Over het restaurant Viviamo

Italiaans genieten, welkom thuis bij Viviamo !

In het centrum van Woerden is een mooi stukje Italië te vinden: Viviamo. Naast hun heerlijke menu's of gerechten van de kaart geniet je hier van een goed glas wijn, Italiaanse frisdrank óf een koude Peroni van de tap en genieten maar!
Viviamo’s specialiteit? Onze truffelrisotto (prijswinnaar), sgroppino én natuurlijk de proeverijen. De chefs hebben immers het liefs de vrije hand.

De warme en gezellige ambiance en het jonge & hartelijke team staan voor u klaar: 'Welkom thuis, bij Viviamo’. Andiamo á Viviamo!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Viviamo

Station Woerden, na 10 minuten lopen bent u al bij Viviamo.
  • Kom je met de auto?
    Neem vanaf de A12 afslag Woerden, en rijd rechtdoor tot u een rotonde tegenkomt. Deze rotonde kiest u driekwart, zodat u naar links rijd. De tweede rotonde slaat u rechtsaf, richting het centrum. Deze weg blijft u volgen, onder het tunneltje door, tot aan
  • : Betaald parkeren naast de deur & parkeergarage Castellum op 2 minuten afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 11:00u.
Onze keuken is dagelijks geopend vanaf 12:00u tot 21:30u.
Op zondag sluit onze keuken om 20:30u.

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Viviamo

Jourica O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vooral de proeverij van 6- gangen is een aanrader. Heerlijk gegeten. Pure smaken en vergeten groenten. Goede bediening, prima sfeer.
Idris M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het shared dining wordt super uitgevoerd. Super vriendelijke bediening.
Wat een lovende woorden, súper leuk om terug te lezen. De proeverij is iets dat wij ook érg leuk vinden om te verzorgen. Ons keukenteam heeft dan geheel de vrije hand en wij kunnen een avondvullend diner serveren. Fijn om te horen dat het zo naar wens was.
We hopen u zeker nog een keer te mogen ontvangen,
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
In een fijne ambiance een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu met lekkere wijnen Top. Het eten werd zeer stijlvol gepresenteerd met een heldere uitleg. We komen zeker nog eens terug
Beste Dick,
Bedankt voor de recensie en hoge cijfers, dát lezen wij graag terug! Wij gaan de complimenten doorgeven aan ons keuken team én gastheren en -dames, top! Heel erg graag tot een volgende keer.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Houden goed rekening met dieetwensen. Gerechten niet uitkleden door ingrediënten weg te laten, maar gewoon iets anders serveren.
Beste Marieke,

Bedankt voor de mooie recensie. Uiteraard houden wij graag rekening met de wensen van gasten, of dit nu allergieën of dieetwensen zijn. Wij vinden het ook heel belangrijk dat iedereen áltijd lekker kan eten: dus dat is een heel mooi compliment om terug te lezen, bedankt!

Wij hopen jullie heel graag weer te gast te zien.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat een fantastische manier om kennis te maken met de Italiaanse keuken. Met mijn schoondochter kozen we voor de zes proeverijen. Het was heeerlijk!
Rex F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Prima eten voor een redelijke prijs. Attente en alerte bediening. Alleen italiaanse wijnen, vind ik prima, voor wijnfanaten kan dat wat beperkt zijn. Gelukkig voor mij: ze maken ook cortado's, heel lekkere koffie..
Beste Rex,

Hartelijk dank voor deze mooie recensie: en super om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad bij Viviamo. Wij hebben inderdaad bewust gekozen om (bijna) alles Italiaans te doen: onze koffie, frisdranken, bieren, water én inderdaad wijnkaart. Gelukkig is Italië een mooi wijnland, met veel diverse smaken en druifsoorten. Mocht u nog speciale wensen hebben: geef dit altijd even aan, wij gaan graag voor u op zoek. :) En de cortado : dat is ook onze favoriet... Wij hopen u dan ook zeker weer terug te zien als gast!
Petite G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hadden gekozen voor het 4 gangen menu van de chef. De ambiance is goed en de gerechten waren lekker maar we hadden meer het gevoel of we amuses aan het eten waren. De porties waren erg klein en we waren ook eigenlijk verrast toen we ons mini nagerecht hadden gehad dat dit het was. Na dit aangegeven te hebben konden we een extra gerecht kiezen maar dan moesten we wel voor 5 gangen betalen. Dus eigenlijk niet echt een oplossing.Toen dachten we we nemen wel wat brood na wat ons €14,- kostte. Nou dat vonden we een beetje absurd. Kortom lekker maar weinig eten vergeleken met andere wat "culinaire" restaurants.
Beste Petite Gwen,
Bedankt voor de recensie. Altijd fijn om terug te lezen dat de gerechten smakelijk waren en de ambiance goed. Wel vinden wij het heel vervelend om te horen dat het voor jullie niet voldoende was. Onze chefmenu's en proeverijen ervaren onze gasten altijd als ruim voldoende, vandaar dat wij deze portiegrootte hanteren.
Mijn collega heeft op de avond zelf het 2e plankje brood direct van de rekening gehaald, aangegeven dat dit zéker niet de bedoeling was: en zijn excuus aangeboden dat dit verkeerd is gegaan. Wij vinden het heel erg vervelend dat dit blijkbaar toch niet goed is overgekomen, dus hierbij nogmaals: dát was niet de bedoeling dat dit op de rekening zou staan, excuus voor het ongemak.

