Vita Verde

Monseigneur Prinsenstraat 1A 5211 LN Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Vita Verde

Passie voor de Italiaanse keuken

Wist je dat Italianen bijna nooit eten weggooien en een hekel hebben aan verspilling? En wist je dat de eigenaar van dit heerlijke restaurant zich dit motto volledig eigen heeft gemaakt? Floris Gulien maakte op 12-jarige leeftijd kennis met “la cucina Italiana” en deze passie heeft hem nooit meer losgelaten. Hij zag het als een missie om Nederlanders bewust te maken van de eenvoud die zo typerend is voor de Italiaanse keuken. De keukenbrigade werkt alleen met verse, pure en onbewerkte producten uit Italie. Maar bovenal zijn passie, geduld en liefde dé ingrediënten die dit restaurant tot een succes maken!

Meer informatie over restaurant Vita Verde

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Omayiayia .
Ani12 .
Jvdwindt .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker gegeten , goede bediening en prettige sfeer.
Voorgerecht carpaccio met rucola en kaasschaafsel was perfect.
Hoofdgerecht ook prima.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een aanrader! bediening erg vriendelijk en attent en het eten was héérlijk! Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie maar konden uit de gehele kaart kiezen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast is de inrichting mooi en zitten de stoelen goed. Het enige minpuntje was dat het er wel rumoerig is als het vol zit. Maar dit zal mij er zeker niet van weerhouden om er snel weer te gaan eten. Heb er nu al weer zin in!
ursula12 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zoals gewoonlijk weer genoten van een heerlijke maaltijd, een goede ambiance en de gezellige en open houding van de gastheren.
De gerechten (verrassingsmenu) waren echt goed van smaak en de porties ruim voldoende. Helaas viel de vegetarische risotto niet in de smaak van één van ons, was te massief en zonder enige groenten.
Wij komen hier snel weer terug!!!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zijn hier gekomen via de AH Restaurant actie. Eigenlijk wel goed, want deze locatie ligt niet direct in de loop als je geen Boschenaar bent. Onze beoordeling:
- Vriendelijke ontvangst en bediening.
- A la Carte of een verrassings menu. (Wij hebben ons laten verrassen - fenominaal), zeer fijn.
Voorgerecht van verschillende typische Italiaanse worstsoorten, kazen, stukjes inktvis, mosselen, groentetaartje, paprika met ansjovis, slaatje mt stukjes zeebaars, vitella tonato etc.
Hoofdgerecht bestaande uit saltimbocca met gebakken spek en tagliatelle met paddestoelen (aanrader)
Nagerecht, te veel om op te noemen, maar met met o.a. een perfect huisgemaakte Tiramissu en z.

