Vlaamsch Broodhuys Rotterdam (Nieuwe Binnenweg)

Nieuwe Binnenweg 127 3014 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vlaamsch Broodhuys Rotterdam (Nieuwe Binnenweg)

Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Op een zondag buiten op het terras gezeten. Leuke plek, veel te zien en volop zon. De bediening is vriendelijk maar zeer rommelig. Na 20 min zelf binnen gaan bestellen. Vervolgens werd er aan onze tafel een aantal keer gevraagd of we wilden bestellen. Boterhammen met tonijn en oude kaas smaakten ons goed! Wel wat aan de prijs voor wat je krijgt. Toen wij ons brood op hadden, kwam dan alsnog de koffie met jus, eigenlijk te laat. Bediening moet veel gestructureerder werken.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Ik ga hier wel eens lunchen en ik moet zeggen dat ik het lekker vind maar niet bijzonder
afgelopen keer had ik de hotdog die wel lekker was.
die keren daar voor had ik een keer de tartaar die niet zo lekker was
service vond ik niet echt oplettend. decor ziet er wel leuk uit

Tip! als je er wat gaat eten koop dan ook wat brood voor thuis.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Al een keer langsgelopen en gestopt om wat brood te kopen voor thuis-heerlijk! Vandaag terug gekomen voor een lunch. Heel vriendelijk ontvangen door Marlijn(met een lange ij)- heel veel verteld in zeer korte tijd over wat er buiten de kaart(krant) te krijgen was. Gekozen voor koffie en een gourmet hotdog en voor mijn de tonijnsalade. Beiden leuk gepresenteerd door weer een andere aardige dame. Koffie/ watertje en een citroenthee. Alles bij elkaar was het wel aardig aan de prijs, maar het schijnen heel gewone prijzen te zijn tegenwoordig. We konden wel voor het afrekenen ook nog brood bestellen voor thuis(indien gewenst) en dan kon je alles in 1 keer afrekenen. Het was regenachtig en koud buiten- binnen ook niet al te warm- voor de rest géén minpunten. Komen zeker nog eens terug bij beter weer.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Heel vriendelijk personeel. Pure producten. Het broodje met tonijnsalade was super. Die met kip iets minder. Dat hebben we als "tip" meegegeven en dat werd heel goed ontvangen.
Kevin1983 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Afgelopen zondag naar het Vlaams Broodhuys geweest op de Nieuwe Binnenweg. De Koffiemachine was kapot, kan een keer gebeuren. Om 13.00 toch gevraagd of ik het ontbijt kon krijgen, dit kon niet omdat de croissantjes en baquettes op zouden zijn. Aldus een vriendelijke meneer. Half uur later zie ik vervolgens mensen een croissantje nuttigen. Omdat ik geen koffie kon krijgen maar een verse jus besteld. Dit was echter geen verse jus. Presentatie was op een houten plankje, waarna je vervolgens het met je handen op een ander bordje dient te leggen. Het eten was erg lekker, alleen de service belabberd. Er zitten genoeg andere leuke zaken rondom de Nieuwe Binnenweg, dus zal in het vervolg deze zaak links laten liggen. Jammer, want het eten is lekker..
Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Prima sfeer. Uitermate vriendelijke bediening. Met gezelschap van zes personen snel geholpen.
Toilet kan schoner. Thee en koffie netjes geserveerd. De kaart overvalt je: dit is meer een huis aan huis dagblad dan een menukaart. Verder prima prijs kwaliteit. (en veel verleidelijke zoetigheden voor thuis wachten op je bij de uitgang....)
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Aangezien het weer het toeliet zijn we met zijn tweeën neergestreken op het terrasje bij het Vlaamsch Broodhuys, precies in de bocht van de Nieuwe Binnenweg. Het menu en concept is ons bekend, we hadden deze vestiging alleen nog nooit bezocht.
Omdat we allebei niet konden kiezen uit de vele lekkere dingen van de kaart name we de 'hartige plank': verschillende soorten beleg (waaronder een bakje boerenkipsalade, mediterrane tonijnsalade, een heerlijke paté en zachte buffelmozzarella). Dit alles werd geserveerd met een behoorlijk gevuld mandje met verschillende broodsoorten. Een paar prima koppen koffie gingen onze proeverij vergezellen, evenals gratis beschikbaar (kraan)water.
Alles smaakte uitstekend, en ik heb verder niets negatiefs te melden, op één dingetje na: het duurde vrij lang voordat de lunch werd geserveerd.
Voor de rest: two thumbs up!
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Leuke plek om te lunchen. Ik ken het Vlaamsch Broodhuys uit Utrecht en Den Haag. Het concept is overal hetzelfde. De dame van de bediening raadde me huisgemaakte humus aan. Het werd gereserveerd met een mandje brood, wat bulgursalade en een bakje buffelmozzarella. Heerlijk! Mijn vriendin at een gegrilde boterham met tonijn. Beiden waren we erg te spreken over onze lunch. Een goede hoeveelheid, en overduidelijk verse producten die met zorg zijn bereid. Prima bediening, leuke locatie.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Prettig tentje, binnen lekker ruim en toch gezellig en buiten wel wat krap opgezet maar heerlijk in het zonnetje overdag dus dat maakt veel goed. Bediening erg vriendelijk, ook als je in je eentje komt lunchen of koffiedrinken ben je duidelijk welkom, heel prettig. Ik ben hier meerdere keren geweest. Lekkere koffie en geweldige broodjes. De tonijnsalade is zowel op koud brood (bonito tonijn) als getoast (Tuna melt) een echte aanrader, ik heb het niet alleen zelf geproefd maar ook veel andere mensen dit horen bestellen, dat kan haast geen toeval zijn!
