Over het restaurant Viviamo

Italiaans genieten, welkom thuis bij Viviamo !

In het centrum van Woerden is een mooi stukje Italië te vinden: Viviamo. Naast hun heerlijke menu's of gerechten van de kaart geniet je hier van een goed glas wijn, Italiaanse frisdrank óf een koude Peroni van de tap en genieten maar!
Viviamo’s specialiteit? Onze truffelrisotto (prijswinnaar), sgroppino én natuurlijk de proeverijen. De chefs hebben immers het liefs de vrije hand.

De warme en gezellige ambiance en het jonge & hartelijke team staan voor u klaar: 'Welkom thuis, bij Viviamo’. Andiamo á Viviamo!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Viviamo

Station Woerden, na 10 minuten lopen bent u al bij Viviamo.
  • Kom je met de auto?
    Neem vanaf de A12 afslag Woerden, en rijd rechtdoor tot u een rotonde tegenkomt. Deze rotonde kiest u driekwart, zodat u naar links rijd. De tweede rotonde slaat u rechtsaf, richting het centrum. Deze weg blijft u volgen, onder het tunneltje door, tot aan
  • : Betaald parkeren naast de deur & parkeergarage Castellum op 2 minuten afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 11:00u.
Onze keuken is dagelijks geopend vanaf 12:00u tot 21:30u.
Op zondag sluit onze keuken om 20:30u.

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Viviamo

Karin J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening.
Bedankt voor de recensie Karin, fijn om terug te lezen!
Graag tot de volgende keer,
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Sfeervolle inrichting. Aan de frisse kant en soms wat tochtig. Gerechten waren lekker. Vleesgerechten waren niet helemaal mals: er zaten restjes taai materiaal tussen.
Over het algemeen goed gegeten.
Beste Dick,
Bedankt voor de mooie recensie: fijn om te horen! Vervelend dat u het fris had, ik kan mij voorstellen dat dat niet prettig is: hadden wij hierin iets voor u kunnen oplossen? Wij denken altijd graag mee.
Wij werken met een goede slager, met hoge kwaliteit vlees: dat hoort uiteraard niet taai te zijn. Excuses daarvoor. Mag ik vragen welk vlees u precies gegeten heeft? Wij hadden dit heel graag op de avond zelf gehoord, dan hadden wij graag een nieuw stukje vlees voor u gebakken of bijvoorbeeld een ander gerecht gemaakt. Iedere gast willen wij een fijne avond bezorgen, en u dus ook zeker!
Ik hoor het graag van u, zodat wij daar ook weer van kunnen leren met het team.
Vriendelijke groet, en heel graag tot een volgende keer.
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Mooi, tevens rustig restaurant, vriendelijk en behulpzame, maar vooral gepassioneerde bediening met goede kennis over hun "producten".
Het eten zelf was zéér gevarieerd smaakvol, en eigenlijk net iets te weinig op het bord ;). Op het eind, naast de cappuccino de Limoncello die zij zelf 'kweken'.....zááááálig... 1 glaasje, maar wat was dat héérlijk zeg! Direct een fles aangeschaft, en omdat we met z'n tweeën waren, haal ik binnenkort nog een extra flesje! Na afloop waren we nog zo in de bonen dat we de 'tip' bij het afrekenen vergaten, terwijl dit zo verdiend was, dus zijn we daarvoor toch nog eventjes terug gegaan, werd zeer gewaardeerd, net als wij hen! Zeker voor herhaling vatbaar!
Beste Laura,
Bedankt voor deze mooie recensie: ontzettend leuk om terug te lezen dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad. Voor zowel de keuken als de bediening hebben we de complimenten doorgegeven, hier doen wij het namelijk voor!
Heel erg graag tot een volgende keer, en: wij zetten de LImoncello alvast weer koud, haha.
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk restaurant voor een lekker avondje uit. Neem de proeverij en daarbij een heerlijk flesje wijn. Ze maken de limoncello zelf... Mmmm....
JanWouter V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het zondagavond buffet voldeed niet aan de gewekte verwachting, de gerechten die warm hoorden te zijn waren dat niet. De soep was zelfs lauw en de warme gerechten hadden tegen het warm aangeleund.
De aanwezige kok was de helft van de tijd niet bij het buffet en gaf zeer summier toelichting.
De bediening was goed.
Beste JanWouter,
Bedankt voor uw recensie: wat ontzettend vervelend om terug te lezen. Dit is zéker niet onze standaard en ook zeer zeker niet hoe wij La Tavola willen serveren en presenteren. Uiteraard gaan wij uw recensie met ons team bespreken: wij willen natuurlijk dat iedere gast tevreden de deur uitgaat en dit is natuurlijk niet wat wij 'willen' teruglezen. Nogmaals, dit is niet hoe 'La Tavola' geserveerd dient te worden, dit is júist een heel leuk concept waarbij iedere gast voor een leuke prijs op zondagavond kan genieten van veel verschillende smaken en gerechten uit onze keuken.

