Vlaams Broodhuys Den Haag (Frederik Hendriklaan)

Frederik Hendriklaan 100 2582 BE Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vlaams Broodhuys Den Haag (Frederik Hendriklaan)

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

6,6
6,8
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Dit Broodhuys wil een moderne uitstraling hebben, en dat lukt aardig. Het personeel doet er alles aan om van het 'onverschillige' imago af te komen, en dat lukt zeker! Wij bestelden als lunch de "plank met hartige gerechten", dat bleek een échte aanrader! Veel verschillende salades, tapenades, buffelmozzarella, tonijn en kip, en prachtig vers brood maakten de lunch af! Mijn tafeldame nam een glaasje witte wijn, maar ik had naast de koffie niets besteld....kregen we een mooi eigengebrouwen "Vlaamsch Blond" van de zaak!
Klein minpuntje: houd de aandacht van je gasten vast en blijf alert op signalen van een gast die bijvoorbeeld iets extra's wil bestellen. Verder niets dan lof! Als we weer eens door de "Fred" wandelen, komen we nog eens lunchen! Het plankje is een topper, jullie gastvrijheid top!
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Sfeerloze tent ! Ik kom er inmiddels alleen maar om brood te kopen en dat is prima te doen. Wel aan de prijs. Kaas en saucijzenbroodje zou ik laten staan vooral die laatste heeft een vreemd smaakje. Het personeel heeft af en toe geen zin in klanten en laat dat ook merken. Daarnaast staan ze regelmatig zichtbaar buiten te paffen wat ik persoonlijk geen fris idee vind.
Lekkersindebuurt .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Armoedige tent, zowel van buiten, maar zeker aan de binnenkant, sfeerloos.
1 armzalig dun plakje brood met een beetje tonijnsalade, wat dreef in de vette olijfolie. En dat voor 7,95 !!
Nooit meer ...
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Afgelopen maandag samen met mijn broer lekker gegeten. Mijn broer een grote pannenkoek met gember en kaas. Ikzelf een grote uitsmijter met ham en kaas en maar liefst drie gebakken eieren. Koffie met een klein koekje - verse jus de orange erbij. Prima service. Veel parkeergelegenheid. Gezellige sfeer. Kom daar graag weer een keer terug. - .+
Yscha A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Samen met een vriendin lekker lunchen op de Fred. We kozen voor het Vlaams Broodhuys omdat het er veelbelovend uitzag met lekkere verse taartjes in de vitrine. Onze eerste bestelling, een koffie verkeerd, een americano en een glas water werd (samen met de bestelling van de buren) per ongeluk in mijn schoot gegooid. Iedereen kwam helpen met doekjes en theedoeken waarmee we de inhoud van mijn tas (incl. nieuw gekochte kleding), mijn jas, mijn schoenen en mijn broek enigszins droog kregen. Hoopvol keken we uit naar onze ontbijtjes met 6 min gekookt eitjes. Helaas bleken de eitjes extreem zacht, ook het eiwit was vloeibaar. De bediening beloofde een nieuw eitje. De twee snoteieren liet hij bij ons staan. Helaas was het derde ei ook bijna rauw. Er is niemand bij ons komen kijken of alles naar wens was terwijl ons eten onaangeroerd bleef. We konden eerst nog lachen om de koffie in mijn schoot, maar dit was gewoon niet meer leuk. Het blonde meisje dat ons uiteindelijk de rekening bracht had een button op met 'ik ben nieuw', maar zij was de enige die professioneel met de situatie omging, ervoor zorgde dat we korting kregen op de rekening en dat er excuses werden gemaakt. Het andere personeel deed na het koffie-incident alsof we er niet waren. Hier komen we nooit meer terug.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Zaterdag 6 juni weer eens bij dit broodhuis een late lunch genuttigd. Hebben daar inmiddels meermalen gegeten, maar de kwaliteit lijkt steeds meer achteruit te gaan. De vorige keer een tuna melt besteld, maar deze bleek zeer taai en de korsten waren keihard. Met een opmerking daarover werd niets gedaan. Ditmaal de gerookte zalm genomen. Wordt tegenwoordig "gedeconstrueerd" opgediend. Helaas absoluut geen succes. De zalm dreef in de (niet lekkere) olijfolie en de wasabicreme smaakte nergens naar. Ook het warme brood met achterham, kaas en gefermenteerde groente was vrij smakeloos. De daarbij geserveerde capucino's waren lauw. Al met al geen succes. Het bedienend personeel waren m.i. niet de aldaar vaste krachten. De bediening was dan ook ronduit slecht en zeer traag, ondanks het feit dat het niet heel druk was. Niet voor herhaling vatbaar.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Wat een fantastische lunchgerechten op geweldig brood, dat vóór in de zaak wordt verkocht. Brood maakt de lunch dat is duidelijk maar het beleg erop is origineel en zeer smakelijk! Wij hadden de vitello-tonnato en de tonijnsalade op mooi bruin zuurdesembrood. Er zat een piepkleine maar zeer smakelijk salade bij. Prijs/kwaliteit uitstekend. Mooi ingerichte zaak. Wel wat lange wachttijden maar alles is vers klaargemaakt. Hardwerkende bediening. De kalende jongeman werkt uitstekend!
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Wat een geweldig concept deze bakkerij / lunchroom in Den Haag. Vriendelijke en efficiënte bediening, leuke ambiance en voortreffelijke broodjes. We genoten van de boterham met humus en met verse tartaar. Beide tartines waren goed op smaak en leuk gepresenteerd. De taartjes en andere patisserie zijn voortreffelijk. Een absolute aanrader!
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Na al een keer in Amsterdam een verlaat ontbijt genuttigd te hebben bij het Vlaamsch Broodhuys nu in Den Haag met ander gezelschap weer geprobeerd. En weer was het heerlijk. Nu een lunch.

