Vlaamsch Broodhuys Amsterdam (Haarlemmerstraat)

Haarlemmerstraat 108 1013 EW Amsterdam Nederland Kaart
  • provincie Noord-Holland
  • Westelijk Havengebied
  • ...
31-205286430

Meer informatie over restaurant Vlaamsch Broodhuys Amsterdam (Haarlemmerstraat)

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 18:30
Zaterdag 08:30 - 17:00

Charliebb .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Hier een tijdje geleden ontbeten met mijn vader, we hadden zin om lekker buiten de deur een zondagsochtend ontbijtje te houden en aangezien het Broodhuys bij mij om de hoek zit besloten we hierheen te gaan.
Bij binnenkomst merkten we al gelijk dat het chaos was, we werden laat en rommelig ontvangen. Het was niet rustig maar ook zeker niet extreem, alleen was het personeel erg onbemand. We moesten zeker 15 minuten wachten voordat er iemand bij ons kwam, ook de koffie duurde extreem lang en was bij aankomst afgekoeld. Omdat ik merkte dat het zolang duurde ben ik naar een van de personeelsleden toegestapt om te zeggen dat we `maar` 40 minuten de tijd hadden, hier zouden ze rekening mee houden. Ik kreeg na 35 minuten mijn eten en had dus nog 5 minuten om dit op te eten, daarbij waren ze ook nog de gekookte eieren vergeten die besteld waren.
Bij het afrekenen werd er gezegd dat als ik de volgende keer op tijd weg moest, ik dit van te voren aan moest geven??? we moesten 40 euro afrekenen voor een slecht ontbijt met veel ergernissen. Ik zal niet meer snel terugkomen en het ook afraden bij kennissen.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Fantastisch brood, Grand mere en camp remy pavé horen vlgs mij tot de beste van amsterdam. Het personeel, en ik moet hier wat op mijn woorden letten, is niet al te snel.
Joozef .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Heerlijk gegeten afgelopen week. Het is er vaak druk dus ik had niet verwacht dat ik zo snel mijn boterham zou krijgen. Maar binnen een paar minuten kreeg ik een heerlijke smoothie met Acai bessen en binnen 10 minuten had ik een lekkere boterham met tonijnsalade. Het brood is fantastisch! Het personeel heel vriendelijk en snel! Ga ik zeker vaker doen.
Gijsbertha V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Gezellige plek in Amsterdam West. Goede koffie, lekker gebak en goed brood. De porties zijn wel wat klein maar de kwaliteit van de lunchgerechten is prima. Makreelsalade is heerlijk. En natuurlijk bij het weggaan nog even een fijne vruchtencake gekocht voor thuis.