Vodka and Wines

Groot Hertoginnelaan 206 2517 EX Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Vodka and Wines

Een goed glas wijn & ijskoude vodka

Bij Vodka & Wines hebben ze alles in huis voor een avond ontspannen en genieten. Geniet van de populaire tonijnsteak of lik je vingers af bij de spareribs. Natuurlijk heeft Vodka & Wines al een goed glas wijn of ijskoude vodka voor je klaarstaan!

Meer informatie over restaurant Vodka and Wines

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

V. V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
In een rustige ambiance werden we zeer vriendelijk welkom geheten en naar onze plaats gewezen. Het eerste drankje was van het huis (actie). Het nieuwe menu is voor ieder wat wils samengesteld. De gerechten waren super vers en het vlees was erg mals. Hoe is het mogelijk voor de prijs van €18,- een dergelijk 3 gangen menu te serveren. Ver uit het beste 3 gangenmenu restaurant van de buurt . We komen hier zeker nog geregeld terug!
Thérèse G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Lekker, vriendelijk, met aandacht voor speciale diëten (ik eet gluten en lactose vrij). Sympathieke sfeer. Een drie gangen menu voor 18,50€. Alle wijnen per glas te krijgen, met goede advies bij de keuze. Het viel reuze in de smaak. Alle reden om daar terug te gaan eten.
RR N.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Ik fietste al jaren langs Vodka & Wines. Nu eindelijk met mijn vriendin een etentje gedaan. We werden goed ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De kwaliteit van zowel bediening als eten was erg goed. En het is ruim opgezet zodat je niet te dicht op elkaar zit. Erg fijn, we gaan hier zeker vaker komen.
Matthy H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke gerechten, met een fijne bediening , we komen absoluut terug.
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten was gewoon (h)eerlijk. Beide voorgerechten bestonden uit een niet grote portie. Echte teasers. Een bordje met gegrilde stokjes kippensate en ik had een aantal gevulde ravioli's met champignons en een lekkere kaasaus. Het hoofdgerecht bestond uit een stuk vlees, Een smakelijke gare kalfsoester. En ik had een ovenmaaltijd met witte boontjes met bamboe-scheutjes, enige prei en gaargestoofd in een zoetige tomatensaus en bedekt met kaas. Gewoon heerlijk ! Een toetje bestond uit zelfgemaakte tiramisu en ik had een kaasplankje. Best wel lekker allemaal. Alleen je moet natuurlijk niet gaan zitten bij de toiletten want dan raak je bedwelmd door een rioolgeur. Maar daar hadden we geen last van. We moesten uiteindelijk de duurstje gerechten betalen en totaal was dit 47 euro. Eigenlijk net iets teveel. Maar ach. We hadden een gezellige avond. Het parkeren van de auto was wel een probleem maar je vind altijd wel ergens een betaald plekje. Een leuke zaak. Een goedlachse uitbater en een ietwat strenge pittige Nederlandse. Als de prijzen wat lager waren dan kwamen we zeker terug.
egatenberge .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Om 18.00 uur gereserveerd met ruime keuze van tafel rustig en toch snelle bediening. De zaak liep na ons snel vol maar de bediening liep vlot door. 3 gangen menu ,smaakvolle gamba,s en superzachte baarsfilet met een leuk versierde tiramisu als afsluiter, een prima droge witte huiswijn. geweldig kom gauw terug.
ken5 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Restaurant zat vol, maar door de vriendelijke gast heer hadden wij toch een tafel. Echte aanrader!
Baerbel .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
het eten was best lekker maar het had wel warmer opgediend kunnen worden. de borden waren ook koud.
het kaasplankje was wel een beetje kaal (spreek weinig). hoofdgerecht vis was goed van smaak, alleen waarom patat erbij?
inepien .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
prima alleen was het er erg koud de verwarming werkte volgens ons niet.En daar door hebben vlug gegeten en gelijk weg we waren verkleumd.Jammer.
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten vrij standaard. Zaak ruikt niet echt fris. Bediening slordig (al meteen verkeerde drankjes), en gekleed in bodywarmer...?!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier met AH actie gegeten. Absoluut top! lekkere wijn (pinot) en iedere gang een aangename verrassing. Leuke uitbaters/bedrijfsleiders also! wiil be back!
RonHofman .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Er hangt inderdaad een rare lucht. Het diner was van de AH actie. Als we dit niet hadden gedaan hadden we met z'n tweeen in totaal rond de €70.- moeten betalen en dat hadden we echt te veel gevonden voor het geen er geboden werd. De kalfsoester was heerlijk, maar waarom nou altijd met patat. Het is toch geen snackbar. Het oogt toch veel leuker met bv kleine gebakken aardappeltjes. De huisgemaakte teramisu was wel lekker , maar ook wel heel klein met te veel slagroom.
mirandakant70 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij zijn hartelijk ontvangen in een sfeervol restaurant. De gerechten waren zeer smaakvol en werden mooi gepresenteerd. Heerlijke wijn. Een restaurant met een vriendelijke sfeer en heerlijke gerechten. Echt een aanrader!
info495 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Erg lekker gegeten, op kerstavond met AH actie. Kwaliteit erg goed. Zeewolf is een aanrader, super gebakken. Al met al goede ervaring
iesch75 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een eerste indruk is erg belangrijk. Helaas werden we meteen geconfronteerd met een rioollucht. Deze werd verbloemd door een stevige geparfumeerde lucht. De inrichting was wat ouderwets en de muziek (top 40) paste niet bij de entourage. Het eten was van niveau eetcafe. Niet heel bijzonder en niet heel veel. Het zou mooi zijn als het restaurant zijn naam eer aan doet als het meer de nadruk legt op de wodka en de wijn en deze ook verwerkt in de gerechten. De gastheer daarentegen was erg enthousiast, gastvrij en vriendelijk, dat maakte een hoop goed.
avv341 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij zijn hier voor de 5e keer en iedere keer is het eten goed tot erg goed, de bediening servicegericht, de prijs voordelig. Daarom begrijpen we niet dat deze zaak niet altijd propvol zit. Waar ligt dat aan? Het parkeerprobleem?
Wanneer dat laatste er niet zou zijn dan zouden we nog vaker komen. Misschien de inrichting? Wat we ook bestellen van voorgerecht tot hoofdgerecht en dessert, alles smaakvol. We hopen nog vaker te gaan naar dit restaurant.
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor eerst bij vodka&wines geweest was heerlijk en boven verwachting.lekker eten gezellige bediening en leuke inrichting
iris351 A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geen ontvangst bij binnenkomst helaas, hadden gereserveerd maar stond geen tafel klaar. Konden wel een keuze maken tussen hoge tafel of buitenkabel die binnen gezet was. Gerechten zijn redelijk en mals vlees maar presentatie laat te wensen over helaas. Tiramisu is te cakerig, jammer.
lasstig L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met AH bonnen op zak naar het restaurant waar ik eerder mijn verjaardag heb gevierd. Ook nu weer voortreffelijk.
Tot de volgende keer!
mari1978 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Er mag wat meer planten er in of aan de wand, want het zag er wat kaal uit, misschien een tip wegens de naam kan je met wijton leuken planten in zetten en of hangende open gesneden flessen met planten er in.