Over restaurant Viviamo

Italiaans genieten, welkom thuis bij Viviamo !

In het centrum van Woerden is een mooi stukje Italië te vinden: Viviamo. Naast hun heerlijke menu's of gerechten van de kaart geniet je hier van een goed glas wijn, Italiaanse frisdrank óf een koude Peroni van de tap en genieten maar!
Viviamo’s specialiteit? Onze truffelrisotto (prijswinnaar), sgroppino én natuurlijk de proeverijen. De chefs hebben immers het liefs de vrije hand.

De warme en gezellige ambiance en het jonge & hartelijke team staan voor u klaar: 'Welkom thuis, bij Viviamo’. Andiamo á Viviamo!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Viviamo

Station Woerden, na 10 minuten lopen bent u al bij Viviamo.
  • Kom je met de auto?
    Neem vanaf de A12 afslag Woerden, en rijd rechtdoor tot u een rotonde tegenkomt. Deze rotonde kiest u driekwart, zodat u naar links rijd. De tweede rotonde slaat u rechtsaf, richting het centrum. Deze weg blijft u volgen, onder het tunneltje door, tot aan
  • : Betaald parkeren naast de deur & parkeergarage Castellum op 2 minuten afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 11:00u.
Onze keuken is dagelijks geopend vanaf 12:00u tot 21:30u.
Op zondag sluit onze keuken om 20:30u.

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Henk_willem_laan L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Geweldige ambiance in Woerden. Heerlijk gegeten, fantastische gerechten voor een redelijke prijs. Goede
bediening. en gratis parkeren ;-)
Hightown H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben gekozen voor een 4 gangen proeverij de eerste gang was 3 kleine voorgerechtjes gevolgd door een tussengerecht, 3 hoofdgerechtjes en 3 toetjes waarvan de sterremunt panacota niet zo lekker was maar het limonxhello ijs was goddelijk. Heerlijk gegeten en door de proeverij zeker niet standaard
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prettige sfeer en gelegenheid; in ons geval hebben we niet 'van de kaart' kunnen eten, maar er was een soort buffet (was van te voren gemeld); helemaal goed.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Uitstekende service en prima gegeten!
Beste Jacqueline,
Hartelijk dank voor de mooie recensie, graag tot een volgende keer bij VIviamo!
SJWVDAM .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuke en lekkere gerechten met een proeverij mogelijkheid. Het had alleen iets eerder opgediend mogen worden. Nu was het eten soms lauw.
Goedemiddag,

Bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat de proeverijen zo smakelijk zijn geweest.

Uiteraard is het heel vervelend als sommige gerechten lauw zijn geserveerd.
Wij horen dit dan ook heel graag meteen, zodat we dit ook gelijk op de avond zelf voor u kunnen oplossen.
Natuurlijk willen wij dat alle gasten 100% tevreden de deur uitgaan.

Wij hopen jullie natuurlijk nog een keer te mogen ontvangen als gast!

John K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk en eerlijk Italiaans eten, voor hale 3 gangen menu , laat je verrassen door de chef is echt erg goed. de persoonlijke aandacht van de bediening en uitleg over het eten is een welkom intermezzo. Proef vooral de wijn, deze is super
Beste John,
Bedankt voor uw recensie en cijfers, heel fijn om terug te lezen dat jullie zo’n fijne avond hebben gehad.
Wij wisselen ieder seizoen van menukaart en dus ook onze Chefs menu & proeverijen: wellicht tot snel dan voor een níeuwe proeverij! J
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Genoten van een bijzonder verfijnd verrassingsmenu en mooie Italiaanse wijnen. Heerlijke gerechten waarbij de spijs/wijn combinatie mooi in balans was. De Trio di Parmigiano en de Bucatini Cetarese zijn echte aanraders !
Beste Ben, Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Fijn om te horen dat de gerechten van onze nieuwe kaart én ons chefs menu zo in de smaak vallen. Wij hopen jullie graag weer te gast te zien.
Vivian van team VIviamo
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Restaurant Viviamo was voor ons een aangename verrassing. Wij kiezen voor a la carte en nemen vooraf de Antipasti Misto Grande. Dit laatste klopt ook echt, want het geheel wordt op een enorme plank geserveerd. Een duidelijke uitleg en meer dan genoeg en erg gevarieerd. Als hoofdgerecht een rouleau van parelhoen en een truffelrisotto. Met name deze laatste is grote klasse en vergelijkbaar met wat wij de laatste keer in Milaan hebben gegeten. Complimenten dus. Goede selectie wijnen en een zeer betaalbare en goede huiswijn. Vakkundige en zeer attente bediening tot het laatste toe; snel ondanks de drukte. Als nagerecht een Tiramisu; dit was het enige wat iets minder was met name doordat deze kennelijk al van tevoren in glas is bewaard heb je op het laatste stukje een waterig geheel en dat is jammer. Dat is dan ook het enige minpuntje want voor de rest is het een verzorgd geheel en zeker voor herhaling vatbaar!
Beste Frits,
Hartelijk dank voor de mooie cijfers én recensie. Onze antipasti & truffelrisotto zijn onze specialiteit: leuk dat dit zo in de smaak viel! Wij hopen jullie graag ook een volgende keer te mogen ontvangen.
Vriendelijke groet, Vivian van team VIviamo
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten. We hebben ons laten verrassen met de proeverij. Alle gerechtjes stuk voor stuk lekker. Goede sfeer en uitstekende bediening. We kozen in eerste instantie voor de 2 gangen proeverij maar het was zo lekker dat we aan het eind toch nog een toetje wilde. Zonder problemen werd het omgezet naar toch nog een 3 gangen proeverij.
Beste Petra,

