Vitesse

Strandweg 19 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Vitesse

Voor badgasten en theaterliefhebbers

Uitzicht op zee en op loopafstand van het theater, de ideale combinatie voor levensgenieters. Op de kaart staat een speciaal theatermenu, een voordelige maaltijd ook als u niet naar het theater gaat. ’s Ochtends om 8.00 uur gaan hier de deuren open voor het ontbijt en tot middernacht geniet je hier van veelzijdige dinergerechten. De uitgebreide kaart is een feestje voor iedereen die het maximale uit de dag wil halen.

Meer informatie over restaurant Vitesse

• Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Patricia V. Proever (1 recensie) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Na jaren er een goed ontbijt bij de andere eigenaar van Vitesse te hebben genoten is het nu er een nieuwe eigenaar i zit is het zeer slecht geworden bediening duurt te lang tafels waren nat en wielbelde half glas jus verplicht oud brood met een klein stukje ham en kaas te moe tenten yoghurt met een klein beetje müsli koud roer ei en spek koud geroosterd brood nou ga zo maar Door ik gaf aan dat het ei koud was maar werd alleen maar aangekeken en werd niets aan gedaan bij afrekenen heb ik de klacht bij de chef neergelegd maar die vertelde dat de baas dit zo wilde en al heel veel klachten had gehad il moest de volle mep betalen dus geen kleine vergoeding schandalig dit ontbijt voor 9.95 zal er nooit meer heen gaan
Marlies D. Fijnproever (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben met zijn vieren hier gegeten en het was erg lekker.
De supersate was ook erg groot en veel en de Tournedos was erg mals.
De bediening was super. Erg leuk en vlot. Ook in voor een geintje.
Als we weer een keer in Scheveningen zijn komen we zeker terug.
Smit10 . Proever (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Samen met vriendengroep liepen we heel lang door boulevard om een restaurant te kiezen. Deze had een heel aantrekkelijke bord met theatermenu, 3 gangen voor 15-16 euro. Helemaal niet duur. Iemand wees ons de tafel aan, vervolgens moesten we van andere medewerkers ergens anders gaan zitten. Bestelden drinken en borrelnootjes. Maar borrelnootjes kwamen er niet na een dik halfuur. Besloten toch te annuleren en voor warme broodplank te gaan wat binnen 5 minuten op onze tafel kwam. Heel vreemd maar wel genoten van brood. En toen mochten we weer een uur wachten voor voorgerecht carpaccio. Na een halfuur hoofdgerecht besteld waar we ook een dik uur moesten wachten voor portie patat met biefstuk. Mensen naast onze tafel kwamen in laatste kwartier aanschuiven en kregen uitgebreide spareribs eerder op tafel dan wij. En dan nog zo'n somber gezicht van serveerster. Er kon geen excuus van hun vanaf, met tegenzin toch hele bedrag betaald en weggegaan. We komen nooit meer terug.
Gertina . Expertproever (6 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Al 18 Jaar gaan wij vanuit Amsterdam hier Ontbijten ! Een feestje omdat allemaal op tafel te zien ! Wij waren door omstandigheden ,aan de late kant ,maar vroegen ,kunnen wij nog voor Ontbijt ,of Moeten wij aan het Twaalfuurtje ?? Na minuten overleg met 5!!!! Waaronder een Echt Haantje ,Kwam uit de Keuken Geen Ontbijt ! Dan maar aan het Twaalf uurtje ! Hielt niet echt over, personeel vonden wij Zo Zo en , een beetje smoezelig Jammer na 18 Jaar zoeken wij maar iets anders
Ceesenhelma . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
super restaurant wat niet zo duur is Wij hadden een theatermenu voor €15,95 Bij iedere gang had je keuze uit 3 à 4 gangen en de porties waren écht niet kleiner Je kon ook een hele goede sfeer proeven in dit restaurant Ondanks de drukte (ivm het vuurwerkspektakel) merkte je niks van stress bij het personeel Ook kon je merken dat het personeel onderling goed met elkaar op kon schieten Zelfs de bedrijfsleiding ging héél gemoedelijk met zijn personeel om Dit restaurant is voor ons echt wel voor herhaling vatbaar Alleen jammer dat het voor ons zo ver weg is
MaartenEten . Proever (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De kipsate was erg droog, frietjes lekker. Bediening erg vriendelijk en accuraat. Jammer van de droge ( oude) kipsate. Je zit er wel heel lekker, aan de boulevard. Kom op kokkie, doe je best eens en besteed wat meer aandacht aan zo'n kipsateetje
Miranda H. Expertproever (9 recensies) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Even een quick lunch voor de bios. Helaas foute keus. 1 broodje tonijn salade, en m'n zoon en ik allebei een tosti. M'n man kreeg z'n broodje. Wij moesten nog wachten. Waarom krijgt hij zijn broodje dan. Laat die dan ook niet uitkomen. Serveerster was vriendelijk, maar vind t kwalijk dat de sloof en shirt vies en smoezelig was. En dat om half 12 in de ochtend. Tosti's kwamen. Gadverdamme. Dat was vies. Knap om een tosti te verknallen. Korstjes zijn eraf. Waarom? Ik heb m'n tanden nog hoor en m'n zoon is 10. Die eet z'n korstjes wel. Kaas nauwelijks gesmolten. Zeer platte natte smakeloze meuk.
Daphne W. Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisterenavond laat nog heerlijk gegeten bij Restaurant Vitesse in Scheveningen. Lekker buiten op het terras gezeten wat erg aangenaam was bij een ondergaande zon. Echt ontzettend lekker gegeten. Alleen ons hoofdgerecht duurde wat lang maar de manager (Jerry) was mij al voor voordat ik er om kon vragen. Alsnog mijn complimenten voor de goede service, de gastvrijheid en het heerlijke eten! Hier kom ik graag nog een keer terug!
Keljane_1 . Fijnproever (2 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vanavond gegeten bij vitesse. We zijn een dagje in scheveningen en het zag er gezellig uit. Tevens genoeg keuze op de kaart. 2 keer het theater menu en 2 kindermenu's. Met het eten niets mis. Al voelden we ons een beetje over het hoofd gezien. Ketchup gevraagd voor de kinderen, nooit gekregen. Een goeie 20 minuten naar onze lege borden gekeken voordat ze werden meegenomen. Daarna nog een keer 10 minuten kunnen wachten voordat er gevraagd werd of we nog iets na wilden. Een leuk restaurant. Bediening doet hun best l. Maar echt goed geregeld, nee.
Anneke K. Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Het theatermenu, 3 gangen voor 15,-, is helemaal goed als afsluiter van een dagje Scheveningen. Wil je goedkoop en goed? Dan is dit het adres! Porties zijn groot, en het eten is erg lekker. We hebben er 2x gegeten :-) Beide keren aan de boulevard met uitzicht op de ondergaande zon. Heerlijke carpaccio, garnalencocktail, biefstuk en varkenshaas. Perfect klaargemaakt. Toetjes zijn ook heerlijk, of je kiest voor koffie/thee. Bediening is supervriendelijk en in voor een gezellig gesprekje. Aanrader!
Misharotterdam75 . Meesterproever (12 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Tijdens onze vakantie hier maar een wezen eten.

