Over het restaurant Viviamo

Italiaans genieten, welkom thuis bij Viviamo !

In het centrum van Woerden is een mooi stukje Italië te vinden: Viviamo. Naast hun heerlijke menu's of gerechten van de kaart geniet je hier van een goed glas wijn, Italiaanse frisdrank óf een koude Peroni van de tap en genieten maar!
Viviamo’s specialiteit? Onze truffelrisotto (prijswinnaar), sgroppino én natuurlijk de proeverijen. De chefs hebben immers het liefs de vrije hand.

De warme en gezellige ambiance en het jonge & hartelijke team staan voor u klaar: 'Welkom thuis, bij Viviamo’. Andiamo á Viviamo!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Viviamo

Station Woerden, na 10 minuten lopen bent u al bij Viviamo.
  • Kom je met de auto?
    Neem vanaf de A12 afslag Woerden, en rijd rechtdoor tot u een rotonde tegenkomt. Deze rotonde kiest u driekwart, zodat u naar links rijd. De tweede rotonde slaat u rechtsaf, richting het centrum. Deze weg blijft u volgen, onder het tunneltje door, tot aan
  • : Betaald parkeren naast de deur & parkeergarage Castellum op 2 minuten afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 11:00u.
Onze keuken is dagelijks geopend vanaf 12:00u tot 21:30u.
Op zondag sluit onze keuken om 20:30u.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Vicki K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij hebben gekozen voor de tweegangen proeverij. Het was heerlijk met variatie in de gerechten en voldoende qua hoeveelheid.
Wij komen zeker terug en ik kan Viviamo absoluut aanraden.
Aukje R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Alles klopte bij restaurant Viviamo, de ontvangst was uiterst vriendelijk, de bediening fantastisch en het eten heerlijk. Ik ben kritisch en geef niet snel hoge cijfers, maar wat hebben wij hier genoten! Het eten was van prima kwaliteit, niet teveel en niet te weinig, prachtig opgediend en het smaakte geweldig. Maar bovenal waren wij erg onder de indruk van de bediening, wat een vriendelijke, attente en leuke mensen werken daar. Dit was de eerste keer bij Viviamo (zeker niet de laatste!) en wij hebben een heerlijk avondje gehad. Het geluidsniveau was stevig, maar verder top!
Beste Aukje,
Wat is dit ontzettend leuk om terug te lezen, hartelijk dank voor alle complimenten :) Hier zijn wij heel erg trots op, fijn dat we jullie een fijne avond hebben kunnen bezorgen.
Wij starten vanaf 6 juni weer met een mooie nieuwe zomer menukaart, dus nog meer leuke gerechten om te komen proeven dan, haha.

Hele fijne avond nog en heel graag tot de volgende keer,
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heel gezellig restaurant met heerlijke en verrassende gerechten die gecombineerd kunnen worden met mooie en betaalbare wijnen en met een zeer prettige bediening. Alles klopt aan dit restaurant en het is ideaal voor een avondje uit met vrienden en familie maar tevens ook voor een zakelijk etentje. Zeer zeker een aanrader voor iedereen die in het mooie oude centrum van Woerden heerlijk wil gaan eten.
Beste Marcel,

Wat een mooie recensie én hoge cijfers.. Dat lezen wij heel graag terug! Wij werken er als team hard aan om mooie smaken op tafel te zetten, met daarnaast een mooi assortiment wijnen en frisdranken. Leuk om te horen dat dat in de smaak is gevallen :)

Heel graag tot een volgende keer,
Alain T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker eten zonder patat of iets dergelijks (helemaal top)
Beste Alain,

Bedankt voor de mooie recensie! Inderdaad, geen patatjes.. Maar lekker Italiaanse gerechten :) Fijn dat het zo wordt gewaardeerd!

Graag tot de volgende keer,
wanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening erg klantgericht. gekozen van de proeverij, alles werd goed uitgelegd en rekening gehouden met dieetwensen.

