Over het restaurant Viviamo

Italiaans genieten, welkom thuis bij Viviamo !

In het centrum van Woerden is een mooi stukje Italië te vinden: Viviamo. Naast hun heerlijke menu's of gerechten van de kaart geniet je hier van een goed glas wijn, Italiaanse frisdrank óf een koude Peroni van de tap en genieten maar!
Viviamo’s specialiteit? Onze truffelrisotto (prijswinnaar), sgroppino én natuurlijk de proeverijen. De chefs hebben immers het liefs de vrije hand.

De warme en gezellige ambiance en het jonge & hartelijke team staan voor u klaar: 'Welkom thuis, bij Viviamo’. Andiamo á Viviamo!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Viviamo

Station Woerden, na 10 minuten lopen bent u al bij Viviamo.
  • Kom je met de auto?
    Neem vanaf de A12 afslag Woerden, en rijd rechtdoor tot u een rotonde tegenkomt. Deze rotonde kiest u driekwart, zodat u naar links rijd. De tweede rotonde slaat u rechtsaf, richting het centrum. Deze weg blijft u volgen, onder het tunneltje door, tot aan
  • : Betaald parkeren naast de deur & parkeergarage Castellum op 2 minuten afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 11:00u.
Onze keuken is dagelijks geopend vanaf 12:00u tot 21:30u.
Op zondag sluit onze keuken om 20:30u.

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
sophie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten op Zondag Avond.Een buffet.Het was heerlijk.Prima bediening.rustig aanwezig.En vriendelijk.
Beste Sophie,
Bedankt voor de recensie, leuk om terug te lezen dat jullie het fijn hebben gehad tijdens 'La Tavola' op zondag. Het compliment voor de bediening gaan we ook zéker doorgeven!
Graag tot een volgende keer!
Hidde C.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Gisteren weer met 11 genoten van de geweldige prestaties van chef Bas. (H)eerlijke producten , mooie combinaties, heerlijke smaken., prachtige opmaak. 5 gangen, 5 keer top! Ook voor de aanwezige vegetariër geen moeite te veel.
Bediening zeer attent, gastvrij en professioneel tegelijk..
Beste restaurant van Woerden wordt je niet zomaar . Viviamo staat zeer terecht op 1.
Hidde
Beste Hidde,
Ontzettend bedankt voor deze super goede recensie: altijd fijn om jullie te gast te hebben en we zijn heel blij dat jullie weer zo tevreden waren. Heel graag tot de volgende keer weer, dan staan we graag weer voor jullie klaar.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten! Na de reservering werd ik gebeld dat op zondagavond alleen een Italiaans buffet is. Wij wisten dat niet en zijn er gewoon voor gegaan. Daar hebben wij absoluut geen spijt van. De bediening was super attent en we hebben alles bij elkaar gewoon een top ervaring gehad. Wij komen zeker terug. Op een zondag maar ook zeker op een andere avond ????. We zijn nieuwsgierig naar de a la carte gerechten.
Beste Judith,
Bedankt voor deze recensie, super leuk om terug te lezen. Iedere zondag serveren wij inderdaad 'La Tavola', en daar bellen wij gasten inderdaad altijd even over op. Immers: dat moet geen verrassing zijn op de avond zelf. Hartstikke fijn dat dit zo goed is bevallen :) Wij hopen jullie inderdaad nog eens terug te zien: dinsdag tot en met zaterdag serveren wij gewoon van onze menukaart óf kunt u zich lekker laten verrassen met een proeverij of chefs menu.
Tot ziens!
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk en verrassend! Proeverij is een leuke wijze om met de diverse gerechten kennis te maken. Tot slot een heerlijke, echte Italiaanse espresso. Nu nog Italiaanse muziek op de achtergrond en het is perfect! Zeker tot een volgende keer.
Beste Rens,
Hartelijk dank voor de recensie en hoge cijfers, super om terug te lezen dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad. Over de muziek: wij draaien éigenlijk heel vaak Italiaanse muziek van bijv. Eros Ramazotti of Paolo Conte, maar ik denk dat er tijdens jullie diner een keer iets anders aanstond. Dat zullen we net zien, haha. Volgende keer zetten wij deze muziek ook nog even aan voor u, om de avond helemaal compleet te maken.
Graag tot de volgende keer!
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Echt lekker gegeten. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.
Beste Ben,

Bedankt voor de mooie recensie en cijfers, fijn dat u het naar uw zin heeft gehad.

