VLEES & CO

Nieuwe Plein 22A 6811 KR Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant VLEES & CO

Mike S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Meerdere malen bij dit restaurant wezen eten inmiddels, nu toch een opmerking maken aangezien ik mij echt niet in vele recensies herken. Vlees&Co is echt een verrrijking voor Arnhem en omstreken. Iemand die regelmatig uit eten gaat en kwaliteit weet te waarderen gaat hier een topavond beleven. Het vlees is van zeer hoog niveau en wordt op leuke manier gepresenteerd op een kleine warmhouder/ bbq. Je kunt kiezen uit vele soorten bijpassend bier en wijn, ook van goede kwaliteit en het advies daarbij is gewoon goed te noemen. Personeel is vriendelijk. Het is altijd druk en wat ik op prijs stel is dat het personeel ten alle tijde haar best doet om je zo snel mogelijk en vriendelijk te helpen.
Zeker een aanrader! Ik blijf komen.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Onlangs wezen eten met mijn vriendin. Hangt een goede sfeer in het restaurant het is er wel vrij donker, konden daardoor de kaart lastig lezen. Super mooi dat er stukken vlees hingen in een koeling die zichtbaar waren. vooraf carpaccio en steak tartare allebei heel lekker. Bij het hoofdgerecht kregen we een soort kleine bbq waar het vlees op lag, super leuk! Het vlees was heel lekker en daar kom je hiervoor naartoe. bediening was prima niet super.
Patmir .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Hier kun je heerlijk vlees eten als je genoeg tijd hebt. Wel moet je het geluk hebben dat je een brandende bbq krijgt. Helaas is de bediening hopeloos traag en doen ze echt hun best om je niet te zien. Een beetje spontaniteit of een lach kan er ook echt niet af. Wel zijn ze heel snel in excuses bedenken voor de gemaakte fouten. Jammer voor zo'n leuke zaak met goede keuken
Jalermo 1.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
afgelopen zondag hier voor het eerst gegeten.leuke ambiance,goed vlees bediening is goed mag iets vlotter.Komen zeker terug.
Miriam Z.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Op een doordeweekse avond met mijn oudste zoon een hapje eten. Op zijn aanraden kozen we voor Vlees en Co aan de koren markt. Midden in het uitgaanshart van Arnhem. Omdat we allebei zin hadden in spareribs en dat meestal vullend is, besloten we om geen voorgerecht te nemen. Bij onze drankjes kregen we een bakje chips met een lekker sausje geserveerd, waar ook groente chips bij zaten. Dat was erg lekker en meer dan voldoende als starter. Op een televisiescherm kun je meekijken met de kok en het laat je precies zien welke stukken vlees er op de barbecue liggen. Vanuit mijn zitplek zag ik hoe onze spareribs werden bereid. Dat leidt wel een klein beetje af van het gesprek met je tafel partner, maar is ook wel weer een leuke gadget. De spareribs worden geserveerd op een klein barbecuetje. Dit houdt het stuk dat nog op de barbecue ligt lekker warm. De spareribs waren uitzonderlijk lekker! Ik mag graag spareribs bestellen, maar wordt vaak teleurgesteld door dat het vlees te zacht, te taai, te lauw et cetera is. Ook de marinades die bij spareribs horen vallen vaak tegen. Echter niet bij Vlees en Co! Prachtig vlees, lekker op temperatuur, stevig en een geweldige marinade. Ik heb mijn vingers erbij op gegeten!! Hulde!
De bediening was niet erg vlot. Bij binnenkomst werd ons ook medegedeeld dat ze met te weinig mensen stonden. Dat leverde kleine wachttijden op, die compleet werden gecompenseerd voor het heerlijke eten. Een aanrader en ik kom zeker terug met mijn andere kinderen die gek zijn op spareribs! Met z'n tweeën voor nog geen € 45 gegeten en allebei twee drankjes. Prima qua prijs kwaliteitsverhouding.
ANTONUITARNHEM .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Erg lekker gegeten, goede vriendelijke bediening. Inrichting is prima, niet bijzonder. We hebben hier met z'n vieren erg goed gegeten.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Nu meerdere keren hier zeer goed gegeten.
Het vlees is van zeer goede kwaliteit.
Vooraf kies ik het vleesplankje die is heerlijk.
Meerdere soorten vleessoorten uit verschillende landen.
Hoofdgerecht de bravette, spare-ribs en mixed-grill gehad al deze drie gerechten werden perfect geserveerd op het warme bbq-tje. Het vlees is erg mals en precies gebakken zo als u hem wilt hebben.
De bediening mag opzich wel wat vlotter.
Valt qua drank omzet nog wel wat meer uit te halen, moesten soms lang wachten op het drankje maar ook voor dat het 2e drankje werd opgenomen.
Dus dat is in mijn ogen wel een kleine verbeter punt.
Voor de rest een Top zaak waar je echt lekker kwalitatief goed kan eten en daar betaal ik dan ook graag iets meer voor.
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Lekker gegeten bij Vlees en co. Wij hadden de Wanguy bavette en de meet en greet (vier soorten vlees) besteld. Het vlees werd gepresenteerd op een barbecue, die in eerste instantie wat was afgekoeld, waardoor het vlees van de meet en greet na twee vleesjes snel koud was. We kregen na vermelding hiervan een heel nieuwe en lekker warme meet en greet(met nieuwe sausjes): topservice! Ook het toetje Shock-o-la was heerlijk!
