Over het restaurant Voilà

Et voilà

Hier is het, de plek waar je verrast wordt met Franse gerechten. Eigenaren Hans en Jitka delen de liefde voor eten en gastvrijheid in restaurant Voilà. Geniet van het uitzicht achter de mooie, grote ramen kijk binnen je ogen uit. De bar en de open keuken vormen het hart van het restaurant. Of je nu koffie hebt besteld of een vijfgangendiner, de chef heeft geen geheimen voor je. Alles wordt vers bereidt, dus je eet wat de pot schaft.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Voilà

Dinsdag t/m Donderdag & Zondag 18:00 - 23:00
Vrijdag & Zaterdag 18:30 - 23:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Voilà

Manuel L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Alles was perfect voor de mooie avond die we hebben gehad. Erg blij geweest met een uitstekende service!
Kyrill R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Altijd een geweldige ervaring. Voor ons het beste restaurant van Groningen!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hier op zaterdagavond gegeten. Goed eten, mooie opmaak. Ondanks dat de zaak vol zat was de wachttijd prima, evenals de service. Het verrassingsmenu viel goed in de smaak, ook de vega-variant.
Jiska -.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wat hebben wij een leuke avond gehad! Eten was ontzettend lekker en niet de alledaagse dingen die je zelf zou kiezen. Bij Voilà is er alleen een verrassingsmenu en elk gerechtje was daadwerkelijk een verrassing. De wijn spijs combinaties waren ook werkelijk subliem! Bediening was vriendelijk en enthousiast! Ze wisten je tot in de details te vertellen wat er op je bord lag, ze vertelde ons dat ze dit zelf ook gegeten hadden als voorbereiding op de avond (onder het motto: weet wat je verkoopt). Wij komen zeker nog een keer terug. Keep up the good work!
Selene89 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wow! Wat hebben wij genoten bij Voila. Heerlijk eten, correcte en vriendelijke bediening en een fijne sfeer. Het ene gerecht was nog smakelijker dan het ander, een waar verrassingsmenu. Alles werd mooi opgediend met goede dranksuggesties. Hier komen we zeker nog eens terug!
Hendrik H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
uitstekend, smaak vol met een gebalanceerde samenstelling van de diverse gangen. Wijnen zijn zeer goed gekozen.
Myra I.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Erg genoten van alle verrassende gerechten, bijna kunstwerkjes. Komen zeker weer terug.
Lies M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk eten en nog eerlijk en duurzaam ook! Goede wijn spijs combinaties. Goede service, de werknemers hebben veel verstand van wat ze op tafel zetten. Leuke uitleg bij de verschillende complexe gerechten. Ze houden goed rekening met speciale wensen zoals een glutenallergie, schenken daar ontzettend veel aandacht aan.
Sami F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De vijf gerechten plus amuse gueule bevielen ons goed. Afzonderlijk waren zij mooi, lekker,vers en soms een beetje verrassend. Bij elkaar vormden zij een bevredigend geheel. Heel weinig koolhydraten, veel vis, een mals stukje vlees, wat weinig groente en niet te veel opsmuk. Voor mij was het hoogtepunt de bisque van strandkreeften. De drie wijnen die wij dronken vonden wij achtereenvolgens okay, lekker en super. De prijs is redelijk voor de hoge kwaliteit. De ontvangst is heel vriendelijk. De verhaaltjes bij de gerechten worden enthousiast opgedreund, maar de serveerders zijn verbaasd als je wat vraagt. Jammer van het zwembadgeluid. Hangs eens wat textiel op om het te dempen. De bediening was langzaam, door een misverstand met reserveringen via Iens, zei men tegen ons. Het wachten was niet erg, maar een klein gebaar zoals een drankje van de zaak, was wel leuk geweest. Wij vonden het een fijne avond en komen graag terug.
J.F.C. G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Sublieme keuken, fantastische wijnen en attente bediening. Mag Michelin ster krijgen
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk eten. Allemaal kunststukjes. En zeker niet te weinig. Bijpassende wijnen die je per half of heel glas kan krijgen. Zeer voorkomende enthousiaste bediening die trots zijn op de prachtige gerechten. Aanrader !
Lyset S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Fantastische gerechten mooi opgemaakt en erg lekker!
Een dag van te voren werd ik gebeld over wat je wel en niet graag eet. Dat is toch geweldig!
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Merveilleux! Voila is grote klasse. Het was alweer 4 jaar geleden dat ik hier had gegeten dus hoog tijd voor een update. We hebben ons helemaal toevertrouwd aan de fantasie en het vakmansschap van de kok en die overtrof ruim al onze verwachtingen. Naast het vaste menu zijn er speciale gerechten gemaakt voor mijn partner omdat zij een streng dieet heeft. Voortreffelijk gedaan, heerlijke combinaties en niet iets flauws wat er overblijft als je alles weglaat wat niet mag met het dieet. Overigens heeft het helemaal geen zin om eerdere recensies over het eten bij Voila te lezen want de kok gaat elke dag gewoon helemaal zijn eigen gang. De kans dat jij straks hetzelfde krijgt als de persoon die de recensie schreef is nihil. Eten bij Voila is een verassend avontuur. Je krijgt maar liefst vijf gangen plus amuse en brood voor een zeer schappelijke prijs. Heerlijk eten wat met zorg en liefde is bereid van zorgvuldig uitgekozen producten. Zeer attente bediening die niet rusten voordat alles naar wens is. Hier heb je een uitmuntende avond uit!
Dorothee J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Een mooie belevenis voor de smaak!
Christa D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Je hoort goede verhalen... maar ze hadden nu duidelijk niet hun avond. Personeel bot en eten niet bijzonder! Erg jammer onze eerste ervaring!!!
S V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Doordat het hele restaurant vol zat, was er veel rumoer. De uitleg van de gerechten was dan ook lastig te verstaan. Mooie gerechten met heerlijke smaak.
CPM B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Alles was uitstekend. We zijn de hele avond verwend. Heel vriendelijke bediening. Goede uitleg over de gerechten.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Fantastisch gegeten en zeer goed betaalbaar
Job M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Lekker eten, deskundige bediening en goede wijnen.
De keuken neigt wel naar eem wat pretentieuze opmaak van het eten, mag best íets minder naar mijn smaak.
Lolo Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We zijn eerder geweest en hadden nu een gelegenheid om terug te komen. Zoals altijd zat het restaurant vol. Terecht want : prima verzorgd, prettige bediening, meedenkend en attent , lekkere wijnen en het geserveerde eten is van een hoge kwaliteit en wordt ook nog eens prachtig opgediend. Bedankt!