De soep van de dag was een pompoensoep met kokos. Erg verrassend want die combinatie hadden we nog niet eerder gehad. En erg lekker.
Het andere lid van het gezelschap had de boterham met makreel. En ook hier was deze echt top.
De laatste van het gezelschap bestelde de boterham met hummus, gemarineerde artisjokken en mozarella was wederom echt goed. Van het zuurdesem brood moet je houden want het is wat zwaarder en stugger, maar wij vonden het lekker.
Aparte theesoorten en vriendelijke bediening maakten het compleet.

Toilet schoon en goed. Ook belangrijk als je weer verder moet winkelen!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
We kwamen bij het Vlaams Broodhuys eten voordat we naar het Omniversum gingen met 2 volwassenen, 2 kinderen. We hadden kaartjes gekocht voor 12.00 uur. We waren ongeveer 10.45 uur bij het Vlaams Broodhuys binnen, dus ruimschoots op tijd. Echter de tijd verstreek en wij hadden nog steeds niets te drinken/eten. Onze buitenlandstalige buren waren ruim een kwartier later binnengekomen en die hadden al meteen drinken en heel snel hun eten. Omdat de tijd op een gegeven moment toch echt begon te dringen, maar gevraagd waar ons eten bleef. Dit bleek door een fout niet aan de keuken te zijn doorgegeven (ook raar dat het niemand van het bedienend personeel opviel dat we nog steeds niets hadden), we kregen een excuses, maar verder niks. Geen korting, geen aanbod van een extra drankje. We zouden nog wel een zakje kunnen krijgen, als we het niet op tijd op zouden krijgen. Hoe slecht kun je het hebben qua service. We willen rustig ontbijten, niet lang wachten en dan nog een zakje mee krijgen. Het toppunt was nog dat wij toen we allang aangegeven hadden dat we weg moesten en we nog wat vroegen of we een ogenblikje geduld hadden (dit tot 2 keer toe), want dan moesten andere mensen geholpen worden. NEE, we hadden geen tijd meer, maar dat werd niet begrepen. Het eten was matig, ver onder verwachting. Worstenbroodje was een broodje met worst (wij verwachten een soort van Brabants Worstenbroodje) en het brood was aan de taaie kant. Frambozenjam was lekker, kaas mocht wel wat ouder (of in ieder geval een plakje kaas oud en een andere belegen of zo).
Het is lang geleden dat wij zo'n slechte service kregen. Vlaams Broodhuys dit kan echt niet!