Vlas - Graan & Koffie

Hoofdstraat 4 5461 JE Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Vlas - Graan & Koffie

Veghelse gemoedelijkheid

Een fantastische locatie, verschillende heerlijke koffies en een topkaart. Vlas Graan & Koffie is echt een aanwinst voor Veghel. Het is een jong bedrijf met een passie voor service voor de gasten. Dit is ook te merken want de service is uitmuntend. Bijzonder is dat er 36 verrassende kleine gerechtjes worden aangeboden die je per stuk kunt bestellen, ideaal voor de grote en kleine eter. Dit is de plek waar je die echte oude Veghelse gemoedelijkheid kunt vinden.

Meer informatie over restaurant Vlas - Graan & Koffie

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Vlas - Graan & Koffie

TvUM .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Jammer dat er 3 luidruchtige groepen aanwezig waren waardoor de wachttijd met name het dessert bijna 45 minuten op zich liet wachten. Aan het vriendelijke personeel lag het niet, dat rende volop heen en weer. Maar het voorgerecht en hoofdgerecht waren zoals vanouds HEEEERLIJK.......
Wij hopen de volgende x weer een rustige sfeervolle avond te treffen.
Josee V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Personeel had teveel haast!
Dat was jammer
Lia J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Altijd weer gezellig bij Vlas en Graan. Eigenaar zeer vriendelijk naar zijn gasten. Nieuwe kaart met lekkere dingen. Wijn van Ilja Gort is altijd heerlijk. We kijken al uit naar de volgende keer.
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De borden zijn mooi opgemaakt met heerlijke gerechten. De bediening is attent, vriendelijk en verzorgd. Zeker de moeite waard om nog eens te reserveren om lekker te gaan eten. Compliment !
mchp V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten met ruime keus aan gerechten waarbij je groente en friet apart moet bestellen zodat je minder hoeft weg te gooien voor mensen die bijvoorbeeld geen groente willen.
Keurige bediening en duidelijke uitleg aan tafel over de menukaart. Gezellig restaurant voor een heerlijk diner.
426 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellige sfeer! We moesten echter lang wachten, omdat er in de keuken iets niet goed gegaan was met de bestelling van het hoofdgerecht. Kregen als afsluiting een kopje koffie ter compensatie.
loesblom B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Omdat we drie kwartier moesten wachten op het voorgerecht en toen ook nog de foute soep kregen hebben ze dat gecorrigeerd en beide voorgerechten van de rekening afgehaald. Verder erg tevreden en ook lekker gegeten.
wemvanbakelvlassak .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Gezellige locatie. Top.
Zeker een aanrader, wij komen zeker nog een keer terurg.
Kan R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Helaas laat de bediening wat te wensen over. Zijn al vaker hier geweest, altijd prima geholpen.
Beetje norse ober, zeer kortaf. Lang moeten wachten voordat het menu werd opgenomen en uitgeserveerd.
Gerechtjes ietwat aan de kleine kant, maar erg lekker gegeten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goede maaltijd, opvallend was dat je voor normaal portie groente en portie frites of aardappelpuree extra moet bij betalen. Dat hoort toch standaard bij zo'n maaltijd.
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, keurige vlotte bediening, redelijke prijs. Prijs kwaliteitsverhouding prima. Het was heel gezellig. We hebben er echt van genoten.
Lambert V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie zonnige dag op het terras behoudens dat de wachttijd iets beter had gekund is ons bezoek aan dit restaurant zeker voor herhaling vatbaar en wat ons betreft zeker een aanrader.
dijean346 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
alles was buitengewoon en de wachttijd was lang op eigen verzoek wij willen graag lang tafelen het weer was heel mooi dus lekker op het terras
beeke .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
gezellige omgeving, leuke bediening hadden tijd voor een grapje, je had voldoende tijd om te eten , bediening kwam niet iedere keer vragen of alles oke was. verrassingstoetje was echt een aanrader.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Top gegeten ,zeer aan te bevelen
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een 3 gangen menu voor € 21,75 dus dat ook de korting. Daar zit dan geen friet/groente bij, maar dat is voor slechts € 2,00 bij te bestellen. Erg lekker eten. Genoeg keuze en lage prijs. Veel andere restaurants betaal je ondanks de actie nog €34,95. Heb je toch het idee dat je niet de 2e persoon gratis hebt. Een aanrader dus.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
-lang op hoofdgerecht moeten wachten :
- helaas was de biefstuk die 2 personen besteld hadden, toch nog koud.

Werd goedgemaakt met een gratis consumptie achteraf.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Een aanrader!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellig restaurant, goede vriendelijke bediening, gezellige sfeer en lekker eten. Aanrader voor gezellige avond!!! Prijs kwaliteit verhouding goed!!
TvUM .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het was erg druk voor een donderdagavond en daardoor duurde het iets langer maar het eten maakte dit ruimschoots goed. Vriendelijk personeel die alles doet om het je naar de zin te maken. Complimenten daarvoor.
We komen zeker nog terug. Gunstige prijs-kwaliteitsverhouding!