Volkshuis Deventer

97-A Kleine Overstraat 7411 JK Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Volkshuis Deventer

Marian J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat een heerlijke plek, midden in het centrum, net om de hoek van de drukke Brink. Een oase van rust en dan ook nog lekker biologisch eten. We waren met zes personen en iedereen was zeer tevreden over de lunchgerechten. Goed klaargemaakt! Als extraatje kregen we een grote kan water met daarin een schijf watermeloen. Dat vonden we top, want het was die dag bloedheet, dus wat een extra drankje was zeer welkom.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Mooi concept; eerlijk eten voor een redelijke prijs. Lieve bediening en fijn barpersoneel. Ik voel me hier altijd op mijn gemak.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Tijdens het grote evenement Deventer op Stelten (dus het was ontzettend druk) hebben we hier heel aardig gegeten. Altijd leuk als de bediening 'leert', en dat ging ze nog heel goed af ook. Niet super snel natuurlijk, maar gezien de omstandigheden echt keurig. De burger was wat droog en de salade niet zo veel omvattend, de groentenquiche zou ook zeker meer groenten mogen bevatten, maar goed. Wel aardig dus. Het pand is prachtig en de 'tuin' heerlijk om in te zitten, als je er een plekje kunt bemachtigen... want het was druk! Leuk voor een keertje.
Erengee .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Nu 2 keer gelunched met een salade, prima sfeer en leuke bediening, maar over de salades ben ik helaas niet zo enthousiast. Een beetje droog en rommelig, niet echt duidelijk waarom er gekozen was om sommige ingredi?nten bij elkaar te doen (aardbeien en gerookte zalm?) Geen dressing, en beide keren zat er mais doorheen, daar moet je niet mee aankomen in een restaurant vind ik... Het brood daarentegen is wel heerlijk, echt vers. Mijn vriend had overigens een Volksburger - dat zag er prima uit en hij vond het erg smakelijk!
Kortom, iets meer aandacht voor de juiste saladecombinaties, dan kom ik weer graag terug!
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Het eten was echt heel goed; de 'brunch' van 8 euro bevat enorme hoeveelheden lekkere kaas, frambozensaus, verse jus d'orange, salade, veel brood, en een ei (dat helaas echt niet hard genoeg gekookt was). Mijn vriend had een goede naturel pannekoek. Ook de koffie en thee is erg lekker.
De bediening is aardig en enthousiast, en niet bijzonder langzaam.
David K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
WE hebben hier het vegetarische lunchmenu met (vega)kroket en mosterdsoep gegeten. Niks te bijzonders, maar wel een prima lunch. Leuk ook dat je voor die prijs nog wat sla, mooi brood en een soepje krijgt.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
We namen 2 koffie met 2 vegetarische salade.
De koffie was prima (eco koffie)
De salade was ook prima; verse sla, rucola, pijnboom pitjes, tomaat, blokjes geitenkaas en een lekkere honing/mosterd dressing.
De prijs kwalitiet verhouding is prima.
Alleen de bediening is niet erg snel maar jah dat weet je natuurlijk. (staat ook op de deur dat het een leer bedrijf is voor mensen met een verstandelijke beperking of een stoornis in het autistisch spectrum. Dus voor even snel eten is dit niet geschikt.
Keukenhen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Eenvoudig restaurant dat alleen op donderdagnamiddag voor 10 euro een dagmenu kookt. Vrijwel alle ingredienten zijn biologisch. Overdag kan er op alle dagen behalve zondag en maandag worden geluncht, koffie/thee gedronken met heerlijke broodjes en taart. De bediening is in handen van licht geestelijk gehandicapte jongeren die echter met groot enthousiasme hun werk doen in een intieme, vrolijke sfeer. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Kok kookt goed.