Vivaldi

Gedempte Turfhaven 22 1621 HE Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vivaldi

Calvin W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het betreft hier geen restaurant maar een ijssalon. Wel de lekkerste schepijsjes van Hoorn. Dus voor een dessert moet je absoluut hier zijn. Jammer dat ze in het laagseizoen dicht zijn.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
voor een lekker ijsje in hoorn kan je hier gerust naar binnen lopen , vlotte snelle bediening ondanks de drukte. het ijs is een weldaad voor het oog en de smaakpupillen ga zo door
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Tijdens een fietstocht reed ik langs ijssalon Vivaldi in Hoorn. Daar hebben ze zelfgemaakt Italiaans ijs. Ik kocht er een ijsje met 2 smaken: aardbeien en chocolade. Dat was erg lekker. Ook het personeel was vriendelijk, want ze vertellen graag welke soorten ijs er nog op voorraad is. Kortom een aanrader voor iedereen.