Vita Verde

Monseigneur Prinsenstraat 1A 5211 LN Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Vita Verde

Passie voor de Italiaanse keuken

Wist je dat Italianen bijna nooit eten weggooien en een hekel hebben aan verspilling? En wist je dat de eigenaar van dit heerlijke restaurant zich dit motto volledig eigen heeft gemaakt? Floris Gulien maakte op 12-jarige leeftijd kennis met “la cucina Italiana” en deze passie heeft hem nooit meer losgelaten. Hij zag het als een missie om Nederlanders bewust te maken van de eenvoud die zo typerend is voor de Italiaanse keuken. De keukenbrigade werkt alleen met verse, pure en onbewerkte producten uit Italie. Maar bovenal zijn passie, geduld en liefde dé ingrediënten die dit restaurant tot een succes maken!

Meer informatie over restaurant Vita Verde

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Tom O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en meedenkende bediening (zwangere vrouw)

Verse ingrediënten en goede sfeer.
Wellicht de focus op het drinken iets aanscherpen.. We moesten zelf om een nieuw drankje vragen. Anderzijds is een te pusherige aanpak nog veel vervelender. Dus dit mag eigenlijk niet hinderlijk genoemd worden.

Top avond!
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima bediening, prima wijn, prima kaart. Prima verhouding prijs-kwaliteit. Twee personen met voor en hoofdgerecht en goede wijnen voor 100 euro. Aanrader dus.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het eten was ontzettend lekker (wij hadden het zeebaarsmenu voor twee personen met extra groenten en minder aardappels)! De pinot grigio die ik hierbij dronk was bovendien zeer aangenaam.

Nochthans kwam de bediening op mij af en toe wat laconiek over. Gelukkig kregen wij wel alle gelegenheid om in rust en met elkaar van het eten en ons samenzijn te genieten.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Goed bevallen . Eten was genoeg . Snelle reactie v het personeel op vraag .
J.C. K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Johnny R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het eten was erg lekker, bediening kon beter.
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Brian B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Tweede keer dat ik hier eet met een groep. Service viel erg tegen. Vooral dat d hoofdgerechten niet gelijk kwamen, hoewel het erg rustig was, twee van de zeven moesten 5 minuten wachten

. Dessert was slordig gemaakt, ijs keihard en kaasplankje ontbrsk kaas, noten en brood ( drie keer terug). Wijn moest terug omdat het uit een fles kwam bleek die niet avond geopend was.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De voorgerechten een buffelmozerella met tomaat en de ham mix waren lekker. De hoofdgerechten de eendeborst en de angusbiefstuk werden bijna wel done geserveerd niet medium. Ook vond ik dat er weinig groenten bij de hoofdgerechten geserveerd werden een salade erbij was beter geweest.
Met 30% korting online geboekt..
Bij de de rekening was de korting niet mee genomen. Na het melden hiervan werd korting toch verrekend. Erg jammer dat we hier om moesten vragen.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten! Omdat er een grote groep was kregen we een heerlijke rustige tafel aangeboden vlak bij de keuken waar de heerlijkste gerechten uit komen.
Goede vriendelijke bediening die nog ouderwets uit het hoofd de bestelling opneemt en ook aan de juiste persoon uitserveert.
A.P.M. H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
helemaal prima, alleen door een samenloop van omstandigheden hebben wij lang tussen voor- en hoofdgerecht moeten wachten. men heeft zich verontschuldigd en het is voor ons geen reden voor een negatief advies. wij waren er al 3 keer en zullen blijven komen.
Harold H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Veel persoonlijke aandacht van de eigenaar. Doordat het een drukke dag was, iedereen vrij en mooi weer, duurden aanname en afrekening wat langer. Maar zeer tevreden.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het was voor ons de eerste keer bij Vita Verde maar zeker niet de laatste.Heerlijke gerechten, vriendelijk personeel en een mooie niet al te grote locatie. Jammer dat ze dinerbon van hallmark niet kende maar dit loste de eigenaar geweldig op door ons toch de korting te geven die op onze bon stond. Top
Delphina2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het verrassingsmenu was erg lekker. Het personeel is vlot en vriendelijk. De kwaliteit van de producten is vers. Ondanks de niet al te grote ruimte heb je geen last van de andere gasten
Claes_Uyttenbosch D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Keurige zaak met vriendelijke bediening. Alles vers en regionaal. Kortom: fijne avond gehad. Aanrader, als je van goed Italiaans eten houdt.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijke pizza en enthousiaste jongens in de bediening. Zeker een aanrader.
Katrien V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eten goed. Hadden 19.30 gereserveerd, kregen 20.50 tafel, tot die tijd in de kelder gezeten "aan de bar" koud en ongezellig. Bestelling verkeerd opgenomen, werd gecorrigeerd.
Kristina T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gezellig gehad en lekker gegeten.
Henri001 V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Bekwame en vriendelijke bediening, de gerechten waren goed op smaak zonder al te veel poespas. Ook de wijnkaart was prima met verschillende lekkere wijnen erop.