Vivian Choo

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:30
6,5
Marliesmartijn .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Heerlijk gegeten!! Heerlijke sushi, niets op aan te merken. Jammer dat de bediening alles behalve enthousiasme uitstraalt en het echt niet snapt. Bij binnenkomst werd er meteen naar de deals gevragen heel kortaf, toen vroeg ze: met of zonder alcohol? Toen bleek ze het over de welkomstcocktail te hebben die bij de socialdeal zat, zelf moesten we vragen om uitleg, er werd geen een keer gevraagd of alles naar wens was... de enige die zijn best deed was de manager. Zet een paar enthousiaste mensen in de bediening en alles is perfect!! Heerlijk genoten, wij komen terug!
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Spontaan binnen gewandeld, toevallig was er nog 1 tafel vrij. We hadden even het idee dat we aan de "vergeet"tafel zaten, ondanks dat heel het personeel langs ons liep duurde het wel even voordat we voorzien waren van drinken, de kaart en invullijst. Jong personeel waarbij ik het idee kreeg dat ze er geen van allen echt lang werken, vriendelijk waren ze wel. Het eten was er gewoon okee, eigenlijk niets meer of minder dan alle andere sushi-restaurants in Tilburg. Het decor vond ik sober, vroeger kwam ik op die locatie toen het nog een disco/kroeg was en eigenlijk vind ik het daar nog steeds iets van weg hebben. Al met al kun je hier goed eten maar mijn voorkeur gaat toch wel naar elders uit.
Meknesia .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Eten was wel redelijk.maar man o man wat een service.ze wilde ons gewoon laten betalen voor een kind van 3 terwijl de prijzen vanaf 4 jaar gelden.duurt vaak lang voordat je eten komt.eens maar nooit meer.misschien dat ze eens kunnen leren van andere all you can eat zaken inde buurt
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Als echte sushi liefhebben ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de gerechten bij Vivian Choo. Het eten was zeer lekker en de keuze erg uitgebreid. De menu kaart was erg divers (een keer is wat anders dan de standaard all-you-can-eat sushi kaart). Alles wordt vers gemaakt en mooi geserveerd. Ik zeg aanrader!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij Vivian Choo. Wat een goede koks! Alles vers en dat proef je, hele aparte gerechten op de kaart en pure smaak. Echt onderscheidend van andere sushi restaurants. Super mals vlees en ruime variatie.

Heerlijke verse jus en grote glazen thee, voor mij genieten (ik drink geen alcohol).

Na het eten uit ons dak gegaan in de karaoke bar! Dat is bijzonder: er zijn 2 privé karaoke bars en 's nachts wordt er tot in de late uurtjes gefeest, ook in het restaurant. Een uniek concept.

Het jonge personeel was in training en deed zichtbaar hun best het ons naar de zin te maken.
Wij hebben genoten van een heerlijke avond. Een echte aanrader. Wij komen zeker terug!
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Het restaurant ziet er mooi uit. We werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafeltje uitzoeken. Wij kozen voor het á la carte menu. Als voorgerecht hadden we mini loempia's en temake's. De loempia's waren niet echt bijzonder. De temake's daarentegen waren heerlijk! Dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. Helaas vielen beiden gerechten erg tegen. De ossenhaas had stukken (taai) vet. De frieten waren melig, waardoor het heel raar smaakte. Ook de knapperige eend had stukken vet. Sommige stukjes waren lekker knapperig, andere stukken daarentegen heel droog. De saus die bij de eend geserveerd werd, was wel lekker. Al met al viel het eten een beetje tegen. De bediening was erg vriendelijk en we werden steeds snel geholpen.
Sam7889 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Gisteren voor 16,50 de all-you-can-eat aanbieding genoten. Er staan een goed aantal gerechtjes op de kaart en er mag per ronde 1 gerechtje besteld worden. En dit allemaal zonder dat er een tijdslimiet aan zat. Deze aanbieding maakte het voor ons interessant om eens uit te proberen.

