Speciale deals

Over het restaurant Vita Verde

Passie voor de Italiaanse keuken

Wist je dat Italianen bijna nooit eten weggooien en een hekel hebben aan verspilling? En wist je dat de eigenaar van dit heerlijke restaurant zich dit motto volledig eigen heeft gemaakt? Floris Gulien maakte op 12-jarige leeftijd kennis met “la cucina Italiana” en deze passie heeft hem nooit meer losgelaten. Hij zag het als een missie om Nederlanders bewust te maken van de eenvoud die zo typerend is voor de Italiaanse keuken. De keukenbrigade werkt alleen met verse, pure en onbewerkte producten uit Italie. Maar bovenal zijn passie, geduld en liefde dé ingrediënten die dit restaurant tot een succes maken!

Meer informatie over restaurant Vita Verde

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Vita Verde

Tijmen B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We hebben twee heerlijke pizza's gegeten. Erg mooi ingericht, lekker wijntje en ontzettend goede service. Alleen andere gasten misten nog in het restaurant.
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Vriendelijke bediening, fijne sfeer en heerlijk eten! Portiegrootte van de gangen was precies goed en de wijnglazen werden goed vol geschonken. Aanrader!
Roos L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten en hele aardige jongen die ons bediende!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten en passende wijn bij de gerechten. Door de keuze voor bijpassende wijn zaten we wel tot het voorgerecht zonder drankje.

Sfeervolle gelegenheid en niet te luidruchtig.

Goed dat ik nig even herinnerde aan de 20% korting via IENS.
Oenone V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Goed Italiaans eten! Ook glutenvrij heerlijk en de kok denkt met je mee om het gerecht aan te passen. Wij komen terug.
Jheronimus bosch art center J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
heerlijk gegeten. supervriendelijke bediening
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Altijd gezellig Vita verde. Floris de gastheer heeft voor iedereen een fijne ontvangst. Kaart veranderd regelmatig. De burrato werd elders gehaald . Alle gerechten zijn uitstekend bereid en smaken heerlijk. Wij komen graag bij Vita verde!
Rianne N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Leuk restaurant. Hebben met 8 personen aan een vierkante tafel gezeten die wat apart stond: ideaal voor een personeelsdiner. Het diner van de chef is een aanrader, ruime keuze uit allerlei gerechten die je samen kunt delen, heerlijk. De sfeer is ongedwongen en prettig.
HMP K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goed concept met ook ideële doelstellingen. Het idee om € 1 per rekening te besteden om eenzame ouderen een mogelijk te bieden, daar kregen wij een 'warm hart' van. TOP!
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bakje sla of groente gemist, garnituur kan wat uitgebreider. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Vincent T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Weer heel lekker gegeten
Pauly P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijke avond, genoten van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Duidelijk een echte Italiaan en geen pizzeria. Wij hebben het 4-gangen verrassingsmenu genomen en echt alles was heerlijk. De gangen kwamen op een mooi tempo door. Ook de Pino Grigio was een heerlijke wijn. De enige misser was de scropino achteraf, heel waterig met verkeerde ingrediënten leek wel. Maar gezien de kwaliteit vergeef ik ze dat :-)
JH H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Plezierige ontvangst; mooie tafel aan het raam; linnen servet; fraaie glazen. Mooi menu , goede spijzen en goede wijnen. Prima prijs-kwaliteit verhouding!
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig restaurant, alleen bij drukte rumoerig
Betsy R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het geluid van de muziek was hard maar op verzoek werd hrt zachter gezet. Na een uur stond het weer hard. Opnieuw vriendelijk gevraagd en vriendelijk zachter gezet of zelfs helemaal uit. De ruimte is helemaal niet gestoffeerd dus harde praters, (hoevelen denken niet dat ze thuis zijn en dus erg luid kunnen praten en lachen), is voor mij een reden niet meer te komen. Al onze speciale verzoekrn werden vrirndelijk ingewilligd, maar torn we wildrn betalen was onze serveerster nergrns te bekrnnrn en de anderen hoorden tweemaal mijn verzoek niet.
Wewaren teleurgesteld in de antipasta voor 2 personen. De 'quiches' waren droog, het spinasietaartje ook. In verhouding is drank en wijn behoorlijk duur.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een zeer sfeervol restaurant met uitgebreide keuze, voortreffelijk eten en een uitermate warme , prettige bediening.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten. Uitstekende gastheren en gastvrouw.
Kor H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijke gerechten, fijne bediening.... een aanrader.....
Wij komen terug!!
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
“Over all” erg lekker. Bruchetta kan iets knapperiger en gekruider. Pino Grigio en Scropino waren top.