We hebben ons laten vertellen dat er een nieuwe eigenaar is en dat er de afgelopen weken verbouwd is. Vroeger (3jaar geleden) zijn we hier ook al eens geweest en toen was het prima maar allemaal een beetje oud.

Nu, na de verbouwing, zie je wel dat de nieuwe eigenaar er iets van probeert te maken. Echter.... Terras is echt viezig. Veel zand en aanslag. Ik begrijp dat je aan het strand zit, maar een bezem over je terras elke ochtend is toch niet zo veel moeite? Ook de ramen zijn vies en groezelig om nog maar te zwijgen over de raampjes van de kachels die buiten staan! Hier hangt je uithangbord aan en is je visite-kaartje van de zaak. Dit is het eerste wat gasten zien als ze langs lopen!

Service was verder wel prima. Maar ook het eten viel ons tegen maar goed... Wat kan je verwachten voor €15,95 voor 3 gangen? Dat kan natuurlijk ook geen kwaliteit zijn. Carpaccio was smakeloos en hoofdgerecht was taai. Wat wel lekker was waren de frietjes en het dessert!

We komen van de week nog eens terug om te kijken of het een momentopname was want we zijn hier nog 2 weken. Iedereen verdient een 2de kans.
FranzF . Fijnproever (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We waren afgelopen zaterdag op de boulevard en hebben Vitesse uitgekozen als restaurant omdat het er leuk uit zag en de kaart ons aan sprak. Ze hebben een theatermenu dat best goedkoop is. Ik geloof 14,95 voor 3 gangen. Dit is echt heel erg goed prijs-kwaliteit. Je kunt dan uit allerlei zaken kiezen. Ik koos voor carpaccio, biefstuk en tiramisu. Mijn vrouw koos voor garnalencocktail, varkenshaas en dame blanche. Dank jullie wel voor de goede service. We komen snel weer terug.
Echt een aanrader zeker als je voor een vastre prijs wilt eten.
Barry V. Fijnproever (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We komen binnen de hele tent in een nieuw jasje ongelooflijk.
Wat een mooie zaak nieuwe bar, nieuwe vloer, ziet er top uit.
compliment voor het nieuwe idee.

