Viviamo

Meulmansweg 2 3441 AT Woerden Nederland Kaart

Over het restaurant Viviamo

Italiaans genieten, welkom thuis bij Viviamo !

In het centrum van Woerden is een mooi stukje Italië te vinden: Viviamo. Naast hun heerlijke menu's of gerechten van de kaart geniet je hier van een goed glas wijn, Italiaanse frisdrank óf een koude Peroni van de tap en genieten maar!
Viviamo’s specialiteit? Onze truffelrisotto (prijswinnaar), sgroppino én natuurlijk de proeverijen. De chefs hebben immers het liefs de vrije hand.

De warme en gezellige ambiance en het jonge & hartelijke team staan voor u klaar: 'Welkom thuis, bij Viviamo’. Andiamo á Viviamo!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Viviamo

Station Woerden, na 10 minuten lopen bent u al bij Viviamo.
  • Kom je met de auto?
    Neem vanaf de A12 afslag Woerden, en rijd rechtdoor tot u een rotonde tegenkomt. Deze rotonde kiest u driekwart, zodat u naar links rijd. De tweede rotonde slaat u rechtsaf, richting het centrum. Deze weg blijft u volgen, onder het tunneltje door, tot aan
  • : Betaald parkeren naast de deur & parkeergarage Castellum op 2 minuten afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 11:00u.
Onze keuken is dagelijks geopend vanaf 12:00u tot 21:30u.
Op zondag sluit onze keuken om 20:30u.

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Viviamo

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten bij Viviamo, wij hebben ons laten verrassen door de kok, en dat was een goede beslissing, alle gangen waren prima op elkaar af gestemd en de smaak was uitstekend, een goede uitleg van de bediening en ook de kok kwam geregeld langs om een en ander toe te lichten, dit geeft toch een gevoel, dat er veel aandacht aan de klant wordt besteed, al met al een geslaagde avond en komen zeker terug.