Leuke verschillende gerechtjes op de kaart, maar het zou fijn zijn als er bij zou staan of het een hapje is of een gerechtje met rijst. We hebben onder andere de sushi op, ossenhaas, babi spek en de peking eend. Het eten is goed klaargemaakt en het zijn voor het concept mooie porties. De bordjes zijn simpel opgemaakt, maar staan snel na bestellen op tafel en smaken prima, complimenten voor de keuken.
Voor het dessert stond op de kaart dat we konden kiezen uit verschillende smaken ijs. Na enkele mooie ijscoupes voorbij te zien komen richting andere tafels werd ons verteld dat we konden kiezen uit vanille of aardbei, met of zonder slagroom, hier hadden we iets meer van verwacht. Ons is niets verteld over het kleine buffet dat aan de andere kant van de zaak stond. Hier waren nog iets meer toetjes te vinden en bleek ook een saladebar te zijn/bleken de sauzen te vinden. De twee mini-donuts uit dit buffet waren door de koelkast compleet uitgedroogd en zijn geen aanrader. Uiteindelijk hebben we voor het bedrag prima gegeten, maar was de service erg matig. Bij binnenkomst is het concept niet uitgelegd, dit moesten wij zelf maar uitzoeken. Ook is niets verteld over het buffet, is ons na het tweede glas drinken niet meer gevraagd of wij iets wensten en is ook niet gevraagd of wij nog koffie of thee zouden lusten na het dessert. Ten opzichte van de leuke kroegjes eromheen is Vivian Choo ook sfeerloos te noemen. Er hangen twee LCD schermen waarop wij de hele avond hebben kunnen genieten van een youtube-documentaire over amerikaanse complottheorieen en aliens, niemand van het personeel die zich daarom heeft bekommerd. Verder oogt de zaak wat nieuw en leeg en klinkt het hierdoor ook wat hol binnen. Voor het geld prima gegeten, maar zou niet snel teruggaan.
AttilaKappetein .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Heerlijk gegeten, Gewoon wow.. voor maar 16,50 a la carte kiezen all you can eat. Heb ik nog nergens anders gezien. Voor deze prijs geef ik het heerlijke eten een 10 !
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Vandaag via social deal een 4-gangen diner gehad. De service was erg matig,, wel ontzettend vriendelijk personeel, maar er was simpelweg niet genoeg ervaring onder de bediening. Het eten was qua smaak erg lekker. Wat betreft de opdiening en garnituur,,, ook niet optimaal. Wel vind ik als ik kijk naar de prijs-kwaliteit verhouding, dat ik prima gegeten heb. Voor de volle prijs zou ik meer verwachten wat betreft service en opdiening.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015

We werden verleid door de volgende tekst: “Kom heerlijk dineren bij Vivian Choo het nieuwe oosterse toprestaurant midden in het centrum van Tilburg. In ons restaurant kunt u heerlijk genieten van Aziatische gerechten. De ervaren meesterkoks maken u blij met heerlijkheden uit China, Japan en Thailand.” Na t zien van het menu werden we al wat realistischer en na het lezen dat het ook een karaoke bar is kregen we zelfs twijfels. Maar goed, Social Deal maakte het aantrekkelijk om het toch eens uit te proberen. Onder het motto, niet geschoten is altijd mis.

We waren netjes op tijd en we mochten een tafel uitzoeken in het restaurant. Dit werd er een aan het raam net naast de ingang. Het restaurant is wat donker ingericht, beetje hip, verlicht met rode lampen en een vrij groot podium voor een D.J. Naast de ingang is er een homarium met verse kreeft en oesters.
We gingen voor het verrassingsmenu van €35,- met een voorkeur voor producten uit de zee. We vulde het menu aan met ieder nog een oester(€2,50). De wijnkaart was overzichtelijk en er was slechts keuze uit drie witte wijnen. Dit werd een Pinot blanc 2013 uit de Alsace van Trimbach (€24,50), die goed beviel.

We startte met een heldere kippen bouillon, hierin stukjes kip en wat fijngesneden bosui. Lekker licht met een subtiele oosterse toets.

Gevolgd door een met zoet water nagespoelde oester, lekker puur en vers, heerlijk.

Toen twee stoommandjes met dumplings (Jiaozi en Xiaolongbao). Voor ieder vier stuks. Twee gevuld met garnaal en twee gevuld met varkensgehakt. Beide licht van smaak en subtiel gekruid.

Het eerste gerecht was softshell krab in tempura met verse geroerbakte groentjes. De tempura was niet echt krokant maar wat zompig met een oily toets, dat vond ik wat minder. De groentjes waren erg lekker gekruid en hadden een mooie bite. De combinatie was lekker en de wijn sloot keurig aan.

Het hoofdgerecht was een kreeft, geserveerd in de jas wat het eten zonder het juiste gereedschap wel wat gecompliceerd maakte. Een beetje dabben was het en gelukkig kwam er nog een schaaltje met citroen water. De smaak was goed en de geroerbakte verse groentjes waren lekker, redelijk uitbundig gekruid met gember, serreh en oestersaus. Ook hiernaast was de wijn in balans.

Het dessert was een tegenvaller. Hoewel het krijgen van herinneringen uit de jeugd vaak als positief wordt ervaren was het ditmaal toch net even wat minder. Het deed me denken aan een ijstaart uit de supermarkt. Partner die had aangegeven dat ze diabetes twee had en niet veel suiker mocht hebben kreeg hem toch voorgezet. Gelukkig mocht ze m ruilen tegen een cappuccino.

Bediening was voldoende verzorgd door een jonge dame.

Prijs-kwaliteitsverhouding was vanwege de bon goed. Voor de normale prijs zou ik het slechts met een voldoende waarderen.

We waren een van de eerste gasten en we hadden zeker te hoge verwachtingen. Mocht er een volgende keer komen dan gaan we voor de a la carte.