Vlas - Graan & Koffie

Hoofdstraat 4 5461 JE Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Vlas - Graan & Koffie

Veghelse gemoedelijkheid

Een fantastische locatie, verschillende heerlijke koffies en een topkaart. Vlas Graan & Koffie is echt een aanwinst voor Veghel. Het is een jong bedrijf met een passie voor service voor de gasten. Dit is ook te merken want de service is uitmuntend. Bijzonder is dat er 36 verrassende kleine gerechtjes worden aangeboden die je per stuk kunt bestellen, ideaal voor de grote en kleine eter. Dit is de plek waar je die echte oude Veghelse gemoedelijkheid kunt vinden.

Meer informatie over restaurant Vlas - Graan & Koffie

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De gerechten waren lekker.
Heerlijk buiten gezeten.

We hebben alleen meer dan een uur moeten wachten op het hoofdgerecht.
Moet eerlijk zijn dat we dit ook niet gewend waren.
we kregen ook een beetje het idee dat we ook daardoor geen contact kregen met het personeel.
Jammer,verder de heerlijkste koffie....
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellige en ongedwongen sfeer; heerlijk muziekje orde achtergrond en personeel met aandacht voor jou als gast! Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Bekende gerechten in een verrassende presentatie.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk buiten onder de parasol gezeten!
Gastvrij onthaal en vriendelijke bediening!
Lekker gegeten en naar mijn specifieke wensen werd erg goed geluisterd!!
(Ik heb tomaat/paprika allergie..)
In één woord: GEWELDIG, dus we komen zeker nog 'ns terug!
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij restaurant Vlas Graan in Veghel. Een echte aanrader! In een ongedwongen sfeer weten ze de gasten te verrassen! Complimenten voor de gastvrijheid en het heerlijk eten.
RH D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Nette bediening, gezellige sfeer, lekkere voor-, hoofd- en nagerechten, mooie porties (dus niet te groot) en keurig gepresenteerd. Leuke prijs om eventueel nog een extra gerechtje te proberen of een zakje friet bij te bestellen. Zeker een aanrader!
astrid H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
een ontspannen sfeer, goed eten, gezellig personeel....alles wat je wilt als je uit gaat eten
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De dames en heer die ons geholpen hebben waren vriendelijk en netjes. Kenden de gerechten goed waardoor we goed advies kregen. Eerlijk is eerlijk alles was lekker....vandaar 2 toetjes genomen.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Prima prijskwaliteit verhouding. Supergezellige avond gehad. Goed initiatief van de ober om een nieuwe wijn te laten proeven.
Nan N.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten en fijn dat het diner in kleine porties opgediend wordt!
Matthieu V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het was lekker en gezellig!
Mijntje M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer goed restaurant! Erg gezellig met een fijne mensen die ontspannen bedienen, goed kijken en luisteren en niet in een automatisme zitten. Het eten was echt heerlijk. We hadden ouderwetse items van het menu gekozen: heerlijk! En de prijs is echt heel fraai. We gaan zeker een keer terug!
TvUM .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Echt een plaats om terug te komen wat wij dan ook regelmatig doen. Vriendelijke en vlotte bediening. er wordt met wensen rekening gehouden en meegedacht. Wij hebben het gevoel als klant gewaardeerd te worden; HEEL PRETTIG EN JE KUNT HIER HEERLIJK ETEN.
Dianne L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten!!! Niet te grote portie.
M V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hoeveelheid van het hoofdgerecht viel tegen (1 stokje saté, zeer weinig groenten) en was zonder bijbestelde frites onvoldoende geweest. Biefstuk was te gaar (ook niet naar gevraagd bij opname bestelling).
Gezien de beperkte prijs wel oke, maar geen aanrader.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zijn goed ontvangen, goed verzorgd, hebben ons heerlijk vermaakt!!
TvUM .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prima eten, prettige ontvangst, heerlijke gerechten (die wel een betere omschrijving op de kaart verdienen) en er wordt vriendelijk rekening gehouden met wensen i.v.m. diabetes of allergiën. Wij komen heel graag vaker terug.
mies V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
tomatensoep zeer matig. bijhoofdgerecht moesten aardappe[.frites engrrauwkost nog extrabetaald worden. Z0 kanik een hoofdgerecht ook voor een redelijke prijs aanbieden.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten gisteren bij Vlas en graan ! Tip: zou leuk zijn om wat meer wildgerechten nu op de kaart te vinden en volgende keer misschien een keer het verrassingsmenu proberen !
Gerrie P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Was heel lekker en personeel heel vriendelijk voor herhaling vatbaar.het is een leuke actie samen met AH dat is een aardigheid
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een leuk en gezellig restaurant, met vrolijke bediening en zeer lekker eten voor een betaalbare prijs. Kortom: een aanrader !