Vlaamsch Broodhuys Rotterdam (Meent)

8-A Meent 3011 JJ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vlaamsch Broodhuys Rotterdam (Meent)

Jouw recensie over het restaurant Vlaamsch Broodhuys Rotterdam (Meent)

Florien V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ik was hier voor het eerst.
Vroeg of misschien ook wat glutenvrij te krijgen was.
Dit hadden ze niet. Legde uit dat het misschien wel handig en klantvriendelijk zou zijn om wat glutenvrije producten in een afgesloten plastic bak in de vriezer te leggen.
Ze reageerde heel arrogant. Die producten paste niet bij hun kwaliteit. Ruimte tekort. Een hoop bla bla.
We hadden onze koffie al besteld anders waren we weggegaan.
Moesten erg lang op onze koffie wachten( 1 cappucieno en een koffie) terwijl het er heel rustig was.
Brachten ze een café latte ipv een cappucieno.
Ze brachten een nieuwe cappucieno. Geen excuus gemaakt voor de vergissing.
Onze bestelling voldeed niet aan onze verwachting. Koffie was niet warm.
Een afknapper om in deze zaak!!!!!
Geen aanrader.
Bar
Varewijck .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vanochtend ontbeten op de meent Rotterdam een Parijs ontbijt met jus d Orange thee en een heel klein kopje koffie Daarbij 1 eitje en 1schoteltje zalm voor iets meer dan 30 € 2 personen niet heel goedkoop maar oké verder is het misschien een aanrader om het meubilair iets comfortabeler te maken houten banken en stoelen zit niet echt op je gemak jammer
Tonny L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vandaag met zes meiden, moeders met dochters, een hightea gedaan. Eerst soepje gekregen. Niet bijzonder. Wel heerlijke thee!
Daarna diverse soorten brood (erg lekker)met hartigheid.
Toen de zoete plank.....echt heel vreemd als je met 6 personen bent en er liggen maar twee kleine ( echt klein) stukjes citroentaart, kersenvlaai en chocoladevlaai. Ook de stukjes muffin....weer 3 vanille en 3 chocolade. Leg gewoon vanalles 6 stukjes op de plank!!! We zijn toch met 6 personen!
Toen we dit vertelde zei degene die ons bediende: oh, ik begrijp het....ik dacht dat ze meer op de plank hadden gelegd.
Hij liep weg...dat was het. Er kwam niets bij.
Jammer......het had zo leuk opgelost kunnen worden.
Henriette E.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wij eten hier regelmatig. Super fijn lunchplekje in Rotterdam centrum.
Eten is altijd heerlijk en de bediening heel vriendelijk!
Zeker een aanrader.
Wij raden de boerenkipsalade en rundertartaar aan!
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Heb hier lekker zitten lunchen. Menukaart in de vorm van een krantje. Zelf brood met tonijnsalade, ander warm brood met tonijn. Alletwee zeer smakelijk. Bediening is allervriendelijkst. Het is inderdaad wel stevig aan de prijs.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ik wilde een lunchbroodje bestellen en heb gekozen voor de sandwich tonijn. Bestaat uit 2 dubbele boterhammen bruin brood met tonijnsalade. Eerlijk gezegd een flinke tegenvaller. Niet onaardig maar zeer zeker niet het geld waard wat ze ervoor vragen en dat echt een heel stevig bedrag te noemen is. Daarnaast bleek de sandwich besteld te zijn voor take-away en we wilden deze ter plaatse opeten voor dat bedrag, maar daar bleek helaas nog weer extra betaald voor te moeten worden en we werden dus vriendelijk verzocht om deze buiten op te eten. Service zal vast niet slecht zijn, maar naar rato voor wat je ervoor betaald had ik een prinselijke behandeling verwacht. Daarnaast was de sandwich ook niet bijzonder (zowel het brood als de salade). Ik vrees dat het succes van de keten ze naar het hoofd is gestegen.
ol3 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Een leuke zaak voor koffie/thee en lunch en je kan hier ook heerlijk brood kopen. We gingen voor de lunch; heerlijk brood met een humus en een variant met makreelsalade. Het wordt geserveerd met kleine bakjes sla, tomaat, mozarella...Het was prima kwaliteit! Ik was vooral onder de indruk van de hele vriendelijke bediening; de toelichting over de theesoorten, later een keertje komen vragen of de thee naar wens is etc..Eigenlijk ben je tegenwoordig verbaast als je ergens oprecht vriendelijk geholpen wordt!
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
afgelopen zaterdag hier geluncht met mijn dochter, wat een leuke en vooral lekkere winkel, al dat lekkere brood en de geur van versgebakken brood is zeker een warm welkom.
Wij hebben de hartige plank besteld met diverse soorten brood (zuurdesem, olijven, vijgen, grand mere, rozijnen en nog meer) en huisgemaakte pate, kip- en tonijnsalade, daarnaast een salade met hazelnoten en een hele lekkere dressing. Hangop met rode bietjes. Kortom heerlijk gesmuld, alles was echt heel lekker met en zonder brood. Koffie wordt alleen jammer genoeg in een klein kommetje geserveerd, vond ik alleen erg jammer. Jus d'orange is heerlijk vers. Ik koop hier regelmatig heerlijk brood, mooie is dat sommige broden ook voor een kwart verkocht worden.
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Met mijn vriendinnen wezen lunchen bij het Vlaamsch Broodhuys. Prima broodjes gegeten, maar de porties mochten wel iets groter. Bediening kwam onvriendelijk over en kibbelde onderling waar wij bij stonden. De inrichting is wel leuk (typografische dingen), maar ik zou hier niet terug komen voor de service.
Yorick H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Een prima bakker/lunchroom met erg lekker brood en croissants. Helaas viel het gebak erg tegen, ik heb zelden zo'n saaie appeltaart op; de appel was smaakloos, het geheel was verstopt onder een berg poedersuiker en het deeg was droog en erg dik. Heel erg jammer, volgende keren laat ik het gebak hier staan.
karin F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Net een heerlijke boterham met zachtgegaarde boerenkipsalade gegeten. HEERLIJK! Een fantastisch smakelijk gebruik van Raz el Hanout. De bulgur perfect gaar. Een smaakexplosie op een hele lekkere boterham.

