Vitesse

Strandweg 19 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Vitesse

Voor badgasten en theaterliefhebbers

Uitzicht op zee en op loopafstand van het theater, de ideale combinatie voor levensgenieters. Op de kaart staat een speciaal theatermenu, een voordelige maaltijd ook als u niet naar het theater gaat. ’s Ochtends om 8.00 uur gaan hier de deuren open voor het ontbijt en tot middernacht geniet je hier van veelzijdige dinergerechten. De uitgebreide kaart is een feestje voor iedereen die het maximale uit de dag wil halen.

Meer informatie over restaurant Vitesse

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
6,3
7,1
Kan beter
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten en voor ons ook de laatste keer we hadden een vis plateau voor 2 personen mosselen waren goed maar de rest van het eten was slecht alles was zacht niet goed gebakken jammer want het was best prijzig de bediening kan hier verder niets aan doen en dat was top
Carin D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het was dan wel kerstmis, de kwaliteit van het eten was erg matig er ging ook veel mis in de bediening.
Ninus P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Komen al vele jaren bij vitesse..
Laatste jaren werd het minder,
maar deze kerst was top..

heerlijke mixed grill gegeten.
alles mals en de spareribs
vielen zo van het bot..

Drinken duurde wel wat lang maar het heerlijke eten maakten het gewoon top..
????
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ondanks de reservering stond er geen tafel voor ons klaar. Onrustig personeel, ik ben niet van de reserveringen!! Weet het niet hoor. Reservering gegeven en toen heeft 1 personeelslid snel voor ons een tafel gin orde gemaakt.
Ondanks de rommelige binnenkomt erg vriendelijk geholpen en lekker gegeten
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede en snelle service. Het personeel heeft plezier met elkaar en dit werkt aanstekelijk op de gasten. Keep up the good work!
maureen P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Sinds jaar en dag ontbijten we af en toe bij Vitesse en dat was altijd goed. Met de nieuwe eigenaar pakt het minder uit. Er was maar 3 man personeel, 2 om te bedienen en 1 aan de bar. Na een kwartier werd de bestelling op genomen in totaal weer een kwartier later kwam de koffie, en na 3 kwartier hadden we deels ons ontbijt. Jam en boter duurde nog een paar minuten, de prosecco kwam toen eindelijk maar. De jus d'orange kwam werkelijk waar na 5 kwartier!! De kwaliteit van het eten was goed, behalve van de roereieren met spek die helemaal koud waren. We durfden er echter niets van te zeggen, bang dat nieuwe eiren en spek ook weer gigantisch lang zouden duren. Wij zullen (met of zonder onze kids) niet meer naar Scheveningen rijden voor een ontbijt bij Vitesse.
jet66 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten hier, we hadden een theatermenu, 3 gangen voor 15,95! Echt een prima prijs kwaliteit verhouding! Vriendelijke bediening! We komen zeker nog eens terug!
Rutger N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Bediening was fantastisch en een compliment waard. Het eten was rampzalig. De kok moet zich diep schamen om dit voedsel uit te laten serveren. Als dit de kwaliteit van de Nederlandse keuken moet waarborgen zien wij de toekomst somber in! Walgelijk eten en zeker af te raden!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Met een grote groep mensen (55) hebben wij van de lunch genoten. De helft van de mensen hebben een beperking. Vooraf alles met het restaurant afgestemd. Dat hebben ze keurig gedaan en er is zeer goed met ons meegedacht. Het eten ging allemaal erg snel tijdens de lunch. Ik ben zeer positief over hoe dit is verlopen. Complimenten aan de medewerkers!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Na jaren er een goed ontbijt bij de andere eigenaar van Vitesse te hebben genoten is het nu er een nieuwe eigenaar i zit is het zeer slecht geworden bediening duurt te lang tafels waren nat en wielbelde half glas jus verplicht oud brood met een klein stukje ham en kaas te moe tenten yoghurt met een klein beetje müsli koud roer ei en spek koud geroosterd brood nou ga zo maar Door ik gaf aan dat het ei koud was maar werd alleen maar aangekeken en werd niets aan gedaan bij afrekenen heb ik de klacht bij de chef neergelegd maar die vertelde dat de baas dit zo wilde en al heel veel klachten had gehad il moest de volle mep betalen dus geen kleine vergoeding schandalig dit ontbijt voor 9.95 zal er nooit meer heen gaan
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben met zijn vieren hier gegeten en het was erg lekker.
De supersate was ook erg groot en veel en de Tournedos was erg mals.
De bediening was super. Erg leuk en vlot. Ook in voor een geintje.
Als we weer een keer in Scheveningen zijn komen we zeker terug.
smit10 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Samen met vriendengroep liepen we heel lang door boulevard om een restaurant te kiezen. Deze had een heel aantrekkelijke bord met theatermenu, 3 gangen voor 15-16 euro. Helemaal niet duur. Iemand wees ons de tafel aan, vervolgens moesten we van andere medewerkers ergens anders gaan zitten. Bestelden drinken en borrelnootjes. Maar borrelnootjes kwamen er niet na een dik halfuur. Besloten toch te annuleren en voor warme broodplank te gaan wat binnen 5 minuten op onze tafel kwam. Heel vreemd maar wel genoten van brood. En toen mochten we weer een uur wachten voor voorgerecht carpaccio. Na een halfuur hoofdgerecht besteld waar we ook een dik uur moesten wachten voor portie patat met biefstuk. Mensen naast onze tafel kwamen in laatste kwartier aanschuiven en kregen uitgebreide spareribs eerder op tafel dan wij. En dan nog zo'n somber gezicht van serveerster. Er kon geen excuus van hun vanaf, met tegenzin toch hele bedrag betaald en weggegaan. We komen nooit meer terug.
