Over het restaurant Viviamo

Italiaans genieten, welkom thuis bij Viviamo !

In het centrum van Woerden is een mooi stukje Italië te vinden: Viviamo. Naast hun heerlijke menu's of gerechten van de kaart geniet je hier van een goed glas wijn, Italiaanse frisdrank óf een koude Peroni van de tap en genieten maar!
Viviamo’s specialiteit? Onze truffelrisotto (prijswinnaar), sgroppino én natuurlijk de proeverijen. De chefs hebben immers het liefs de vrije hand.

De warme en gezellige ambiance en het jonge & hartelijke team staan voor u klaar: 'Welkom thuis, bij Viviamo’. Andiamo á Viviamo!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Viviamo

Station Woerden, na 10 minuten lopen bent u al bij Viviamo.
  • Kom je met de auto?
    Neem vanaf de A12 afslag Woerden, en rijd rechtdoor tot u een rotonde tegenkomt. Deze rotonde kiest u driekwart, zodat u naar links rijd. De tweede rotonde slaat u rechtsaf, richting het centrum. Deze weg blijft u volgen, onder het tunneltje door, tot aan
  • : Betaald parkeren naast de deur & parkeergarage Castellum op 2 minuten afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 11:00u.
Onze keuken is dagelijks geopend vanaf 12:00u tot 21:30u.
Op zondag sluit onze keuken om 20:30u.

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joske V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Proeverij is een echte aanrader, zeker voor vegetariërs!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Zondag van een heerlijk buffet genoten, een restaurant waar rekening wordt gehouden met eters die een beperkt zout dieet hebben.
De kok kan in een korte tijd voor een verassing zorgen.

Evelien.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gebruik gemaakt van het "sharing-diner" concept. Zeker een aanrader
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wat een geweldig restaurant. Je voelt je bij Viviamo echt een speciale gast. Het eten was heerlijk. En werd met een leuk uitleg geserveerd. Ze begrijpen wat ze doen en hoe het moet!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Een prettige restaurant met aardige bediening en heerlijk eten.
Ik heb er lunch gegeten die voortreffelijk was. Een aanrader ook voor een Lunch!!
Beste Fred,

Hartelijk dank voor deze mooie recensie, fijn om te horen dat de lunch (lunchplaatje) zo smakelijk was. Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien vanuit Castricum/Alkmaar :)

Vriendelijke groet,
Vivian van team Viviamo
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!
Beste Rutger,

Bedankt voor deze recensie en mooie cijfers. Graag tot een volgende keer!

Vriendelijke groet,
Vivian van team Viviamo
Alberic G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben fantastisch gegeten. De bediening was erg vriendelijk en goed. Het is een flamboyante zaak. We zijn op het onverwachts binnen gelopen, maar er was nog plaats voor twee. Op tijd reserveren zou ik zeggen, deze plek zal steeds populairder worden...
Beste Alberic,
Bedankt voor deze mooie recensie: heel fijn om terug te lezen dat jullie zo'n fijne avond hebben beleefd bij ons. Wij hopen jullie dan ook nog eens terug te zien :)

Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, en een dikke duim voor het bedienend personeel.
Bedankt voor deze drie 10-en én de mooie recensie. Daar doen wij het voor! :) Heel graag tot een volgende keer..<br />
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk en verrassend eten, mooi sfeervol restaurant, relaxte sfeer en super vriendelijk personeel! Wij komen zeker terug!!!
Beste Rianne,

Hartelijk dank voor deze mooie recensie en super hoge cijfers. Dat vinden wij heel fijn om terug te lezen! Wij hopen jullie dan ook zeker een volgende keer te mogen ontvangen.

arvid F.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Verassing menu genomen, was matig. Risotto was machtig maar goed.
Beste Arvid,

Bedankt voor de recensie. Vervelend om te horen dat u de proeverij als matig heeft ervaren, dat is natuurlijk niet wat wij terug willen lezen. Vind u het prettig wanneer wij telefonisch contact met u opnemen om de avond te bespreken? Wij nemen elke ervaring serieus, en dus ook die van u.

