Vitesse

Strandweg 19 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Vitesse

Voor badgasten en theaterliefhebbers

Uitzicht op zee en op loopafstand van het theater, de ideale combinatie voor levensgenieters. Op de kaart staat een speciaal theatermenu, een voordelige maaltijd ook als u niet naar het theater gaat. ’s Ochtends om 8.00 uur gaan hier de deuren open voor het ontbijt en tot middernacht geniet je hier van veelzijdige dinergerechten. De uitgebreide kaart is een feestje voor iedereen die het maximale uit de dag wil halen.

Meer informatie over restaurant Vitesse

• Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gastvrij en lekker
Ron244 S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
schevenings vispannetje (tong, 1 gamba, klein stukje kabeljouw, zalm, mosselen, daarbij een minder smakelijk uitziend hoopje groente en aardappelparten).
tong was wat flauw van smaak.
kabeljauw was wel ok.
zalm was eveneens wel ok, hoewel later gebracht en eerst aan verkeerde tafel geleverd.
de ene gamba weinig smaak.
de mosselen laf smaakje maar de geur uit het pannetje was niet bepaald aangenaam te noemen. was de geur van het scheveningse bier waar de mosselen in gekookt waren.
De entrecote van Hollands weide rund was qua formaat ok, maar gepresenteerd op een houten plank.
Het vocht dat uit het vlees kwam vulde de "vochtrand" in de plank erg snel en daar de tafel zeer scheef stond liep het al gauw over de tafel heen.
Er was de keuze tussen pepersaus en kruidenboter.
De pepersaus werd geleverd, ondanks het verzoek voor de kruidenboter.
Pas het 2e bedienende pesoneelslid bezorgde het gevraagde.
Ook hierbij het minder smakelijk uitziend hoopje groente.

Nee. Deze zaak zullen wij bij niemand aanbevelen!!
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Dinsdagavond onverwachts hier gegeten omdat wij zagen dat er een theatermenu werd geserveerd. Aangezien er een avondje Lion King in het Afas Circustheater gepland stond maar meteen binnengestapt. Inrichting oogde ietwat rommelig maar met her en der wel wat sfeervolle elementen. De ontvangst was kordaat en vriendelijk. Theatermenu is simpel met een beperkt maar gevarieerd menu voor een redelijke prijs. Bij de garnalencocktail iets te veel sla. Op de kogelbiefstuk en kabeljauwfilet niets aan te merken. De patatten ietwat lang en slap. Al met al redelijk gegeten.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten en voor ons ook de laatste keer we hadden een vis plateau voor 2 personen mosselen waren goed maar de rest van het eten was slecht alles was zacht niet goed gebakken jammer want het was best prijzig de bediening kan hier verder niets aan doen en dat was top
Carin D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het was dan wel kerstmis, de kwaliteit van het eten was erg matig er ging ook veel mis in de bediening.
Ninus P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Komen al vele jaren bij vitesse..
Laatste jaren werd het minder,
maar deze kerst was top..

heerlijke mixed grill gegeten.
alles mals en de spareribs
vielen zo van het bot..

