Over restaurant Voldaan

Voldaan in Nijmegen

Gelegen in Nijmegen zit het trendy, maar vooral gezellige, restaurant Voldaan. Het restaurant staat voor gastvrijheid, eerlijkheid en hanteert een strikt home made-vers beleid. Dieet- en/of allergie wensen? Geen probleem, hier wordt graag rekening mee gehouden! Het personeel doet er namelijk alles aan om jouw avond compleet te maken. Hier bij Voldaan geniet je van verse producten, prachtige presentaties en vooral gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Voldaan

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk restaurantje met goede prijs/kwaliteit verhouding en enthousiaste bediening. Lekkere wijnen bij het eten.
De tafel van Penny S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fijn dat ze op zo'n vanzelfsprekende manier omgingen met eetbeperkingen. Een verademing.
De kaasplank was heerlijk, maar de porties pp karig. Dat is het enige wat ik als minder-punt kan bedenken. En dan moet ik er moeite voor doen.
Jack O.
We hebben met ons vieren een gezellige avond en een zeer smakelijk diner genoten. Vier verschillende hoofdgerechten en toch allemaal prima op kwaliteit, smaak en temperatuur geserveerd. Het kaasplankje was een perfecte afsluiting, maar de prijs van het kaasplankje doet iets grotere porties vermoeden.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wat hebben we weer een heerlijk restaurant gevonden dicht in de buurt. Voldaan ligt in een straat waar je het niet zou verwachten, maar als je er bent wil je niet meer weg. Romantisch ingericht met een rustig muziekje op de achtergrond en met oog voor kleur en detail, een kaart die je niet snel ergens anders tegenkomt en de smaak is geweldig! Wie heeft er ooit gerookte bloemkool op? Dan zou je die hier eens moeten gaan proberen. De gastvrouw is erg attent en heeft echt verstand van de verschillende wijnen. Probeer vooral de proeverij van port/madeira/sherry en dessertwijn eens. Per glaasje een bijpassend hapje kaas....nog nooit ergens tegengekomen. Snel reserveren verdient aanbeveling, omdat ze vooral in de weekenden nogal eens snel vol blijken te zitten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Spontaan met zijn tweeën hier gaan eten. Menukaart was vrij beperkt, maar het eten was heel erg goed. Creatieve gerechten en goede vriendelijke bediening. Ik ben enthousiast! Wel zou de achtergrond muziek iets zachter kunnen wat mij betreft.
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij hadden gereserveerd om half 8. Moesten 45 minuten wachten op kaart, bleek men ons vergeten (hoe druk was het nu helemaal!). Uitgelegd dat we kwamen om te eten en honger hadden. Twee van de vier gevraagde hoofdgerechten waren er niet meer (wij hadden toch gereserveerd!). Eten was verder heel prima. Tempo kwam er maar niet in...
Na de hoofdmaaltijd de kaart voor het nagerecht gevraagd. Weer werden wij vergeten, kwam niemand meer. Uiteindelijk om 23.05 uur zijn wij zonder toetje af te wachten maar opgestapt. Wat een zootje..
Marilijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
wij hebben heerlijk gegeten bij Voldaan. We werden vriendelijk ontvangen op het terras. Op advies van de gastvrouw, kozen we allemaal voor het verrassingsmenu. Wat een goede keuze bleek te zijn. We hebben heerlijk gegeten, de borden zagen er mooi uit en de porties waren perfect. Hartelijk dank voor de fijne avond!
Lunoprimus .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was op zich ok, goed gemaakt, mooie bordjes, leuke combinaties. Het was erg druk, we moesten veel te lang wachten. Toen kwam eten met een klap (!) op tafel. Niet 1 keer, maar een aantal keren achter elkaar. Ondanks dat we begrepen dat ze er op staan goede wijn-spijs combinaties te weten, kozen wij voor een wijn die niet pastte bij de gerechten. Ik had verwacht daar een advies over te krijgen. Helaas dus.
Niet een restaurant om terug te komen.
Info746 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Lekker gegeten. Verrassende amuse (popcorn met tuinkruiden) en heerlijk lamsvlees met artisjok. De bedoening is attent en erg vriendelijk.
E.m.hinsenveld .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Op aanraden van de gastvrouw hebben we genoten van de smaken van het verassingsmenu. Kregen nog een extraatje tussendoor! 1 van ons heeft geen voorkeur voor zoetigheid, wat het desser wel was.
Gastvrouw heeft niets teveel gezegd over de smaakcombinaties van dit menu.
Op de rekening stond een met de handgeschreven berichtje aan ons ????
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten, 5 gangen diner, in een sfeervolle ambiance met vriendelijk personeel. Voldaan heeft ons zeer aangenaam verrast.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Super lekker gegeten, een verrassingsmenu van €40. Heerlijk diepgang van smaken, zonder onnodige fratsen. Met het wijnarrangement erbij van € 5,95 per glas werd het nog pas echt bijzonder. We hadden de zeer zeldzame ervaring dat de smaak van het eten zich verdiept, verandert/verbeterd met een slokje wijn erbij. De gastvrouw blijkt sommelier te zijn met een een perfecte smaak. Heerlijke rustige ambience en dito bediening. Top !
SaskiaSe .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gastvrije ontvangst in een sfeervol restaurant. Ieder gerecht opnieuw als kunstwerk opgemaakt en heerlijk van smaak. Echt een bijzonder avondje uit!
Ta_pas .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Ontvangst zeer hartelijk; jassen werden ook vriendelijk aangenomen, en bij vertrek weer aangeboden.
Bijzondere menukaart. We hadden kleine trek dus we hadden allebei een voorgerecht: ik had de garnalencocktail en mijn vriendin had carpaccio. Zonder problemen konden we er patat bij bestellen; een bak met lekker dik gesneden patat en verse mayonaise. Vooraf kregen we nog een amuse (zuurkoolsalade met een krokantje van Emmentaler) en daarna zelfs nog een minibroodje met een plankje boter/zout/olijfolie. We hebben het ons beiden goed laten smaken.
Inrichting van het restaurant is wel wat kil; te modern/vierkant/beige/grijs naar mijn smaak. Licht had ook warmer gekund. Stoelen zitten wel lekker.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Als voorgerecht kozen wij voor een carpaccio met eendenleverkrullen, vooral vanwege die krullen, en voor rode biet met gorgonzola omdat ik nu eenmaal een groot liefhebber ben van deze kaas. Broederlijk gedeeld en beide voorgerechten was smikkelen geblazen. Door naar het hoofdgerecht: zeewolf gepocheerd in dashi bouillon met allerhande groenten. Erg lekkere knapperige dumplings erbij, gevuld met shiitake. Een gerecht waarbij je eens niet schuldig hoeft te voelen over de calorieën. Mijn tafelgenoot durfde het na lang aarzelen aan om heilbot met witte chocolade te kiezen. De aarzeling was vanwege de bijzondere combinatie met chocolade, edoch ik zou zeggen laat je verrassen en kom zelf proeven. Prettige, ontspannen ambiance met een geluidsniveau dat prima te hebben is. Wel een beetje moeilijk om de aandacht van de bediening te trekken.
Mirjamwijnen .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
De gastvrouw is hartverwarmend gastvrij en vriendelijk! Daarnaast kan ze uitstekend vertellen over de wijn. Het wijnarrangement is vreselijk goed samengesteld: mooie wijnen!!

