Vlot grand café

Prinsessekade 5L 2312 DA Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vlot grand café

Jouw recensie over het restaurant Vlot grand café

Elise V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Prachtige locatie aan het water. Dit is werkelijk de beste plek in Leiden om aan het water van de avondzon te genieten. Lekkere broodjes voor de lunch en goede wijn.
Bertine B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Superfijne plek op het water om lekker te lunchen. De specialiteit is een zalmbombe. Zeker een aanrader wanneer je van zalm en tonijn houdt.
Victoria S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Leuke plek om iets te drinken of snacken. Niet echt om overheerlijk te lunchen (in de kipsalade was gesneden gezouten kip uit pakj, niet zelf gemaakt, maar fabrieksmatig). De taartjes die ze vast ook niet zelf maken, maar door iemand laten bezorgen, zijn wel overigens smakelijk. Al bij al jammer dat er weinig liefde in t eten zit op deze leuke locatie.
Debus .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We waren hier voor het eerst sinds de naamsverandering. De meeste Zweedse visgerechten van vroeger hebben ze helaas niet meer. Gelukkig is de superlekkere zalmbombe er nog wel.
Vlot ligt op een van de mooiste plekjes van Leiden, het eten is lekker en de bediening is prima. Het is wel erg klein, dus als je hier wilt lunchen, zorg dan dat je er op tijd bent!
AniekDeJong .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Samen met zes vriendinnen heb ik gisteren enorm genoten van de high wine. Als enige glutenvrije kandidaat was ik bijzonder verrast dat ik het meeste gewoon lekker mee kon eten en dat er zeer smakelijke alternatieven waren. Fantastisch om te horen dat de gastvrouw glutenvrij koken als uitdaging zag. In andere restaurants vinden ze het vaak maar gedoe. Speciale complimenten voor de heerlijke pruimen-munt-puree, waar de gluteneters met jaloerse blikken naar keken! Smullen!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2013
In de historische haven van Leiden ligt dit mooie Grand-café. Heel toepasselijk op een boot. We worden vriendelijk ontvangen en gevraagd wat we willen drinken. We bestellen een broodje filet-american en een Portobello met groenten en kaas. Beide gerechten smaken voortreffelijk. Prijs-kwaliteit is in orde. De koffie is van Illy, dus ook goed. Jammer dat het geen mooi weer is, want het terras lijkt zeker de moeite waard.
Annerieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Leuke locatie op het water, met gezellige terrasjes. De zelfgebakken appeltaartjes waren altijd een Leidse topper, maar die zijn helaas van de kaart gehaald. Overige gerechten zijn prima, maar niet zo bijzonder.