Vitesse

Strandweg 19 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Vitesse

Voor badgasten en theaterliefhebbers

Uitzicht op zee en op loopafstand van het theater, de ideale combinatie voor levensgenieters. Op de kaart staat een speciaal theatermenu, een voordelige maaltijd ook als u niet naar het theater gaat. ’s Ochtends om 8.00 uur gaan hier de deuren open voor het ontbijt en tot middernacht geniet je hier van veelzijdige dinergerechten. De uitgebreide kaart is een feestje voor iedereen die het maximale uit de dag wil halen.

Meer informatie over restaurant Vitesse

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
6,1
6,7
6,6

Jouw recensie over het restaurant Vitesse

frans J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
de bediening wist niets over de gift for you en gaf daardoor het verkeerde advies. we hebben aan twee medewerker de bonnen laten zien. bij het afrekenen bleek dat we het verkeerde menu hadden. wij hadden een theatermenu terwijl het een gift for you menu had moeten zijn, de prijsverhouding was daardoor niet goed. conclusie hebben niet gekregen waarvoor betaald is.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Theatermenu besteld en twee kindermenu's. Ver Onder de maat! Vitesse? Juist zeer langzaam. Zowel voorgerechten als de hoofdgerechten kwamen te laat en niet tegelijk. Sliptongetjes waren koud tot lauw. Salade was op, zei het personeel. Frites half gaar. Voorgerecht capatio slecht, geen sla. Veel te veel ketjap als saus. Ter compensatie werd ons koffie en thee aangeboden.
Deze zaten al in het drie gangen menu! Maar zijn ook niet van het totaal bedrag afgetrokken (bleek later). Koekje van eigen deeg dus. Waardeloos!
MC W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was goed en de bediening erg leuk en spontaan.
Alleen de toiletten zouden wel een schoonmaakbeurt en een opknapbeurt mogen hebben.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Ronduit slecht...
Bestelde een koude visschotel en kreeg er niet de beloofde huisgemaakte tonijnsalade bij. Dit heb ik gemeld. Het werd gemaakt in de keuken. Even later kreeg ik 6 stukken toast met zalm eronder. Maar dit lag al op mijn bord. Kreeg geen vergoeding want ik had immers meer zalm gekregen. Vrienden hadden mixed grill... Koud! Ik mijn partner gamba's. Zaten geen servetten in de bestek zakjes. 2 x gevraagd... Niet gekomen. Mensen....wees gewaarschuwd... Eet hier niet, het verpest je hele avond!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Ronduit slecht...
Blomb .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben hier gereserveerd met een giftforyou bon voor een luxe lunch.
Bij aankomst dit meteen gemeld. We konden kiezen uit twee broodjes, een soepje vooraf en een glaasje Prosecco. De waarde : €30,00. De bon had een waarde van 35,00. We hebben gevraagd hoe dat kon en of we dan een kopje koffie voor het verschil konden krijgen. Maar nee er werd zogenaamd verbaasd gereserveerd. Ze hadden geen idee hoe dat kon. Want dit was wat ze altijd serveerden voor zo'n bon. Ik heb het bewijs nog willen tonen maar dat was niet nodig, of we de koffie maar wilden afrekenen. En de kwaliteit was nogal matig. Geen reclame voor dit mooi gelegen restaurant.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vriendelijk personeel. Snelle bediening. Leuke ambiance. En vooral getroffen door eerlijkheid van personeel !
De volgende ochtend bleek mijn vrouw haar tasje kwijt te zijn. Daar zat haar "hele leven" in (1000 euro cash, creditcards, paspoort, rijbewijs, telefoon, sleutels, de hele santekraam). Kon bijna niet anders dan dat ze dat bij Vitesse had laten hangen de vorige avond. Telefonisch contact lukte de volgende ochtend vroeg niet. Wel in een draf terug naar Vitesse. Na hijgend en met redelijk wanhopig gezicht binnenkomend, vroeg de ober of zij soms haar tasje kwam ophalen. Ober is omhelst ! Hij bekende al wel gekeken te hebben naar de inhoud voor aanknopingspunten vwb identiteit eigenaar. Mijn vrouw werd verzocht de inhoud van het tasje te bekijken. Alles zat erin. Beloning achtergelaten. ER IS NOG EERLIJKHEID IN NEDERLAND EN ZEKER IN SCHEVENINGEN BIJ RESTAURANT VITESSE. KLASSE.
Rianne L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Meermaals heb ik naar tevredenheid bij Vitesse gegeten als ik een avondje naar het Circustheater op het menu had staan. Zo ook gisteravond, maar helaas viel het deze keer tegen. De carpaccio viel nog in de smaak bij mijn tafelgenoten, maar de hoofdgerechten niet. De kipsaté was taai, even als meerdere stukjes vlees van de Mixed grill. Een bord spare ribs hebben we terug gestuurd naar de keuken omdat het vlees nog rauw en koud was. Ook werden de frietjes van voorheen (nu 3 aardappelpartjes) gemist even als de rauwkost salade.
Er werden 4 desserts en 1 koffie besteld als nagerecht. De koffie was al lang en breed opgedronken voordat de serveerster opmerkte dat de desserts wel erg lang onderweg waren (ruim 20min)
Volgende keer probeer ik een ander restaurant aan de boulevard
irene J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
D.W. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gastvrij en lekker
Henk .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het theatermenu is een 3 gangenmenu met lekker eten voor weinig geld. Eventueel kan je het menu enigszins aanpassen. De bediening is vlot en vriendelijk. Het is er altijd druk dus reserveren is gewenst.
Ook voor een kop koffie en een drankje zit je hier gezellig. Zeker in de zomer met uitzicht op de pier en de boulevard.
Ron244 S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
schevenings vispannetje (tong, 1 gamba, klein stukje kabeljouw, zalm, mosselen, daarbij een minder smakelijk uitziend hoopje groente en aardappelparten).
tong was wat flauw van smaak.
kabeljauw was wel ok.
zalm was eveneens wel ok, hoewel later gebracht en eerst aan verkeerde tafel geleverd.
de ene gamba weinig smaak.
de mosselen laf smaakje maar de geur uit het pannetje was niet bepaald aangenaam te noemen. was de geur van het scheveningse bier waar de mosselen in gekookt waren.
De entrecote van Hollands weide rund was qua formaat ok, maar gepresenteerd op een houten plank.
Het vocht dat uit het vlees kwam vulde de "vochtrand" in de plank erg snel en daar de tafel zeer scheef stond liep het al gauw over de tafel heen.
Er was de keuze tussen pepersaus en kruidenboter.
De pepersaus werd geleverd, ondanks het verzoek voor de kruidenboter.
Pas het 2e bedienende pesoneelslid bezorgde het gevraagde.
Ook hierbij het minder smakelijk uitziend hoopje groente.