Het dessert vond ik het meest bijzonder! Het hoofdgerecht (parelhoen op verschuilende wijze bereid, vond ik wat minder, ietsjes te droog iha)
Ambiance en restyling fijn en mooi.

Al met al een PRIMA avond bij Voldaan, bedankt!!!

(En overigens zijn ook Juul en andere bediende prettig klantgericht!)

Johan B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie kaart met veel diversiteit. Toch maar gekozen voor een verrassingsmenu. Toppers waren zeker het tussengerecht van snoekbaars en het hoofdgerecht van drie bereidingen van maishoen. Verrassend was het ijs van bloedsinaasappel en karnemelk bij het nagerecht. Prima wijnarrangement en vriendelijke bediening.
Ralphjaspers .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Nu twee keer bij Voldaan gegeten, waarvan één keer zeven gangen met kerst, en één keer een drie gangen verrassingsmenu met collega's. Beide keren waren zowel ik als mijn gezelschap zeer onder de indruk van de kwaliteit en opmaak van de gerechten. Dat alles vers is proef je absoluut. De bediening is correct maar gezellig, een verademing ten opzichte van sommige restaurants. Voldaan kan zich wat mij betreft meten met de beste restaurants in Nijmegen en omgeving, en dat tegen een hele mooie prijs-kwaliteit verhouding.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Aangenaam verrast! Mooie en vooral smakelijke gerechten met liefde bereid en dat proef je. Bediening ook uitmuntend ,heerlijke bijpassende wijnen echt waar voor je geld wij waren echt voldaan komen zeker terug!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We zijn aangenaam verrast door Voldaan. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Er worden voor die prijs mooie gerechten geserveerd.
Het was echter niet verbluffend. Niet alles op het bord was goed op elkaar afgestemd. De wijnen die erbij kwamen waren niet bijzonder en haalden het gerecht niet echt op.
Al met al, wel lekker, niet bijzonder goed. Maar kijkend naar de prijs vind ik het knap wat ze neerzetten.
Een heerlijk avondje uit. 4-gangen met wijn arrangement voor €125,-
Sanne12345 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ontzettend genoten! Samen met mijn vriend vervroegd Valentijn gevierd en wat zijn we blij dat we voor dit restaurant hebben gekozen! Mooie gerechten met heerlijke wijnen en een vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer! Wat wij ook erg leuk vonden is dat ze 3 verschillende bubbels voor het aperitief hebben, erg leuk! We komen hier zeker terug!