Hartelijk dank voor de mooie recensie en cijfers! Wij vinden het erg leuk om onze gasten een proeverij te serveren, en zoveel mogelijk Italiaanse smaken laten proeven.
Uiteraard denken wij graag met jullie mee om het aantal gangen aan te passen, mochten jullie meer trek hebben (of juist minder).
Heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Vivian van team Viviamo.
Co D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben voor het eerst op zondag bij Viviamo gebruik gemaakt van het buffet. Echt top, heerlijke voorgerechten, zalige hoofdgerechten, van alles ruim voldoende, en echt alles van top niveau. Dit buffet wordt standaard op zondag geserveerd.
Voor de prijs van € 23,50 krijg jij culinaire gerechten waar menig restaurant niet aan kan tippen. Voor ons in ieder geval een prima adres voor onze culinaire wensen op zondag.
Beste Co,
Super mooie recensie & cijfers, heel erg bedankt daarvoor! 'La Tavola' serveren inderdaad iedere zondagavond sinds januari 2015: fijn om te horen dat dit zo in de smaak valt. We proberen er écht een mooie avond uit van te maken, dus heel leuk om terug te horen dat dát is gelukt.
Graag tot een volgende keer, bij La Tavola óf natuurlijk voor diner op dinsdag t/m zaterdag.

Inge W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren voor de tweede keer hier gegeten! De vorige keer was 3 weken terug. Hier had ik ook een recensie over geschreven. Toen was er wat mis gegaan met de opmerking 'minder vis' bij de proeverij menu. Kregen juist meer vis. Ik ben een aantal dagen later door Viviamo gebeld voor hun oprechte excuses en of we ze nog een kans wilde geven en boden ons de truffelrisotto aan die ik nog graag eens wou proberen en een glas Limonsecco, die bij ons eerste bezoek al erg in de smaak viel. Die tweede kans was veel beter! Voorgerecht een plank voor 2 met heerlijke italiaanse hapjes, toen de overheerlijke truffelrisotto die echt goddelijk was. En weer de tiramisu en chocotaartje als dessert. We hebben heerlijk genoten van het eten en zaten ook nog eens heerlijk buiten met het warme weer. Klein regenbuitje... maar geen probleem, tafeltjes beetje geschikt onder de 2 grote parasols wat het personeel direct regelde zodat iedereen droog zat. Kortom, we komen zeker weer terug bij Viviamo!
Beste Inge,
Fijn om terug te lezen dat jullie nu zo'n goede ervaring hebben gehad bij Viviamo, bedankt voor deze mooie recensie en cijfers! Heel graag tot een volgende keer, en de truffelrisotto blijft gewoon op onze kaart ;)
Fijne avond en vriendelijke groet,
Dr_horseshoe .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Aardige bediening en heerlijk gegeten. Wij hadden thuis online de menukaart bekeken en wisten al dat we voor de 4-gangen chef's menu wilden gaan en dat we daar zelf als 5e gang een dessert naar eigen keuze aan toe wilde voegen. Bij het chef's menu kun je ev. nog voorkeuren of dieetwensen aangeven.
Alle gangen zagen er prachtig uit en waren heerlijk. Het dessert was ook overheerlijk en toen zaten we ook echt helemaal vol.
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor deze mooie recensies en natuurlijk de 3 tienen!

Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van ons chef’s menu.
Wij hopen jullie dan ook snel weer als gast te mogen ontvangen.

