Vliegendt Hert

• Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Vliegendt Hert

zeeuwsvrouwtje .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het eten wordt goed klaargemaakt, mooi opgemaakt en is lekker. Het leuke aan dit restaurant is dat je bijpassende wijn kunt kiezen, zonder direct een hele fles te moeten bestellen. Aangezien wij geen grote drinkers zijn, meer proevers, werd aangeboden halve glazen te schenken. Met deze service waren we heel blij!
De inrichting is mooi en rustige, in een prachtig oud pand. Je voelt je echt 'uit'. Wat dat betreft dus allemaal aan te raden!
Misschien een tip voor de kok v.w.b. het nagerecht panna cotta van witte chocola. Deze zat in een glas, de speculaas, peren en boerenjongens lagen erboven op. Dat komt de smaakbeleving niet ten goede. Als het op een bord ligt, kan je echt kiezen welk hapje je neemt... Nu moet je je eerst door de bovenste laag heen eten om bij de panna cotta te komen. Maar goed, dat is maar terzijde.
Het enige wat ons wat tegenviel was dat het allemaal nogal commercieel overkomt. Geen mogelijkheid tot kraanwater... Er staan 2 flessen water op tafel, één met en één zonder bubbels. De vraag wordt gesteld: welke fles water kan ik voor u openen. Dan durf je al bijna geen nee meer te zeggen. Verder is het in bijna alle restaurants gebruikelijk dat brood bij het voorgerecht hoort. Maar hier moet je het apart bestellen. Dat geldt ook voor een aardappel gerecht bij het hoofdgerecht. Het komt een beetje over alsof er aan alle kanten toch nog wat extra binnen geharkt moet worden.
De op Iens genoemde gemiddelde prijs van € 30,- klopt niet. Wil je genoeg kunnen eten, dan moet je minimaal 3 gangen nemen en ben je € 35,- tot € 40,- kwijt.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij kwamen voor de Lunch. De kaart is niet echt een "Lunchkaart" Voor- Hoofd- en nagerechten, volgens de uitleg vooraf, van kleine omvang - echter voor een normale prijs. Dat nodigt niet uit om eens even een paar van die kleine gerechten te bestellen............... In ons gezelschap zaten ook Duitse gasten, die hier wel erg aan moeten wennen. En ook nu weer een mooi gerecht, goed van smaak en presentatie, maar zonder uitleg onherkenbaar. Als je een visgerecht besteld en iemand moet je uitleggen waar de vis ligt, dan voelt dat niet goed. Wij blijven dus zoeken naar de echte keuken, waar producten ook na bewerking nog herkenbaar zijn !
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker eten in een gezellig restaurant. Doordat het restaurant gekoppeld is aan een wijnwinkel is er zeer grote keuze van lekkere wijnen, ook per glas.

Zeer attente bediening
Dink L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Authentiek pand met gezellig restaurant. Goede wijnen die met kennis worden geserveerd, bijpassend smakelijke gerechten. We hadden een heerlijke avond, een plaats om terug te komen.
Glenn V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij het Hert vanavond! Bijzonder goede service en passend wijnadvies bij ons diner! Zeker een aanrader! Keep it going! ????
mattie V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Mooi pand, mooie sfeervolle inrichting, vernieuwend en inspirerend. Bediening is vriendelijk maar wel commercieel. Omdat we met een wat groter gezelschap waren konden we alleen een 4- gangen menu nemen zonder keuze. De keuze van de gerechten in het menu waren erg doorsnee. Maakte de verwachting zeker niet waar. De porties erg klein. Brood kan je er bij bestellen maar staat wel op de rekening. Zoals ook een bonbonnetje bij de koffie. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding.
De tafel van Adriaan O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Bijzonder goed gegeten.
Lia S.
Ik heb genoten van heerlijke smaakcombinaties en mooie bordopmaak. En dus heerlijk gegeten.
jmfrancois .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Wij voelden ons een beetje gefopt. Het is allemaal een tikje pretentieus. Kwaliteit van de wijn is prima, maar het eten blijft achter, ver achter. Het lijkt of het een toptent is vanwege de entourage, maar het rammelt aan alle kanten. Geen amuse, geen snackje bij het aperitief. Er werd gevraagd of we wat brood wilden, en toen kwam er een mandje met drie smeersels. Stond niet op de kaart, kostte toch 7,50. Gerechtjes heel klein en flauw, niet hoog op smaak. Geen doekje als je net een grote gamba hebt gepeld, serveerster weet niet wie welk gerecht heeft besteld (er zaten misschien 12 mensen in het restaurant).