Fijn om te horen dat de risotto goed van smaak was!

Wij hopen dat uw ervaring een nieuw bezoek aan Viviamo niet in de weg staat.

Marriemuis .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Tweede keer bij Viviamo gegeten. Dit keer het 3 gangen verrassingsmenu. Het was weer heerlijk, vooral de truffelrisotto behoort tot mijn favorieten. Tussen de gerechten door zat precies lang genoeg. Er werd goed rekening gehouden met mijn pinda- en notenallergie.
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor deze recensie! Fijn om te horen dat de proeverij weer zo naar wens was. En de truffelrisotto... tja... dat blijf natuurlijk ook onze favoriet! :)

Heel graag weer tot een volgende keer bij Viviamo.

Sylvia U.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Afgelopen vrijag gedineerd bij Viviamo. Hoge verwachtingen gezien de goede recensies. Gezellige sfeer, leuke tafels, fijne bediening. Helaas bleek bij het hoofdgerecht dat wij in plaats van het bestelde viergangen menu een proeverij kregen. Jammer, omdat de kleine verschillende hapjes beslist onze keuze niet zijn. Na het hoofdgerecht werd ons gevraagd of wij het menu uit wilden breiden met een dessert of anders een dessert à la carte wilden nuttigen. Ook hier was het duidelijk mis gegaan. Wij hadden tenslotte vier gangen besteld en geen drie gangen.
Wat betreft de proeverij vond ik de prijs-kwaliteit verhouding ver te zoeken. De smaken waren op zich goed maar veel groente en pasta/risotto en slechts een klein stukje sucade en een klein stukje vis. Bij elkaar nog geen honderd gram. Hier had ik veel meer van verwacht.
Na het bestellen van een kop thee kreeg ik deze overigens van het huis omdat de bestelling mis was gelopen.
Ik verwacht hier niet terug te komen door de combinatie van verkeerd geserveerde gerechten, weinig vlees/vis en met name betrekking hebbend op het laatste vind ik de prijs dan aan de hoge kant.
Beste Sylvia,

Wij nemen elke recensie heel serieus, en hebben daarom afgelopen weekend al telefonisch contact met jullie gezocht. Daarin hebben wij de avond nogmaals besproken en jullie gevraagd nog eens terug te komen.

Zoals telefonisch ook aangegeven, vinden wij het heel vervelend om te horen dat de avond niet helemaal naar wens was: dat lezen wij natuurlijk niet graag terug. Wij hopen dat deze ervaring jullie niet in de weg staat, om ons een tweede kans te geven.

Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vanmiddag hier geluncht. Opvallend genoeg waren wij de enige gasten! 's Avonds schijnt het veel drukker te zijn (gelukkig). Onze gastvrouw was heel aardig en zeer behulpzaam. Het eten was heerlijk! Er werd attent met me mee gedacht toen ik aangaf volledig koemelkvrij te moeten eten. Helaas noemde ze het later lactosevrij wat toch echt iets heel anders is, dus qua kennis op dat gebied is er wel ruimte voor verbetering. We komen zeker nog eens terug.
Beste Wendy,

Bedankt voor deze mooie recensie, en fijn dat jullie te gast waren. Jammer dat het deze lunch rustig was, uiteraard vinden wij het ook het gezelligst als het lekker druk is. Gelukkig hebben wij het inderdaad heel druk, met name tijdens diner. :)

Alle collega's hebben wij alle allergenen uitgelegd, én besproken wat er allemaal mogelijk is in de keuken. Zo ook met bijv. glutenallergie, lactose intolerantie én koemelkallergie. Vervelend om te horen dat de desbetreffende collega dit niet in de gaten had: daar gaan wij meteen mee aan de slag! Wij willen alle gasten (met welke allergie of dieetwens dan ook) goed kunnen helpen, dus daar gaan wij aan werken.

Heel graag tot een volgende keer!