Drinken duurde wel wat lang maar het heerlijke eten maakten het gewoon top..
????
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ondanks de reservering stond er geen tafel voor ons klaar. Onrustig personeel, ik ben niet van de reserveringen!! Weet het niet hoor. Reservering gegeven en toen heeft 1 personeelslid snel voor ons een tafel gin orde gemaakt.
Ondanks de rommelige binnenkomt erg vriendelijk geholpen en lekker gegeten
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede en snelle service. Het personeel heeft plezier met elkaar en dit werkt aanstekelijk op de gasten. Keep up the good work!
maureen P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Sinds jaar en dag ontbijten we af en toe bij Vitesse en dat was altijd goed. Met de nieuwe eigenaar pakt het minder uit. Er was maar 3 man personeel, 2 om te bedienen en 1 aan de bar. Na een kwartier werd de bestelling op genomen in totaal weer een kwartier later kwam de koffie, en na 3 kwartier hadden we deels ons ontbijt. Jam en boter duurde nog een paar minuten, de prosecco kwam toen eindelijk maar. De jus d'orange kwam werkelijk waar na 5 kwartier!! De kwaliteit van het eten was goed, behalve van de roereieren met spek die helemaal koud waren. We durfden er echter niets van te zeggen, bang dat nieuwe eiren en spek ook weer gigantisch lang zouden duren. Wij zullen (met of zonder onze kids) niet meer naar Scheveningen rijden voor een ontbijt bij Vitesse.
jet66 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten hier, we hadden een theatermenu, 3 gangen voor 15,95! Echt een prima prijs kwaliteit verhouding! Vriendelijke bediening! We komen zeker nog eens terug!
Rutger N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Bediening was fantastisch en een compliment waard. Het eten was rampzalig. De kok moet zich diep schamen om dit voedsel uit te laten serveren. Als dit de kwaliteit van de Nederlandse keuken moet waarborgen zien wij de toekomst somber in! Walgelijk eten en zeker af te raden!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Met een grote groep mensen (55) hebben wij van de lunch genoten. De helft van de mensen hebben een beperking. Vooraf alles met het restaurant afgestemd. Dat hebben ze keurig gedaan en er is zeer goed met ons meegedacht. Het eten ging allemaal erg snel tijdens de lunch. Ik ben zeer positief over hoe dit is verlopen. Complimenten aan de medewerkers!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Na jaren er een goed ontbijt bij de andere eigenaar van Vitesse te hebben genoten is het nu er een nieuwe eigenaar i zit is het zeer slecht geworden bediening duurt te lang tafels waren nat en wielbelde half glas jus verplicht oud brood met een klein stukje ham en kaas te moe tenten yoghurt met een klein beetje müsli koud roer ei en spek koud geroosterd brood nou ga zo maar Door ik gaf aan dat het ei koud was maar werd alleen maar aangekeken en werd niets aan gedaan bij afrekenen heb ik de klacht bij de chef neergelegd maar die vertelde dat de baas dit zo wilde en al heel veel klachten had gehad il moest de volle mep betalen dus geen kleine vergoeding schandalig dit ontbijt voor 9.95 zal er nooit meer heen gaan
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben met zijn vieren hier gegeten en het was erg lekker.
De supersate was ook erg groot en veel en de Tournedos was erg mals.
De bediening was super. Erg leuk en vlot. Ook in voor een geintje.
Als we weer een keer in Scheveningen zijn komen we zeker terug.
smit10 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Samen met vriendengroep liepen we heel lang door boulevard om een restaurant te kiezen. Deze had een heel aantrekkelijke bord met theatermenu, 3 gangen voor 15-16 euro. Helemaal niet duur. Iemand wees ons de tafel aan, vervolgens moesten we van andere medewerkers ergens anders gaan zitten. Bestelden drinken en borrelnootjes. Maar borrelnootjes kwamen er niet na een dik halfuur. Besloten toch te annuleren en voor warme broodplank te gaan wat binnen 5 minuten op onze tafel kwam. Heel vreemd maar wel genoten van brood. En toen mochten we weer een uur wachten voor voorgerecht carpaccio. Na een halfuur hoofdgerecht besteld waar we ook een dik uur moesten wachten voor portie patat met biefstuk. Mensen naast onze tafel kwamen in laatste kwartier aanschuiven en kregen uitgebreide spareribs eerder op tafel dan wij. En dan nog zo'n somber gezicht van serveerster. Er kon geen excuus van hun vanaf, met tegenzin toch hele bedrag betaald en weggegaan. We komen nooit meer terug.
gertina .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Al 18 Jaar gaan wij vanuit Amsterdam hier Ontbijten ! Een feestje omdat allemaal op tafel te zien ! Wij waren door omstandigheden ,aan de late kant ,maar vroegen ,kunnen wij nog voor Ontbijt ,of Moeten wij aan het Twaalfuurtje ?? Na minuten overleg met 5!!!! Waaronder een Echt Haantje ,Kwam uit de Keuken Geen Ontbijt ! Dan maar aan het Twaalf uurtje ! Hielt niet echt over, personeel vonden wij Zo Zo en , een beetje smoezelig Jammer na 18 Jaar zoeken wij maar iets anders
Ceesenhelma .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
super restaurant wat niet zo duur is Wij hadden een theatermenu voor €15,95 Bij iedere gang had je keuze uit 3 à 4 gangen en de porties waren écht niet kleiner Je kon ook een hele goede sfeer proeven in dit restaurant Ondanks de drukte (ivm het vuurwerkspektakel) merkte je niks van stress bij het personeel Ook kon je merken dat het personeel onderling goed met elkaar op kon schieten Zelfs de bedrijfsleiding ging héél gemoedelijk met zijn personeel om Dit restaurant is voor ons echt wel voor herhaling vatbaar Alleen jammer dat het voor ons zo ver weg is
MaartenEten .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De kipsate was erg droog, frietjes lekker. Bediening erg vriendelijk en accuraat. Jammer van de droge ( oude) kipsate. Je zit er wel heel lekker, aan de boulevard. Kom op kokkie, doe je best eens en besteed wat meer aandacht aan zo'n kipsateetje
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Even een quick lunch voor de bios. Helaas foute keus. 1 broodje tonijn salade, en m'n zoon en ik allebei een tosti. M'n man kreeg z'n broodje. Wij moesten nog wachten. Waarom krijgt hij zijn broodje dan. Laat die dan ook niet uitkomen. Serveerster was vriendelijk, maar vind t kwalijk dat de sloof en shirt vies en smoezelig was. En dat om half 12 in de ochtend. Tosti's kwamen. Gadverdamme. Dat was vies. Knap om een tosti te verknallen. Korstjes zijn eraf. Waarom? Ik heb m'n tanden nog hoor en m'n zoon is 10. Die eet z'n korstjes wel. Kaas nauwelijks gesmolten. Zeer platte natte smakeloze meuk.
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisterenavond laat nog heerlijk gegeten bij Restaurant Vitesse in Scheveningen. Lekker buiten op het terras gezeten wat erg aangenaam was bij een ondergaande zon. Echt ontzettend lekker gegeten. Alleen ons hoofdgerecht duurde wat lang maar de manager (Jerry) was mij al voor voordat ik er om kon vragen. Alsnog mijn complimenten voor de goede service, de gastvrijheid en het heerlijke eten! Hier kom ik graag nog een keer terug!