Een goede kwaliteit groene thee met citroengras.

Beetje jammer dat de 2e bestelde thee ronde vergeten werd, maar na navraag toch geleverd.

De bediening was gewoon prima. Niks op aan te merken.
Marco2000 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Bediening kwam zeer ongeinteresseerd over, je wordt nauwelijks begroet en we moesten vrij lang wachten totdat we werden geholpen. Ondanks dat het niet druk was, moesten we vrij lang wachten op ons eten. De steak tartaar was redelijk van smaak, maar de brood was droog en hard, en de portie is iets te mager.
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
We hebben een kwartier gewacht op onze kop koffie. Daarna nog 45 minuten op de lunch. De maaltijd bestond uit een assortiment van verschillende broden en beleg. Lekker maar niet lekker genoeg om zo lang op te wachten.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Het Vlaamsch Broodhuys heeft altijd prima producten. Verse croissants, bijzonder brood en huisgemaakt beleg. Toch kom ik er niet graag. De mensen die er werken missen echt een klantvriendelijkheids-chromosoom. We aten er vanmorgen met een groep en de baas zou afrekenen. Toen enkele collega's opstonden om te vertrekken begon 1 van de serveersters ze achterna te roepen "he, hoe gaan jullie betalen, hoe gaan jullie betalen?!" Doe even normaal zeg. Dat regelen wij onderling wel, en zolang er nog mensen aan tafel zitten ga je niet de paar die vertrekken achterna roepen.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Gisteren met twee collega´s hier geluncht. Aan het brood en de tonijnsalade lag het niet, die waren heerlijk, ook de kaas/ham croissant was heerlijk. De jongeman die ons bediende had zich wel wat vriendelijker mogen gedragen. Zijn gebrek was ‘echte vriendelijkheid’. Alles moest snel en zonder een glimlach. Zijn vraag of alles gesmaakt had kwam was een standaard vraag en had totaal niets oprechtst. Misschien nog een tip voor de menu kaart. Zet er ook boterhammen voor kleine eters op.
gillemo .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Erg leuke lunchroom, goede en vlotte service.
Wij hadden een mix van beleg met verschillende broodjes, erg grote portie voor het geld dat je betaald.
Dit is zeker een tent om aan te raden bij anderen
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Heerlijk relaxte sfeer en bij binnenkomst een mooi uitzicht op het brood en ander lekkers. Gastvrij ontvangen en goed geholpen, heel attent. Een grote jus d'orange genomen en om te eten kozen we voor Hartig (voor 2 personen). Dat was echt een feestje. Diverse soorten brood in een mandje en een plateau met lekkere salades, geitenkaas, mozarella, ham, oude kaas... Bijzonder lekker. Aanrader!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Vorige week met een collega wezen lunchen. We hadden gekozen voor samen delen, het hartige plankje. Een echte aanrader als je niet kunt kiezen tussen de diverse broodjes.
We kregen ieder 4 diverse sneetjes brood en een plateau met allemaal lekker beleg. Veel afwisseling en het beleg was, net als het brood, erg smaakvol! Daarnaast was er ook een snelle service. Een echte aanrader en de prijs/kwaliteit is top!
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Heerlijke plek om te high-teaen. De prijs-kwaliteit verhouding is super en de hoeveelheid is meer dan genoeg. Het is weer eens een andere high tea dan anders, maar echt, beter dan dit heb ik hem nog niet gehad! Vriendelijk personeel! Echt een hele erge aanrader dus !!
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Vandaag high tea gehad in 't Vlaams Broodhuys. Zelden zo'n lekkere high tea gehad; leuk origineel begin met een soepje, brood en beleg waren heerlijk en zoetigheden ook veelal erg lekker. Goede prijskwaliteitverhouding. Het enige wat ik miste van een originele high tea waren de scones... Personeel was attent en kwam goed getimed extra thee brengen etc. Kortom, zeker aan te raden!!