Vita Verde

Monseigneur Prinsenstraat 1A 5211 LN Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Vita Verde

Passie voor de Italiaanse keuken

Wist je dat Italianen bijna nooit eten weggooien en een hekel hebben aan verspilling? En wist je dat de eigenaar van dit heerlijke restaurant zich dit motto volledig eigen heeft gemaakt? Floris Gulien maakte op 12-jarige leeftijd kennis met “la cucina Italiana” en deze passie heeft hem nooit meer losgelaten. Hij zag het als een missie om Nederlanders bewust te maken van de eenvoud die zo typerend is voor de Italiaanse keuken. De keukenbrigade werkt alleen met verse, pure en onbewerkte producten uit Italie. Maar bovenal zijn passie, geduld en liefde dé ingrediënten die dit restaurant tot een succes maken!

Meer informatie over restaurant Vita Verde

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten was prima, goed verzorgd. Als hoofdgerecht hadden we de risotto met schaaldieren. Wel jammer dat er geen doekjes of citroenwater bij was, na het pellen van de (te gare) kreeftjes is het fijn om je handen te kunnen schoonmaken. De bediening was matig ongeinteresseerd.
Eefje G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker gegeten, maar niet heel bijzonder
mH G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten vooral het verassingsmenu is erg lekker en variërend. Goede keuze, gezellige ambiance.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Ideaal om met je vrienden of familie iets te gaan eten. Menu Suprese Vita Verde is een aanrader en de Negroamaro als wijn lekker. Alles een dikke plus.
Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Goed eten; weer andere gerechten dan normaal; aanrader
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, hartelijk ontvangen. Wijnarrangement ook top. We komen terug!
jane.trapman .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was goed, niets bijzonders. Bediening heel erg vriendelijk en behulpzaam. Hier scoren ze wat mij betreft het hoogst op. Top!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Nieuwe verassende menukaart. Kaart is klein en compact met heerlijke pizza's.
Beitske S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
We kwamen om lekkere, Italiaanse pizza te eten en dat is gelukt! De kinderen vonden de pizza's heerlijk, de lekkerste die ze ooit hadden gegeten. De kunst is - in onze ogen - om met zo weinig mogelijk ingrediënten van zo hoog mogelijke kwaliteit een lekker gerecht te maken. De pizza's van Vita Verde zijn daarin zeker geslaagd!
Naphassa P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Een of twee jaar geleden had ik La Vita Verde misschien wel 5 sterren gegeven. Maar de laatste 2 keren dat ik hier was heb ik een stuk minder ervaren. Bediening is altijd top maar het eten is niet heel bijzonder. Prijs/ kwaliteit vind ik nogal uit verhouding. Daarnaast heb ik de laatste 2 keren bijna anderhalf uur op mijn hoofdgerecht moeten wachten. Jammer. Hopelijk in de toekomst weer wat pluspunten zodat ik ook weer zin krijg om terug te komen.
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Chagerijnig en onbekwaam personeel. Eten verder wel oké maar niet speciaal, voor mij geen aanrader.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Pizzaoven was kapot, vervelend als je voor pizza komt.Werd erg laat aangegeven.Slechte lasagna en ober.Prima thee/pasta. Geen aanrader.
j.sudmeijer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik heb deze boeking laten vervallen vanwege een eerer bezoekdie zeer teleursellend was enwij met een ontevreden gevoel weg zijn gegaan enwij deze hebben gecanceld
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ruim assortiment, lekker gegeten. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Zeer leuke en behulpzame bediening. Voor herhaling vatbaar!
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gegeten met AH restaurant actie. We konden kiezen van de hele kaart, maar op de rekening verscheen wel (onaangekondigd!!!) 10 Euro toeslag omdat we het duurste gerecht hadden gekozen. Zeker niet te duur gegeten, maar het was wel netjes geweest als ze het even hadden gezegd van te voren.
Sabrina I.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht viel ons tegen: de risotto was wel erg al dente. Echter, na een opmerking aan gastheer Floris kregen we een nieuw gerecht en dat was heerlijk. Netjes opgelost, zodat we toch tevreden naar huis gingen.
Kleine tip aan de bediening: als iemand soep eet zorg dat je een lepel bijlegd voordat het gerecht er is en dat geldt hetzelfde voor het desert.
Gijsje2 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH aktie, een leuk menu, voorral het voorgerechtb bestaande uit meerdere kleine gerechten was erg lekker. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader !
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij komen hier graag: goede service, vriendelijkheid, leuke sfeer en lekker eten. We hebben weer heerlijk zitten genieten. Alleen na zeven uur zitten ze vaak vol (ook door de week) en word het een beetje rumoerig.
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten is overheerlijk alleen de wachttijden zijn te lang met een groep van 6 personen.
Voor dat het voorgerecht kwam waren we 1 uur verder. Verder een TOP restaurant !!
j.sudmeijer .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Dit was de tweede keer dat wij hier kwamen eten.De eerste keer was het in één woord geweldig. Maar helaas was het deze keer stukken minder. Het dineren op z'n Italiaans was ver te zoeken en de gerechten waren navenant..
De voorgerechten Salade met zeebaars had weinig smaak en de Carpaggio was erg taai.Hoofdgerechten kalfsvlees met ham en spek was baggervet en is door de eigenaar vervangen door een ander gerecht.
Helaas kon ik hier geen Italiaanse avond van maken.