Heel graag tot een volgende keer,
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Warm ontvangst, gezellige sfeer. Prima keus qua wijnen! Lang niet geweest maar na t lezenvan goede recensies toch weer een keer proberen. Vitello viel tegen qua combinatie. Risotto redelijk qua smaak. Halverwege was 1 medewerker vooral druk met t verschuiven van stoelen, wat een zeer vervelend geluid was. Te hoge prijs voor wat je krijgt. Jammer!
Beste Marissa,
Bedankt voor jullie recensie. Fijn om te horen dat de ontvangst & sfeer goed waren. Wel heel jammer om terug te lezen dat het diner niet naar jullie verwachting was: dat vinden wij natuurlijk heel vervelend.
Hadden wij hierin een ander gerecht voor jullie kunnen maken? Dit lossen wij natuurlijk het liefst direct voor jullie op, als wij weten dat er iemand (om welke reden dan ook) niet blij of tevreden is met het gerecht.
Wij willen graag dat íedere gast tevreden de deur uitgaat.
Het schuiven met de tafels zou zéker niet moeten storen, die tip nemen wij zeker ter harte.

Wij hopen dat jullie ervaring een nieuwe kans voor Viviamo niet in de weg staat.
Nogmaals, vervelend om te horen en excuus dat jullie avond niet aan jullie verwachting voldeed.
Mocht u nog erover met ons in gesprek gaan: wij zijn telefonisch en per mail altijd bereikbaar.

Marie-Anne K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goed Italiaans restaurant. Wij kozen 6 kleine gangen, die heerlijk waren. Een nieuw menu op de kaart. Bedankt kok! De bediening dacht mee om een alcoholloos proseccootje aan te bieden. Attent en leuke oplossing.
Beste Marie-Anne,
Bedankt voor jullie mooie recensie! Fijn om te horen dat onze nieuwe proeverij zo goed smaakte, dat compliment geven wij graag door aan ons keukenteam. Wij hebben inderdaad een vrij groot aanbod aan alcoholvrije drankjes, zodat íedere gast net zo lekker en gezellig kan meetafelen.
Heel graag tot een volgende keer bij Viviamo,
JolandavVl V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Genoten van het proeverij menu en de heerlijke wijn! Gezellige avond gehad.
Beste Jolanda,
Bedankt voor de recensie, fijn dat jullie te gast waren :)
Heel graag tot een volgende keer, dan staat onze wijn weer klaar, haha.

saskia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
'Gewoon' waanzinnig genoten!
We hebben gekozen voor het proeverij menu.
Maar liefst 6 gangen met de overheerlijkste gerechten.
Toppers waren de parmazaanse kaasmouse, de truffel risotto, het frisse toetje van mango met ijs en prosecco schuim... Kortom eigenlijk was alles overheerlijk.
Dank je wel Vivian den Hollander, chefkok Bas Roelofs en alle anderen voor de fantastische Italiaanse beleving!
Beste Saskia,

Ontzettend bedankt voor deze lovende recensie. Jullie hebben als eerste onze 'nieuwe' proeverij mogen proberen, dus dés te fijner dat het zo heeft gesmaakt.
Heel erg graag tot de volgende keer, en nogmaals bedankt :)

Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
N leuk weekendje weg, 2x lekker gegeten bij Viviamo. Heerlijk buiten gegeten.
Wat n heerlijke smaken, we hebben de proeverij genomen en de andere dag was er buffet. Super leuke bediening, creatieve kok die speciaal iets vegetarisch voor mij ging maken. N aanrader.
Beste Jacqueline,
Wat een ontzettend mooie recensie, super om dit terug te lezen. De proeverij is een van onze specialiteiten, en uiteraard kunnen wij rekening houden met wensen (zoals vegetarisch dineren). Leuk om te horen! Iedere zondag verzorgen wij 'La Tavola', fijn dat ook dít in de smaak is gevallen.

