Viva Afrika

153-A/B Nieuwe Binnenweg 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Viva Afrika

Traditioneel Afrikaans

Bij dit restaurant kun je terecht voor verrukkelijke Afrikaanse lekkernijen die je volgens de traditie eet. Niet met mes en vork, maar met de hand gezamenlijk van een grote schaal eten. Dit is aan het begin misschien even wennen maar echt het proberen waard. De zoete Afrikaanse biertjes die je drinkt uit een halve kokosnoot maken de maaltijd helemaal af. Geniet van een avond in Afrika!

Meer informatie over restaurant Viva Afrika

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Viva Afrika

Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij Viva Afrika.
Aardige bediening.
De 20% Iens korting stond niet op de rekening maar werd alsnog gegeven.
Kitty G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Dit is een gezellig restaurant je waant je in het buitenland. Lekker eten en gezellige bediening.
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
buiten was het druk, binnen rustig, dus heerlijk kunnen praten.
uitleg van het eten was redelijk. we kregen het gevoel dat ze niet helemaal op de hoogte was van de gerechten. smaak van alles was wel goed.
I. Van Den Bos H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Gezellig restaurant wat helemaal in Afrikaanse sferen is ingericht. Leuke muziek en lekker eten met een gezellige bediening.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten voor een zacht prijsje. Prima bediening door opvallend vriendelijke medewerkers. We gaan gauw eens terug!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Wij namen het driegangen menu, wat bijzonder leuk geprijsd was en nog belangrijker, erg lekker was. Bediening prima en sfeer perfect.
J. L. B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een heerlijk avondje uit eten geweest. Heerlijke gerechten". We hadden een schotel met van alles wat en dat smaakte prima.
Vlotte bediening en erg vriendelijk.
Het restaurant zal bomvol, maar dat kan ik me wel voorstellen. Goede kwaliteit tegen een goede prijs.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten was heel lekker. Minpuntje was dat er in eerate instantie gezegt werd dat je extra kon bijbestellen.m bij een 2 pers schotel. Dit bleek later niet te kunnen je moest dan een heel menu bijbestellen
Betty O.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het is heel goed bevallen, ik zou dit restaurant aan iedereen aanraden. De gerechten zijn apart en goed smakelijk klaargemaakt, en zijn anders dan de Nederlandse keuken. Het bedienend personeel reageert vlot en vriendelijk. En de prijzen zijn laag.
Ank T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hebben er gezellig en lekker gegeten!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Ben al meerdere keren hier geweest. Eten is heerlijk, bediening plezierig. De sfeer is relaxed en warm.... ik zeg tot de volgende keer...
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Jammer dat het vanille-ijs op was.
Kleinigheidje
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Maandagavond - dus rustig en beetje stil- met z’n tweeën wezen eten. Leuke inrichting en muziek en Vriendelijke en behulpzame bediening. Vooraf krokodil en als main Viva Afrika Heweswas (feestelijke maaltijd voor twee) gekozen met daarbij een mangobiertje (lekker! Geserveerd in halve kalebas). Een verzameling gerechtjes uit de Oost Afrikaanse keuken (lam, rund, vis, pompoen). Lekker, qua smaak en bereiding beetje vergelijkbaar met Indonesisch vind ik. Prijs/kwaliteit verhouding vond ik niet heel goed.
wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar! u vroeg om een korte feedback, bij dezen. blijkbaar nog te kort,
Robbert M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten was meer dan prima! De service liet iets op zich wachten, maar in goed gezelschap is dat niet erg.
Oioioi .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ik heb hier onlangs erg gezellig gedineerd. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en werd ons een tafeltje gewezen. We kregen ruim de tijd de kaart te bestuderen. Onze keuze viel uiteindelijk op een gemixt gerecht voor twee personen. De injera smaakte precies zoals deze in Afrika ook wordt geserveerd en in combinatie met de diverse hapjes en smaken maakte het dit een erg leuke ervaring. Ik kom hier zeker nog eens terug.

De inrichting is gezellig maar omdat het vrij rustig was (nog plusminus vier andere tafels) kwam dit niet volledig tot zijn recht. Het personeel was vriendelijk maar wanneer zij iets attenter waren geweest, hadden we de alcohol iets rijkelijker laten vloeien.
henriette V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het eten was heerlijk, de bediening erg mat. Jammer
David B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wat hebben wij een heerlijke avond gehad. Heerlijk Afrikaans eten in een heerlijke Afrikaanse stijl. Zeker een aanrader!
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
top gegeten! we wilden een keer wat anders proberen en hebben veel over dit restaurant gehoord.
we werden vriendelijk welkom geheten en kregen de tijd om de kaart te bestuderen.
keuze viel uiteindelijk om de mix plate voor 2 en dat heeft ons zeker niet teleurgesteld! zoveel smaak en zoveel keus op 1 bord voor een zeer redelijke prijs. wij gaan hier zeker nog een keer naartoe!
Shanna A.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Het was niet druk, maar de mag de sfeer zeker niet drukken! Elke keer weer een feest om hier te eten.