Vriendelijke groet, Vivian van team Viviamo.
Rhodetersteege .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten met een groep van 11 man. Het was een verjaardagsetentje en we hebben van tevoren uitgebreid met Vivian overlegd over leuke extraatjes die zij kon regelen voor op de avond zelf, zoals een glaasje prosecco bij aankomst. We hadden een aantal moeilijke eters onder ons, maar zelfs zij vonden het eten uitzonderlijk lekker. Fijne bediening, fantastische avond gehad!
Beste Rhode,
Wat leuk om te horen! Bedankt voor het compliment. Wij denken graag mee met onze gasten mee, dus fijn om te horen dat alles zo naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer bij Viviamo!

Mligthartschenk .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Alle gerechten prima, heerlijke gekoelde bardolino, kaasplatesu stelde teleur, bediening is jong, behulpzaam, vriendelijk, met flair
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor jullie recensie en mooie cijfers. Het aandachtspunt over ons kaasplateau nemen wij zeker mee, naar aanleiding van jullie tip gisteravond. Bedankt voor het compliment over onze bediening: leuk om terug te horen :)
Wij hopen jullie snel weer als gast te mogen ontvangen bij Viviamo.
Jannievanderlugt .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk eten bij Viviamo! Aanrader is de proeverij met kleine gerechten als verrassing.
En de bediening was heel vriendelijk en gastvrij.
Beste Jannie,
Wat een mooie recensie, heel erg bedankt. Wij hopen jullie graag weer te verwelkomen, fijne dag vandaag!
Bep1980 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Viviamo, gekozen voor een proeverij 4 gangen! Echt een aanrader. Bediening heel attent en de gerechten worden per gang goed uitgelegd. We komen zeker nog een keer terug.
Beste Bep,
Hartelijk dank voor de recensie en mooie cijfers, leuk om terug te lezen :)
Wij hopen jullie graag snel weer een keer te mogen ontvangen in Viviamo.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Het eten was echt heel lekker, en toen we aangaven een onderdeel van het laatste gerechtje niet zo lekker te vinden kregen we extra olijfolie ijs wat echt super lekker en super service was.
De sfeer is heel goed. Het is ergens zie je de Italiaanse invloeden maar absoluut niet oubollig of overheersend. Daarnaast merkte je absoluut niet hoe druk het eigenlijk was, terwijl het wel vol zat. Je kon nog steeds fijn en ontspannen met elkaar praten. Je zag wel dat het personeel het druk had, als je er op lette, maar aan de tafel hadden ze alle tijd voor je.
Kort samengevat:
Eten: Top! (die kreeftrisotto en dat olijfolieijs, echt heerlijk)
Service: vriendelijk en ontspannen
Decor: Sfeervol en rustgevend.
Beste Marieke,
Bedankt voor deze mooie recensie, leuk om terug te lezen! Wij werken er met het team hard voor om onze gasten culinair te verrassen én gastvrij te helpen, dus zéker een compliment dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad bij ons. Heel graag tot een volgend bezoek bij Viviamo :)
Alfredfolmer .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gisteren, zondag 31 juli, gebruik gemaakt van het Italiaanse diner-buffet bij Viviamo in Woerden. Wij zijn door wat oponthoud in het verkeer veel later dan de afgesproken reserveringstijd op de locatie aangekomen, maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Vriendelijke ontvangst en bediening in een gezellig ingericht restaurant.
Lekkere couscous-salade en aardappel/pesto-salade en een ruim aanbod van traditionele Italiaanse vleeswaren. Het warme gedeelte van het buffet bestond uit tagliatella
en Cannelloni met een tonijnvulling. Helaas was de cannelloni niet meer al dente en wat te ver doorgegaard maar de smaak was prima. Daarnaast ook nog een gerecht bestaande uit scrimps en stukjes tonijn en ook nog een vlees gerecht van varkensprocureur boterzacht gegaard. Prima!
Wij gaan het zeker ook nog eens 'a la carte' uitproberen.
Beste Alfred, bedankt voor de recensie! Het kan altijd gebeuren dat u wat later bent, geen probleem natuurlijk :) Goed om te horen dat alle gerechtjes zo lekker smaakten, wij hopen jullie inderdaad nog eens terug te zien !
Bob N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten (proeverij 4 gangen). Alle gerechten zijn met zorg bereid en dat proef je. De bediening is vriendelijk en het restaurant is gezellig. Geen twijfel mogelijk dat we hier weer terug komen ;) Bedankt voor een gezellige avond!
Beste Bob,
Bedankt voor deze mooie recensie! Leuk om terug te lezen en absoluut een compliment voor ons team. Heel graag tot een volgend bezoek bij Viviamo dan maar :)