Vitellius

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

Wil J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vorige week een mediterraanse visschotel gegeten. Lekker, smaakvol en goede passende wijn. Weer vertrouwd goed en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Goed eten. Goede sfeer. Toegankelijke gerechten met een fijne eigen touch. Prijs / kwaliteit verhouding is erg goed. Heerlijke avond tafelen!
TurnerOne .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heerlijk gegeten alles was even lekker ook tijd tussen gerechten was perfect.Bediening erg opmerkzaam en vriendelijk. Het was erg warm en we konden fijn buiten zitten. Wat erg prettig was.
Marlene K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Heerlijk geluncht. We hadden een Proeverij van streekproducten. 3 mini broodjes met heerlijke Livar ham, Vis van de kwekerij uit de buurt en geitenkaas uit de buurt met een lekker paddenstoelen soep. Mooi gepresenteerd. Was wel duur, rond de 15 euro.
Marlene K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2012
In mijn herinnering was het beter... we hadden ver van te voren gereserveerd voor het tapas buffet. Waarschijnlijk hadden we er ons te lang en te zeer op verheugd. De smaak van de gerechtjes was goed, maar er werd weinig aangevuld. Ook weinig vernieuwende gerechten.
De inrichting is erg gedateerd.