Vittorio

Voorstreek 29 8911 JJ Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vittorio

Janensharona .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Altijd lekker maar voor de service nee. Prijs? Belachelijk duur geworden 2,50!! voor een glaasje ice thee uit pak. Sorry hoor!!!
Voor ons geen Vittorio meer!!
Vraag je of er tegenwoordig geen sla meer op de broodjes komt: Soms wel, Soms NIET!!
Belachelijk!
Corona22 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Heerlijk verse broodjes, krokant en ruim belegd, gemotiveerd en vriendelijk personeel. Frisse en sympathieke eigenaar van de zaak. Veel keuze in de broodjes! Broodje "San Marco" blijft hopelijk nog lang op de kaart!
Andraa .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Heerlijk broodjes! Heb verschillende geprobeerd en altijd lekker. Vriendelijk personeel, heten je altijd welkom en eten snel klaar!
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Na een halve dag winkelen in Leeuwarden gingen we hier lunchen.
We werden vriendelijk naar een tafeltje gewezen bij het raam.
We bestelde 3 koffie (p.s. 1,90) en 3 halve stokbroodjes gezond (p.s. 4,50)
De koffie en de broodjes werden snel gebracht.
En wat altijd erg lekker is de broodjes waren lekker warm en vers.
Ook waren de broodjes ruim belegt.
De koffie was prima.
We komen hier zeker weer.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
We spraken hier eigenlijk af voor lunch, met een vierde persoon. We kozen een tafeltje wat verder achteraf zodat er ook nog plek was voor de hond. We kregen allemaal netjes een mooi broodje of kom soep die heerlijk smaakte. De prijs was ook nog eens erg acceptabel. Jammer dat de vierde persoon niet is aangeschoven maar de lekkere lunch kon de pret eigenlijk al niet meer bederven.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
graag wil ik deze uitstekende croissanterie aan de fraaie leeuwarder voorstreek aan de stadsgracht, altijd leuk toch, alsnog voorzien van een prima beoordeling.. met toen nog heerlijk zonnig en echt warm weer zaten we voor op het terras, gezellig genietend mede van een keur aan kleurrijke passanten..
prima sfeer, en ook binnen leuke aankleding, bijzonder plezierige service, na eerst tijdje jonge indonesische serveerster, grappig genoeg wel telkens wisselende jongemensen..
we kregen met groupon verrassend veel waar voor ons geld en ook nog eens wel zo lekker..
mosterdsoep met gerookte zalm om mee te beginnen, die overigens pas echt zalig werd, toen de gerookte zalm er alsnog inkwam, na onze vraag of er misschien iets essentieels in de soep vergeten was.. hetgeen dus zeer attent, vlot en adequaat door de eerder vermelde indonesische serveerster werd afgehandeld..
vervolgens de luxe-broodjes met in mijn geval een verrukkelukke verse tonijn-salade.. (hoewel iets zurigs nog net dat extra's had kunnen toevoegen..)
een perfecte doppio ter afsluiting maakte deze lunch memorabel, de keukenprins/jonge eigenaar nog weten te bedanken, en wat leuk jong, hardwerkend team..
nogmaals onze dank, ciao
Sonja83 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Prima plek om te lunchen, het is er altijd druk maar echt lang wachten valt in de regel wel mee. Broodjes zijn altijd goed, flink veel beleg (italiaanse bol wordt dubbel ingesneden en belegd). Ook hebben ze een heerlijke saté. Service is prima, ook wanneer het druk is.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Prima lunchspot in Leeuwarden. Broodjes altijd ruim en goed belegd. Decor is een beetje verouderd maar de glimlach en vriendelijkheid van de bediening maakt ruimschoots goed. Aanrader
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
We gingen hier heen op advies van een meneer van een andere winkel.
We namen 3 broodjes oude kaas en 2 koffie en 1 thee.
De koffie was prima (italiaanse koffie)
De broodjes kaas (met echte oude kaas) waren ook erg goed en ruim belegd.
De thee was prima (lekker groot glas) en je kon uit ongeveer 10 soorten thee kiezen.
Service was uitstekend en je hoeft niet zo lang te wachten.
Één klein min puntje: Het is best een grote zaak en ze hebben maar 1 heren wc (erg klein) en 1 dames wc. Dus je moet soms even wachten. Ook waren de tafels een beetje wiebelig) Was dit beter geweest hadden ze voor het Decor ook een 8 gehad.