Vleutens Paleis

6,8

Jouw recensie over het restaurant Vleutens Paleis

Monique M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Mihoen Singapore besteld en expliciet gevraagd of deze een beetje pittig was. Dat werd bevestigd en vervolgens kreeg ik een bord mihoen dat voor de helft wit was. Na klagen is er een pepertje door gesnipperd. Lekker opgelost. Fijn ook dat het personeel ondertussen in het Chinees met elkaar stond te lachen.
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eten: lekker, prima Chinees, maar niet bijzonder. Service: basic, het eten wordt vriendelijk naar zonder toelichting of poespas op tafel gezet. Sfeer: gezellige, traditionele Chinees qua sfeer en inrichting. Kindvriendelijk: niet echt, geen kleurpotloden. Prijs: goed, rijsttafel voor 22 euro pp. Keuze: ruim, je kunt desgewenst zelf je menu samenstellen uit diverse gerechtjes. Overig: de haaienvinnensoep oogt nogal slijmerig, smaakt echter wel oké; wegens drukte wat langer moeten wachten op het hoofdgerecht.
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij mijn buren van het Vleutens Paleis. Echt top!!! Ben echt een verwende eter voor wat betreft traditioneel chinees eten. Regelmatig in London heerlijk gegeten maar dit doet ABSOLUUT niet onder voor wat ik heb geproefd van de traditionele chinese keuken.... zeker vaker heerlijk genieten van mooie smaken en fijne gerechten.
Xiêxiè!
Eflin H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wederom heerlijk gegeten van alle verfijnde gerechtjes. Onze moeder werd verwend met een prachtig boeket bloemen voor haar 86-jarige verjaardag. Heel erg attent van de bediening.
Nomi V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vanavond eten laten thuisbezorgen, dit was de 1ste keer voor ons bij deze chinees. Het was een aangename verrassing, smaak was echt goed, groente was heel knapperig, perfecte porties en ook de bezorgtijd was prima! Dik in orde, wij gaan niet meer naar een andere chinees in Vleuten!
djflb .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Leuk tentje en eten is ook wel aardig, maar verder niet bijzonder. Zoals al in de andere recenties wordt geschreven...hollandse chinees.
verhoef-kuijper .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Telefonisch en bestelling gedaan, op het juiste moment afgehaald. De bami was koud en de kippensoep was warm water met sliertjes, geen smaak. Hierover gebeld, ik kon de bami wel terugbrengen, maar het vlees niet. Dat is ook geen optie, ondertussen als ik de bami haal is de rest van mijn eten weer koud. De kippensoep kon, is van de beste kwaliteit zeiden ze. Geen enkele tegemoetkoming. Onbeschoft aan de telefoon.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Op 15 juli bestelden wij 4 combinatie maaltijd. Dat wil zeggen acht verschillende gerechten. Ingepakt in de keuken kregen wij de maaltijden mee. Bij thuiskomst bleek dat wij maar zeven gerechten hadden gekregen en de hoeveel rijst en bami ook mager was. De prijs 84 euro was best behoorlijk betaalt vonden wij.

Direct na thuiskomst zijn wij terug gegaan om het ene ontbrekende gerecht alsnog op te halen. Waarschijnlijk werden wij te woord gestaan door de eigenaar die ons nauwelijks te woord wilde staan en bovenal bleef aangeven dat alles wel was meegegeven. Bovendien vond hij het tussendoor in het gesprek nodig om tussendoor de volgende klant te helpen. De service en de behandeling van dit restaurant was onbehoorlijk en slecht. Wij zullen daarom nooit meer terug gaan en zeker dit restaurant niet aanbevelen. Jammer dat wij geen lager cijfer kunnen geven dan een 1 voor de service.