Vodka and Wines

Groot Hertoginnelaan 206 2517 EX Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Vodka and Wines

Een goed glas wijn & ijskoude vodka

Bij Vodka & Wines hebben ze alles in huis voor een avond ontspannen en genieten. Geniet van de populaire tonijnsteak of lik je vingers af bij de spareribs. Natuurlijk heeft Vodka & Wines al een goed glas wijn of ijskoude vodka voor je klaarstaan!

Meer informatie over restaurant Vodka and Wines

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

Voordelig
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor eerst bij vodka&wines geweest was heerlijk en boven verwachting.lekker eten gezellige bediening en leuke inrichting
Iris351 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geen ontvangst bij binnenkomst helaas, hadden gereserveerd maar stond geen tafel klaar. Konden wel een keuze maken tussen hoge tafel of buitenkabel die binnen gezet was. Gerechten zijn redelijk en mals vlees maar presentatie laat te wensen over helaas. Tiramisu is te cakerig, jammer.
Lasstig L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met AH bonnen op zak naar het restaurant waar ik eerder mijn verjaardag heb gevierd. Ook nu weer voortreffelijk.
Tot de volgende keer!
Mari1978 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Er mag wat meer planten er in of aan de wand, want het zag er wat kaal uit, misschien een tip wegens de naam kan je met wijton leuken planten in zetten en of hangende open gesneden flessen met planten er in.
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten met AH actie. Prijs kwaliteit goed. Bediening heel vriendelijk en aardig stond meteen naast je tafel als het nodig was. .Voor ons een gezeliiige avond. Ik kom vast nog terug.
Swdfaber .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten en fijne bediening. Hopen dat er volgende keer meer gasten zijn want dat komt de sfeer zeker ten goede.
MoniqueV38 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Via ah actie gegeten, leuk menu geen overdreven porties precies goed, lekker eten en goede bediening ga ik zeker nog een keer naar toe! Mooie zaak ook.
Swdfaber .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten van de AH-actie..Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was klasse en aardige bediening. Ik en 2 vriendinnen hebben alweer gereserveerd.
Vanduijn .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg lekker gegeten. De tournedos was erg mals. Ook de wijn was prima. De bediening was erg vriendelijke en attent. We komen beslist nog eens terug.
Daphientje .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We zijn er geweest met de AH restaurant actie. De ravioli vooraf was heerlijk, precies goed qua smaak en kwantiteit. De kalfsoesters heel mals met heerlijke port saus, toetje (mijn man dame blanche en ik tiramisu) prima!
Het was wel te benauwd en warm achterin het restaurant, klein verbeter puntje voor de nieuwe eigenaar, maar verder top!
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met ah actie hier geweest. we kregen een aparte kaart met een keuze menu met prijzen die hoger lagen dan de diverse andere aanbiedingen. We waren 25 euro per persoon kwijt. Dat ben ik in menig ander restaurant zonder aanbieding ook kwijt.
Ik heb nog nooit zulke kleine kabeljauw gezien de gamba's pasten op een theelepel zo klein en ik ruik nooit aan mijn eten maar de spareribs roken echt muf.
Halverwege waren de ijsblokjes op en de drankjes waren niet echt koel dus ijsblokjes waren welkom.
Op het toilet gaan zitten was een onmogelijke opgave zo klein als deze is.

Vanwege het warme weer zaten we buiten op het terras maar het rook er onaangenaam later kwamen we erachter dat ze de vuilcontainer vlak om de hoek hadden gezet.

Het bedienend personeel was aardig en gezellig.
Carien B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben uitstekend gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Er was alleen te weinig bediening waardoor we soms te lang moesten wachten en de wijn niet op tijd bij het gerecht geserveerd werd. Misschien was dat te wijten aan uitval van personeel. Ik ga er in ieder geval weer naar terug. Vooral de gevulde ravioli was heel erg lekken en mijn disgenoot heeft heel erg genoten van de kabeljauw.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gewoon een degelijk reastaurant met fatsoenlijk eten en een vriendelijke bediening. Prima om gewoon even wat te gaan eten
Michelle_rodgers .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het opnemen van de bestellingen en het uitserveren van het eten liet lang op zich wachten. Na twee uur ontvingen we pas ons hoofdgerecht. We hebben hier wel iets over gezegd, maar er was een gebrek aan personeel. Helaas, want de tent ziet er heel mooi uit!
Dmboer .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik vond de gevulde ravioli erg lekker. De kipsate was mals. Al vond ik de saus iets minder. Toetjes zijn heerlijk. En het is een warm ontvangst daar.

Fijnproevertje94 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij kwamen hier via de AH-actie. Het eten bij Vodka en Wines was niet erg spectaculair. Ik had de ravioli als voorgerecht en dit gerecht was wat aan de zoute kant. Mijn vriend had de gamba's, deze waren wel oké, maar misten ook weer een "mmmm!"-factor. Hetzelfde gold voor de kalfsoester met knoflookboter. De spareribs van mijn vriend vielen wat tegen. De tiramisu daarentegen was erg lekker en ook goed qua portie. Dat gold trouwens voor alle gerechten: prima porties, niet te veel en niet te weinig. Bediening was vriendelijk en snel, zoals het hoort. Het restaurant is ook leuk aangekleed. Een gezellige avond gehad, maar dat was niet dankzij het eten!
Ikaa .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na de wisselende recensies gelezen te hebben toch besloten om bij Vodka and Wines te gaan eten met de AH restaurant actie. En ik moet zeggen, wij waren verrast en vonden het eten heerlijk op smaak. Als voorgerecht de gamba's, ravioli en parmaham. Alleen over de parmaham kunnen wij zeggen dat het... parmaham was... lekker maar niet verassend. De ravioli en gamba's waren heerlijk. Ook de hoofdgerechten waren zeer goed op smaak, Vega schotel, vis en kalfsoester waren dan ook allen een goede keus. Naar mijn mening had de portie groente bij het vis en vlees gerecht iets meer mogen zijn. Als dessert de huisgemaakt tiramisu en het kaasplankje genuttigd. Ook hier niets op aan te merken. De chardonnay was ook smullen en het shotje wodka van het huis is een leuke verassing.
De bediening is zeer vriendelijk en nieuw. Een heer die er enkele maanden zit en een dame die haar eerste dag had, niet alleen in het restaurant maar ook in de bediening en het top deed. Dank voor de gezellige avond!
Al met al hebben wij dus ontzettend genoten en raden dit restaurant aan voor een leuk avondje weg.
Jammer alleen dat zij geen eigen website hebben, toch een gemis.
Thijspedro .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ontzettend vriendelijke bediening. Vanaf moment één voelden we ons meer dan welkom. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Als echte chocolademouse liefhebber vond ik de mouse met wodka erin verwerkt zeker een aanrader. Dusdanig genoten dat we de volgende dag direct teruggegaan zijn!
Joskalako .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima gegeten met de AH restaurantactie. Fijne bediening door een hele vriendelijke man die ons een wodkatje te proeven gaf en heerlijke wijn passend bij de gerechten.
Wilma204 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk. Fijne avond gehad. Voor herhaling vatbaar. Dit is een aanrader.