gertina .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Al 18 Jaar gaan wij vanuit Amsterdam hier Ontbijten ! Een feestje omdat allemaal op tafel te zien ! Wij waren door omstandigheden ,aan de late kant ,maar vroegen ,kunnen wij nog voor Ontbijt ,of Moeten wij aan het Twaalfuurtje ?? Na minuten overleg met 5!!!! Waaronder een Echt Haantje ,Kwam uit de Keuken Geen Ontbijt ! Dan maar aan het Twaalf uurtje ! Hielt niet echt over, personeel vonden wij Zo Zo en , een beetje smoezelig Jammer na 18 Jaar zoeken wij maar iets anders
Ceesenhelma .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
super restaurant wat niet zo duur is Wij hadden een theatermenu voor €15,95 Bij iedere gang had je keuze uit 3 à 4 gangen en de porties waren écht niet kleiner Je kon ook een hele goede sfeer proeven in dit restaurant Ondanks de drukte (ivm het vuurwerkspektakel) merkte je niks van stress bij het personeel Ook kon je merken dat het personeel onderling goed met elkaar op kon schieten Zelfs de bedrijfsleiding ging héél gemoedelijk met zijn personeel om Dit restaurant is voor ons echt wel voor herhaling vatbaar Alleen jammer dat het voor ons zo ver weg is
MaartenEten .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De kipsate was erg droog, frietjes lekker. Bediening erg vriendelijk en accuraat. Jammer van de droge ( oude) kipsate. Je zit er wel heel lekker, aan de boulevard. Kom op kokkie, doe je best eens en besteed wat meer aandacht aan zo'n kipsateetje
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Even een quick lunch voor de bios. Helaas foute keus. 1 broodje tonijn salade, en m'n zoon en ik allebei een tosti. M'n man kreeg z'n broodje. Wij moesten nog wachten. Waarom krijgt hij zijn broodje dan. Laat die dan ook niet uitkomen. Serveerster was vriendelijk, maar vind t kwalijk dat de sloof en shirt vies en smoezelig was. En dat om half 12 in de ochtend. Tosti's kwamen. Gadverdamme. Dat was vies. Knap om een tosti te verknallen. Korstjes zijn eraf. Waarom? Ik heb m'n tanden nog hoor en m'n zoon is 10. Die eet z'n korstjes wel. Kaas nauwelijks gesmolten. Zeer platte natte smakeloze meuk.
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisterenavond laat nog heerlijk gegeten bij Restaurant Vitesse in Scheveningen. Lekker buiten op het terras gezeten wat erg aangenaam was bij een ondergaande zon. Echt ontzettend lekker gegeten. Alleen ons hoofdgerecht duurde wat lang maar de manager (Jerry) was mij al voor voordat ik er om kon vragen. Alsnog mijn complimenten voor de goede service, de gastvrijheid en het heerlijke eten! Hier kom ik graag nog een keer terug!
keljane_1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vanavond gegeten bij vitesse. We zijn een dagje in scheveningen en het zag er gezellig uit. Tevens genoeg keuze op de kaart. 2 keer het theater menu en 2 kindermenu's. Met het eten niets mis. Al voelden we ons een beetje over het hoofd gezien. Ketchup gevraagd voor de kinderen, nooit gekregen. Een goeie 20 minuten naar onze lege borden gekeken voordat ze werden meegenomen. Daarna nog een keer 10 minuten kunnen wachten voordat er gevraagd werd of we nog iets na wilden. Een leuk restaurant. Bediening doet hun best l. Maar echt goed geregeld, nee.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Het theatermenu, 3 gangen voor 15,-, is helemaal goed als afsluiter van een dagje Scheveningen. Wil je goedkoop en goed? Dan is dit het adres! Porties zijn groot, en het eten is erg lekker. We hebben er 2x gegeten :-) Beide keren aan de boulevard met uitzicht op de ondergaande zon. Heerlijke carpaccio, garnalencocktail, biefstuk en varkenshaas. Perfect klaargemaakt. Toetjes zijn ook heerlijk, of je kiest voor koffie/thee. Bediening is supervriendelijk en in voor een gezellig gesprekje. Aanrader!
misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Tijdens onze vakantie hier maar een wezen eten.

We hebben ons laten vertellen dat er een nieuwe eigenaar is en dat er de afgelopen weken verbouwd is. Vroeger (3jaar geleden) zijn we hier ook al eens geweest en toen was het prima maar allemaal een beetje oud.

Nu, na de verbouwing, zie je wel dat de nieuwe eigenaar er iets van probeert te maken. Echter.... Terras is echt viezig. Veel zand en aanslag. Ik begrijp dat je aan het strand zit, maar een bezem over je terras elke ochtend is toch niet zo veel moeite? Ook de ramen zijn vies en groezelig om nog maar te zwijgen over de raampjes van de kachels die buiten staan! Hier hangt je uithangbord aan en is je visite-kaartje van de zaak. Dit is het eerste wat gasten zien als ze langs lopen!

Service was verder wel prima. Maar ook het eten viel ons tegen maar goed... Wat kan je verwachten voor €15,95 voor 3 gangen? Dat kan natuurlijk ook geen kwaliteit zijn. Carpaccio was smakeloos en hoofdgerecht was taai. Wat wel lekker was waren de frietjes en het dessert!

We komen van de week nog eens terug om te kijken of het een momentopname was want we zijn hier nog 2 weken. Iedereen verdient een 2de kans.