere keren per jaar, zodat patron-cuisinier Rick van der Meer en zijn team altijd de mooiste producten van het seizoen kunnen gebruiken. Er zijn vriendelijk geprijsde kwaliteitswijnen per glas en er is een uitgebreide bierkaart. De vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

Meer informatie over restaurant VOLT eten & drinken

Maandag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant VOLT eten & drinken

Isabelle H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Vanavond met drie collega's hier gegeten. Wij wilden lekker eten en hebben van begin tot eind genoten! Voorgerecht met elkaar oesters, coquilles en zalm gedeeld. Als hoofdgerecht de ravioli, eend en zeebaars gehad. Zeebaars was wat flauw, maar de ravioli nog nergens anders zo lekker! De eend was super mals en was heel goed op smaak. Daarnaast was het ruim voldoende voor twee personen. Als nagerecht één kaasplankje voor vier personen en daar konden wij er nog wel twee van op. Bediening was erg vriendelijk. Kortom, komen hier zeker terug!!
Esmeralda G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Eten was erg lekker, prima betaalbaar en fantastische bediening! Ik kom terug :)
Annemarie G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Verrassend leuke zaak, het eten is lekker en duidelijk te zien dat dit met zorg en aandacht is bereidt. Ik vind het een aanrader
Aranka F.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Wij hebben een fantastische kerstavond beleefd in Volt. Top bediening, zeer vriendelijk, oog voor detail. Heerlijk gegeten! Bedankt we komen zeker terug!
W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Enorm verrast door het heerlijke eten, vlotte/vriendelijke service en de gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar! ????????
Amita R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Vriendelijke bediening en lekker gegeten! Fijne locatie (dicht bij metrostation) en leuke warme sfeer. Als ik een minpuntje moet geven, dan is het dat we moesten vragen om onze bestelling te doen. Maar daarom geen lager cijfer!
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Tafeltje gekregen in het 'zij'-gedeelte, wat absoluut minder gezellig is dan de ruimte waar de bar staat. Wel vriendelijke bediening, ook als start een broodje met dip van het huis. Gekozen voor de hamburger. Smakeloos droog gehakt, veel te veel kaas erover en een droog broodje. Die viel helaas erg tegen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Mijn favoriete buurtrestaurant. ik word hier nooit teleurgesteld.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Zelfs als je hier iedere week eet, stelt Volt nooit teleur! En de bediening is ook altijd gezellig, zichzelf en voorkomend. Dat vind ik knap, want als je studenten als personeel hebt, kan het alle kanten op. Vaak knap ik daar op af, hier geniet ik ervan.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker gegeten. Alleen zaten we bij de keuken en hier kwam af en toe een vuilnisbak geur langs. verder leuke tent, vriendelijke bediening.
frits E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
VOLT blijft mijn favoriete buurtrestaurant, waar ik vrienden van binnen en buiten de stad graag mee naartoe neem! Het eten is van constante hoge kwaliteit en de prijzen blijven aangenaam. De bediening is altijd goed en als er eens iets is, wordt er altijd naar een oplossing gezocht.
Thérèse W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuke, drukke tent, type eetcafé, leuke bediening die niet te opdringerig is, eten is prima, drankjes zijn ietsje aan de prijzige kant, gezellige sfeer
Phyllis S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Zeer gezellig, lekker gegeten, topsfeertje, wat een leuke bediening,
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Leuke sfeer, diverse kaart, niet te veel poespas maar gewoon goed eten voor een goede prijs. Ik zou er weer naar toe gaan.
Hanno S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zelden gehad dat alle drie de gerechten en de wijn zo goed smaakten.
Ik begon met Vitello Tonnato: heerlijk
Daarna dorade: verrukkelijk.
Daarna het frambozendessert: smullen.
Chamoetal Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het eten was opzich wel lekker, maar niet wat ik had verwacht - met een te droge ravioli (waar ik van tevoren erg naar uitkeek omdat het er zo goed uitzag op de menukaart). Verder was het toetje wel heerlijk en de service was ook wel goed. Langzaam uiteraard, maar dat is Amsterdam en je kan ook niks anders verwachten... :)
D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prima eten, top bediening!______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Als altijd weer een fijne avond op het prettige terras Volt! De verrassende salade van gamba's met watermeloen en feta is een heerlijk zomers voorgerecht. De vegetarische ravioli met geitenkaas en pijnboompitten is precies goed en zeer smakelijk. De dames en heren in de bediening verdienen een pluim: snel, oplettend en vriendelijk.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke tent. VOLT is 1 van mijn favoriete plekken in de stad. Het eten, de sfeer, de pijp, de service alles is goed. Ik kies altijd voor een wijntje met de rustenburger, top combinatie!