Peter en Marieke
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Geweldig restaurant en zeer goede bediening. Personeel is heel attent en weet wat er op het menu staat. Italiaans 2.0, iedere keer een feestje om hier te eten. Dit is genieten
Beste Erwin,
Super bedankt voor deze mooie recensie. Ontzettend fijn om terug te lezen dat jullie zo graag te gast zijn. Wij hopen jullie dan ook snel weer terug te zien. Vriendelijke groet, Vivian van team Viviamo
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gisterenavond een "zakelijk" etentje gehad met twee tafelgenoten. Dat doen we wel vaker en we zijn dus wel wat gewend. Viviamo heeft ons zeer verrast!
Geweldig vriendelijke bediening met goede wijnadviezen passend bij de gerechten. We aten "natuurlijk" het verrassingsmenu. onder andere heerlijke langoustine op bietjes. Ik mocht als amateur kokkie even meekijken in de keuken bij Bas en Arthur. De vreugde voor het koken spat er van af. In het prachtige warme interieur hebben we van een heerlijk avondje uit genoten. We eindigden de avond met een zelfgemaakte limoncello. Meer vertel ik niet. Doe je zelf een plezier en ga het zelf eens ontdekken. Wij komen zeker terug!
Beste Marco,
Excuus voor de late reactie: er was storing bij IENS waardoor wij niet eerder konden reageren. Want wat is dit óntzettend leuk om terug te lezen: een groot compliment voor zowel de bediening als ons keukenteam. We vinden het fijn dat wij jullie hebben kunnen verrassen op zowel culinair als gastvrij gebied. Daarom: heel graag tot ziens tot de volgende keer.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Hartelijke ontvangst on een gezellige ruimte. LowCarb-eten leverde geen problemen op, we hebben heerlijk gegeten
Beste Henk,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij houden altijd heel graag rekening met dieëtwensen en allergenen. U gaf het ook al vroeg aan bij de reservering, dus dat is helemaal handig voor ons team. Heel graag tot een volgende keer.
Colinda K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Afgelopen zaterdag met vriendin genoten van het verrassingsmenu. Erg vriendelijk personeel en kwaliteit gerechten uitstekend. Hier kom ik zeker nog eens terug!
Beste Colinda,
Hartelijk dank voor de mooie cijfers en recensie. Fijn om terug te lezen dat jullie zaterdag zo lekker hebben gegeten en gezeten. Heel graag tot een volgende keer,
Msteeg .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Na een tijdje niet bij Viviamo geweest te zijn, weer heerlijk gegeten hier. Boven verwachting eigenlijk. Gastvrijheid was weer perfect en de ambiance gezellig. 3-gangen gehad en alles was echt lekker. Tot gauw!
Beste MSteeg,
Bedankt voor de positieve recensie: fijn om te horen dat het zo naar wens was ! :)
Heel erg graag tot de volgende keer, wij hopen jullie snel weer terug te zien.
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk eten, het zondag avond buffet was zeer gevarieerd en voor ieder wat geschiktst. De achtergrond-muziek mag wel iets zachter, maar het was geen ernstige stoorfactor. Zeker voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor de mooie recensie en hoge cijfers voor La Tavola afgelopen zondag: daar doen we het voor! :) Goed dat u aangeeft dat de muziek voor u iets te hard stond, wij gaan hier goed op letten. Graag tot een volgende keer weer.
M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Al 2 keer eerder hier geweest, menu met vrienden en buffet op zondag. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lekker eten, fijn personeel. Nu proeverij, 6 verrassingen na elkaar, was fantastisch. Absolute aanrader!
Hartelijk dank voor de mooie hoge cijfers: súper om terug te lezen dat het zo naar wens is geweest. Iedere zondag serveren wij inderdaad La Tavola: fijn dat jullie lekker hebben gegeten bij ons. Heel graag tot de volgende keer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wachttijd was gevraagd om rustig aan te doen. We waren gezellig uit en in het verleden ook altijd bijzonder goed gegeten. Perfecte gerechten voor een ieder wat wils. Ga zo door!
Beste Jan,
Wat een mooie recensie om terug te lezen: hartstikke fijn dat jullie te gast waren. Uiteraard houden wij graag rekening met het 'tempo' van onze gasten: wij nemen graag de tijd.
Heel graag tot een volgende keer, en nog een keer extra de groetjes van jullie gastvrouw Moniek.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. Altijd even gezellig.!! Aanrader
Beste Joke,
Bedankt voor deze mooie recensie: super dat jullie te gast waren op Valentijn. Heel graag weer tot een volgende keer,
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gekozen voor 6 gangen verrassing menu, heerlijk gegeten maar porties zouden iets groter mogen zijn (met name het ''hoofdgerecht'').
Fijn dat het goed heeft gesmaakt, en dat de gastheren- en vrouwen zo'n hoog cijfer van u ontvangen. Van gasten vernemen wij altijd dat gasten ruim voldaan zijn na de 6-gangen proeverij: vandaar dat wij hebben gekozen voor deze portiegrootte. Uiteraard is dit natuurlijk persoonlijk, en verschilt dit per gast. Wij hadden heel graag wat extra's voor u gemaakt als wij dit hadden geweten: wij willen dat iedere gast tevreden én voldaan bij Viviamo weggaat. Kortom: wij horen het altijd graag zodat wij dit voor u mogen oplossen.
Ik hoop dat u nog eens te gast bent bij Viviamo: en dan kunnen wij hier zeker rekening mee houden.
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel
Beste Ad,
Bedankt voor het plaatsen van uw positieve recensie en mooie cijfers. Dat vinden wij hartstikke fijn om terug te lezen. Zien we u nog eens te gast?
Christine E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zeer attente, vriendelijke bediening!
Beste Christine,
Yes! Super leuke recensie, en namens het hele team van gastheren en -vrouwen: bedankt ! Hebben jullie ook lekker gegeten? Graag tot de volgende keer,
Anka V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig.Prima gegeten
Beste Anka,
Bedankt voor de recensie en cijfers. Heel graag tot de volgende keer!
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Dit is echt niks voor mij maar toch even mijn ervaring delen. wij hebben zo lekker gegeten niet normaal. Het eten was super goed personeel doet erg hun best en pakt super uit kan niet anders zeggen harde werkers en de klant staat op 1 top avond wij gaan zeker vaker komen !!!! Vivian en de Rest van het team super bedankt voor deze top ervaring tot snel
Beste Mandy,
Wow! Wat ontzettend leuk om dit terug te lezen zeg: we hebben het gelijk aan het hele team laten lezen. Dit zijn de reacties waar we 'het' voor doen. Super bedankt dat je het hebt geplaatst, fijn! Heel graag tot een volgende keer dan.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten, heerlijke sfeer. Hier ben ik nog nooit teleurgesteld. De proeverij was weer een verrassing met spannende italiaanse gerechtjes
Beste Erwin,
Hartstikke leuk om terug te lezen deze recensie, bedankt voor het compliment! Fijn dat jullie te gast waren, zien we jullie snel weer terug?
Hélène O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het was weer heerlijk, goede service en prima bediening. Altijd een aanrader. Viviamo is een goed restaurant in het hart van Woerden
Best Hélène,
Hartelijk dank voor deze mooie recensie en prachtige cijfers! Fijn dat jullie hebben genoten bij ons. Heel erg graag tot de volgende keer weer.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke maaltijd tegen goede prijs, sfeerrrijk.
Beste Gerard,
Hartelijk dank voor de hoge cijfers en de recensie. Fijn om terug te lezen dat jullie een leuke avond hebben gehad bij Viviamo. Wij hopen u graag weer terug te zien!
Carlos R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten goede services en een goede uitleg van de wijnen die wij bij het 5 gangen chefsmenu hebben gekregen. we werden echt als gast behandeld. wij komen zeker terug
Beste Carlos,
Hartelijk dank voor deze mooie recensie: fijn dat jullie zo hebben genoten van ons chefsmenu. Wij hopen jullie zeker nog eens terug te zien.
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, nadat we een parkeerplek hadden gevonden. Zeer rumoerig, we waren blij dat we geen 6 gangen hadden genomen.
Beste Jos,
Bedankt voor de recensie: fijn dat jullie zo lekker hebben gegeten. Kon u geen parkeerplek vinden? Voor een volgende keer: naast Viviamo zit parkeergarage Castellum met meer dan voldoende parkeerplekken. Op onze website staan daar ook de gegevens van.
Ik zie dat u op vrijdag bij ons te gast was: zéker in het weekend zijn wij altijd compleet vol gereserveerd dus ik kan mij voorstellen dat het dan wat rumoeriger is dan anders. Vervelend om te horen dat u daar last van heeft gehad, dat vinden wij natuurlijk hartstikke jammer. Toch hopen wij u nog eens terug te zien in Viviamo : wellicht op een doordeweekse dag, óf wanneer u het even aangeeft bij uw reservering dat u last heeft van geluid, kunnen wij met u meedenken naar een tafeltje die iets rustiger is óf bijvoorbeeld meedenken in de aanvangstijd van uw diner.