Voilà!

Kerkplein 23 7721 AD Dalfsen Nederland Kaart

Over restaurant Voilà!

Frans met een wereldwijde knipoog

Persoonlijke aandacht voor iedere gast staat bij Voila! centraal. Er wordt alles gedaan om het de gast naar zijn zin te maken en de service is dan ook top. Laat je meenemen in de vriendelijkheid van de obers en de kwaliteit van de Franse keuken. In dit no-nonsense restaurant wordt gebruik gemaakt van de beste seizoens- en streekproducten. Probeer ook de lekkerste huisgemaakte appeltaart.

Meer informatie over restaurant Voilà!

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

RobertdM .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voor de 2e keer gegeten bij Voila. Ik had als voorgerechtje de zwaardvisspiesjes, erg lekker. Daarna een heerlijke biefstuk van de haas en zeewolf. Helaas zaten we al te vol van het eten om nog een toetje te bestellen. Leuke sfeer en goede bediening.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Op een zeer warme dag tijdens onze fietstocht heerlijk in de schaduw op terras, verse huisgemaakte appeltaart&slagroom en cappuccino genuttigd.
Wat een feestje!
Zeker de moeite waard om er kilometers voor om te fietsen.
Maddyberg .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten bij voila . Gekozen voor het 3 gangenmenu, bestaande uit gerechten met zeer smaakvolle combinaties en verse ingrediënten. Heerlijke bijpassende wijnen en vriendelijke, bediening. Leuke avond gehad!
Amsterdamsgenieten .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Als jonge ouders wil je er wel eens op uit met je kleine. Vaak moet je kiezen tussen lekker eten OF iets kindvriendelijks. Voila heeft alles. Wij hebben er nu 2x echt heerlijk gegeten, lekker vers en ook meer keuze dan de gemiddelde Oost-Nederlandse vleeskaart. Voor onze zoon van 21 maanden hebben ze een kinderstoel, kleurplaat, speelhoekje en wat verantwoorde, verse snacks om mee te doen aan tafel. Voor iets oudere kinderen is er ook nog een kindermenukaart. De ambiance heeft iets weg van een huiskamer, helemaal niet onaardig. Er zou iets meer uitzicht kunnen zijn naar buiten, maar we herkennen ons in ieder geval niet in het eerder genoemde 'achterstallige onderhoud'. Al met al heel fijn dus!
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben lekker gegeten bij Voila! De eend was goed op smaak en het bijgerecht gekookt met kokos vonden we heerlijk.
We komen zeker eens terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het menu was verrukkeluk. We waren met zn zessen 2 vw, 4 kinderen. Keuze eendeborst en vis als hoofdgerecht. lekkere groentes en vers gesneden patat. ook een zalig toetje. Erg gezellige en rustige sfeer. Ik had net mn nieuwe witte blouse aan, kreeg er rode wijn overheen. Heb het bestrooid met zout en overgoten met witte wijn die me werd gegeven door de eigenaresse. Het fijne was, dat ik ook nog een droog blousje van haar te leen kreeg. Wat een service!!!. Erg leuk. Wat ons betreft, komen wij hier de volgende keer graag weer.
Gerrit.gerrie.meijer .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
voor de 4e keer nu gegeten bij ons favoriete restaurant in Dalfsen. wederom heel gezellig nu met goede vrienden geweest. de sfeer is er erg goed, het eten zeer smaakvol en voldoende, geen haast en prima bediening, aanrader voor nieuwe klanten. doe zo voort. met vriendelijke groet fam g. meijer
Jaap165 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
door de harde wanden vloeren en plafonds erg lawaaiig en helaas niet behaaglijk warm. Maar de aankleding zag erg netjes en verzorgd uit.
Jac23 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
We hebben geweldig gegeten, lekkerste gerecht van het jaar gegeten bij Voila.
Lokale verse ingredienten, alle dressings, sauzen zelf gemaakt.
Keuze met de ah actie uit 2 hoofdgerechten, allebei uitstekend, ook het toetje was voortreffelijk, kortom lekker eten in een leuke ambiance met een geweldige service, ook zonder ah actie meer dan waard.
Hnijeboer .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening vriendelijk en gaf uitleg over de producten. Gelukkig geen overdreven kerstversiering.
Robelze .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Voila is een sfeervol modern restaurant op een fraaie locatie in het centrum van Dalfsen. Door de kerstdecoraties (binnen en buiten) extra gezellig. Ons 3 gangen menu was zeer smaakvol. Ons hoofdgerecht bestond uit snoekbaars en eendenborst. Bijzonder lekker en leuk opgediend! Ook het desert zag er prachtig uit. Al met al een zeer geslaagde avond, die zeker voor herhaling vatbaar is. De eerlijkheid gebiedt me om te vermelden dat door de actie van AH de prijs nu ook zeer aantrekkelijk bleek.
Truuspoulussen .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We waren met ons vieren. Allemaal vonden we het verrukkelijk. De Zeewolf was smaakvol en de mixgrill bijzonder lekker.
Het karamel ijs buitengewoon goed.
Fijne bediening en de sfeer heel goed.
Harrie30 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We hebben er met de hele familie gegeten . Eten was super,bediening kon wat sneller. Moesten soms wat lang wachten op het drinken. Voor de rest prima gegeten voor een goede prijs .
Fj.stempher .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
prima verzorging ,prima keus en zeer smakelijk vooral de snoekbaars.
Mijn vrouw had eend en dit is haar zeer goed bevallen.
De ruimte tussen de gerechten was uitstekend gepland.
Wij zullen dit restaurant zeer zeker aanraden , maar ook voor ons zelf.
Bedankt Lydie en Fred
Durdur .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk voorgerecht met portobello's in bierbeslag, gefrituurd en snoekbaars als hoofdgerecht.
Borden mooi opgemaakt, lekker dessert met chocolade na.
Bediening prettig, niet te opdringerig.
Entourage is stijlvol maar mist een beetje warmte.
Heerlijke Franse rosé en een goed gevuld glas !
Info415 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk eten: goed warm, de boerderij eend was mals en mooi roze van binnen, mooi en smakelijk garnituur, er werd gevraagd of er voldoende was, prettige bediening, sfeervol met verlichte leilindes en het uitzicht op de kerk van Dalfsen.
Daan_daan .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Eten was heerlijk, er was extra aandacht voor vegetarische wensen. Dessert was super! Vriendelijke en servicegerichte bediening.
Hendriekpost .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
We hebben lekker gegeten in een prettige ambiance. De tafel
vonden we te hoog in verhouding tot de stoelen (of de stoelen te laag); dit kon gecorrigeerd worden met kussentjes. De gastvrouw was aangenaam vriendelijk en attent; heeft oog voor de gasten; zeer prettig!
Al met al een fijne avond gehad en lekker gegeten met vriendinnen.
Wlucas .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
De boerderijeend was heerlijk. Prima rosé gebraden en met een lekkere saus. Van tafelgenote ook alleen maar lof over de snoekbaarsfilet.
Jduffhues .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Was gemiddeld. Keus minimaal. Voorgerecht vastgesteld. Hoofdgerecht keuze uit snoek of eendeborst. Toetje vast brownie met ijs.