Vlas - Graan & Koffie

Hoofdstraat 4 5461 JE Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Vlas - Graan & Koffie

Veghelse gemoedelijkheid

Een fantastische locatie, verschillende heerlijke koffies en een topkaart. Vlas Graan & Koffie is echt een aanwinst voor Veghel. Het is een jong bedrijf met een passie voor service voor de gasten. Dit is ook te merken want de service is uitmuntend. Bijzonder is dat er 36 verrassende kleine gerechtjes worden aangeboden die je per stuk kunt bestellen, ideaal voor de grote en kleine eter. Dit is de plek waar je die echte oude Veghelse gemoedelijkheid kunt vinden.

Meer informatie over restaurant Vlas - Graan & Koffie

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Matthieu V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het was lekker en gezellig!
Mijntje M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer goed restaurant! Erg gezellig met een fijne mensen die ontspannen bedienen, goed kijken en luisteren en niet in een automatisme zitten. Het eten was echt heerlijk. We hadden ouderwetse items van het menu gekozen: heerlijk! En de prijs is echt heel fraai. We gaan zeker een keer terug!
TvUM .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Echt een plaats om terug te komen wat wij dan ook regelmatig doen. Vriendelijke en vlotte bediening. er wordt met wensen rekening gehouden en meegedacht. Wij hebben het gevoel als klant gewaardeerd te worden; HEEL PRETTIG EN JE KUNT HIER HEERLIJK ETEN.
Dianne L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten!!! Niet te grote portie.
M V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hoeveelheid van het hoofdgerecht viel tegen (1 stokje saté, zeer weinig groenten) en was zonder bijbestelde frites onvoldoende geweest. Biefstuk was te gaar (ook niet naar gevraagd bij opname bestelling).
Gezien de beperkte prijs wel oke, maar geen aanrader.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zijn goed ontvangen, goed verzorgd, hebben ons heerlijk vermaakt!!
TvUM .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prima eten, prettige ontvangst, heerlijke gerechten (die wel een betere omschrijving op de kaart verdienen) en er wordt vriendelijk rekening gehouden met wensen i.v.m. diabetes of allergiën. Wij komen heel graag vaker terug.
mies V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
tomatensoep zeer matig. bijhoofdgerecht moesten aardappe[.frites engrrauwkost nog extrabetaald worden. Z0 kanik een hoofdgerecht ook voor een redelijke prijs aanbieden.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten gisteren bij Vlas en graan ! Tip: zou leuk zijn om wat meer wildgerechten nu op de kaart te vinden en volgende keer misschien een keer het verrassingsmenu proberen !
Gerrie P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Was heel lekker en personeel heel vriendelijk voor herhaling vatbaar.het is een leuke actie samen met AH dat is een aardigheid
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een leuk en gezellig restaurant, met vrolijke bediening en zeer lekker eten voor een betaalbare prijs. Kortom: een aanrader !
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Er is een diverse kaart, voor ieder wat wils. Het eten is heerlijk, de zwaardviscarpaccio is een aanrader. Snelle en vriendelijke bediening
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Super concept! De porties zijn goed, niet te groot waardoor je netjes je bordje leeg eet. Geen verspilling van eten.
De prijs is navenant: voor 21,00 een prima en heerlijk maaltje.
Bediening is top en wachttijd is niet vervelend lang.
RFM .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Redelijke porties, net niet klein, doch voldoende. Goede ruimte tussen de tafels, niet alle tafels op elkaar om zoveel mogelijk klanten kwint te kunnen, prima!
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
zeer vriendelijk personeel, prijzen zijn zeer redelijk behalve van de wijn (te duur).
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker en goed verzorgt eten, niet overvloedig maar zeer smakelijk.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een heerlijk en eerlijk restaurant om even iets te gaan eten. Mooie kaart voor een zeer eerlijke prijs! Wij hadden beide verschillende voor- hoofd- en nagerechten en alles was een succes! Erg leuk dat de bediening zo enthousiast kan vertellen over de kazen op het kaasplankje. Ons zien ze hier nog vaak terug! Zo'n restaurant missen we in Sint-Oedenrode!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten ( met het AH voordeel) tegen zeer betaalbare prijs , ook de bediening was zeer correct, voor ons was het de eerste keer , maar beslist niet de laatste, we gaan zeker nogeens terug
pimjooske .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Buiten op het terras genoten van heerlijke Thaise soep, oosterse biefstukreepjes en gemarineerde ananas toe. Goed verzorgd en zeer vriendelijke bediening!
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten en prettig bediend! Wij kozen vooraf Carpaccio en Rauwe Tonijn, hoofd rode Mul en Ribeye en als toet Ananas en IJs met oriëntaalse saus en heerlijk Slagroom en een "Hugo" ijs variant.. Bijzonder verrassend en erg lekker! Vanuit NH geen ervaring met "Hugo" kregen wij gratis een proefglas "Hugo" van de bijzonder aardige bediening! Alvorens wij de avond afsloten met likeur en bonbons en koffie . Wilt U echt even genieten ga dan langs bij Vlas Graan en Koffie U zult niet teleur gesteld worden. Echt een avondje uit goede bediening heerlijk eten Ennhhh "betaalbaar" (fles Sauvignon Blanc". Slurp E 16! Lukt echt niet bij ons in NH.. Hartelijke groet Menno en Ineke (Zaandam)