Wij hopen jullie ondanks deze ervaring nog wel een keer als gast terug te mogen ontvangen,wij hebben jullie graag te gast! Mochten jullie nog vragen hebben of de avond willen bespreken: via info@viviamo-woerden.nl en 0348-418342 zijn wij bereikbaar.
Vriendelijke groet, Vivian van team Viviam
claudia V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met vier personen gekozen voor verassingsmenu met aantal kleine gerechtjes. Echt super verrassend en lekker. Bediening zeer vriendelijk en professioneel. Als er dan een minpuntje genoemd moet worden is het misschien de akoestiek maar dat is wellicht subjectief. Maar echte aanrader wij eten hier regelmatig en graag.
Beste Claudia,
Hartstikke gezellig dat jullie afgelopen zaterdag weer te gast waren bij ons. Wij hadden ook live muziek deze avond: super gezellig natuurlijk, maar dan zal het nog wat rumoeriger zijn dan anders inderdaad. Wat een mooi compliment voor zowel ons keukenteam áls gastheren- en vrouwen. Echt leuk om deze recensie terug te lezen. Wij hopen u zeker weer terug te zien als gast.
Lucas H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De tweede keer was dit en ik moet zeggen Onverminderd goed in smaak,prijs,kwaliteit, sfeer en bediening. TOP en nu zorgen dat dit zo blijft????????
Beste Lucas,
Wat fijn om te horen dat het wederom zo naar wens was. Super! Wij doen er alles aan om onze kwaliteit te waarborgen hoor, maakt u zich geen zorgen :) Hele fijne dag vandaag en bedankt dat u te gast was.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verrassend goed!
Beste Piet,
Bedankt voor de mooie cijfers! Wij hopen u nog een keer te gast te zien.
twentefanhulle070 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heel gevarieerd, verrassend menu, ook voor vegetariërs! Dineren bij Viviamo is een feestje, ook door de relaxte bediening. We hebben een perfecte avond gehad!
Beste Twentefanhulle070,
Ontzettend bedankt voor deze mooie recensie, fijn dat u 'de perfecte avond' heeft gehad: daar doen wij het voor! Uiteraard zorgen wij altijd voor voldoende vegetarische gerechten, leuk om te horen dat u dat opvalt.
Erna M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
super gezellig! heel warm welkom! super bediening! super kwaliteit! verrassende smaken! makkelijk ligging met parkeergarage vlakbij
Beste Erna,
Bedankt voor deze mooie recensie en super mooie cijfers, altijd fijn om terug te lezen dat gasten zo'n fijne avond hebben beleefd. Wij hopen u zéker nog eens terug te zien.
Vriendelijke groet, Vivian van team VIviamo
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker gegeten met prima service. Gerechten waren ietsjes minder uitgesproken qua smaak en de kaart iets minder gevarieerd ten opzichte van de vorige keer dat wij hier aten. Al met al nog steeds een aanbeveling waard!
Beste Tim,
Hartelijk dank voor de recensie en mooie cijfers. Wij zijn sinds 26 september gestart met onze nieuwe kaart, vol seizoensgebonden producten. Jammer om te horen dat deze kaart u iets minder aanspreekt, maar wellicht kunnen wij de volgende keer nog helpen met gerechten buiten de kaart om bijvoorbeeld? Wij hopen u zeker een volgende keer weer terug te zien als gast.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben er een heerlijke avond gehad. Lekker eten, gezellige sfeer en zeer gastvrije bediening.
Fantastisch restaurant!
Beste Karin,
Wat gezellig dat jullie te gast waren bij 'La Tavola' afgelopen zondag: fijn dat alles zo naar wens is geweest. Wij hopen jullie zéker nog eens terug te zien, bij La Tavola óf een van onze andere dagen voor de proeverij of a la carte.

