Vlasakkers

Meer informatie over restaurant Vlasakkers

• : Parkeerplaats

Ton W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Afgelopen zondag met een groep van 7 personen eerst gelunched en daarna gedineerd. De broodjes kroket waren heerlijk. Veel vlees erin.
's Avonds verschillende maaltijden genoten. Scholfilet, Tong, Ossestaartpuntjes. Alles heer lekker en met super patat en aardappeltjes. De bediening is voorbeeldig. Met zijn zevenen waren we niet gemakkelijk. Bravo voor de bediening, ze loste al onze wensen soepel op. Soms met een zeer gepast grapje. En dat alles tegen schappelijke prijzen.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Een prima plek voor een snelle en goede hap. Je kan hier afhalen (cafetaria), maar er is ook een restaurant gedeelte. In het restaurant is er een reguliere (hollands) kaart, maar kan ook het eten van het cafetaria besteld worden. Het afhalen is fysiek gescheiden van het restaurant dus hiervan ondervind je geen hinder. De bediening is vriendelijk en het eten is gewoon goed. We zitten in de serre met een mooi uitzicht op het spoor dat de kinderen natuurlijk blijft trekken.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Prima prijs - kwaliteit verhouding. Eenvoudige inrichting met een diverse kaart van snacks tot 3 gangen diner. Goede plek om even snel wat te eten
J. V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Restaurant Vlasakkers ligt vlakbij de ingang van de Amersfoortse Bernhardkazerne en dankt zijn naam aan het achter de kazerne gelegen militair oefenterrein Vlasakkers - of omgekeerd. Kleine eigen parkeerplaats, maar ook in de belendende straten mag gratis worden geparkeerd. Vermoedelijk ooit begonnen als cafetaria, is het in de loop der jaren uitgegroeid tot een klein restaurant, met (weer later) een grote serre. Eenvoudig van opzet, maar met een leuke en gevarieerde menukaart en daarenboven ook nog enkele steeds wisselende maandschotels, en dat alles voor uiterst schappelijke prijzen. Ik ging voor de 'shoarma schotel' (€ 13,10), en dat was vooral véél shoarma, met gebakken aardappelen of frites, én rauwkost of een keuze uit diverse warme groenten. Een mandje 'stokbrood kruidenboter' (met SMEERBARE kruidenboter: een zeldzaamheid in de horecawereld) vooraf en een kopje koffie (met een heel klein ijshoorntje met slagroom: héél origineel!) toe. Het bedienend personeel is alert en attent. Al met al een prima prijs-kwaliteitverhouding.
Irene Q.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Supermalse spareribs en een prima schnitzel gegeten met koffie met lekkere appeltaart toe voor een zeer nette prijs. Er waren ook goed geprijsde keuzemenu's en maandplates. Bij de ingang zie je de cafetaria, maar in de serre hangt een leuk sfeertje. In de winter kan het fris zijn naast het glas.
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Hebben een agnusburger soldaat gemaakt met uitgebreid garnituur prima maaltijd voor grote eters. Moesten liggend vervoerd worden naar huis. Verzorging en bediening is ook top.

Johannes. Zeist

toppie.
Jeannette J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Na een ongastvrij onthaal te hebben gehad bij de Vuursche Boer, snel doorgereden naar de Vlasakkers.
Aardige correcte bediening, prima eten met bijbehorende prijs. Hier snappen ze het!
Lgtuithof .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Wij zijn blij dat het nu ook op zaterdag open is. We hebben lekker geluncht . Alles ziet er schoon en gezellig uit. De bediening is vriendelijk. Was wel de eerste maar niet de laatste keer.
Saar29 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
Eenvoudig restaurant met prima eten! We bestelden sate van kip, spare ribs en kalfslever. Met patat frites en verse groenten. Allemaal prima bereid. Bovendien was het satevlees al van de pennen gehaald. Dus aan tafel geen gedoe meer!! Flinke portie's. Ook de voorgerechten waren goed. En aan de koffie wordt ook veel zorg besteed.Bediening vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je hier welkom. Prijzen heel betaalbaar. Let op: restaurant is gesloten op zaterdag.
JanGlorieus .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Eenvoudig opgezet restaurant waar voor een zeer redelijke prijs goed verzorgde en prima bereide gerechten kunnen worden gegeten. Zeer vriendelijke, snelle en persoonlijke bediening. Geen lange wachttijden, maar voldoende ruimte tussen de gerechten. Een aanrader voor een snelle, maar prima maaltijd voor een goede prijs.