Vivianne J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
We hebben al op veel plekken ontbeten. We ontbijten dan altijd yoghurt. Vlaams broodhuys scoort het hoogste. Gezellige mannen, geweldig mooie opmaak hoe je het ontbijt krijgt.
Bellalientje .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Op de doortocht naar het centrum ben ik gestopt voor een broodje en bestelde er een met zalm. Uiteraard was het brood heerlijk en vers maar de salade die erbij zat was ongelooflijk lekker! Zeker een aanrader!
sara85 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Vanmorgen samen met mijn man gaan ontbijten bij Vlaamsch Broodhuys. Er is een uitgebreide ontbijtkaart. Mijn man bestelde een chocoladebroodje en een suiker-sinaasappel-rozijnenbroodje, beide zijn vrij flink dus voldoende voor het ontbijt. Ikzelf was benieuwd naar het bakkersontbijt, het is een flinke hap met een croissant, volkorenboterham, roggekrentenbrood en 1/3 baguette. Daarbij wordt kaas, ham, lekkere jam en chocopasta en gezouten boter geserveerd. Het brood is - hoe kan het ook anders in een broodhuys - heerlijk! Geen spijt van mijn uitgebreide ontbijt, kan er een hele ochtend en middag op teren!
Het personeel is vriendelijk. Ze hadden het aardig druk met zn 2tjes, maar alles ging soepel en vlot. De inrichting is licht, modern en geeft je een welkom, prettig gevoel.
Léon V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Leuk adres voor een gezellige en goede lunch. Leuke kaart met afwisselende gerechten. Goede koffie. We hadden het hartige plateau genomen, dit bestond uit brood met de diverse toppings die het Broodhuys te bieden heeft. Zo alle verschillende smaken goed kunnen beoordelen. Mijn inziens erg lekker. De opstelling van de tafeltjes en stoeltjes op het terras is wat krap, vandaar de 7 voor decor.
Relaxed010 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Aardig lunchadres, al duurt de koffie wel erg lang en wordt hier en daar wat vergeten. Elk een soep genomen, een aardappelsoep en een kokos-pompoensoep. De soepen zijn redelijk, het brood erbij is erg lekker, je zit niet voor niets bij het Vlaamsch Broodhuys. Alles overziend is de prijs wat overtrokken voor dat wat we kregen.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Heerlijk brood gecombineerd met heerlijk beleg! Vooral het krenten en notenbrood met geitenkaas is een aanrader! Daarnaast is de bediening altijd oprecht vriendelijk! Je voelt je bijna thuis!
Lagendijk1972 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Met een collega hier wezen lunchen. De broodzaak zag er gezellig druk uit dus hier naar binnen. We hadden wel zin in lekkere broodjes en hebben gekozen voor een combinatie van broodjes en smeersels. Het brood is heerlijk! Allerlei verschillende soorten. De smeersels vond ik een beetje tegenvallen, het leek niet allemaal vers bereid. Maar al met al prima lunch. Let wel op, je kunt hier alleen met de pin afrekenen! Dit is naar mijn mening niet erg klantvriendelijk waardoor ik de service een 5 heb gegeven.
P K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Bediening aandachtig en vriendelijk. Zaak echt leuk ingericht. Koffie gedronken. Koffie verzorgd, maar de smaak niet meer dan redelijk. Wat tegenvalt is dat juist bij zo'n doordachte zaak de slagroom, spuitroom blijkt te zijn die al snel inzakt tot een melkachtige substantie.
Leuke zaak om terug te komen.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Dit is al de 3e keer dat ik hier ben sinds dat ze open zijn. Was al vol verwachting dat ze in de buurt van mijn werk zouden komen. Voor in mijn pauze haal ik 1 van die heerlijke boterhammen maar wel take out. Heb niet heel veel tijd. Ik kom snel eens na mijn werk om van al dat andere lekkers te genieten.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Het brood is heerlijk en de opmaak van de borden ziet er uit om door een ringetje te halen. De nieuwe lokatie is voor mij een stuk beter bereikbaar en ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat vind! Er hangt een super gezellige sfeer en ik ben ook zeker van plan nog veel vaker te komen. Vooral de boterhammen met kipsalade en bulgur zijn om je vingers bij af te likken.
Lotte321 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
wat een heerlijk brood, de geitenkaastostie was verrukkelijk!
Het was verschrikkelijk druk dus de bediening moest erg hard werken, dat was te zien. Verder bleef de service goed, redelijk snel en vriendelijk.
De inrichting is mooi licht en ruimtelijk, gezellige bank en leuke houten tafeltjes. En dan te bedenken dat het vroeger de kleine sigarenboer was! heel goed opgeknapt!