Wat kan ik voor u betekenen, om dit voor u op te lossen? De avond zelf kan ik helaas niet terugdraaien, maar ik neem graag contact met u op om dit verder te bespreken. Zou u een mailtje met uw contactgegevens willen sturen naar info@viviamo-woerden.nl, t.a.v. Vivian den Hollander?
Wij hopen dat deze ervaring een nieuw bezoek aan Viviamo niet in de weg staat namelijk.

Annelies Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten, heel gezellig
Beste Annelies,
Bedankt voor deze mooie cijfers en recensie: het compliment is gelijk kenbaar gemaakt bij ons team. Wij hopen u ook zeker een volgende keer nog te mogen ontvangen.
Ge V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Goed eten in een warme en vriendelijke omgeving
Beste Ge,
Hartelijk dank voor deze mooie recensie en omschrijving. Fijn dat wij jullie een mooie avond hebben kunnen bezorgen. Graag tot een volgende keer!
Atie S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuk restaurant met vriendelijke bediening, lekker eten. Prettig dat het menu overzichtelijk is en dat je met combinaties precies een prettige hoeveelheid kan samenstellen. Sommige gerechten kennen twee groottes. Een aanrader.
Beste Atie,
Dit is heel erg leuk om terug te lezen, hartelijk dank voor deze mooie recensie! Wij serveren inderdaad onze pasta's en risotto's zowel als 'tussengerecht' als 'hoofdgerecht': op deze manier kunnen gasten zelf bepalen hoeveel ze willen eten én of ze meerdere gerechten willen proeven.
Heel graag tot de volgende keer,
Jeanet B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ontvangst was hartelijk. We hebben heerlijk gegeten. Aangename sfeer.
Beste Jeanet,

Bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen dat jullie een gezellige avond hebben gehad.
Vanaf oktober hebben wij weer een geheel nieuwe menukaart, dus reden genoeg om weer te kunnen proeven ;)
Heel fijn weekend toegewenst,

Ilona H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Was heel lekker de proeverij en de bediening uitstekend. We kregen ook een heerlijk karaf water daar werd niet moeilijk over gedaan dat is service.

Werd echt als gast bediend. Ze bleven je zien. Niks te kort gekomen.
Beste Ilona,
Wat gezellig dat jullie te gast waren bij Viviamo, en bedankt voor deze super mooie recensie. Heel fijn om terug te lezen dat alles zo naar wens was en onze gastvrouwen- en heren goed voor jullie hebben gezorgd.
We hopen jullie snel weer terug te zien!

JAMZF .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijn restaurant, goede sfeer, zeer vriendelijke bediening en heerlijk Italiaans eten op culinair niveau. Parkeergarage op loopafstan, gelegen in centrum Woerden, aanrader!
Beste JAMZF,
'Heerlijk Italiaans eten op culinair niveau' : dát zijn de complimenten, super om terug te lezen en uiteraard hebben wij dit compliment aan ons hele team laten lezen.
Altijd fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Bedankt voor deze mooie recensie!

Bernd P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten met mijn zusje. We hebben zoveel mogelijk gedeeld en dat ging ook makkelijk.
De ontvangst en aandacht was zeer hartelijk en gastvrij. Het eten was goed. Mooie plek om bij te praten onder het genot van een zeer goed glas wijn en lekker eten.
Beste Bernd,
Fijn dat u en uw zusje zo'n fijne avond hebben gehad bij Viviamo: dát lezen wij graag terug. Wij hopen jullie zeker nog eens terug te zien als gast, en hartelijk dank voor de mooie recensie.