- Als in Italie, enthousiaste mensen, pratend en genietend, mix van groepjes vrienden(dinnen), koppels, etc.
Onze reservatie was om 17:30 uur en toen 2 tafels bezet, rond 18:00 uur alles bezet en moesten mensen
worden geweigerd.
Duidelijk een pareltje, waar wij met of zonderAH kaart graag terug willen komen!
Oh ja, als dit lekkers, 2 mens + 1 fles Morelli water in schitterende blauwe fles + 1 glas Barrollo, incl. tip voor uitstekende bediening - 45,00 euro!
Martin en Yvonne Rademaker
Ilse L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eten was goed maar had er meer van verwacht op basis van eerdere recensies. Erg standaard en eenzijdig qua smaak. Kaasplank niet wat je voor die prijs verwacht. Kwaliteit is in verhouding met de prijs vd actie.
Prettige ruimte met ruime zitplaatsen. Vriendelijke bediening maar weinig pro actief in het aanbieden van drankjes.
Fseo .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met AH restaurant aktie gegeten. Werden hartelijk ontvangen en de keus was groot. Wijhebben het menu van € 32,50 genomen. Prima gegeten, grote porties van goede kwaliteit. Geen lange wachttijd tussen de gerechten.
Jammer dat uit de radiator bij het raam koude lucht kwam. Zeker een aanrader om hier te eten
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Erg gezellig uit eten geweest. Eten was lekker, maar kwalitatief heb ik wel eens beter gegeten. Bediening was erg vriendelijk (niet supersnel, maar we hadden de tijd).
MS1309 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met AH actie gegeten. We konden zelf kiezen wat we wilden van de kaart. Sommige gerechten hebben een meerprijs en die staan vermeld. Ontvangst was gastvrij. Restaurant is niet groot maar was vol op zondagavond. Wij zaten naast een grote familietafel met oudere mensen en kinderen en er werd erg luid gesproken. Bij het menu van 32,50 zit geen brood. Wij hadden de antipasto voor 2 personen (10 euro extra) en de bistecca voor 2 personen. Lekker, maar bij het hoofdgerecht zaten, behalve wat geroosterde aardappelen en een plukje sla, geen extra bijgerechten. Nagerecht bestond uit een chocoladetaartje en de tiramisu. Er zou vers fruit bij het taartje moeten zitten, maar dit keer niet. Verder lekker. Gratis tafelwater. We moesten de rekening 3 keer terugsturen voordat ie klopte (!) dat was jammer. Samenvattend, prima gegeten, service kan beter en restaurant is erg luidruchtig. Wel een goede sfeer.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel fijn gegeten bij Vita Verde. Verrassend dat we naast het AH menu ook de keuze hadden in ala carte en het verassingsmenu (deze had dezelfde prijs als het AH menu, 31,50). We hadden gekozen voor het verassingsmenu en dit was een zeer goede keuze. Op basis van shared dining was er voor ieders wat wils en gingen overvolle borden leeg weer terug. Een ideaal concept, zeker omdat we iemand in het gezelschap hadden die onlangs een maagverkleining heeft gehad. We komen absoluut nog eens terug.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
We zijn het wel met de overige reviewers eens dat het wat lawaaierig is, maar voor ons was dit niet echt storend. We zaten vrij dicht naast de personen langs ons, maar konden hen niet letterlijk verstaan als ze tegen elkaar aan het praten waren.
Hapkok .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het betrof ons tweede bezoek dit jaar en het was wederom heerlijk Italiaans genieten. De eigenaar weet wat een goed gastheer is. Het voorgerecht met wel acht verschillende hapjes, de zeebaars en de tiramisu en pana cotta waren tongstrelend. We blijven komen1
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij gaan geregeld uit eten, in restaurants door het hele land. We schrijven eigenlijk nooit een recensie. Maar we hebben hier zo gezellig gezeten en echt heerlijk gegeten dat ik het nu niet kon laten. Het eten, de bediening, de sfeer we hebben echt nergens wat op aan te merken. Geweldig restaurant!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met de AH restaurant-actie hier gegeten. We kregen, naast het AH keuze menu, ook de mogelijkheid om a la carte te kiezen (goedkoopste gerechten waren gratis) of het verrassingsmenu. We kozen het laatste en waren zeer tevreden! Vooral de pasta met truffel vulling (in combinatie met de Chianti Classico) was hemels.
Zeer attente bediening met een helikopter-view. Vriendelijk en gezellig zonder opdringerig te zijn.
Dank voor een heerlijke avond, ik kom zéker terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Over het eten zijn we zeer tevreden. Wel jammer was het dat we de indruk hadden dat we snel plaats moesten maken voor de volgende gasten. Toen we vroegen of het dessert even kon wachten merkten we dat dat eigenlijk niet kon. Jammer
Patrice K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Op basis van de goede recensies Vita Verde uitgekozen om te dineren met AH restaurantactie tijdens een nachtje weg Den Bosch. Salade met zeebaars miste smaak en bij de ravioli met truffel die op zich smaakvol was zou een beetje saus zeker niet misstaan (was nu wat droog). De saltimbocca was smaakvol, maar helaas ook te droog gebakken. Gelet op de actie was de prijs-kwaliteitverhouding meer dan prima, maar wij hadden iets meer verwacht van dit restaurant gelet op de hoge iens cijfers.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij zijn erg gastvrij ontvangen. De bediening was zeer prettig. Wij hebben het verrassingsmenu gekozen en waren blij verrast. De aanbevolen wijn was niet onze smaak en hebben hiervoor een prima glas andere wijn voor teruggekregen. Wij vinden dit een aanrader.
MH999 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Teleurstellend dat ons verzoek bij de reservering om een rustige plek niet is gehonoreerd. We hebben elkaar amper kunnen verstaan. Voorgerecht was smakeloos. Hoofdgerecht erg zout. Al met al teleurstellend.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Dankzij de AH restaurantactie kwamen we bij Vita Verde terecht. Wat een heerlijkheden en zo soepel. Je mag alles van de menu's of van de kaart kiezen. Voor mij is een vitello altijd de graadmeter voor een goed restaurant. Bij Vita Verde was hij heel erg goed. Mooi rose gebakken kalfsvlees, prima tonijnmayonaise en leuk opgediend. Zeer klantvriendelijke medewerkers en een gezellige sfeer.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Kwamen voor het eerst in dit restaurant met de AH Aktie.
Lekker gegeten en prima bediening.
Tafeltjes stonden iets te dicht op elkaar.
Verder prima restaurant en voor herhaling vatbaar.