Beste Wanda,
Ontzettend bedankt voor de hoge cijfers & mooie recensie.
Super leuk om terug te lezen! Heel graag tot een volgende keer..
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gisteren met 2 vriendinnen geboekt voor het Zondaagse warm/koud buffet. Echt Heerlijk gegeten,keuze genoeg,en heerlijke smaken. Roseetje was Top,bediening erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Beste Astrid,

Wat gezellig dat jullie te gast waren bij 'La Tavola' op zondag, en dat jullie zo enthousiast erover zijn.
We proberen onze gasten altijd te verrassen met diverse lekkere gerechten, dus heel fijn om te horen dat het zo in de smaak is gevallen. En onze Pinot Grigio Blush... tja.. die ís ook heel erg lekker :)

Graag tot de volgende keer !
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Men wil de proeverij of het chef-menu duidelijk verkopen. Dit werd er ook dik opgelegd door de kaart in eerste instantie achter te houden. Nadat wij expliciet om de kaart vroegen bleek ook waarom, er was weinig reden tot hoera stemming qua keuze. Dus voor een 4 gangen chef-menu gekozen met begeleiden wijnen. Aperitief ging zonder een klein hapje vergezeld of het moesten de soepstengels zijn en olijven welke je met je handen uit een klein glaasje moest peuteren. De gerechten waren redelijk; risotto werd pas lekker met extra peper anders smaakloos, de kalfsoester was taai. Uitdrukkelijk gemeld dat een gast geen truffel wilde, en nog maakte men bijna de fout om dit wel te doen (was gelukkig op tijd herstelt). Naar andere allergieën oid werd verder niet gevraagd. De wijnen werden direct in glas geserveerd, Dit kan echt niet meer, laat de fles zien en schenk aan tafel in (geld ook voor andere drankjes). Een glas bijschenken hebben we zelfs in mindere restaurants gratis gekregen, hier betaal je de volle mep.
Beste Ron,
Bedankt voor de recensie, wat jammer om te horen dat de avond niet naar jullie verwachting was!

Wij gaan inderdaad zonder menukaart naar tafel, omdat wij altijd eerst vragen of we gasten volledig mogen verrassen. Jammer om te horen dat de kaart niet uw smaak is.
Uiteraard horen de olijven met prikkertjes, onze excuus daarvoor. Dat is níet de bedoeling. Ook de tip over het uitschenken van het wijnarrangement nemen wij ter harte. U heeft dit ook aangegeven bij uw gastheer deze avond, dus dat hebben wij ook als team daarna goed bespreekbaar gemaakt. Dit is niet hoe het hoort.
Wat vervelend om te horen dat de truffelrisotto & kalfsoester niet goed smaakten. Als wij dit geweten hadden tijdens diner, hadden wij dit heel graag ter plekke voor jullie opgelost, met een nieuw óf ander gerecht.

