Over het restaurant Viviamo

Italiaans genieten, welkom thuis bij Viviamo !

In het centrum van Woerden is een mooi stukje Italië te vinden: Viviamo. Naast hun heerlijke menu's of gerechten van de kaart geniet je hier van een goed glas wijn, Italiaanse frisdrank óf een koude Peroni van de tap en genieten maar!
Viviamo’s specialiteit? Onze truffelrisotto (prijswinnaar), sgroppino én natuurlijk de proeverijen. De chefs hebben immers het liefs de vrije hand.

De warme en gezellige ambiance en het jonge & hartelijke team staan voor u klaar: 'Welkom thuis, bij Viviamo’. Andiamo á Viviamo!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Viviamo

Station Woerden, na 10 minuten lopen bent u al bij Viviamo.
  • Kom je met de auto?
    Neem vanaf de A12 afslag Woerden, en rijd rechtdoor tot u een rotonde tegenkomt. Deze rotonde kiest u driekwart, zodat u naar links rijd. De tweede rotonde slaat u rechtsaf, richting het centrum. Deze weg blijft u volgen, onder het tunneltje door, tot aan
  • : Betaald parkeren naast de deur & parkeergarage Castellum op 2 minuten afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 11:00u.
Onze keuken is dagelijks geopend vanaf 12:00u tot 21:30u.
Op zondag sluit onze keuken om 20:30u.