Bodine V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gister hebben wij heerlijk met z'n tweeën gegeten bij Viviamo te Woerden. Bij aankomst werden wij vriendelijk door het personeel naar ons tafeltje geleid. We begonnen met een heerlijk glas witte wijn. Dit beviel ons zo goed, dat we maar een fles besteld hebben :). Als voorgerecht hadden we de carpaccio di manzo en de welbekende truffelrisotto. Het bord was prachtig opgemaakt en het smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht hadden we de pizza tartufo en de tagliata met diamanthaas. Wat een heerlijke combinatie van smaken! Als nagerecht heb ik de duo di cioccolato genomen, zeker een aanrader!
De service was perfect. Vriendelijke bediening en ook nog eens snel!

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was uiterst gezellig! De wijnen zijn bovendien ook nog eens fantastisch. Wat wil een mens nog meer?
Beste Bodine,
Wat een super leuke recensie, hartelijk dank daarvoor! Wij hopen dat alle gasten tevreden naar huis gaan, maar zo te lezen is dat bij jullie gelukt J
Heel graag tot een volgende keer! Vanaf 28 februari hebben wij ook weer een nieuwe menukaart; reden genoeg om terug te komen dus, haha.

w. D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Apéritief Limonsecco is erg lekker! Begonnen met de Antipasti, geserveerd op een plank, wat een verwennerij! Hoofdgerecht Risotto, goed klaargemaakt en Porto Bello. Daarover heb ik een opmerking gemaakt, de vulling van linzen was vervangen door pasta, zonder mij daarover te informeren. Als compensatie werd een extra gerecht aangeboden, daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Het smaakte trouwens goed! Als representatie kregen wij de koffie en en glas Limoncello van het huis. Bij het weggaan nog een zakje cantuccini mee voor thuis. Een prima ervaring!
Beste gast,

Fijn om te horen dat u een fijne avond heeft gehad bij Viviamo. Onze Limosecco & antipasti is zeker en goed begin van de avond, fijn dat dit smaakte.
Het hoofdgerecht hebben wij inderdaad van u vernomen, en dit is inderdaad fout gegaan bij ons in de communicatie. Zoals gezegd hadden wij graag een ander gerecht voor u gemaakt, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Ondanks de fout (nogmaals excuus daarvoor) ben ik blij dat wij het hebben kunnen oplossen voor u. Wij vinden het heel belangrijk dat iedere gast met een heel tevreden gevoel naar huis gaat, dus u ook.
En wanneer iets niet in orde is, zullen wij er altijd alles aan doen om dit op te lossen.
Wij hopen u zeker nog een volgende keer te mogen ontvangen bij Viviamo.
ikwilbeleven .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten; de kwaliteit is echt een stuk verbeterd. Fijn dat de kinderen ook vermaakt kunnen worden in de speelkamer. Wij komen terug!
Beste gast,
Leuk om te horen dat u zo’n fijne avond heeft beleefd bij ons. We proberen zeker te groeien en natuurlijk steeds beter te worden, fijn om te lezen dat u dat ook zo ervaart.

Uiteraard zijn onze allerkleinste gasten ook altijd welkom J
Nelis_de_Rijke .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij zijn vorige week met nog een stel weer bij Viviamo geweest.
Het was maar goed dat we een tafeltje besproken hadden, want het was erg druk.
Net als vorige keer, hebben wij ons weer laten verrassen met een proeverij menu van 3 gangen.
Vooraf kregen wij ditmaal een aardappel-truffel salade, mousse van Parmezaan, San Daniele ham & een soepje van schorseneer.
Als tussengerecht kregen we (op verzoek) truffelrisotto, wat blijft dát een heerlijk gerecht!
Bij het hoofdgerecht serveerden ze langzaam gegaarde kalfssukade, pasta met ansjovis, pijnboompitten en room, gegrilde groentjes en tagliata.
Als dessert kozen wij voor de huisgemaakte sgroppino, precies zoals wij deze in Italië ook geproefd hebben.. heeeerlijk!