Nee. Deze zaak zullen wij bij niemand aanbevelen!!
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Dinsdagavond onverwachts hier gegeten omdat wij zagen dat er een theatermenu werd geserveerd. Aangezien er een avondje Lion King in het Afas Circustheater gepland stond maar meteen binnengestapt. Inrichting oogde ietwat rommelig maar met her en der wel wat sfeervolle elementen. De ontvangst was kordaat en vriendelijk. Theatermenu is simpel met een beperkt maar gevarieerd menu voor een redelijke prijs. Bij de garnalencocktail iets te veel sla. Op de kogelbiefstuk en kabeljauwfilet niets aan te merken. De patatten ietwat lang en slap. Al met al redelijk gegeten.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten en voor ons ook de laatste keer we hadden een vis plateau voor 2 personen mosselen waren goed maar de rest van het eten was slecht alles was zacht niet goed gebakken jammer want het was best prijzig de bediening kan hier verder niets aan doen en dat was top
Carin D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het was dan wel kerstmis, de kwaliteit van het eten was erg matig er ging ook veel mis in de bediening.
Ninus P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Komen al vele jaren bij vitesse..
Laatste jaren werd het minder,
maar deze kerst was top..

heerlijke mixed grill gegeten.
alles mals en de spareribs
vielen zo van het bot..

Drinken duurde wel wat lang maar het heerlijke eten maakten het gewoon top..
????
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ondanks de reservering stond er geen tafel voor ons klaar. Onrustig personeel, ik ben niet van de reserveringen!! Weet het niet hoor. Reservering gegeven en toen heeft 1 personeelslid snel voor ons een tafel gin orde gemaakt.
Ondanks de rommelige binnenkomt erg vriendelijk geholpen en lekker gegeten
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede en snelle service. Het personeel heeft plezier met elkaar en dit werkt aanstekelijk op de gasten. Keep up the good work!
maureen P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Sinds jaar en dag ontbijten we af en toe bij Vitesse en dat was altijd goed. Met de nieuwe eigenaar pakt het minder uit. Er was maar 3 man personeel, 2 om te bedienen en 1 aan de bar. Na een kwartier werd de bestelling op genomen in totaal weer een kwartier later kwam de koffie, en na 3 kwartier hadden we deels ons ontbijt. Jam en boter duurde nog een paar minuten, de prosecco kwam toen eindelijk maar. De jus d'orange kwam werkelijk waar na 5 kwartier!! De kwaliteit van het eten was goed, behalve van de roereieren met spek die helemaal koud waren. We durfden er echter niets van te zeggen, bang dat nieuwe eiren en spek ook weer gigantisch lang zouden duren. Wij zullen (met of zonder onze kids) niet meer naar Scheveningen rijden voor een ontbijt bij Vitesse.
jet66 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten hier, we hadden een theatermenu, 3 gangen voor 15,95! Echt een prima prijs kwaliteit verhouding! Vriendelijke bediening! We komen zeker nog eens terug!