Vlas - Graan & Koffie

Hoofdstraat 4 5461 JE Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Vlas - Graan & Koffie

Veghelse gemoedelijkheid

Een fantastische locatie, verschillende heerlijke koffies en een topkaart. Vlas Graan & Koffie is echt een aanwinst voor Veghel. Het is een jong bedrijf met een passie voor service voor de gasten. Dit is ook te merken want de service is uitmuntend. Bijzonder is dat er 36 verrassende kleine gerechtjes worden aangeboden die je per stuk kunt bestellen, ideaal voor de grote en kleine eter. Dit is de plek waar je die echte oude Veghelse gemoedelijkheid kunt vinden.

Meer informatie over restaurant Vlas - Graan & Koffie

Annie V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Vriendelijk bediening. Gezellige inrichting en goede kwaliteit van het eten.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Weer prima gegeten gisteren met mijn vriendin. Precies genoeg en lekker.
Nellie O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
prijs kwaliteit
nelhorvers H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het was gewoon goed
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vegetarisch hoofdgerecht bevatte geen eiwitten en is ons inziens niet in evenwicht. *** Daarentegen was de biefstuk van prima kwaliteit.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De ontvangst was hartelijk. Het eten was goed. Alleen moesten we zelf om de uitleg vragen omdat het een concept was van iets kleinere gerechten waar je wat meer van kan bestellen. Jammer dat dit ook niet op de kaart stond.
Tevens moesten we heel lang wachten op onze drankjes en kregen we ze na vragen pas bij toen we ons hoofdgerecht al op hadden. Verder fijne sfeer en goede smaken.
TvUM .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Jammer dat er 3 luidruchtige groepen aanwezig waren waardoor de wachttijd met name het dessert bijna 45 minuten op zich liet wachten. Aan het vriendelijke personeel lag het niet, dat rende volop heen en weer. Maar het voorgerecht en hoofdgerecht waren zoals vanouds HEEEERLIJK.......
Wij hopen de volgende x weer een rustige sfeervolle avond te treffen.
Josee V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Personeel had teveel haast!
Dat was jammer
Lia J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Altijd weer gezellig bij Vlas en Graan. Eigenaar zeer vriendelijk naar zijn gasten. Nieuwe kaart met lekkere dingen. Wijn van Ilja Gort is altijd heerlijk. We kijken al uit naar de volgende keer.
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De borden zijn mooi opgemaakt met heerlijke gerechten. De bediening is attent, vriendelijk en verzorgd. Zeker de moeite waard om nog eens te reserveren om lekker te gaan eten. Compliment !
mchp V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten met ruime keus aan gerechten waarbij je groente en friet apart moet bestellen zodat je minder hoeft weg te gooien voor mensen die bijvoorbeeld geen groente willen.
Keurige bediening en duidelijke uitleg aan tafel over de menukaart. Gezellig restaurant voor een heerlijk diner.
426 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellige sfeer! We moesten echter lang wachten, omdat er in de keuken iets niet goed gegaan was met de bestelling van het hoofdgerecht. Kregen als afsluiting een kopje koffie ter compensatie.
loesblom B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Omdat we drie kwartier moesten wachten op het voorgerecht en toen ook nog de foute soep kregen hebben ze dat gecorrigeerd en beide voorgerechten van de rekening afgehaald. Verder erg tevreden en ook lekker gegeten.
wemvanbakelvlassak .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Gezellige locatie. Top.
Zeker een aanrader, wij komen zeker nog een keer terurg.
Kan R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Helaas laat de bediening wat te wensen over. Zijn al vaker hier geweest, altijd prima geholpen.
Beetje norse ober, zeer kortaf. Lang moeten wachten voordat het menu werd opgenomen en uitgeserveerd.
Gerechtjes ietwat aan de kleine kant, maar erg lekker gegeten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goede maaltijd, opvallend was dat je voor normaal portie groente en portie frites of aardappelpuree extra moet bij betalen. Dat hoort toch standaard bij zo'n maaltijd.
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, keurige vlotte bediening, redelijke prijs. Prijs kwaliteitsverhouding prima. Het was heel gezellig. We hebben er echt van genoten.
Lambert V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie zonnige dag op het terras behoudens dat de wachttijd iets beter had gekund is ons bezoek aan dit restaurant zeker voor herhaling vatbaar en wat ons betreft zeker een aanrader.