Heel erg graag tot een volgende keer,
Vicki K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij hebben gekozen voor de tweegangen proeverij. Het was heerlijk met variatie in de gerechten en voldoende qua hoeveelheid.
Wij komen zeker terug en ik kan Viviamo absoluut aanraden.
Aukje R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Alles klopte bij restaurant Viviamo, de ontvangst was uiterst vriendelijk, de bediening fantastisch en het eten heerlijk. Ik ben kritisch en geef niet snel hoge cijfers, maar wat hebben wij hier genoten! Het eten was van prima kwaliteit, niet teveel en niet te weinig, prachtig opgediend en het smaakte geweldig. Maar bovenal waren wij erg onder de indruk van de bediening, wat een vriendelijke, attente en leuke mensen werken daar. Dit was de eerste keer bij Viviamo (zeker niet de laatste!) en wij hebben een heerlijk avondje gehad. Het geluidsniveau was stevig, maar verder top!
Beste Aukje,
Wat is dit ontzettend leuk om terug te lezen, hartelijk dank voor alle complimenten :) Hier zijn wij heel erg trots op, fijn dat we jullie een fijne avond hebben kunnen bezorgen.
Wij starten vanaf 6 juni weer met een mooie nieuwe zomer menukaart, dus nog meer leuke gerechten om te komen proeven dan, haha.

Hele fijne avond nog en heel graag tot de volgende keer,
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heel gezellig restaurant met heerlijke en verrassende gerechten die gecombineerd kunnen worden met mooie en betaalbare wijnen en met een zeer prettige bediening. Alles klopt aan dit restaurant en het is ideaal voor een avondje uit met vrienden en familie maar tevens ook voor een zakelijk etentje. Zeer zeker een aanrader voor iedereen die in het mooie oude centrum van Woerden heerlijk wil gaan eten.
Beste Marcel,

Wat een mooie recensie én hoge cijfers.. Dat lezen wij heel graag terug! Wij werken er als team hard aan om mooie smaken op tafel te zetten, met daarnaast een mooi assortiment wijnen en frisdranken. Leuk om te horen dat dat in de smaak is gevallen :)

Heel graag tot een volgende keer,
Alain T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker eten zonder patat of iets dergelijks (helemaal top)
Beste Alain,

Bedankt voor de mooie recensie! Inderdaad, geen patatjes.. Maar lekker Italiaanse gerechten :) Fijn dat het zo wordt gewaardeerd!

Graag tot de volgende keer,
wanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening erg klantgericht. gekozen van de proeverij, alles werd goed uitgelegd en rekening gehouden met dieetwensen.

Beste Wanda,
Ontzettend bedankt voor de hoge cijfers & mooie recensie.
Super leuk om terug te lezen! Heel graag tot een volgende keer..
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gisteren met 2 vriendinnen geboekt voor het Zondaagse warm/koud buffet. Echt Heerlijk gegeten,keuze genoeg,en heerlijke smaken. Roseetje was Top,bediening erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Beste Astrid,

Wat gezellig dat jullie te gast waren bij 'La Tavola' op zondag, en dat jullie zo enthousiast erover zijn.
We proberen onze gasten altijd te verrassen met diverse lekkere gerechten, dus heel fijn om te horen dat het zo in de smaak is gevallen. En onze Pinot Grigio Blush... tja.. die ís ook heel erg lekker :)

