Voldaan Breakfast & Brunch

Jan Pieter Heijestraat 121 1054 ME Amsterdam Nederland Kaart
31-620586553

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 20€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Boekwijt pannekoekjes
      Wentelteefjes
      Granola
      Tosti cheddar en gegrilde courgette
  • Hoofdgerechten
      thee
      huisgemaakte limonade

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Voldaan Breakfast & Brunch

We are making awesome vegetarian and fish dishes for breakfast, lunch and brunch. With lots of vegetables, fruit and herbs.

Meer informatie over restaurant Voldaan Breakfast & Brunch

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Voldaan Breakfast & Brunch

Giulio G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Super!
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker eten, kleine porties en daardoor wat prijzig. Dankzij de kortingsbon viel dat mee. Leuke persoonlijke sfeer, geen snelle hap en met liefde klaargemaakt.
Stephanie J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk eten, leuke sfeer en goede prijs! 10/10 would visit again
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ik hou van vlees. Mijn dochter eet geen vlees maar wel vis. Hier hebben we beide echt heel lekker gegeten. Mijn dochter nam de avocado met ei en ik koos voor surf en turf. Kleine burgertjes met vis en kip. Beide gerechten kregen we met zoete aardappelfriet en sausjes. Koud drankje , lekkere zonnetje en onze lunch was perfect.
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Helemaal fijn buurttentje voor brunch/lunch of gewoon een lekker drankje. Wij hadden de Italiaanse sandwich en de mini burgers en dit was absoluut heel lekker.
De enige aanmerking die ik heb is over het terrasmeubilair, die banken zitten gewoon echt niet lekker. Ze zijn te hoog in vergelijking met de tafels en je zit ongemakkelijk. Zonde, want je wil natuurlijk dat je gasten zo lang mogelijk blijven plakken.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk geluncht. Alles wordt vers bereid. Lunchgerechten waren bijzonder van smaak . Echt iets anders. Hartelijke ontvangt. Goede plek!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Voldaan is een piepklein zaakje aan de gezellige en levendige Jan Pieter Heijestraat. In het eetgedeelte staat één grote tafel waar je met z'n achten aan kunt en verder kun je voor het raam gaan zitten of erachter buiten op de stoep. Over de inrichting valt verder weinig te zeggen want eigenlijk is er verder geen inrichting. De service was uitstekend en ik had het gevoel alsof ik bij iemand thuis over de vloer kwam. Ik had de linzensoep met ballen en brood. De lamsgehaktballen worden apart geserveerd op een schaaltje met chutney. Verder had ik de Indiase wrap met spinazie, geitenkaas, kappertjes, zoete aardappel en chutney. Beide gerechten smaakten uitstekend.
Albert N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De gerechten worden bereid met verse ingrediënten en dat proef je! Creatieve combinaties van verschillende invloeden (mijn Mexicaanse vrouw waande zich even in Mexico vanwege de koriander en de avocado) en veel verschillende verse thee's. Hele vriendelijke bediening. Toen er geen chocolade-cake meer was hebben ze die voor ons opgehaald. Geen nee verkopen dus.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Voldaan is een klein tentje in de Jan Pieter Heijestraat dat zich prima leent voor een snelle en gezonde hap als je geen zin hebt om te koken. Met name de salades zijn erg goed, als je een large bestelt krijg je ook echt een large! Lekker op smaak, de ingrediënten zijn met zorg bij elkaar gekozen. Stel je niet al te veel voor van de sfeer. Er is niet zo veel plek om te zitten, mensen komen in dezelfde ruimte eten afhalen wat voor drukte kan zorgen en je kijkt direct de keuken wat er in dit geval niet echt gezellig uitziet. De service is niet bijzonder snel, maar wel prettig. De eigenaar wil graag een stapje extra voor je zetten waardoor het tempo van ondergeschikt belang is. Al met al een prima spot om langs te gaan als je lekker en gezond wil eten en verder geen verwachtingen hebt van uitgebreid tafelen.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heerlike broodjes en soepen. Ik ben echt fan. Wat ik alleen onbegrijpelijk vind is dat de soep wordt opgewarmd in de magnatron, weg alle goede biologische voedingsstoffen! Soep kun je juist heel gemakkelijk warm houden/maken in een pan.

Verder kan de bediening sneller, als het zaakje vol zit dan moet je erg lang wachten omdat er maar 1 iemand werkt.
Ha Femke, Ik ben de eigenaar van Voldaan. Leuk dat jullie langs zij geweest en lekker hebben gegeten. We proberen het gebruik van de magnetron, om de reden die je noemt zo veel mogelijk te beperken. We gebruiken hem eigenlijk alleen voor het opwarmen van onze gehaktballetjes. De soepen staan in een bain marie bak en worden dus d.m.v. van warm water en stoom warm gehouden en zeker niet in de magnetron verwarmd. Wat betreft de langere wachttijden, gelukkig wordt het steeds drukker bij Voldaan en zijn we aan het kijken of het mogelijk is in de pieken extra mensen neer te zetten. Helaas zijn die pieken niet te voorspellen. Ik hoop je snel weer terug te zien. Hartelijke groet Matthijs

Reactie van proever:

Afgelopen week weer bij Voldaan gegeten, maar helaas hoorde ik weer de magnetron piepen. Wachttijd was ook weer heel erg lang. Ga hier alleen heen als je veeeeel tijd hebt.
Camilo S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Een leuk nieuw concept in de buurt: oa, soep, ballen, en lekker brood.
ik heb het menu genomen; heerlijke soep met een stukje brood erbij en een (kleine) bal gehakt, ik vond het erg lekker smaken maar het is niet goedkoop, en ik zat ook niet echt vol. heel enthousiast meisje in de bediening, en ze hebben het leuk ingericht
Annemarieke F.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Heerlijk eerlijk eten! Biologische ingredienten, klaargemaakt in eigen keuken zonder smaakversterkers, transvetten en andere rotzooi. Echt een aanrader als je van eten houdt dat smaakvol is, goed valt en nog gezond is ook. Ik heb nu 1x gelunched bij Voldaan en ga er volgende week met drie personen wat vroeger op de avond eten. Nu al zin in! Goeie prijs-kwaliteit verhouding ook voor wat je krijgt.
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Erg leuk tentje. Heerlijke soepjes gegeten (broccolisoep met geitenkaas en linzensoep), hadden wel iets zouter/pittiger gemogen naar mijn smaak. De lamsgehaktballetjes en het brood erbij waren erg goed. Aanwinst voor de buurt!