Over het restaurant Voilà

Et voilà

Hier is het, de plek waar je verrast wordt met Franse gerechten. Eigenaren Hans en Jitka delen de liefde voor eten en gastvrijheid in restaurant Voilà. Geniet van het uitzicht achter de mooie, grote ramen kijk binnen je ogen uit. De bar en de open keuken vormen het hart van het restaurant. Of je nu koffie hebt besteld of een vijfgangendiner, de chef heeft geen geheimen voor je. Alles wordt vers bereidt, dus je eet wat de pot schaft.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Voilà

Dinsdag t/m Donderdag & Zondag 18:00 - 23:00
Vrijdag & Zaterdag 18:30 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Voilà

Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Bijzondere gerechten met goede ingrediënten en goede bediening. Ook lekkere gerechten voor veganisten. Absoluut een aanrader!
Han B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Dit restaurant heeft alles. Wil je een hele avond genieten van culinaire hoogstandjes in een ongedwongen ambiance, ga dan hierheen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Afgelopen vrijdag weer gaan eten hier en wederom genoten van geweldig eten. Ik eet veganistisch en als je dat doorgeeft bij het reserveren is dat geen enkel probleem Ik heb minstens zo lekker gegeten als mijn omnivore partner. Heel bijzonder wat ze met 'eenvoudige' groenten als pastinaak en biet op tafel toveren. Het is een avond uit met genieten op hoog niveau!
Mariët M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerstavond...Geweldige gerechten met mooie bijpassende wijntjes. Prima bediening! Genoten!!!
Zeker een aanrader!!!!
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Super heerlijk gegeten en adequate service! 5 gangen diner en alle extra’s daaromheen goed op elkaar afgestemd. Mooie zaak en rust onder personeel wat voor een goede sfeer zorgt. 1 minpuntje; de tafel na het hoofdgerecht schoonmaken met viscose doekje, niet erg hygiënisch. Voor de rest chapeau!!
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer aangenaam, maar met bijbehorend prijskaartje. Michelin ster kwaliteit. Een vijf-gangen menu met extra's verspreid over zo'n 3-4 uur. Zeer aangenaam en ook goede bediening. Het enige punt was dat de wijnen worden geschonken voordat de gerechten op tafel staan waardoor het moeilijk is in te schatten of je nog een half of vol glas wilt, of geen wijn; daarnaast duurde het ook soms iets te lang tussen het schenken van de wijn en het opdienen van het bijbehorende gerecht. Het zou logischer zijn de de wijn pas te schenken als het gerecht op tafel komt, zoals gebruikelijk. Maar in het algeheel een zeer aangename ervaring die uitnodigt tot een volgend bezoek.
Naut D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke smaak combinaties. Bij passende wijn erg van genoten. Af en toe wel wat rumoerig en kon de gastheer/vrouw niet altijd even goed verstaan.
Naut D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Joukje Y.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Restaurant met mooi concept. Niet heel goedkoop maar goede prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt waar voor je geld; een echt avondje uit eten met heerlijke wijnen die je ook in halve glazen kunt krijgen.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten alleen is de akoestiek erg slecht waardoor het moeilijk is om een goed gesprek te voeren.
FTG .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Voilà. Qua eten klopt alles: de smaakcombinaties, textuur, porties. Echt subliem! Het menu was verrassend maar paste toch zeer goed bij het seizoen. De sfeer in het restaurant is prettig (mooie verlichting), doch is het zeer gehorig. Dat is wat onprettig. Het eerste deel van de avond was de service perfect. Het tweede deel was de focus duidelijk kwijt en dat vonden wij persoonlijk erg jammer. Dit maakt toch dat je met een minder tevreden gevoel naar huis gaat. Het tweede deel van de avond voelden wij ons niet gezien. Zo was de wachttijd tussen de 3e/4e en 4e/5e gang lang en kwam men minder vaak bij ons langs. Het duurde lang voordat we koffie konden bestellen en voordat deze daadwerkelijk kwam. Daarnaast zagen wij bij andere tafels allerlei friandises verschijnen, welke ons niet zijn aangeboden. Aangezien wij redelijk vol zaten en het moeilijk was om de aandacht van de bediening te vangen, hebben we het er bij gelaten. Na de koffie moesten wij 20 min wachten voordat ons de rekening werd aangeboden. Bij een tafel naast ons gebeurde dat meteen toen de koffie op was. Wij voelden ons wat vergeten en hadden gezien de prijs
en het concept daar meer van verwacht. Desondanks was het eten, zoals gezegd, fantastisch. Wellicht hadden we wat pech met de service. Wat betreft het eten is Voilà zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
De eerste voorzichtige lunch in een pril Voilà verraste dusdanig dat meteen in het erop volgende weekeinde een tafel voor ons was.

Sinds die eerste keer -aan lunch doen we niet meer- rijgen alle Voilà-avonden zich als juweeltjes aan een ondertussen bont flonkerend collier.

Details als benoeming van de -uiteraard- telkens wisselende invulling der amuses en de vijf gangen met congruerende dranken laat ik aan anderen over.
Voilà heeft mij nog nooit teleurgesteld, (de gepassioneerde keuken van) Volià legt de lat steeds hoger door met een kritische, nuchtere blik voor (streekeigen) ingrediënten creatieve combinaties te creëren die echt geen gebakken lucht vertegenwoordigen.
Dat is knap en resulteert, zeker in combinatie met een ongedwongen en zeer ter zake kundige bediening vooral in bijzonder smakelijke en ontspannen verpozingen.
Noem het beleving.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017

Noem het beleving.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
U vraagt er reden die terwijl wij nog aan de vierde gang moeten beginnen.
Monica W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Eerste bezoek gezien de goede recensies. Goed ontvangst en sfeer. Eten over het algemeen op niveau alleen de wildsaus was te zoutig. Een alternatief voor de kaasplank voor niet drinkers zou fijn zijn. Grote tegenvaller was de tergend langzame bediening. Zaten bijna 6 uur lang voor een 5 gangenmenu! Rare is nog dat iedereen dezelfde 5 gangen menu kreeg maar mensen die na ons kwamen eerder weg zijn. Nu snap ik waarom er altijd mensen zitten als ik langs loop...niet omdat het druk is maar ze zitten daar al uren te wachten op hun eten.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooi menu, eerlijke producten, fijne service en goede wijnen. Kortom: top avond!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Originele, goed uitgevoerde en gebalanceerde keuken.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heel erg goed eten en uitstekende service. Zeker een aanrader.
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De sfeer is fijn, je kan er gezellig knus ongestoord romantisch dineren. De bediening is correct en netjes, qua uitleg over wijn en gerechten erg volledig. Alleen de gerechten waren qua smaakcombinaties gewoon normaal, waar ik smaak explosies verwacht had. De goede sfeer en correcte bediening maakt veel goed. Maar mijn verwachting van smaken verassingen lag hoger.
christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was goed, maar wat ik ook altijd belangrijk vind is de bediening, helaas kortaf en niet zo vriendelijk! Het eten was voortreffelijk!