Graag tot de volgende keer !
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Men wil de proeverij of het chef-menu duidelijk verkopen. Dit werd er ook dik opgelegd door de kaart in eerste instantie achter te houden. Nadat wij expliciet om de kaart vroegen bleek ook waarom, er was weinig reden tot hoera stemming qua keuze. Dus voor een 4 gangen chef-menu gekozen met begeleiden wijnen. Aperitief ging zonder een klein hapje vergezeld of het moesten de soepstengels zijn en olijven welke je met je handen uit een klein glaasje moest peuteren. De gerechten waren redelijk; risotto werd pas lekker met extra peper anders smaakloos, de kalfsoester was taai. Uitdrukkelijk gemeld dat een gast geen truffel wilde, en nog maakte men bijna de fout om dit wel te doen (was gelukkig op tijd herstelt). Naar andere allergieën oid werd verder niet gevraagd. De wijnen werden direct in glas geserveerd, Dit kan echt niet meer, laat de fles zien en schenk aan tafel in (geld ook voor andere drankjes). Een glas bijschenken hebben we zelfs in mindere restaurants gratis gekregen, hier betaal je de volle mep.
Beste Ron,
Bedankt voor de recensie, wat jammer om te horen dat de avond niet naar jullie verwachting was!

Wij gaan inderdaad zonder menukaart naar tafel, omdat wij altijd eerst vragen of we gasten volledig mogen verrassen. Jammer om te horen dat de kaart niet uw smaak is.
Uiteraard horen de olijven met prikkertjes, onze excuus daarvoor. Dat is níet de bedoeling. Ook de tip over het uitschenken van het wijnarrangement nemen wij ter harte. U heeft dit ook aangegeven bij uw gastheer deze avond, dus dat hebben wij ook als team daarna goed bespreekbaar gemaakt. Dit is niet hoe het hoort.
Wat vervelend om te horen dat de truffelrisotto & kalfsoester niet goed smaakten. Als wij dit geweten hadden tijdens diner, hadden wij dit heel graag ter plekke voor jullie opgelost, met een nieuw óf ander gerecht.

Wij nemen iedere ervaring heel serieus en bespreken dus ook uw recensie met ons gehele team. Ondanks uw ervaring, hopen wij u nog wel eens terug te zien bij Viviamo.
Vivian, team Viviamo
P.W.C. V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
1e paasdag hier een paas brunch gehad met de familie en ik kan niet anders zeggen heerlijk gegeten, geweldige bediening en wat ook belangrijk is een sfeervolle omgeving kortom top een aanrader.
Beste Peter,
Wat leuk om te horen dat wij hebben bijgedragen aan een fijne 1e Paasdag! De brunch was een groot succes, en zal zéker weer terugkeren (Moederdag staat al in de planning!)
Bedankt voor deze complimenten, dat geven wij graag door aan ons gehele team.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We hebben alle vier een 5 gangen menu Chefs keuze genomen. Elke gang zag er even mooi uit en de smaken waren heerlijk. De derde gang (met risotto) hadden we vorig jaar ook al eens gegeten, maar dat vonden we zeker geen straf. Het toetje was spectaculair en overheerlijk. Een mooie afsluiter van een overheerlijk menu. Een aanrader!
Beste E.H. ,
Dit vinden wij super leuk om terug te lezen, uiteraard vinden de koks het ook heel leuk om de vrije hand te hebben (zeker in 5 gangen).
De risotto is onze specialiteit, en daarom komt deze inderdaad terug in het menu.. Ontzettend bedankt voor deze feedback, en heel graag tot ziens!
Zomer P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Geweldig, heerlijk eten, leuke origininele menukaart, mooie ambiance, goed bereikbaar, vriendelijk personeel, goede wijn, een van mijn favorieten!
Zeker een aanrader!!!
Goedemiddag,
Wat een ontzettend leuke recensie om terug te lezen, hartelijk dank daarvoor :)
Dit horen wij natuurlijk graag terug! Wij hopen u zeker nog een keer te mogen ontvangen.
Vriendelijke groet en nogmaals bedankt