Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Vita Verde

Passie voor de Italiaanse keuken

Wist je dat Italianen bijna nooit eten weggooien en een hekel hebben aan verspilling? En wist je dat de eigenaar van dit heerlijke restaurant zich dit motto volledig eigen heeft gemaakt? Floris Gulien maakte op 12-jarige leeftijd kennis met “la cucina Italiana” en deze passie heeft hem nooit meer losgelaten. Hij zag het als een missie om Nederlanders bewust te maken van de eenvoud die zo typerend is voor de Italiaanse keuken. De keukenbrigade werkt alleen met verse, pure en onbewerkte producten uit Italie. Maar bovenal zijn passie, geduld en liefde dé ingrediënten die dit restaurant tot een succes maken!

Meer informatie over restaurant Vita Verde

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

ilse D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het restaurant is leuk en smaakvol ingericht.
De menukaart is duidelijk en zonder teveel opsmuk.
Het eten is van zeer goede kwaliteit en de bediening is erg vriendelijk.
Er was bij ons iets misgegaan in de keuken, waardoor wij erg lang moesten wachten, dit is door de bediening netjes opgepakt. De enige twee minpunten voor ons waren het geluidsniveau, waardoor wij lastig een gesprek konden voeren en we zaten aan een tafel aan de lange bank, daar staan allemaal tafels naast elkaar, maar zo dicht op elkaar dat je bijna bij je buren op schoot zit. Als je wilt opstaan van je plek (als je op de bank zit) moeten de buren iedere keer hun tafel helemaal tegen die van hun andere buren aanschuiven om ertussenuit te komen, wat bij mij wat claustrofobie opwekt. Als ze er één tafeltje tussenuit zouden halen, (ik snap dat dat ook qua inkomsten een tafel scheelt, maar komt echt het comfort ten goede)is het voor iedereen net iets beter vertoeven.

Wij komen zeker terug, maar dan wil ik niet meer op de bank.
Bente V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
A. D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Fijn restaurant met vriendelijke bediening die ook meedenkt over kinderporties e.d. Lekker gegeten, we komen graag nog eens terug.
Paschasia S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer positieve ervaring. Zeer vriendelijk personeel , mogelijkheden buiten de kaart .
Hele goede smaken- ik had ravioli. Men vergat de korting maar dit werd direct opgelost . Voor herhaling vatbaar.
Rowie V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Hadden 30 procent korting via hier, deze bij afrekenen helaas niet geteld kwamen we pas bij thuiskomst achter
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Eten was van goede kwaliteit/prijsverhouding.
Personeel zeer vriendelijk.
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heel leuk Restaurant, We hebben heerlijk op het terras gezeten en hebben gekozen voor de 4 gangen. De bediening was erg vriendelijk en je werd vrolijk ontvangen door de eigenaar.
We hebben wel zelf om de toegezegde korting moeten vragen.
Pauline P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne ambiance, vriendelijk personeel. Wij komen zeker weer terug!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijke avond buiten op het terras, 4 gangen bediend door prettig personeel. Eerste twee gangen kwamen op een mooi tempo, derde en vierde hadden wat vlotter gekund. Jammer dat we achteraf om de toegezegde korting moesten vragen.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Top tent, heerlijk en uitgebreid gegeten! Het niveau van het eten en de gastvrijheid waren uitermate goed!
Niny O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijke bediening, goede service en heerlijk Italiaans eten.
Helaas was de Angus beef erg taai
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Verrast! In de ochtend zin hebben in 'een italiaan' en even snel googlen/'iensen' en uitgekomen bij Vita Verde. Wij hebben kennisgemaakt met Vita Verder door een 4-gangen proeverij. Aangenaam verrast en als liefhebber van Italiaans eten zit je zeker goed! We zaten lekker buiten in het altijd gezellig bourgondische Den Bosch. Een prima wijn erbij en ook diverse keus aan wijn. We hebben lekker gegeten en fijne smaken waren te proeven in de gerechten. (met name de pasta bij het hoofdgerecht was erg smaakvol) De prijs was (ook door een iens korting) prima, wat ook prettig is. Zonder de korting is het naar mijn mening nog steeds een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Enige feedback die ik mee kan geven is dat (maar dat is ook persoonlijk) voor mij de steak die wij kregen bij het hoofdgerecht net wat te ver gebakken was. Dit werd ook niet van te voren gevraagd (enigzins begrijpelijk gezien het verrassingsmenu) maar toch het advies om het wel aan te geven en te vragen.
Alida B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima gegeten. goede service. Flexibel personeel. We zouden met een groep komen, maar veel mensen vielen op het laatst af. Werd soepel en sympathiek mee om gegaan. Later kwam er een grote groep, gelukkig waren we toen klaar met eten, want je kon jezelf niet meer horen denken, laat staan een gesprek voeren.
Doke T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk eten, prima gastheer. Wij troffen een serveerster die of haar dag niet had, of haar vak niet begrijpt. Je kreeg bijna medelijden met de eigenaar van dit verder super leuke restaurant.
Rieky W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ik vond het zeer kwalijk dat de bediening een vergissing maakte met het gerecht dat lactose vrij was!!!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lekker eten gaan beslist weer terug.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en meedenkende bediening (zwangere vrouw)

Verse ingrediënten en goede sfeer.
Wellicht de focus op het drinken iets aanscherpen.. We moesten zelf om een nieuw drankje vragen. Anderzijds is een te pusherige aanpak nog veel vervelender. Dus dit mag eigenlijk niet hinderlijk genoemd worden.

Top avond!
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima bediening, prima wijn, prima kaart. Prima verhouding prijs-kwaliteit. Twee personen met voor en hoofdgerecht en goede wijnen voor 100 euro. Aanrader dus.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het eten was ontzettend lekker (wij hadden het zeebaarsmenu voor twee personen met extra groenten en minder aardappels)! De pinot grigio die ik hierbij dronk was bovendien zeer aangenaam.

Nochthans kwam de bediening op mij af en toe wat laconiek over. Gelukkig kregen wij wel alle gelegenheid om in rust en met elkaar van het eten en ons samenzijn te genieten.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Goed bevallen . Eten was genoeg . Snelle reactie v het personeel op vraag .