Vitamin015

Achterom 61 2611 PM Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vitamin015

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tienen .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Eerst een lekkere soep en daarna een smakelijke hoofdschotel. Voor grote eters! Zeker eens gaan proeven!
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Leuke zaak, lekkere broodjes. Wij hadden met kip kerrie en tempé. Bediening was aardig en snel. Grappig interieur met flessen van Surinaamse bier. Als wij zijn in Delft wij komen zeker terug ;)
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Een locatie met een mooi uitzicht, het eten was smaakvol,
Het ontbreekt deze avond aan gezelligheid, waarbij de tv erg hard stond.
Het restaurant komt meer over als een afhaal restaurant , waar je ook kan eten. De restauranthouder was vooral bezig met het zelf bezorgen van de maaltijden.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijke surinaamse gerechten maar met een eigen accent.
Lekkere roti met verrukkelijke saus , lekkere groenten en pompoen.
Ook de rotiplaat smaakt prima. Grote ruime porties, vriendelijke verkopers.

Foodtje .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
We hebben een paar keer besteld bij vitamin015. De eerste keer hebben we 2 uur op ons eten moeten wachten maar het was ZO lekker! (Roti) Echt smullen, vooral ook de Pompoensambal. Dus we dachten: volgende keer weer. Helaas weer lang moeten wachten, bijna anderhalf uur maar vervolgens was het eten een grote teleurstelling. Niet vers. Duidelijk opgewarmd... Echt jammer. Toch blijf ik denken aan de eerste keer, als er nog een volgende keer komt dan gaan we daar zelf wel eten.