Vlonders

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 10:00

EssieMartin .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vandaag met een vriendin afgesproken bij Vlonders voor een vroege lunch. Prachtig terras, maar helaas waren alle stoelen nat en het personeel maakte geen aanstalten om hier iets aan te doen. Dus zijn we maar binnen gaan zitten. Het restaurant is zakelijk, niet gezellig en er was haast niemand. De bediening was heel vriendelijk, als je ze te zien kreeg. We zijn zelfs twee keer maar op zoek gegaan... En dan het eten. De salade Nicoise was prima, de clubsandwich een heel erg taai broodje met gerookte kipfilet, bacon en sla. Het ei was er niet bij. Kortom: het was geen succes. We waren allebei teleurgesteld.
Geachte EssieMartin,

Wij vinden het erg jammer om te lezen dat uw lunch in ons restaurant niet bevallen is. Gelukkig geeft u dit uiteindelijk wel middels deze beoordeling aan ons door zodat wij dit met ons team kunnen doornemen. Normaalgesproken hoeft u natuurlijk niet zelf actie te ondernemen voor een droge stoel of welke wens dan ook, toch hadden wij dit graag ter plekke vernomen zodat u alsnog buiten kon plaatsnemen. Graag vermelden wij wel dat ons broodje club (dit is geen clubsandwich) geen ei bevat, zoals u op de kaart kunt teruglezen. Wij hopen dat u ondanks deze ervaring ons toch de mogelijkheid gunt om u op een ander moment positief te mogen verrassen en uw ervaring bij te stellen.

Herman K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Puur op informatie via Iens vanavond gekozen voor Vlonders en daar hebben wij zeker geen spijt van gehad. Beiden gekozen voor de Parelhoen. Voortreffelijk bereid en opgediend als een schilderij. Heerlijk met een glas witte wijn (Gascogne) op het buitenterras met magnifiek uitzicht op Fort De Bilt. Bekwaam en hartelijk personeel. Prijs/kwaliteit is hier zeker in prima verhouding. Zullen hier zeker nog terug komen.
Beste,
Wij waarderen de bovenstaande complimenten enorm en het doet ons altijd goed om te lezen dat wij, als zwarte en witte brigade, u als onze gast een smakelijke avond hebben kunnen bieden. Wij hopen u graag weer te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan ons restaurant.

Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
hier na een vergadering gegeten om niet aan te hoeven sluiten in de file. aan het water op het terras een heerlijke maaltijdsalade gehad.
Susette H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Een volle gezellige ruimte met internationaal gezelschap. Je eet dan ook in het restaurant van een groot hotel, maar het is zeker geen hoteleten dat geserveerd wordt. Ook voor de laatkomers nog van alles van de gevarieerde kaart te bestellen. Een ruimbemeten spaghetti met gamba's was mijn heerlijke hoofdgerecht van de avond.Mijn tafelgenoten hadden ook geen klagen, gamba's a l'escargot bijvoorbeeld, en een mooie zalmforel. Smullen. Uitgebreid saladebuffet voor wie de groenten niet wil vergeten. Een prima wijnadvies: Roter(!) Veltliner. Top. Daarbij een gastvrije bediening ondanks de grote drukte. Hier kun je gerust een hapje gaan eten.
Beste Susette,

Bedankt voor het delen van je ervaringen naar aanleiding van je diner in ons restaurant. Wat fijn om te lezen dat je hebt genoten van de gamba's met pasta, ons saladebuffet en onze wijnsuggestie. Wij verwelkomen je graag bij een volgend bezoek.