Ron S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig buiten en ook binnen. Leuke bediening en heel lekker eten. Wij gaan hier terug komen. Aanraders zijn de 3,4 en 5 gangen. Laat je verrassen.
Beste Ron,
Wat een mooie recensie, super bedankt! Leuk om te horen dat het chef's menu zo in de smaak is gevallen :) Graag tot de volgende keer weer.
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vanavond lekker gegeten bij dit restaurant. Aangezien wij iedere week in Stadshotel Woerden verblijven proberen we telkens nieuwe restaurants uit. We hadden het 4- gangen verrassingsmenu. De eerste gang was in zuur gelegde gerookte zalm, erg smaakvol! De tweede gang was pasta met vongole.. Hier zat helaas weinig smaak aan maar dit werd goed opgelost door een gratis tussengerecht. Dat was ravioli met limoen en paprikasaus, goede combinatie! Het allerlekkerste was toch wel het hoofdgerecht truffelrisotto!! Als afsluiter viel het toetje helaas ook tegen aangezien dit bestond uit een zeer doordringende amaretto /espresso siroop. Gelukkig werd er nu ook heel goed naar de feedback geluisterd en het een en ander gecorrigeerd op de rekening.
Ik zou dit restaurant zeker aanrader vooral vanwege de onwijs attente bediening die ook verstand heeft van de wijnen en de , over het algemeen, hele lekkere gerechten!
Beste Marloes,

Bedankt voor de recensie. Wij vinden het altijd heel prettig als gasten het persoonlijk bij ons aangeven wanneer een gerecht niet iemand zijn smaak is / naar verwachting is. Op deze manier kunnen wij het namelijk direct oplossen: wij willen natuurlijk dat iedere gast tevreden naar huis gaat, op zowel culinair- als gastvrij gebied. Heel fijn dat wij jullie een fijne avond hebben kunnen bezorgen.
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prachtig eten en ontzettend vriendelijke bediening. Het restaurant is smaakvol ingericht. Een aanrader voor een speciale avond!
Beste Lisanne,
Wow, wat een recensie! Dank daarvoor :) Altijd leuk om te horen dat gasten zo'n fijne avond hebben gehad. Heel graag tot de volgende keer!
sophie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten op Zondag Avond.Een buffet.Het was heerlijk.Prima bediening.rustig aanwezig.En vriendelijk.
Beste Sophie,
Bedankt voor de recensie, leuk om terug te lezen dat jullie het fijn hebben gehad tijdens 'La Tavola' op zondag. Het compliment voor de bediening gaan we ook zéker doorgeven!
Graag tot een volgende keer!
Hidde C.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Gisteren weer met 11 genoten van de geweldige prestaties van chef Bas. (H)eerlijke producten , mooie combinaties, heerlijke smaken., prachtige opmaak. 5 gangen, 5 keer top! Ook voor de aanwezige vegetariër geen moeite te veel.
Bediening zeer attent, gastvrij en professioneel tegelijk..
Beste restaurant van Woerden wordt je niet zomaar . Viviamo staat zeer terecht op 1.
Hidde
Beste Hidde,
Ontzettend bedankt voor deze super goede recensie: altijd fijn om jullie te gast te hebben en we zijn heel blij dat jullie weer zo tevreden waren. Heel graag tot de volgende keer weer, dan staan we graag weer voor jullie klaar.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten! Na de reservering werd ik gebeld dat op zondagavond alleen een Italiaans buffet is. Wij wisten dat niet en zijn er gewoon voor gegaan. Daar hebben wij absoluut geen spijt van. De bediening was super attent en we hebben alles bij elkaar gewoon een top ervaring gehad. Wij komen zeker terug. Op een zondag maar ook zeker op een andere avond ????. We zijn nieuwsgierig naar de a la carte gerechten.
Beste Judith,
Bedankt voor deze recensie, super leuk om terug te lezen. Iedere zondag serveren wij inderdaad 'La Tavola', en daar bellen wij gasten inderdaad altijd even over op. Immers: dat moet geen verrassing zijn op de avond zelf. Hartstikke fijn dat dit zo goed is bevallen :) Wij hopen jullie inderdaad nog eens terug te zien: dinsdag tot en met zaterdag serveren wij gewoon van onze menukaart óf kunt u zich lekker laten verrassen met een proeverij of chefs menu.
Tot ziens!
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk en verrassend! Proeverij is een leuke wijze om met de diverse gerechten kennis te maken. Tot slot een heerlijke, echte Italiaanse espresso. Nu nog Italiaanse muziek op de achtergrond en het is perfect! Zeker tot een volgende keer.
Beste Rens,
Hartelijk dank voor de recensie en hoge cijfers, super om terug te lezen dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad. Over de muziek: wij draaien éigenlijk heel vaak Italiaanse muziek van bijv. Eros Ramazotti of Paolo Conte, maar ik denk dat er tijdens jullie diner een keer iets anders aanstond. Dat zullen we net zien, haha. Volgende keer zetten wij deze muziek ook nog even aan voor u, om de avond helemaal compleet te maken.
Graag tot de volgende keer!
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Echt lekker gegeten. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.
Beste Ben,

Bedankt voor de mooie recensie en cijfers, fijn dat u het naar uw zin heeft gehad.

Heel graag tot een volgende keer,