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Viviamo

M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wachttijd was gevraagd om rustig aan te doen. We waren gezellig uit en in het verleden ook altijd bijzonder goed gegeten. Perfecte gerechten voor een ieder wat wils. Ga zo door!
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. Altijd even gezellig.!! Aanrader
Beste Joke,
Bedankt voor deze mooie recensie: super dat jullie te gast waren op Valentijn. Heel graag weer tot een volgende keer,
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gekozen voor 6 gangen verrassing menu, heerlijk gegeten maar porties zouden iets groter mogen zijn (met name het ''hoofdgerecht'').
Fijn dat het goed heeft gesmaakt, en dat de gastheren- en vrouwen zo'n hoog cijfer van u ontvangen. Van gasten vernemen wij altijd dat gasten ruim voldaan zijn na de 6-gangen proeverij: vandaar dat wij hebben gekozen voor deze portiegrootte. Uiteraard is dit natuurlijk persoonlijk, en verschilt dit per gast. Wij hadden heel graag wat extra's voor u gemaakt als wij dit hadden geweten: wij willen dat iedere gast tevreden én voldaan bij Viviamo weggaat. Kortom: wij horen het altijd graag zodat wij dit voor u mogen oplossen.
Ik hoop dat u nog eens te gast bent bij Viviamo: en dan kunnen wij hier zeker rekening mee houden.
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel
Beste Ad,
Bedankt voor het plaatsen van uw positieve recensie en mooie cijfers. Dat vinden wij hartstikke fijn om terug te lezen. Zien we u nog eens te gast?
Christine E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zeer attente, vriendelijke bediening!
Beste Christine,
Yes! Super leuke recensie, en namens het hele team van gastheren en -vrouwen: bedankt ! Hebben jullie ook lekker gegeten? Graag tot de volgende keer,
Anka V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig.Prima gegeten
Beste Anka,
Bedankt voor de recensie en cijfers. Heel graag tot de volgende keer!
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Dit is echt niks voor mij maar toch even mijn ervaring delen. wij hebben zo lekker gegeten niet normaal. Het eten was super goed personeel doet erg hun best en pakt super uit kan niet anders zeggen harde werkers en de klant staat op 1 top avond wij gaan zeker vaker komen !!!! Vivian en de Rest van het team super bedankt voor deze top ervaring tot snel
Beste Mandy,
Wow! Wat ontzettend leuk om dit terug te lezen zeg: we hebben het gelijk aan het hele team laten lezen. Dit zijn de reacties waar we 'het' voor doen. Super bedankt dat je het hebt geplaatst, fijn! Heel graag tot een volgende keer dan.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten, heerlijke sfeer. Hier ben ik nog nooit teleurgesteld. De proeverij was weer een verrassing met spannende italiaanse gerechtjes
Beste Erwin,
Hartstikke leuk om terug te lezen deze recensie, bedankt voor het compliment! Fijn dat jullie te gast waren, zien we jullie snel weer terug?
Hélène O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het was weer heerlijk, goede service en prima bediening. Altijd een aanrader. Viviamo is een goed restaurant in het hart van Woerden
Best Hélène,
Hartelijk dank voor deze mooie recensie en prachtige cijfers! Fijn dat jullie hebben genoten bij ons. Heel erg graag tot de volgende keer weer.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke maaltijd tegen goede prijs, sfeerrrijk.
Beste Gerard,
Hartelijk dank voor de hoge cijfers en de recensie. Fijn om terug te lezen dat jullie een leuke avond hebben gehad bij Viviamo. Wij hopen u graag weer terug te zien!
Carlos R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten goede services en een goede uitleg van de wijnen die wij bij het 5 gangen chefsmenu hebben gekregen. we werden echt als gast behandeld. wij komen zeker terug
Beste Carlos,
Hartelijk dank voor deze mooie recensie: fijn dat jullie zo hebben genoten van ons chefsmenu. Wij hopen jullie zeker nog eens terug te zien.
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, nadat we een parkeerplek hadden gevonden. Zeer rumoerig, we waren blij dat we geen 6 gangen hadden genomen.
Beste Jos,
Bedankt voor de recensie: fijn dat jullie zo lekker hebben gegeten. Kon u geen parkeerplek vinden? Voor een volgende keer: naast Viviamo zit parkeergarage Castellum met meer dan voldoende parkeerplekken. Op onze website staan daar ook de gegevens van.
Ik zie dat u op vrijdag bij ons te gast was: zéker in het weekend zijn wij altijd compleet vol gereserveerd dus ik kan mij voorstellen dat het dan wat rumoeriger is dan anders. Vervelend om te horen dat u daar last van heeft gehad, dat vinden wij natuurlijk hartstikke jammer. Toch hopen wij u nog eens terug te zien in Viviamo : wellicht op een doordeweekse dag, óf wanneer u het even aangeeft bij uw reservering dat u last heeft van geluid, kunnen wij met u meedenken naar een tafeltje die iets rustiger is óf bijvoorbeeld meedenken in de aanvangstijd van uw diner.
ineke11962 S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer sfeervol restaurant.
Goede uitleg gerechten en wijnen.
Fijne bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Beste Ineke,
Bedankt voor de mooie woorden en complimenten, fijn om terug te lezen dat u een fijne avond heeft gehad. Wij hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen als gast!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het was de 2e keer in korte tijd dat ik hier ging eten, keuze 6 gangen proeverij. Van uitstekende kwaliteit en bovendien werd ons afgeraden om geen ciabatta met smeersel vooraf te nemen omdat het anders teveel zou worden. Dat klopte ook , zeer klantgericht. Eten en wijn zeer lekker, komen zeker terug!
Beste Dick,
Wat gezellig dat jullie al 2x te gast waren bij VIviamo: super leuk en meer dan welkom! En natuurlijk bedankt voor de mooie complimenten over de keukenbrigade én ons team van gastheren en -vrouwen. Dat vinden we ontzettend leuk om terug te lezen. Hopelijk zien wij jullie dan gauw nog een 3e keer te gast, haha.
Fijne dag en graag tot ziens,
Celine D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening erg prettig. Prijs/kwaliteit meer dan prima. Aanrader! Vooral de 6-gangen verrassingshapjes is erg gezellig tafelen.
Beste Celine,
Hartelijk dank voor de mooie recensie : wat leuk dat jullie hebben gekozen voor onze Proeverij van de kaart. Dat vinden wij ook een erg leuk concept: inderdaad vanwege het gezellige tafelen. Heel graag tot een volgende keer,
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Een goed zondagavond buffet voor een redelijke prijs.
Beste Arie,
Bedankt voor de mooie recensie. Wij verzorgen iedere zondag 'La Tavola': ons uitgebreid Italiaans buffet. Fijn om terug te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad. Graag tot de volgende keer: op zondag óf natuurlijk voor onze proeverij op alle andere dagen.
Vriendelijke groet, VIvian van team VIviamo
Harold A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer geslaagde avond gehad. Goede service en goed eten.

De deserts zijn voortreffelijk en de rode huiswijn is erg fijn!
Beste Harold,
Wat een complimenten, súper leuk om terug te lezen! Wij hebben inderdaad héle lekkere Italiaanse wijnen, en horen vaak van gasten terug dat ze onze Siciliaanse huiswijn ook zo lekker vinden. Deze blijft dus nog heel lang op onze kaart staan! WIj hopen jullie graag snel weer terug te zien.
Vriendelijke groet, VIvian van team Viviamo
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Alles echt helemaal goed. Het liefst zou ik het verassingsmenu zelf mogen bepalen ????
Dus een goede redenen nog een keer terug te gaan ????
Beste Marco,
Bedankt voor de hoge cijfers en mooie recensie: fijn om te horen dat het zo naar wens was. Ons verrassingsmenu: tja, dat is inderdaad écht een verrassing ;) Maar uiteraard houden wij graag rekening met wensen. En; gelukkig hebben wij ook nog een menukaart met meer dan voldoende gerechten, waarbij wij u altijd kunnen helpen hét perfecte menu samen te stellen.

Cornelte P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten, vriendelijke bediening, een aanrader
Beste Cornelte,
Bedankt voor de positieve recensie. Heel graag tot de volgende keer :)