Vittoria

Europaplein 1 9501 VM Stadskanaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vittoria

Noa334 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016

Een klein gezellig ingericht restaurant. We aten met een groep van 10 personen, waaronder 8 verstandelijk beperkte mensen.

Het duurde bijna 1 uur en 15 min voor we de gerechten hadden. Dat is voor deze bezoekers erg lang. Ondanks dat we vroeg waren 17.30 uur. Alles was wel tegelijk klaar en smaakte prima.

Bij het voorgerecht bestelde ik 2 schaaltjes broodjes met kruidenboter verdeeld over 3 bordjes. We kregen 2 hele kleine kuipjes boter (krenterig hoor).
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Met 12 mensen prima gegeten, alles tegelijk op tafel ondanks kleine keuken, pizza's van vers deeg met dunne krokante bodem en verse ingrediënten. Een paar gasten hebben zalm moot, gamba's en varkenshaas gegeten. Goede porties, alleen hoofdgerecht is voldoende. De bediening was vrij nieuw, maar de chef kok / eigenaar sprong goed bij. De aankleding is consistent Long Beach style, wit en strak, beter dan stoffige chianti flessen :) Prima avond.
Namine .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Hier eet je een goede pizza, rijk belegd op een dunne krokante bodem. De zaak ziet er netjes uit, voor een pizzeria zelfs bovengemiddeld het is mij alleen te strak. Je zit wel erg dicht op elkaar.
Lynny K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Een top Italiaan! De sfeer is gezellig, leuke, professionele bediening, erg vriendelijk. Wij zijn 2x geweest afgelopen week omdat we in het nabij gelegen hotel logeerden. Heerlijke pasta met vis, pizza rijk belegd en visgerecht met de lekkerste tomatensaus ooit. Grote porties en alles even vers. Kortom: een topper!
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Afgelopen zaterdag hier met een groot gezelschap (13 volwassenen en 7 kinderen) gegeten. Wij waren positief verrast. Heel knus, mooi en zeer sfeervol restaurant. Ondanks dat we met zo'n grote groep waren kregen we allemaal tegelijk onze gerechten en wat waren de heerlijk! Je proeft de versheid en de kwaliteit van de producten en dat met een redelijk uitgebreide kaart. Helemaal top! Ik weet wel waar we gaan eten als we weer in de buurt zijn, dat is, zonder twijfel, Vittoria in Stadskanaal. Voor alle medewerkers die ons zo culinair verwend hebben...........Dank jullie wel en zeker tot de volgende keer!
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Prima pizzeria met heerlijke verse ingrediënten, fijne krokante bodem. Neem zeker ook het Italiaans brood vooraf. Net Riviera Maison interieur en gelukkig geen muziek van Eros Ramazotti. Donderdag schijnt druk te zijn i.v.m alle pizza's voor 8 euro.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Prettig restaurant in hartje centrum. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Gastvrij ontvangst. Wat opvalt is de ruime keuze. Het restaurant is klein, maar daardoor ook gezellig. Regelmatig hier gegeten. Visgerechten zijn soms te zout. Verder is het zeer goed: pizza's worden ruim belegd.
HarTenBoer .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Vittoria is onze lokale pizzeria en de enige pizzeria in de buurt die in staat is om een fatsoenlijke bodem te maken. Bij Vittoria zijn de bodems lekker dun en komen aan de randen (alwaar zich de tomatensaus niet bevindt) omhoog door het lucht/CO2/stoom en niet omdat daar meer deeg zit.
De ingrediënten zijn over het algemeen zeer goed van kwaliteit en daarom zijn de pizza's erg goed. Pasta heb ik er nog nooit gegeten maar dat men ook met andere traditioneel Italiaans voedsel wel raad weet, laat zich verraden door de heerlijke tiramisu.
Een verrassend menu zul je hier niet vinden en daar is in Stadskanaal waarschijnlijk ook geen markt voor. Ook de inrichting is niet verbluffend. De omgeving, het terras en de buitenzijde van het pand zijn niet erg uitnodigend.
Ik vind het wel erg prettig dat je de keuken in kunt kijken en het ziet er altijd keurig netjes en schoon uit.
De bediening is vriendelijk en correct, mn de eigenaren. Blijft voorlopig zeker onze nummer 1 pizzeria in de omgeving
Leonie225 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Erg goed gegeten: echt een aanrader als je van Italiaans houdt. De pizza's zijn heerlijk vers en de tiramisu zou ik ook echt proberen. De inrichting is modern & sfeervol. Alleen het meisje dat ons bediende was wat onervaren en ze mogen de menukaart wat stijlvoller maken. Maar verder helemaal leuk.