Vlees&Vis

Kerkweg 2 6905 AW Zevenaar Nederland Kaart

Over restaurant Vlees&Vis

Restaurant Vlees & Vis serveert in de luwte van de Martinuskerk verse kwaliteitsgerechten. Laat je als vegetariër niet misleiden door de naam. Ook voor jouw maaltijdwensen is hier volop aandacht. Je geniet hier van een avondvullend menu, van drie tot acht gangen, de keuze is aan jou. Natuurlijk kun je er ook een bijpassend wijnarrangement bij bestellen. Wil je nog meer variatie? Bestel dan onbeperkt tapas.

Menuprijzen

Dinsdag t/m zondag 12.00 - 22.00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
MB1983 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We hebben met twee personen het tapasmenu gebruikt en dat was lekker. Voor onze dochter werd op verzoek nog iets anders klaargemaakt, heel fijn. Het meisje dat ons bediende was niet erg professioneel en communicatief vaardig en de eigenaar/uitbater was ronduit onvriendelijk. Al met al zouden wij het niet aanraden aan anderen.
JCWG .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Recent uitstekend gegeten. Bezit een uitgebreid gastronomisch referentie kader, en eten hier is qua prijs-kwaliteit gewoon zeer goed. Recente recensies uit de gelderlander zijn onterecht, en zeggen meer iets over de beperkingen van de auteur en de krant. Onafhankelijk staat mijn mening haaks op de gemaakte conclusies.
Dijkhuizen_zevenaar .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Met een groep van 12 personen de 90-ste verjaardag van mijn moeder hier gevierd met een heerlijk 7 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Vooraf even rustig geborreld op het terras. Eten van een hoog niveau met veel verse ingrediënten (de visboer zagen we de vis nog bezorgen). Er werd goed rekening gehouden met enkele beperkingen bij de gasten.
Een hele fijne en goed verzorgde avond waarop we als familie met genoegen terugkijken. Een aanrader!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Om mee te beginnen, het eten dat Mari?lle kookt is uitmuntend. Deze keer, zaterdag 3 augustus waren Mari?lle en Theo op vakantie. Maar ook dan, heerlijk gegeten. %u20AC 53,00 voor een driegangenverrassingsmenu inclusief wijn is ook heel schappelijk. Maar de bediening deze keer. Heel vriendelijk, maar het zag er niet uit. Sloffen op rubber teenslippers. Dames op leeftijd die in shirtjes zonder mouwen liepen. De dame die ons hielp wist precies te vertellen wat er op tafel kwam, wat voor wijn, waar die vandaan kwam. Maar aan komen sloffen met de bordjes op een presenteerblaadje waarbij duidelijk blijkt dat het niet je dagelijks werk is, tja. Zoals gezegd, eerlijk gegeten, maar de bediening mag wat professioneler.
Pwgiskes .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Heerlijk gegeten in dit restaurant in het kleine plaatsje Oud-Zevenaar. Het vijf gangen menu was verrukkelijk en het bijbehorende uitstekende wijn arrangement leverde ook weer nieuwe wijn inzichten op. Het was helaas zeer rustig in het restaurant, maar dat weerhield Theo niet om ons een heerlijke avond te bezorgen. Hij heeft zelfs mijn vrouw aan de oesters gekregen, wat mij tot nu toe nooit gelukt was.

Top restaurant voor redelijke prijs, gaan we zeker weer naar toe.