Kewilaa .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Lekker gegeten, en ondanks dat het een vlees restaurant is heb ik vanavond ook een heerlijke zeebaars gegeten! Erg leuk geserveerd en je gaat met een goed gevulde buik weg.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Recent voor een tweede keer bij Vlees & co in Arnhem gegeten, en ik herken niets van eventueel commentaar. Nee, we zijn niet bevriend met de eigenaren of bediening: dit is simpelweg een uitstekend restaurant. Leuke entourage, vriendelijke en attente bediening en het eten is gewoon heel goed op alle fronten. Ook meer dan voldoende qua porties. Ja, misschien is het aan de prijs, maar goed vlees kost nu eenmaal veel geld.
Michèle G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Vlees & Co op de Korenmarkt. Als voorafje een samenstelling van verschillende vleesspecialiteiten, hoofdgerecht dry aged meet. De chef kwam zelf nog vanuit de keuken naar onze tafel om verder uitleg te geven over de bereidingswijze van dit vlees. Het decor is modern maar wel gezellig. Al met al zeker aan te bevelen voor de liefhebber van een goed stuk vlees.
Jelle_ .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik had hoge verwachtingen bij dit restaurant. Het eten was prima. Echter is de prijs naar mijn mening veel te hoog. De bediening was vriendelijk op één persoon na. Deze gaf een verschrikkelijk brutale opmerking bij een drank bestelling. Maar hier bleef het niet bij, later kwam hij terug om de situatie verder te verergeren met nog een opmerking. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Persoonlijk verwacht ik meer professionaliteit voor deze prijs. Ongeacht of je je dag hebt of niet. Zeker als je werkt voor een bedrijf dat zich in plaats van een doorsnee steakhuis meer als een luxe restaurant wil profileren.
Erik_Jan .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Eten was prima maar na wat ik gisteren ervaren heb verdient deze zaak geen positieve reactie. Bediening was prima op een onbeschofte nare jongen na. Hij vond het nodig ons een grote mond te geven nadat mijn gezelschap nog om een drankje vroeg terwijl hij aan het afruimen was. Alsof dat niet genoeg was kwam hij later terug om nog en vervelende opmerking te maken. Ik heb heel wat restaurants van binnen gezien maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt! Was ik niet in goede gezelschap was ik zeker opgestaan.
MacLogan .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Het concept sprak ons meer aan dan onze beleving. Weinig keuze uit bier of wijn. De ribeye was aan de taaie kant, ribs waren droog, tournedos wel goed en mals. De presentatie op een houtskool was leuk om te ervaren ook omdat je vlees warm werd gehouden, meer dan het stuk vlees lag er ook niet op. We moesten constant seintjes geven om wat te bestellen. Al met al bijna €200 euro gespendeerd met 4 personen, maar was het niet waard. Misschien hadden we pech dat het niet hun dag was.
Lucas U.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Ik ben een echte 'beaf lover' en als het op houtskool gaat dan is het al snel super. Vlees en Co heeft een heel goed concept, je krijgt je vlees op een mini BBQ op tafel. Supergaaf en heel eigentijds. Eigenlijk was alles perfect, de setting en de bediening ( heel goed) en natuurlijk het eten.
Bij mij ging het eigenlijk alleen mis vanwege mijn eigen keuze, dat was de Wagyu shortrib. Teveel vet, teveel smaak, ik vond het niet echt lekker. Mijn vrouw had een tournedous en daar was niets op aan te merken... Nou ja één ding dan. Er waren geen spannende sauzen. Beetje jammer, nu moet ik nog steeds naar Amsterdam voor the best steak in the netherlands.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Nog nooit zo,n heerlijke carpaccio gegeten!! Mals en vers gesneden, geen huppekee uit een verpakking! Het vlees was goddelijk, een biefstuk van Piet en de housesteak waren echt topkwaliteit. Samen met de licht gekruide frieten, en coleslaw een prima combinatie. Leuk geserveerd door prima bediening en omlijst door een heerlijke wijn. Kortom, chapeau voor dit restaurant, de koks, de bediening, de hele entourage: Top!! ????????
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Hier samen met m'n vriendinnetje gegeten. we konden geen keuzen omdat het er allemaal zo lekker uitzag. We hebben toen gevraagd of de kok ons kon verrassen, aangeven dat we een hoofdgerecht van max. 25 euro wilden.
Dit is echt zo een goeie keus geweest. Als voorgerecht kregen we een steaktartaar die we helemaal zelf op smaak konden maken. Echt helemaal top.
Als hoofdgerecht een heerlijke bavette, wat super leuk werd opgediend, met garnering koolsla frietjes. echt top. En als nagerecht echt lekker ijs met kletskop en nog het een en ander.
Maar het was echt lekker.
Komen zeker terug.
Andreav18 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Met z'n 2'en hier gegeten, super lekker vlees en toen er iets niet naar wens bleek werd hier meteen een oplossing voor aangeboden! Ontzettend goeie service en aardig personeel. Ook de frietjes waren erg lekker met de kruiden.
Gtimman .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Een aanwinst in Arnhem. We hebben er nu twee keer gegeten en beide keren was het eten en de service voortreffelijk. Wij gingen voor de T-bone steak en de Classic Shell , en ondanks dat het veel was kregen we het makkelijk op omdat het zo lekker was. De kok kwam ons persoonlijk nog adviseren om de T-bone medium in plaats van medium rare te eten; zeer vriendelijke en goede service. De Argentijnse wijn Malbec Reserva smaakte er prima bij. We gaan hier zeker (nog vaak) terug komen.
Sannevdwal .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het moderne interieur past precies bij het vernieuwende eten/drinken. (H)eerlijk vlees van de grill. Dit wordt geserveerd op een mini bbq bij de gasten aan tafel!! We hebben heerlijk gegeten en service was uitstekend. Zeker een aanrader!