Vivu

94-A Witte de Withstraat 3012 BT Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Vivu

Subtiel en krachtig tegelijk

De Vietnamese keuken staat bol van contrasten in kleur, smaak en structuur. De verse ingrediënten zijn voedzaam en worden bij restaurant Vivu bereid tot een authentiek Vietnamese maaltijd. In een Oosterse ambiance ontdek je hier de veelzijdigheid van Pho. Een bouillon die de basis is voor vele gerechten. Hierdoor staat dit gerecht in Vietnam als ontbijt, lunch en diner op de kaart. Natuurlijk is dit pas het begin van een nieuwe culinaire belevenis.

Meer informatie over restaurant Vivu

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Sluitingstijd

dinsdag t/m zondag: 16:00 - 23:00

Brian T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Eten is uitstekend. Echter hebben ze geen kinderrechten en bij navraag was het niet mogelijk om tegen vergoeding een kindergerecht te maken. Zeer teleurstellend.
Seline W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk authentiek Vietnamees eten
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Eten was zalig! Verse producten en mooi opgediend. Zeker de moeite waard om nig een keer te komen.
De bediening was gewoon goed.
Het restaurant is qua inrichting een beetje kil. Ik hou erg van strak/ modern maar hier ontbreekt toch wel wat. Toilet mag zeker een opknapbeurt krijgen.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Dochter werd een uur na het etentje erg ziek, overgeven en diaree. Mmmmmm toevallig griepje of
kwam het van de mangosalade met garnalen.................
Erg grote hoeveelheden en helaas waren mijn noedels met beef koud.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij komen gemiddeld 1 x per 2 maanden bij Vivu, al jaren lang en de kwaliteit blijft constant. We kiezen vaak hetzelfde gerecht, maar als we eens iets anders nemen , dan valt ook dit niet tegen. Mijn man heeft onlangs de crispy chicken ontdekt en hun gebakken rijst. Niet te versmaden!
We nemen altijd carpaccio vooraf. Deze is altijd vers , goed op temperatuur en heerlijk van smaak. En omdat ze zo lekker zijn, delen we de verse springrolls . Wij blijven gewoon hier komen ; geen ander Vietnamees restaurant kan tippen aan Vivu !
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hoofd en voorgerecht waren goed. Lang wachten tussen het voor- en hoofdgerecht. Moest ook vragen of ze langs kwamen voor het nagerecht. Thee mag ook beter. (Lipton theezakjes) Futloos. Jammer dat de kokosdrank op was. Goed prijs kwaliteit-verhouding. Gezellige sfeer, en uitleg bij de gerechten. Komen zeker terug.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
eten was lekker, service minder, duidelijk te weinig personeel (2 man) voor een bijna volle tent, eerst een kwartier op een drankje zitten en erna een half uur om het eten te bestellen
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Alles was wel goed te eten, maar echt bijzonder was het ook niet.
Komt nog bij dat ik van de Aziatische keukens die ik ken de Vietnamese de minste vind.
Was uitgenodigd door collega's die het er wel geweldig vinden.
Zaten buiten op wankele stoelen.
De sfeer was wel heel goed met redelijke bediening.
De gerechten ook redelijk, springrolls etc en wat kip, maar vond de prijzen te hoog voor het geboden.
Hier kom ik niet meer terug, er is beter in de buurt.
Tedh93 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Leuk! Zonder reservering tafeltje voor 2. Helaas heeft het personeel weinig kennis van de gerechten die zij serveren. Vietnamees eten was nieuw voor mij, maar wat is dat lekker! Kom zeker vaker terug!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
2 keer in vietnam geweest en vanavond had ik even een deja-vu. De juiste balans tussen smaken. Heerlijk!! Ben hier 1 keer eerder geweest en kom zeker terug.