Johan O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Restaurant in het hotel Mitland met een (te) uitgebreide en pretentieuze kaart. De sfeer is prima maar de prijs-kwaliteit verhouding matig. De rode mul van het voorgerecht was wat droog en niet goed op smaak gebracht. Op de vraag of het mogelijk was om voor een kind een kleinere hamburger te krijgen dan die van 200g, kon dat alleen maar op een kleiner zacht bolletje en niet het luxe broodje wat er anders bij zou zitten. De hamburger zou anders te klein zijn voor het broodje...
De lamsschenkel was wel prima wat smaak betreft.
Concluderend zou het beter zijn het aantal gerechten op de kaart drastisch te verminderen en te werken aan de kwaliteit van de gerechten om de (nu veel te hoge) prijzen te rechtvaardigen. Bovendien zou wat meer flexibiliteit het restaurant geen kwaad doen.
Geachte,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat wij op sommige punten niet aan uw verwachten hebben voldaan. Graag merken wij op dat onze gerechten op de kaart in presentatie, smaak en kwaliteit afhankelijk zijn van de juiste samenstelling van producten. Elke wijziging hierin, zoals een broodje, zal dan ook ten koste gaan van het gerecht zoals deze in eerste instantie bedoeld is. Het klopt inderdaad dat onze kaart uitgebreider is. Dit om onze restaurantgasten, die vaak ook lang bij ons overnachten, van genoeg variatie te voorzien gedurende hun verblijf. Wat wij betreuren is dat ondanks de kwaliteit van onze producten u deze als duur heeft ervaren. Wij willen u echter bedanken voor het delen van uw ervaringen wat ons in staat onze service te kunnen optimaliseren.

InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Op de warmste dag van de hittegolf hier heerlijk koel aan het water gezeten op het mooiste terras van Utrecht. Na enkele wijntjes besloten om ook maar een hapje te blijven eten. De zalm met grote garnaal kreeg ik geserveerd met rijst EN patat, terwijl ik van te voren had aangegeven dat ik patat bij het gerecht wilde. De bij de vis behorende saus was na enkele minuten volledig geabsorbeerd door de rijst, dus nu moest ik ook nog apart saus bijvragen. Niet echt duurzaam dat de rijst ongebruikt wordt weggegooid. Ook jammer dat de patat als extra gerecht op de rekening stond. De zalm was goed maar de garnaal was volledig doorgegaard waardoor hij melig smaakte. De "rood-geschoeide tonijnsteak" was eveneens volledig doorbakken en die hebben we toch maar terug gestuurd. Gelukkig was de bediening we vriendelijk.
Beste,

Het doet ons goed om te lezen dat u heeft genoten van ons terras aan het water op deze warme dag. Helaas bleken de door u bestelde gerechten niet de bereiding te hebben gekregen die u normaal gesproken kunt verwachten. U geeft ons echter met deze beoordeling de kans dit te verbeteren, dank hiervoor. Wij hopen dat u desondanks een prettige avond heeft gehad en dat wij u in de toekomst nog eens mogen verwelkomen.

Paul T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Als bedrijfsuitje eten en bowlen.
Eten was steengrillen, niet mijn favoriet voor uit eten gaan maar bij Mitland zeker ok. Per 4-tal een eigen plaatje en schaaltjes vlees. Voldoende en lekker.
Bediening was vriendelijk en correct, wellicht hadden ze wat efficiënter kunnen werken door niet eerst voor 50 man drankjes op te nemen en daarna pas te gaan schenken. Hierdoor erg lang op drankjes moeten wachten, daarna was de bediening ook niet al te attent op meer drankverkoop.
Modern en smaakvol ingericht, wij hadden met het eten een apart zaaltje, precies goed voor ons aantal. Konden zo door naar de bowling om nog even een balletje te gooien. Een geslaagde avond!
Beste Paul,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en opmerking. Wij zullen dit laatste uiteraard intern oppakken. Fijn om te lezen dat het een geslaagde avond is geweest en wellicht dat wij u in de toekomst wederom mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Het mooiste uitzicht van Utrecht, over de fortgracht van Fort Blauwkapel. Het eten was eenvoudig, maart wel in orde. Er mag wat meer variatie komen. Bij herhaald bezoek valt de keuze wat tegen. Wij komen hier regelmatig met de kleinkinderen. Die hebben een makkelijke keuze. De bediening is correct en vriendelijk. De prijs kwaliteitsverhouding kan beter.
Wij komen zeker terug
Beste Henk,