We hebben heerlijk gegeten mijn vrouw de lady steak ik nam de schol super goed bereid.
dessert waren ook leuk gepresenteerd.

Bedankt voor de leuke avond

Dutchbobby . Fijnproever (2 recensies) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Meer dan 10 jaar zijn wij regelmatige en altijd zeer tevreden gasten van "Vitesse" geweest, maar dat is sinds afgelopen zaterdag helaas drastisch veranderd! Ons favoriete gerecht, de scholfilet, bleek niet meer op de vernieuwde menukaart te staan (kan natuurlijk gebeuren, daar is niets mis mee!), zodat we uit geweken zijn naar twee andere, ons bekende gerechten, die tot nu toe ook altijd van zeer goede kwaliteit geweest waren, de spareribs en de gamba's. Maar wat voor een teleurstelling was het dit keer: twee stukken van de spareribs bleken aan de onderzijde letterlijk ijskoud te zijn, en de patat was "slap" en slechts lauwwarm (na protest werden beide produkten in ieder geval zeer snel vervangen). Ook de bijlages waren dit keer een grote tegenvaller, de extra salade was geheel verdwenen (zou in het verleden door de mensen te vaak zijn teruggegeven!), het schaaltje met de altijd weer lekkere gebakken aardappelen bleek vervangen te zijn door 3 armoedige stukjes aardappel, als "bijlage" op het bord zelf en ook de altijd zo uitsterkend smakende rauwkostsalade onder de gamba's was nu geheel afwezig! Kortom, hier werd weer een overduidelijk dat niet iedere vernieuwing en verandering, ook meteen een verbetering vormt. Of een veranderd "concept" of een nieuwe kok hiervoor verantwoordelijk is, is niet meteen duidelijk, maar "Vitesse" in deze vorm is een absolute afrader! Maar gelukkig zijn er op de boulevard van Scheveningen nog vele andere restaurantjes te vinden, waarvan we inmiddels dan ook al, naar alle tevredenheid, gebruik gemaakt hebben! Bij "Vitesse" zien ze ons voorlopig zeker niet meer terug!
Viento104 . Proever (1 recensie) 1,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wat een ontzettend slecht eten!!! Wij hadden een visschotel met verschillende soorten vis, alleen smaakten die vissen hetzelfde. Behalve de tonijn steak, maar die was gort droog. En de gamba's lauw/koud. Aardappeltjes? Half droge grote knikkers. Alleen met de saus er dik over was het te eten.

Blijkbaar weten ze dat zelf ook, want ee wordt niet eens gevraagd of het heeft gesmaakt. Eigenlijk moet je buiten op de stoep anti reclame maken, want dit gun je niemand.
Jolanda V. Proever (1 recensie) 3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Vandaag ben ik samen met mijn man wezen eten zo slecht ik vroeg aan de ober of er ander eigenaar in zit hij zij ja we kregen 2 sliptongen met wat patat en klein beetje sla wij riepen de ober die ons geholpen had en vertellde dat eten niet te eten was hij zei dat wij gelijk hadden hij bood ons iets anders aan varkenshaas met een klein beetje papat weer slecht. Wij al jaren bij vitesse altijd goed ik denk dat ze maar eens een ander kok moet aanstellen die weet wat eten klaarmaken is . Ik kom er nooit meer.
Marregie . Fijnproever (2 recensies) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Theatermenu voor ons en voor de kinderen een verrassingsmenu was onsmakelijk.

Kipnuggets waren aangebrand. Onze menu's waren overgoten door een saus uit een pakje. Rode wijn wrang en witte wijn leek aangelengd. De mega hoge rekening schoot bij ons zeer verkeerd.
wat een lef om voor zulk eten zoveel geld te vragen
Yvonne V. Proever (1 recensie) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Wij eten al jaren bij Vitesse en komen er na onze laatste bezoek op 8-4-2016 nooit meer. Iedereen van onze groep (8 personen) heeft eten laten staan. Spareribs waren gekookt, de ossenhaas had waterige honingsaus. Bediening was onhandig. Er was alleen een bakje sla en frites en opgebakken aardappeltjes. De rode wijn was waterig en men had geen andere, jammer. We hebben dit allemaal gemeld en 1 persoon kon een kopje koffie krijgen, nou ja! Nee Vitesse zal ons niet meer zien!