Eveline J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De verse springrolls zijn al één reden om hier zeker eens te gaan eten, maar eigenlijk zijn alle gerechten hier goed op smaak en ruim voldoende. De bediening is vriendelijk, maar verder doen ze hun werk met weinig aandacht. Daar is nog wat aan te schaven. Prima plek voor goede vietnamese gerechten voor een goede prijs.
Ric lust alles !.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Prachtig opgemaakte borden met flauwe smaken. Onze gerechten 'gecarameliseerde citroengras kip' en 'bief met courgette' waren plaatjes, maar de smaken waren saai en de rijst flauw. Dat was jammer. De verse springrolletjes en het kokostoetje waren gelukkig beter op smaak.
Krisje010 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
De springrolls zijn lekker. De koude noodles met kip hadden niet veel smaak. Ik had dezelfde saus bij de springrolls als bij de noodles, waardoor ik het idee had twee keer hetzelfde te eten. Zaak is niet groot, waardoor er in het weekend niet altijd plek is.
Deesjie1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
ik ga altijd naar Vivu voor de pho, heerlijk ;) Alleen jammer dat de bediening zooo slecht was. Meerdere keren oogcontact gemaakt met de bediening, niemand kwam. Lang gewacht voordat ik kon bestellen. Uiteindelijk kwam een man UIT DE KEUKEN om mijn bestelling op te nemen, bedankt ???? Ze mogen wel wat aan de service doen.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
In verband met een reis deze zomer door Vietnam wilden wij kennismaken met de Viernamese keuken. De telefonische bestelling gaf mij al een goed gevoel. Door het warme weer hebben wij op de terras voor het restaurant gegeten. Erg vriendelijk en persoonlijke ontvangst, gezellig praatje (het was nog rustig) waar we vandaan kwamen en over Vietnam. Uitgebreide menukaart met goed advies en uitleg. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Vietnamese carpaccio (overheerlijk, licht gekruide plakjes in lekkere dressing), gegrilde spareribs (geweldig lekker!) en het Vivu menu (noodle soup, 3 soorten vlees en Sweet Coconut Tapioca pudding)
Alles even lekker, verse kruiden, kleurrijke gerechten en goede uitleg. Kortom een geweldige kennismaking met de Vietnamese keuken. De Witte de Withstraat is sowieso een heel gezellige 'eetstraat'. Op het terras kijk je je ogen uit naar de parade van auto's die aan je voorbijtrekt.
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
alweer een heerlijke avond beleefd in mijn favoriete Vietnamese restaurant. de gerechten zijn gewoon top en authentiek en de service is zo ongedwongen en eerlijk. hadden wij even pech dat de ribs wat taai waren : geen enkel probleem : hop nieuwe ribs ! en weer voortreffelijk : dikke chapeau voor dit team. ik blijf hier terug komen !
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk gegeten met zijn 3en. De kaart is uitgebreid. Het 3-gangen menu was heerlijk. Prima bediening: vriendelijk, nemen de tijd om de kaart uit te leggen, goed relaxen na het werk.
Zaak ziet er mooi, ruim en gastvrij uit.
Wij komen zeker terug.
TvR27 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met z'n tweetjes heerlijk gegeten bij Vivu. We hadden de pho, ice lemon tea en de rijstpapierrollen besteld. Heerlijk authentiek Vietnamese smaak! (Ben zelf Vietnamese, dus ben wel kritisch ;-)).

Binnenkort ga ik eten in hun vestiging in Den Haag.
Caplysander .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
altijd lekker! wel vaak een beetje langzaam in de bediening. aan de banh xeo mag wel iets meer smaak en graag een saus maken voor de vega versie (een vega variant op nuoc mam of een goede op sojasaus basis)
Jojo P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Na het werk hier gegeten met collega's en vrienden.
Ons uitgangspunt van die avond was om gezond en lekker te eten.
We hebben de chef gevraagd om ons te verrassen en dat was prima gelukt.
Mijn favoriete gerechten waren de carpaccio en grote gebakken gamba's.
We kregen heerlijke verse groenten erbij. Alles was heerlijk! Minpuntje was de wijn(Verdejo) die niet zo bijzonder was, maar dat was bijzaak.
Vivu is absoluut een aanrader!!!