Vlot grand café

Prinsessekade 5L 2312 DA Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vlot grand café

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Prachtige locatie aan het water. Dit is werkelijk de beste plek in Leiden om aan het water van de avondzon te genieten. Lekkere broodjes voor de lunch en goede wijn.
Bertine B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Superfijne plek op het water om lekker te lunchen. De specialiteit is een zalmbombe. Zeker een aanrader wanneer je van zalm en tonijn houdt.
Victoria S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Leuke plek om iets te drinken of snacken. Niet echt om overheerlijk te lunchen (in de kipsalade was gesneden gezouten kip uit pakj, niet zelf gemaakt, maar fabrieksmatig). De taartjes die ze vast ook niet zelf maken, maar door iemand laten bezorgen, zijn wel overigens smakelijk. Al bij al jammer dat er weinig liefde in t eten zit op deze leuke locatie.
Debus .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We waren hier voor het eerst sinds de naamsverandering. De meeste Zweedse visgerechten van vroeger hebben ze helaas niet meer. Gelukkig is de superlekkere zalmbombe er nog wel.
Vlot ligt op een van de mooiste plekjes van Leiden, het eten is lekker en de bediening is prima. Het is wel erg klein, dus als je hier wilt lunchen, zorg dan dat je er op tijd bent!
AniekDeJong .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Samen met zes vriendinnen heb ik gisteren enorm genoten van de high wine. Als enige glutenvrije kandidaat was ik bijzonder verrast dat ik het meeste gewoon lekker mee kon eten en dat er zeer smakelijke alternatieven waren. Fantastisch om te horen dat de gastvrouw glutenvrij koken als uitdaging zag. In andere restaurants vinden ze het vaak maar gedoe. Speciale complimenten voor de heerlijke pruimen-munt-puree, waar de gluteneters met jaloerse blikken naar keken! Smullen!
Seann M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Wat een mooie zaak! Bij binnenkomst voel je je meteen thuis en het uitzicht is echt super. De bediening is vriendelijk en snel, de sfeer is lekker "losjes". Wij hadden dit keer de Petterssonburger en de portobello. Erg lekker! Pettersson wordt onze nieuwe vaste stek. Aanrader!!
Mdomdo .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Mooie locatie voor mij als watersporter - maar ook voor anderen natuurlijk want heel leuk uitzicht op het Galgewater met antieke boten, lekker oud-hollands. Sfeer is ontspannen en gezellig, bediening vriendelijk. Smörgüstorte (spelling misschien iets anders...?) gegeten, smaakte heerlijk, heb ik nog nooit elders op de kaart zien staan maar is een aanrader.
Dwarssteiger .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2013
In de historische haven van Leiden ligt dit mooie Grand-café. Heel toepasselijk op een boot. We worden vriendelijk ontvangen en gevraagd wat we willen drinken. We bestellen een broodje filet-american en een Portobello met groenten en kaas. Beide gerechten smaken voortreffelijk. Prijs-kwaliteit is in orde. De koffie is van Illy, dus ook goed. Jammer dat het geen mooi weer is, want het terras lijkt zeker de moeite waard.
Brouwer66 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Bij binnenkomst valt de zware frituurlucht op die in het restaurant hangt. We bestellen koffie met appeltaart op deze mooie locatie. Er wordt gevraagd of we de appeltaart warm geserveerd willen. Dat willen we wel. Binnen een paar minuten staat de taart voor onze neus. Het lijkt of hij is opgewarmd in de magnetron. Het komt de taart niet ten goede. De service is prettig en snel.
Annerieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Leuke locatie op het water, met gezellige terrasjes. De zelfgebakken appeltaartjes waren altijd een Leidse topper, maar die zijn helaas van de kaart gehaald. Overige gerechten zijn prima, maar niet zo bijzonder.