Vleutens Paleis

Hindersteinlaan 39-41 3451 EV Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vleutens Paleis

Eflin H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een etentje met opa en oma, kinderen en kleinkindere op hun 64-jarige trouwdag. Naast de super!! heerlijke gerechten werden mijn ouders ook nog getrakteerd door het restaurant op een prachtige bos bloemen. Wat een attentie!!! Zo leuk!!
Nomi V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vanavond eten laten thuisbezorgen, dit was de 1ste keer voor ons bij deze chinees. Het was een aangename verrassing, smaak was echt goed, groente was heel knapperig, perfecte porties en ook de bezorgtijd was prima! Dik in orde, wij gaan niet meer naar een andere chinees in Vleuten!
Djflb .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Leuk tentje en eten is ook wel aardig, maar verder niet bijzonder. Zoals al in de andere recenties wordt geschreven...hollandse chinees.
Noavd .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
al een paar keer gegeten,met zijn tweeen maar ook met een grotere groep mensen.

altijd gezellig hier en het eten is uitstekend in een gezellige sfeer
Ernie-Eduard .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Altijd goed te eten gehad grote porties, kan ook lekker sparen met je spaar kaart en het maand menu is wel vaak van het zelfde, dat is het enigste wat wel veranderd mag worden.
Verhoef-kuijper .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Telefonisch en bestelling gedaan, op het juiste moment afgehaald. De bami was koud en de kippensoep was warm water met sliertjes, geen smaak. Hierover gebeld, ik kon de bami wel terugbrengen, maar het vlees niet. Dat is ook geen optie, ondertussen als ik de bami haal is de rest van mijn eten weer koud. De kippensoep kon, is van de beste kwaliteit zeiden ze. Geen enkele tegemoetkoming. Onbeschoft aan de telefoon.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Op 15 juli bestelden wij 4 combinatie maaltijd. Dat wil zeggen acht verschillende gerechten. Ingepakt in de keuken kregen wij de maaltijden mee. Bij thuiskomst bleek dat wij maar zeven gerechten hadden gekregen en de hoeveel rijst en bami ook mager was. De prijs 84 euro was best behoorlijk betaalt vonden wij.

Direct na thuiskomst zijn wij terug gegaan om het ene ontbrekende gerecht alsnog op te halen. Waarschijnlijk werden wij te woord gestaan door de eigenaar die ons nauwelijks te woord wilde staan en bovenal bleef aangeven dat alles wel was meegegeven. Bovendien vond hij het tussendoor in het gesprek nodig om tussendoor de volgende klant te helpen. De service en de behandeling van dit restaurant was onbehoorlijk en slecht. Wij zullen daarom nooit meer terug gaan en zeker dit restaurant niet aanbevelen. Jammer dat wij geen lager cijfer kunnen geven dan een 1 voor de service.
Sigrid L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Het restaurant betiteld zichzelf als Chinees / Indisch - indien u de Indische keuken hier verwacht, wordt u teleurgesteld! Ik kreeg zelfs de vraag of ik rijst of nasi wilde bij de bestelde Nasi Rames! De smaak verder van het eten is 13 in een dozijn, de porties ruim. Selamat makan.