Wij nemen iedere ervaring heel serieus en bespreken dus ook uw recensie met ons gehele team. Ondanks uw ervaring, hopen wij u nog wel eens terug te zien bij Viviamo.
Vivian, team Viviamo
P.W.C. V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
1e paasdag hier een paas brunch gehad met de familie en ik kan niet anders zeggen heerlijk gegeten, geweldige bediening en wat ook belangrijk is een sfeervolle omgeving kortom top een aanrader.
Beste Peter,
Wat leuk om te horen dat wij hebben bijgedragen aan een fijne 1e Paasdag! De brunch was een groot succes, en zal zéker weer terugkeren (Moederdag staat al in de planning!)
Bedankt voor deze complimenten, dat geven wij graag door aan ons gehele team.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We hebben alle vier een 5 gangen menu Chefs keuze genomen. Elke gang zag er even mooi uit en de smaken waren heerlijk. De derde gang (met risotto) hadden we vorig jaar ook al eens gegeten, maar dat vonden we zeker geen straf. Het toetje was spectaculair en overheerlijk. Een mooie afsluiter van een overheerlijk menu. Een aanrader!
Beste E.H. ,
Dit vinden wij super leuk om terug te lezen, uiteraard vinden de koks het ook heel leuk om de vrije hand te hebben (zeker in 5 gangen).
De risotto is onze specialiteit, en daarom komt deze inderdaad terug in het menu.. Ontzettend bedankt voor deze feedback, en heel graag tot ziens!
Zomer P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Geweldig, heerlijk eten, leuke origininele menukaart, mooie ambiance, goed bereikbaar, vriendelijk personeel, goede wijn, een van mijn favorieten!
Zeker een aanrader!!!
Goedemiddag,
Wat een ontzettend leuke recensie om terug te lezen, hartelijk dank daarvoor :)
Dit horen wij natuurlijk graag terug! Wij hopen u zeker nog een keer te mogen ontvangen.
Vriendelijke groet en nogmaals bedankt
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Bediening doet alles voor je om een onbezorgde avond te hebben, eten is super, mooie combinaties,en het lijken wel kunstwerkjes op je bord
Beste Arthur,
Bedankt voor de recensie, graag tot ziens!
Marten Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Goede ontvangst. Voor mijn dochter van drie stond al een kinderstoel klaar en een kleurplaat. Een voorgerecht en een hoofdgerecht gehad. Zeer goed. Ook de huiswijn was erg lekker. Hier komen we nog eens terug.
Beste Marten Jan,
Hartelijk dank voor de mooie cijfers & recensie. Wat leuk dat uw dochter ook een fijne avond heeft gehad; we denken heel graag met jullie mee J
Bedankt voor de complimenten en we hopen jullie inderdaad weer te mogen ontvangen als gast.
Joske V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Proeverij is een echte aanrader, zeker voor vegetariërs!
Beste Joske,
Bedankt voor deze mooie recensie én cijfers.
De proeverij blijft inderdaad een leuk concept, waarbij onze gasten veel
verschillende smaken kunnen proeven, én het is heel gezellig dineren.
Uiteraard houden wij graag rekening met
allergiën of wensen: zo koken wij graag voor u vegetarisch. Fijn om te horen
dat het goed is bevallen J

Heel graag tot een volgende keer.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Zondag van een heerlijk buffet genoten, een restaurant waar rekening wordt gehouden met eters die een beperkt zout dieet hebben.
De kok kan in een korte tijd voor een verassing zorgen.

Evelien.
Beste Wim,

Fijn dat jullie te gast waren bij Viviamo, en
hebben genoten van ‘La Tavola’: ons Italiaanse dinerbuffet op zondag.

Wij houden heel graag rekening met wensen en
allergieën: iedereen moet tenslotte kunnen genieten wanneer ze uit eten
gaan.
Wij hopen u als gast weer terug te zien, en
bedankt voor de mooie recensie.

Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gebruik gemaakt van het "sharing-diner" concept. Zeker een aanrader
Beste Heleen,

Bedankt voor de hoge cijfers & mooie
recensie. Fijn dat u te gast was bij ons.
Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.

Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wat een geweldig restaurant. Je voelt je bij Viviamo echt een speciale gast. Het eten was heerlijk. En werd met een leuk uitleg geserveerd. Ze begrijpen wat ze doen en hoe het moet!
Beste Sandra,
Deze recensie is een groot compliment om
terug te lezen: wij willen heel graag iedere gast in de watten leggen. Dat u
dat zo heeft ervaren vinden wij heel fijn om te horen.

Wij hopen u heel graag weer terug te zien bij
Viviamo.

Fred D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Een prettige restaurant met aardige bediening en heerlijk eten.
Ik heb er lunch gegeten die voortreffelijk was. Een aanrader ook voor een Lunch!!
Beste Fred,

Hartelijk dank voor deze mooie recensie, fijn om te horen dat de lunch (lunchplaatje) zo smakelijk was. Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien vanuit Castricum/Alkmaar :)

Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!
Beste Rutger,

Bedankt voor deze recensie en mooie cijfers. Graag tot een volgende keer!

Alberic G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben fantastisch gegeten. De bediening was erg vriendelijk en goed. Het is een flamboyante zaak. We zijn op het onverwachts binnen gelopen, maar er was nog plaats voor twee. Op tijd reserveren zou ik zeggen, deze plek zal steeds populairder worden...
Beste Alberic,
Bedankt voor deze mooie recensie: heel fijn om terug te lezen dat jullie zo'n fijne avond hebben beleefd bij ons. Wij hopen jullie dan ook nog eens terug te zien :)

Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, en een dikke duim voor het bedienend personeel.
Bedankt voor deze drie 10-en én de mooie recensie. Daar doen wij het voor! :) Heel graag tot een volgende keer..<br />