Over het restaurant Voilà

Et voilà

Hier is het, de plek waar je verrast wordt met Franse gerechten. Eigenaren Hans en Jitka delen de liefde voor eten en gastvrijheid in restaurant Voilà. Geniet van het uitzicht achter de mooie, grote ramen kijk binnen je ogen uit. De bar en de open keuken vormen het hart van het restaurant. Of je nu koffie hebt besteld of een vijfgangendiner, de chef heeft geen geheimen voor je. Alles wordt vers bereidt, dus je eet wat de pot schaft.

Glas champagne

Dorothee J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Christa D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Je hoort goede verhalen... maar ze hadden nu duidelijk niet hun avond. Personeel bot en eten niet bijzonder! Erg jammer onze eerste ervaring!!!
S V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Doordat het hele restaurant vol zat, was er veel rumoer. De uitleg van de gerechten was dan ook lastig te verstaan. Mooie gerechten met heerlijke smaak.
CPM B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Alles was uitstekend. We zijn de hele avond verwend. Heel vriendelijke bediening. Goede uitleg over de gerechten.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Fantastisch gegeten en zeer goed betaalbaar
Job M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Lekker eten, deskundige bediening en goede wijnen.
De keuken neigt wel naar eem wat pretentieuze opmaak van het eten, mag best íets minder naar mijn smaak.
Lolo Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We zijn eerder geweest en hadden nu een gelegenheid om terug te komen. Zoals altijd zat het restaurant vol. Terecht want : prima verzorgd, prettige bediening, meedenkend en attent , lekkere wijnen en het geserveerde eten is van een hoge kwaliteit en wordt ook nog eens prachtig opgediend. Bedankt!
Kyrill R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het enige jammere bij Voila is het feit dat de 5 gangen op een gegeven moment op zijn terwijl je nog veel langer zou willen genieten.
Top restaurant, top service, overheerlijk eten!
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Je voelt je echt gast. Prima toko.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Net niet alles.
Goed eten met aangepaste wijnen. Helaas niet bij elke gang een aparte wijn. Zeer veel lawaai, wat een normale conversatie aan tafel niet mogelijk maakte. Bij binnenkomst nieuw gasten, komt er vlaag koude lucht mee naar binnen. Dat is niet prettig, als je dicht bij de deur zit.
Bavo K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuke tent. Gezellig, levendig en enthousiaste bediening. Kwaliteit van het eten was goed, bijpassende wijnen hadden wat mij betreft wel wat spannender gemogen. Enige minpuntje was het lange wachten tussen het hoofdgerecht en het kaasplankje. Zeker gaan eten!
Xenos P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en heel aardig personeel!
marieke G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
heerlijk verrassingsmenu, een Michelin ster waardig!
sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en nette bediening. Bij elke gang een nieuw bijpassend wijntje. Van te voren waren we netjes gebeld door het restaurant of ze nog ergens rekening mee moesten houden. Echt een aanrader
Lolo Z.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Een heel fijne avond gehad: heerlijk eten, zeer prettige bediening en dat alles in een prima sfeer. De wijnen waren goed gekozen. Kortom, geen straf om hier de avond door te brengen. Tot gauw
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Op de hoek van de W.A. Scholtenstraat en de Oostersingel; hoe vaak zou ik er langs gefietst zijn? Honderden keren. Op weg naar school, naar de stad. Maar dat is lang geleden en toen zat op deze hoek een bruin café. Voilà! Het was niet gelukt voor vrijdagavond te reserveren, want al vol (hoewel vroegtijdig gebeld). Dat was het de donderdag er voor niet. De helft van de plekken was niet bezet; griep en autopech kregen de schuld van de vele afzeggingen. Jammer, want het doet afbreuk aan de sfeer. We hebben mooie gerechten met goede en aparte smaakcombinaties gegeten. De bijpassende wijnen waren wat ze moeten zijn; bijpassend en werden goed toegelicht. De bediening was vriendelijk, ontspannen en gepast informeel; er was tijd voor een praatje. We hebben een mooie en lekkere avond gehad. Een aanrader vlak bij het centrum van Groningen.
Age R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zoals altijd weer een perfecte bereide maaltijd, heerlijke wijnen en gezellige sfeer! Top!
Jans A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij voila! een echte aanrader! de gastheer was zat helaas in zijn laatste week, deze jongeman deed het uitmuntent.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Fijne avond gehad. Vijf gangen diner 'wat de pot schaft': jacobsschelpen, skrei, hert, kaasplank met NL kaassoorten, dessert. Van het bijbehorende wijnarrangement is per gang een heel of half glas te bestellen. Erg lekker allemaal, prettige service en sfeer. Twee kleine tips: water zou gratis mogen zijn vind ik, en voor de twee studenten bij ons aan tafel was de portie wat aan de kleine kant. Verder top, aanrader.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Fijn gegeten, mooi onverwacht plekje in de stad, goeie aandacht voor de gast. Schilderijtjes op het bord. Mooie seizoensgerechten. Vreemd genoeg wel teveel gegeten. Veel wisseling van personeel aan de tafel, persoonlijk vind ik het pretiig om door 1 persoon bediend te worden. Dan meer contact.