Hartelijk dank voor je beoordeling n.a.v. je bezoek aan ons restaurant. Fijn dat je onze bediening als correct en vriendelijk hebt ervaren en dat je hebt genoten van het uitzicht dat wij bieden (overigens is het Fort De Bilt). Aangezien wij vanaf deze week (36) starten met een compleet nieuwe kaart met een groter aanbod aan gerechten hopen wij je binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2013
gegeten in Vlonders. Hoewel ze met de keukenopstelling en de aankleding proberen te verhullen dat ze bij een hotel horen, lukt dat met het eten niet. Lang geleden dat eten mij zo slecht smaakte. Ik had een cheeseburger, waarbij het vlees zo stevig in elkaar geperst was, dat het leek alsof je een steen aan het snijden was. Het geheel was gecompleteerd met een hard broodje, die waarschijnlijk nog van het ontbijt overgebleven was. Absoluut een afrader
Geachte GerardS,
Erg vervelend om te lezen dat uw gerecht niet naar wens was. Helaas is uw klacht ons op de desbetreffende avond niet ten gehore gekomen zodat wij dit konden oplossen. Toch willen wij u bedanken voor uw recensie, wij gaan er dan ook alles aan doen om herhaling te voorkomen.
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Onwaarschijnlijk trage bediening, weinig attent ook. Voordat we eten konden bestellen, was er zo al drie kwartier voorbij. Daarna eindeloos wachten op het bestelde broodje. Dat dan ook nog eens van een zeer matige kwaliteit was.
Geachte Corarensen,
Erg vervelend om te lezen dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Wij hebben n.a.v. uw recensie onderzocht hoe dit zo heeft kunnen gebeuren. Dank voor uw recensie welke ons in staat stelt om onze service en kwaliteit te verbeteren.
Nicky T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Met een grote groep hier wezen steengrillen. Er werd gezorgd voor een ruim aanbod aan vlees, sauzen en brood. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant (en hotel) ziet er mooi en verzorgd uit.
Pieter U.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Goed om meteen even te melden: ik heb hier twee dagen achter elkaar als hotelgast gegeten van het diner-buffet, dus niet a la carte. Mijn recensie gaat dus puur over het buffet.

En dat was helaas niet best. In de minicarpaccio's heb ik tevergeefs naar enige smaak gezocht. De hoofdgerechten van het rund (achtereenvolgens rollade en biefstuk) waren dermate taai, pezig, smakeloos en koud, dat een voldoende er echt niet in zit. Ik verwachtte echt niks bijzonders, maar wel iets meer dan dit...
Michiel P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Onlangs met een groep hier gezellig gezeten met een prachtig uitzicht over het water. Gezien de ligging zie ik mijzelf bij beter weer hier wel een keer buiten aan het water zitten. In het restaurant was het druk maar zonder reservering konden wij gelukkig wel ergens plaatsnemen. De inrichting is modern maar niet té en doet een beetje huiselijk aan.

Na een inspectie van de zeer uitgebreide kaart ging ik voor de mixed grill. Dit was een ruime portie en goed op smaak. Bovendien kwam het verrassend snel op tafel. Dit is met een groep van 7 wel eens anders! Mijn tafelgenoten gingen vrijwel allemaal voor de pasta met gamba's waarover zij erg te spreken waren (wellicht ook door de flinke portie).

De bediening is vlot, vriendelijk (helaas geen check of het smaakt) en schenkt lekker volle wijnglazen. De prijzen van de gerechten zijn ietsje aan de prijs, hier zou toch wel een euro'je of drie afkunnen!

PARRA .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Goed verborgen locatie in hotel Mitland, met prachtig uitzicht over het water. Uitstekende, vlotte service tijdens een drukbezette lunch. Goed en smaakvol gegeten. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Alleen de espresso na afloop had weinig smaak.