Nog espresso met huisgemaakte limoncello toe, en de avond was compleet.
Kortom: heerlijk gegeten, mooie smaken & precies genoeg, super vriendelijke bediening, mooie Italiaanse wijnen en uitleg en hele gezellige sfeer.
Wij komen snel weer terug!
Beste Nelis,

Wat een leuke recensie om terug te lezen : bedankt voor het mooie compliment!

Onze proeverijen proberen wij ook telkens te veranderen, zodat gasten steeds weer nieuwe gerechten bij ons proeven.

En natuurlijk de sgroppino; dat is zéker een lekker dessert, ook een van onze favorieten.

Heel graag tot een volgende keer: de Limoncello staat in ieder geval vast koud ;)

Bart T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuk en gezellig restaurant. Bedienend personeel was erg jong en wat onervaren. Dit maakten ze wel goed door hoor klantvriendelijke houding. We kozen voor het viergangen verrassingsmenu, dit was goed gevarieerd en erg lekker. De wijnen (zowel wit als rood) waren ook erg lekker.
Beste Bart,

Hartelijk dank voor de geplaatste recensie. Fijn dat jullie lekker hebben gegeten én dat de wijnen smakelijk waren. De wijnen zijn minstens zo belangrijk.

Fijn om te horen dat onze collega’s uit de bediening u vriendelijk geholpen hebben. Sommige van onze collega’s zijn nog veel aan het bijleren; dus het kan zijn dat deze inderdaad nog wat ervaring aan het opbouwen zijn.
Daarom worden onze collega’s aangenomen op basis van gastvrijheid, zodat de basis goed is. Vanuit daar werken wij er hard aan om te zorgen dat er ook genoeg kennis wordt opgebouwd om onze gasten zo goed mogelijk te helpen.
Wij nemen uw ervaring zeker mee, en gaan nòg harder aan de slag om te zorgen dat alle collega’s helemaal goed zijn ingewerkt. Wij hopen u dan ook terug te mogen ontvangen als gast, zodat u dit zelf kunt beoordelen.

Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De proeverij is een aanrader, we kozen de vier gangen uitvoering, alles even lekker! Qua gastvrijheid zien we verbeterpunten. We waren al even binnen, al aan tafel aangeschoven bij de anderen, en toen kwam er pas iemand naar ons toe om ons te verwelkomen en de jassen aan te nemen. Bediening verder vriendelijk, kwam wel iets te vaak vragen of we nog een drankje wilden bestellen.... Bij het weggaan zou je in je jas geholpen kunnen worden. Het tot aan de deur begeleiden konden we erg waarderen.
Tip? als het buiten koud is, dan kunnen de stoelen bij de tafels extra comfort gebruiken door bijvoorbeeld een fleece over de leuning te hangen, net wat behaaglijker...
Samengevat, we misten een beetje de echte gastvrouw/gastheer, lekker gegeten, we komen zeker terug!
Beste Marianne,
Bedankt voor de recensie, fijn dat jullie een fijne avond hebben beleefd & lekker hebben gegeten.
Wij nemen de tips voor onze gastvrouwen en –heren ter harte. Als team werken wij er hard voor om alle gasten een fijne avond te bezorgen, dus nemen wij uw reactie serieus.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals ontvangen als gast, en ik hoop dat u dan ook versteld staat van onze service (én natuurlijk het eten J)
Mocht u nog tips hebben tzt, horen wij dit natuurlijk graag.

Meindert P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was een positieve ervaring, vooral gezien de voortreffelijke smaak van de gerechten en de uiterst vriendelijke ontvangst. De grootte van de gerechten vielen hierbij wat tegen, waar de prijs relatief aan de hoge kant was.
Beste Meindert,

Bedankt voor deze mooie recensie en cijfers! Dat is precies wat wij terug willen lezen, dat u én smaakvol gegeten hebt én vriendelijk bent geholpen.

Wanneer het de volgende keer niet voldoende is: geef dit gerust bij ons aan (graag zelfs!).

Wij willen natuurlijk niet dat u te weinig gegeten heeft, dus dan maken wij graag iets extra voor u: geen probleem!

Heel erg graag tot een volgende keer,