Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Vita Verde

Passie voor de Italiaanse keuken

Wist je dat Italianen bijna nooit eten weggooien en een hekel hebben aan verspilling? En wist je dat de eigenaar van dit heerlijke restaurant zich dit motto volledig eigen heeft gemaakt? Floris Gulien maakte op 12-jarige leeftijd kennis met “la cucina Italiana” en deze passie heeft hem nooit meer losgelaten. Hij zag het als een missie om Nederlanders bewust te maken van de eenvoud die zo typerend is voor de Italiaanse keuken. De keukenbrigade werkt alleen met verse, pure en onbewerkte producten uit Italie. Maar bovenal zijn passie, geduld en liefde dé ingrediënten die dit restaurant tot een succes maken!

Meer informatie over restaurant Vita Verde

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Vita Verde

Jim K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Andy D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hoop dat niet te veel mensen dit restaurant ontdekken :-). Mooie gerechten, goede bediening/ service voor een gunstige prijs. Aanrader!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was even puzzelen voor het personeel om een strikt vegetarisch en een vistarisch menu goed geregeld te krijgen met de keuken. Het eten was kleurrijk en goed, de truffel ravioli was echt heerlijk en de panacotta ook. Het personeel was jong, lerende en zeer vriendelijk. Jammer was dat later in de avond er een verjaardag werd gevierd onder in het pand en betreffende bierdrinkende en jongeren steeds heen en weer door het restaurant naar binnen en buiten liepen.
Carenia A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
HIer afgelopen dinsdag voor het eerst met mijn partner gegeten. We vonden het relatief druk voor een dinsdag maar achteraf begrijpen we dat wel. Het eten was heerlijk. We hadden beiden een verrassingsmenu en hebben genoten van iedere hap. Heel vriendelijke bediening, er is ons buitengewoon vaak gevraagd of alles naar wens was :-) . We komen hier zeker terug!
Karla K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met acht personen hebben we zaterdagavond genoten van het 4-gangen verrassingsmenu. ????????
Het eten was super, voor elk wat wils, goede wijnen.
Door de drukte was er door het personeel minder reactie op lege glazen☺️Maar uiteindelijk zijn ze wel steeds gevuld ????
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke gastheer, leuke en sfeervolle entourage.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gisterenavond hier gegeten met man. Vriendelijk bediening. Eten was lekker. Leuk plaatsje in Den Bosch. Het was rustig dus we hebben een fijne avond gehad. Wij komen nog wel eens terug.
Sosse L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Helaas werd bij het afrekenen de 20% korting niet toegepast. Ik kwam hier thuis pas achter (eigen schuld), maar dit is niet netjes.
maya V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Op alle gebieden smaakvol. Wij gaan hier zeker vaker komen
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijke antipasti schotel met veel verschillende gerechtjes. Daarna kregen we elk een ander hoofdgerecht om te delen: overheerlijke ravioli en ook heel lekkere steak. Tot slot mochten we een kaasplankje delen in plaats van 2 zoete desserts. Super.
Alexander N.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Eenvoudige kaart met de bekende Italiaanse gerechten. Leuke en vrolijke bediening. Prima plek om een keer te gaan eten voor een goed gesprek. Eerlijke prijs voor goed eten in een leuke sfeer.
Maar voor de culinaire hoogstandjes hoef je hier niet heen.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
We hebben een perfecte avond gehad! Mede door het super verrassingsmenu dat de keuken voor ons had samengesteld. (tbv 10 personen)
Gretha H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Super lekker gegeten! Vooral het drie-gangen-verrassing-menu is elke keer weer top. De bediening heeft het perfect gedaan, ondanks dat ze maar met twee man sterk waren. We komen zeker nog een keer. Dit is ons favoriete Italiaanse restaurant in Den Bosch.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden het verrassingsmenu, wat erg lekker was! De bediening was zeer vriendelijk en de inrichting was sfeervol! Hoewel alle tafeltjes bezet waren, liep het allemaal op rolletjes! Zeker een restaurant om nog een keer te bezoeken.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben ontzettend genoten in alle opzichten. Zowel van het eten dat heel lekker was als van de presentatie en de bediening. Op de kleinste details werd gelet dat waarderen we enorm. We voelde ons thuis met t gevoel van een warme deken om ons heen. In alle opzichten een pluim
John L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Voorgerecht Mista Vita Verde was uitzonderlijk goed!
jack M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Eten was prima, bediening o.k.
Bij afrekenen werd gemakshalve de 20% discount vergeten, na attenderen hierop werd alsnog een korting toegepast.Bij na rekenen bleek dit 15% te zijn i.p.v. 20%.
Niet netjes dames en heren van Vita
Verde, ik kom hier dus nooit meer dan moet je geen korting beloven.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten voor een goede prijs. Diverse antipasti als voorgerecht. Verschillende hoofdgerechtjes. Lekker toetje. Vriendelijke bediening. Glas wijn relatief duur.
Germien J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit prima, er werd goede wijn geschonken.
Vriendelijke bediening.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben erg lekker gegeten. We kozen het 4 gangen verrassingsmenu en iedere gang was verrassend en zéér smaakvol!