Hele fijne dag toegewenst,
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke en mooi opgemaakte gerechten, zeer vriendelijke en attente bediening, mooie inrichting. Eigenlijk was alles dik in orde, behalve dat het enorm rumoerig was.
Beste Jacques,
Bedankt! Wat een leuke recensie om terug te lezen: dit compliment wordt doorgegeven aan ons hele team. Zeker de weekenden zijn bij ons altijd érg druk, dus ik kan mij voorstellen dat het ook afgelopen zaterdag wat rumoerig is. Wij hopen dat dat u er niet van weerhoud weer gezellig te dineren bij ons; u bent meer dan welkom! :)
Graag tot ziens, vriendelijke groet,
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening.
Bedankt voor de recensie Karin, fijn om terug te lezen!
Graag tot de volgende keer,
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Sfeervolle inrichting. Aan de frisse kant en soms wat tochtig. Gerechten waren lekker. Vleesgerechten waren niet helemaal mals: er zaten restjes taai materiaal tussen.
Over het algemeen goed gegeten.
Beste Dick,
Bedankt voor de mooie recensie: fijn om te horen! Vervelend dat u het fris had, ik kan mij voorstellen dat dat niet prettig is: hadden wij hierin iets voor u kunnen oplossen? Wij denken altijd graag mee.
Wij werken met een goede slager, met hoge kwaliteit vlees: dat hoort uiteraard niet taai te zijn. Excuses daarvoor. Mag ik vragen welk vlees u precies gegeten heeft? Wij hadden dit heel graag op de avond zelf gehoord, dan hadden wij graag een nieuw stukje vlees voor u gebakken of bijvoorbeeld een ander gerecht gemaakt. Iedere gast willen wij een fijne avond bezorgen, en u dus ook zeker!
Ik hoor het graag van u, zodat wij daar ook weer van kunnen leren met het team.
Vriendelijke groet, en heel graag tot een volgende keer.
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Mooi, tevens rustig restaurant, vriendelijk en behulpzame, maar vooral gepassioneerde bediening met goede kennis over hun "producten".
Het eten zelf was zéér gevarieerd smaakvol, en eigenlijk net iets te weinig op het bord ;). Op het eind, naast de cappuccino de Limoncello die zij zelf 'kweken'.....zááááálig... 1 glaasje, maar wat was dat héérlijk zeg! Direct een fles aangeschaft, en omdat we met z'n tweeën waren, haal ik binnenkort nog een extra flesje! Na afloop waren we nog zo in de bonen dat we de 'tip' bij het afrekenen vergaten, terwijl dit zo verdiend was, dus zijn we daarvoor toch nog eventjes terug gegaan, werd zeer gewaardeerd, net als wij hen! Zeker voor herhaling vatbaar!
Beste Laura,
Bedankt voor deze mooie recensie: ontzettend leuk om terug te lezen dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad. Voor zowel de keuken als de bediening hebben we de complimenten doorgegeven, hier doen wij het namelijk voor!
Heel erg graag tot een volgende keer, en: wij zetten de LImoncello alvast weer koud, haha.
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk restaurant voor een lekker avondje uit. Neem de proeverij en daarbij een heerlijk flesje wijn. Ze maken de limoncello zelf... Mmmm....
Goedemiddag Coos,
Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Ontzettend fijn om terug te lezen als gasten zo'n fijne avond hebben gehad bij ons. En onze limoncello, tja.... Die vinden wij zelf ook érg lekker ;)
Wij hopen u nog een keer terug te mogen ontvangen, de limoncello staat in ieder geval koud!

JanWouter V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het zondagavond buffet voldeed niet aan de gewekte verwachting, de gerechten die warm hoorden te zijn waren dat niet. De soep was zelfs lauw en de warme gerechten hadden tegen het warm aangeleund.
De aanwezige kok was de helft van de tijd niet bij het buffet en gaf zeer summier toelichting.
De bediening was goed.
Beste JanWouter,
Bedankt voor uw recensie: wat ontzettend vervelend om terug te lezen. Dit is zéker niet onze standaard en ook zeer zeker niet hoe wij La Tavola willen serveren en presenteren. Uiteraard gaan wij uw recensie met ons team bespreken: wij willen natuurlijk dat iedere gast tevreden de deur uitgaat en dit is natuurlijk niet wat wij 'willen' teruglezen. Nogmaals, dit is niet hoe 'La Tavola' geserveerd dient te worden, dit is júist een heel leuk concept waarbij iedere gast voor een leuke prijs op zondagavond kan genieten van veel verschillende smaken en gerechten uit onze keuken.

Wat kan ik voor u betekenen, om dit voor u op te lossen? De avond zelf kan ik helaas niet terugdraaien, maar ik neem graag contact met u op om dit verder te bespreken. Zou u een mailtje met uw contactgegevens willen sturen naar info@viviamo-woerden.nl, t.a.v. Vivian den Hollander?
Wij hopen dat deze ervaring een nieuw bezoek aan Viviamo niet in de weg staat namelijk.