Vliegendt Hert

Glenn V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
mattie V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Mooi pand, mooie sfeervolle inrichting, vernieuwend en inspirerend. Bediening is vriendelijk maar wel commercieel. Omdat we met een wat groter gezelschap waren konden we alleen een 4- gangen menu nemen zonder keuze. De keuze van de gerechten in het menu waren erg doorsnee. Maakte de verwachting zeker niet waar. De porties erg klein. Brood kan je er bij bestellen maar staat wel op de rekening. Zoals ook een bonbonnetje bij de koffie. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding.
De tafel van Anja O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Bijzonder goed gegeten.
Lia S.
Ik heb genoten van heerlijke smaakcombinaties en mooie bordopmaak. En dus heerlijk gegeten.
jmfrancois .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Wij voelden ons een beetje gefopt. Het is allemaal een tikje pretentieus. Kwaliteit van de wijn is prima, maar het eten blijft achter, ver achter. Het lijkt of het een toptent is vanwege de entourage, maar het rammelt aan alle kanten. Geen amuse, geen snackje bij het aperitief. Er werd gevraagd of we wat brood wilden, en toen kwam er een mandje met drie smeersels. Stond niet op de kaart, kostte toch 7,50. Gerechtjes heel klein en flauw, niet hoog op smaak. Geen doekje als je net een grote gamba hebt gepeld, serveerster weet niet wie welk gerecht heeft besteld (er zaten misschien 12 mensen in het restaurant).