Over het restaurant Voilà

Et voilà

Hier is het, de plek waar je verrast wordt met Franse gerechten. Eigenaren Hans en Jitka delen de liefde voor eten en gastvrijheid in restaurant Voilà. Geniet van het uitzicht achter de mooie, grote ramen kijk binnen je ogen uit. De bar en de open keuken vormen het hart van het restaurant. Of je nu koffie hebt besteld of een vijfgangendiner, de chef heeft geen geheimen voor je. Alles wordt vers bereidt, dus je eet wat de pot schaft.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Voilà

Dinsdag t/m Donderdag & Zondag 18:00 - 23:00
Vrijdag & Zaterdag 18:30 - 23:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Voilà

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten alleen is de akoestiek erg slecht waardoor het moeilijk is om een goed gesprek te voeren.
FTG .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Voilà. Qua eten klopt alles: de smaakcombinaties, textuur, porties. Echt subliem! Het menu was verrassend maar paste toch zeer goed bij het seizoen. De sfeer in het restaurant is prettig (mooie verlichting), doch is het zeer gehorig. Dat is wat onprettig. Het eerste deel van de avond was de service perfect. Het tweede deel was de focus duidelijk kwijt en dat vonden wij persoonlijk erg jammer. Dit maakt toch dat je met een minder tevreden gevoel naar huis gaat. Het tweede deel van de avond voelden wij ons niet gezien. Zo was de wachttijd tussen de 3e/4e en 4e/5e gang lang en kwam men minder vaak bij ons langs. Het duurde lang voordat we koffie konden bestellen en voordat deze daadwerkelijk kwam. Daarnaast zagen wij bij andere tafels allerlei friandises verschijnen, welke ons niet zijn aangeboden. Aangezien wij redelijk vol zaten en het moeilijk was om de aandacht van de bediening te vangen, hebben we het er bij gelaten. Na de koffie moesten wij 20 min wachten voordat ons de rekening werd aangeboden. Bij een tafel naast ons gebeurde dat meteen toen de koffie op was. Wij voelden ons wat vergeten en hadden gezien de prijs
en het concept daar meer van verwacht. Desondanks was het eten, zoals gezegd, fantastisch. Wellicht hadden we wat pech met de service. Wat betreft het eten is Voilà zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
De eerste voorzichtige lunch in een pril Voilà verraste dusdanig dat meteen in het erop volgende weekeinde een tafel voor ons was.

Sinds die eerste keer -aan lunch doen we niet meer- rijgen alle Voilà-avonden zich als juweeltjes aan een ondertussen bont flonkerend collier.

Details als benoeming van de -uiteraard- telkens wisselende invulling der amuses en de vijf gangen met congruerende dranken laat ik aan anderen over.
Voilà heeft mij nog nooit teleurgesteld, (de gepassioneerde keuken van) Volià legt de lat steeds hoger door met een kritische, nuchtere blik voor (streekeigen) ingrediënten creatieve combinaties te creëren die echt geen gebakken lucht vertegenwoordigen.
Dat is knap en resulteert, zeker in combinatie met een ongedwongen en zeer ter zake kundige bediening vooral in bijzonder smakelijke en ontspannen verpozingen.
Noem het beleving.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017

Noem het beleving.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
U vraagt er reden die terwijl wij nog aan de vierde gang moeten beginnen.
Monica W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Eerste bezoek gezien de goede recensies. Goed ontvangst en sfeer. Eten over het algemeen op niveau alleen de wildsaus was te zoutig. Een alternatief voor de kaasplank voor niet drinkers zou fijn zijn. Grote tegenvaller was de tergend langzame bediening. Zaten bijna 6 uur lang voor een 5 gangenmenu! Rare is nog dat iedereen dezelfde 5 gangen menu kreeg maar mensen die na ons kwamen eerder weg zijn. Nu snap ik waarom er altijd mensen zitten als ik langs loop...niet omdat het druk is maar ze zitten daar al uren te wachten op hun eten.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooi menu, eerlijke producten, fijne service en goede wijnen. Kortom: top avond!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Originele, goed uitgevoerde en gebalanceerde keuken.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heel erg goed eten en uitstekende service. Zeker een aanrader.
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De sfeer is fijn, je kan er gezellig knus ongestoord romantisch dineren. De bediening is correct en netjes, qua uitleg over wijn en gerechten erg volledig. Alleen de gerechten waren qua smaakcombinaties gewoon normaal, waar ik smaak explosies verwacht had. De goede sfeer en correcte bediening maakt veel goed. Maar mijn verwachting van smaken verassingen lag hoger.
christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was goed, maar wat ik ook altijd belangrijk vind is de bediening, helaas kortaf en niet zo vriendelijk! Het eten was voortreffelijk!
Christien D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Geweldig diner met heerlijke gerechten, heel gevarieerd. Uitstekende begeleidende wijnen ( naar keuze). Fijn om niet te hoeven kiezen, maar verrast te worden. Bleken bij thuiskomst teveel te hebben betaald. Een telefoontje was genoeg en geld teruggestort op onze rekening. Keurig. Wel vind ik dat de tweepersoonstafels erg dicht bij elkaar staan. Je moet wat geluk hebben met je buren. Een tafel er tussenuit halen?
Antoon W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wat een mooi bedrijf, niks kiezen alles word lekker voor je geregeld en dat is ze best toevertrouwd. wijntjes wel aan de prijs maar dat is beslist geen afknapper voor een volgend bezoek.
Manuel L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Alles was perfect voor de mooie avond die we hebben gehad. Erg blij geweest met een uitstekende service!
Kyrill R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Altijd een geweldige ervaring. Voor ons het beste restaurant van Groningen!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hier op zaterdagavond gegeten. Goed eten, mooie opmaak. Ondanks dat de zaak vol zat was de wachttijd prima, evenals de service. Het verrassingsmenu viel goed in de smaak, ook de vega-variant.
Jiska -.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wat hebben wij een leuke avond gehad! Eten was ontzettend lekker en niet de alledaagse dingen die je zelf zou kiezen. Bij Voilà is er alleen een verrassingsmenu en elk gerechtje was daadwerkelijk een verrassing. De wijn spijs combinaties waren ook werkelijk subliem! Bediening was vriendelijk en enthousiast! Ze wisten je tot in de details te vertellen wat er op je bord lag, ze vertelde ons dat ze dit zelf ook gegeten hadden als voorbereiding op de avond (onder het motto: weet wat je verkoopt). Wij komen zeker nog een keer terug. Keep up the good work!
Selene89 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wow! Wat hebben wij genoten bij Voila. Heerlijk eten, correcte en vriendelijke bediening en een fijne sfeer. Het ene gerecht was nog smakelijker dan het ander, een waar verrassingsmenu. Alles werd mooi opgediend met goede dranksuggesties. Hier komen we zeker nog eens terug!
Hendrik H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
uitstekend, smaak vol met een gebalanceerde samenstelling van de diverse gangen. Wijnen zijn zeer goed gekozen.
Myra I.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Erg genoten van alle verrassende gerechten, bijna kunstwerkjes. Komen zeker weer terug.