Voldaan Breakfast & Brunch

Jan Pieter Heijestraat 121 1054 ME Amsterdam Nederland Kaart
31-620586553

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Voldaan Breakfast & Brunch

We are making awesome vegetarian and fish dishes for breakfast, lunch and brunch. With lots of vegetables, fruit and herbs.

Meer informatie over restaurant Voldaan Breakfast & Brunch

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Voldaan Breakfast & Brunch

Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk geluncht. Alles wordt vers bereid. Lunchgerechten waren bijzonder van smaak . Echt iets anders. Hartelijke ontvangt. Goede plek!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Voldaan is een piepklein zaakje aan de gezellige en levendige Jan Pieter Heijestraat. In het eetgedeelte staat één grote tafel waar je met z'n achten aan kunt en verder kun je voor het raam gaan zitten of erachter buiten op de stoep. Over de inrichting valt verder weinig te zeggen want eigenlijk is er verder geen inrichting. De service was uitstekend en ik had het gevoel alsof ik bij iemand thuis over de vloer kwam. Ik had de linzensoep met ballen en brood. De lamsgehaktballen worden apart geserveerd op een schaaltje met chutney. Verder had ik de Indiase wrap met spinazie, geitenkaas, kappertjes, zoete aardappel en chutney. Beide gerechten smaakten uitstekend.
Albert N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De gerechten worden bereid met verse ingrediënten en dat proef je! Creatieve combinaties van verschillende invloeden (mijn Mexicaanse vrouw waande zich even in Mexico vanwege de koriander en de avocado) en veel verschillende verse thee's. Hele vriendelijke bediening. Toen er geen chocolade-cake meer was hebben ze die voor ons opgehaald. Geen nee verkopen dus.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Voldaan is een klein tentje in de Jan Pieter Heijestraat dat zich prima leent voor een snelle en gezonde hap als je geen zin hebt om te koken. Met name de salades zijn erg goed, als je een large bestelt krijg je ook echt een large! Lekker op smaak, de ingrediënten zijn met zorg bij elkaar gekozen. Stel je niet al te veel voor van de sfeer. Er is niet zo veel plek om te zitten, mensen komen in dezelfde ruimte eten afhalen wat voor drukte kan zorgen en je kijkt direct de keuken wat er in dit geval niet echt gezellig uitziet. De service is niet bijzonder snel, maar wel prettig. De eigenaar wil graag een stapje extra voor je zetten waardoor het tempo van ondergeschikt belang is. Al met al een prima spot om langs te gaan als je lekker en gezond wil eten en verder geen verwachtingen hebt van uitgebreid tafelen.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heerlike broodjes en soepen. Ik ben echt fan. Wat ik alleen onbegrijpelijk vind is dat de soep wordt opgewarmd in de magnatron, weg alle goede biologische voedingsstoffen! Soep kun je juist heel gemakkelijk warm houden/maken in een pan.

Verder kan de bediening sneller, als het zaakje vol zit dan moet je erg lang wachten omdat er maar 1 iemand werkt.
Ha Femke, Ik ben de eigenaar van Voldaan. Leuk dat jullie langs zij geweest en lekker hebben gegeten. We proberen het gebruik van de magnetron, om de reden die je noemt zo veel mogelijk te beperken. We gebruiken hem eigenlijk alleen voor het opwarmen van onze gehaktballetjes. De soepen staan in een bain marie bak en worden dus d.m.v. van warm water en stoom warm gehouden en zeker niet in de magnetron verwarmd. Wat betreft de langere wachttijden, gelukkig wordt het steeds drukker bij Voldaan en zijn we aan het kijken of het mogelijk is in de pieken extra mensen neer te zetten. Helaas zijn die pieken niet te voorspellen. Ik hoop je snel weer terug te zien. Hartelijke groet Matthijs

Reactie van proever:

Afgelopen week weer bij Voldaan gegeten, maar helaas hoorde ik weer de magnetron piepen. Wachttijd was ook weer heel erg lang. Ga hier alleen heen als je veeeeel tijd hebt.
LJ26 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Hadden linzensoep en moster/bloemkool. 9.50 voor een medium bakje wat ik al erg prijzig vond (soup enzo heb je voor 6 euro een grote bak erg lekkere soep) maar de soep was schrikbarend smakeloos echt niks bijzonders en dan toch zulke hoge prijzen. Op de borden staan er waanzinnig veel ingredienten op, maar proefden er helemaal niks van. Wij komen niet meer terug!
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Voldaan is een echte aanwinst voor de Jan Pieter Heijestraat. Zeker als je geen zin hebt om te koken en toch goed/gezond wilt eten. Met de Aziatische salade als mijn favourite. Het is een warme zaak en stijlvol ingericht met mooie houten tafels en een vlotte bediening. Je kunt nu zelfs de salades en soepen thuis laten bezorgen. Erg fijn op regenachtige zondagen!
Camilo S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Een leuk nieuw concept in de buurt: oa, soep, ballen, en lekker brood.
ik heb het menu genomen; heerlijke soep met een stukje brood erbij en een (kleine) bal gehakt, ik vond het erg lekker smaken maar het is niet goedkoop, en ik zat ook niet echt vol. heel enthousiast meisje in de bediening, en ze hebben het leuk ingericht
Annemarieke F.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Heerlijk eerlijk eten! Biologische ingredienten, klaargemaakt in eigen keuken zonder smaakversterkers, transvetten en andere rotzooi. Echt een aanrader als je van eten houdt dat smaakvol is, goed valt en nog gezond is ook. Ik heb nu 1x gelunched bij Voldaan en ga er volgende week met drie personen wat vroeger op de avond eten. Nu al zin in! Goeie prijs-kwaliteit verhouding ook voor wat je krijgt.
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Erg leuk tentje. Heerlijke soepjes gegeten (broccolisoep met geitenkaas en linzensoep), hadden wel iets zouter/pittiger gemogen naar mijn smaak. De lamsgehaktballetjes en het brood erbij waren erg goed. Aanwinst voor de buurt!