Vita Verde

Monseigneur Prinsenstraat 1A 5211 LN Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Vita Verde

Passie voor de Italiaanse keuken

Wist je dat Italianen bijna nooit eten weggooien en een hekel hebben aan verspilling? En wist je dat de eigenaar van dit heerlijke restaurant zich dit motto volledig eigen heeft gemaakt? Floris Gulien maakte op 12-jarige leeftijd kennis met “la cucina Italiana” en deze passie heeft hem nooit meer losgelaten. Hij zag het als een missie om Nederlanders bewust te maken van de eenvoud die zo typerend is voor de Italiaanse keuken. De keukenbrigade werkt alleen met verse, pure en onbewerkte producten uit Italie. Maar bovenal zijn passie, geduld en liefde dé ingrediënten die dit restaurant tot een succes maken!

Meer informatie over restaurant Vita Verde

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Nieuwe verassende menukaart. Kaart is klein en compact met heerlijke pizza's.
Beitske S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
We kwamen om lekkere, Italiaanse pizza te eten en dat is gelukt! De kinderen vonden de pizza's heerlijk, de lekkerste die ze ooit hadden gegeten. De kunst is - in onze ogen - om met zo weinig mogelijk ingrediënten van zo hoog mogelijke kwaliteit een lekker gerecht te maken. De pizza's van Vita Verde zijn daarin zeker geslaagd!
Naphassa P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Een of twee jaar geleden had ik La Vita Verde misschien wel 5 sterren gegeven. Maar de laatste 2 keren dat ik hier was heb ik een stuk minder ervaren. Bediening is altijd top maar het eten is niet heel bijzonder. Prijs/ kwaliteit vind ik nogal uit verhouding. Daarnaast heb ik de laatste 2 keren bijna anderhalf uur op mijn hoofdgerecht moeten wachten. Jammer. Hopelijk in de toekomst weer wat pluspunten zodat ik ook weer zin krijg om terug te komen.
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Chagerijnig en onbekwaam personeel. Eten verder wel oké maar niet speciaal, voor mij geen aanrader.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Pizzaoven was kapot, vervelend als je voor pizza komt.Werd erg laat aangegeven.Slechte lasagna en ober.Prima thee/pasta. Geen aanrader.
j.sudmeijer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik heb deze boeking laten vervallen vanwege een eerer bezoekdie zeer teleursellend was enwij met een ontevreden gevoel weg zijn gegaan enwij deze hebben gecanceld
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ruim assortiment, lekker gegeten. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Zeer leuke en behulpzame bediening. Voor herhaling vatbaar!
Sabrina I.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht viel ons tegen: de risotto was wel erg al dente. Echter, na een opmerking aan gastheer Floris kregen we een nieuw gerecht en dat was heerlijk. Netjes opgelost, zodat we toch tevreden naar huis gingen.
Kleine tip aan de bediening: als iemand soep eet zorg dat je een lepel bijlegd voordat het gerecht er is en dat geldt hetzelfde voor het desert.
Gijsje2 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH aktie, een leuk menu, voorral het voorgerechtb bestaande uit meerdere kleine gerechten was erg lekker. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader !
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij komen hier graag: goede service, vriendelijkheid, leuke sfeer en lekker eten. We hebben weer heerlijk zitten genieten. Alleen na zeven uur zitten ze vaak vol (ook door de week) en word het een beetje rumoerig.
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten is overheerlijk alleen de wachttijden zijn te lang met een groep van 6 personen.
Voor dat het voorgerecht kwam waren we 1 uur verder. Verder een TOP restaurant !!
j.sudmeijer .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Dit was de tweede keer dat wij hier kwamen eten.De eerste keer was het in één woord geweldig. Maar helaas was het deze keer stukken minder. Het dineren op z'n Italiaans was ver te zoeken en de gerechten waren navenant..
De voorgerechten Salade met zeebaars had weinig smaak en de Carpaggio was erg taai.Hoofdgerechten kalfsvlees met ham en spek was baggervet en is door de eigenaar vervangen door een ander gerecht.
Helaas kon ik hier geen Italiaanse avond van maken.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fijne ambiance om zowel met z'n tweeën als met vrienden te dineren. Echt avondje uit.
Top bediening, sfeer.
Rust tussen de gangen. Half 7 aan tafel, half 11 naar huis.
Ps goede wijnen
Veronique S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg gezellig restaurant, heerlijk authentiek Italiaans eten met mooie gerechten. De vis in zoutkorst gebakken is een aanrader!
Veronique S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg goed gegeten, ze hebben erg goede pizza's. Keer op keer een gezellige avond gehad met goed eten en vriendelijke bediening.
esther.van.liempd .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weer een geweldige avond gehad. Eten was heerlijk, vooral de vis in zoutkorst. Bediening was super. Vond alleen dat de tafeltjes veel te dicht op elkaar staan. Kon bijna niet op de bank achter het tafeltje komen. Zeker als er mensen naast je zitten, is dat erg vervelend.
uswente .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuk restaurant met goed eten en een uitstekende bediening, ook al had mijn pilsje een wel erg ruime schuimkraag. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We zijn hier voor de 6e keer al weer geweest en het blijft gewoon super. Het eten de bediening en de sfeer kloppen gewoon. Het is zeldzaam in Den Bosch om te zien dat er nog zoveel energie in de mensen zit om het andere naar hun zin te maken. Ga vooral zo door en zorg dat je de kwaliteit van het eten kunt waarborgen en dan blijven wij zeker terug komen. De pure Italiaanse keuken is geweldig bij jullie. Ook erger leuk dat de jonge dame de zeebaars uit de zout korst komt fileren in het restaurant aan de bar. Geweldig. Tot snel.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten voor de zoveelste keer. De bediening en het eten aren wederom fantastisch. Het wijn arrangement is ook erg goed en zeker een aanrader. De zeebaars uit de oven met zee zout is ook werkelijk goed op smaak. We komen zeker snel terug als we weer geen zin hebben om te koken.
Roni P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We willen beginnen met jullie te bedanken voor de perfecte avond die we hebben gehad bij jullie. We hebben erg genoten van de Italiaanse en warme sferen. Het eten, de service waren ook helemaal perfect. De gastvrouw heeft werkelijk haar best gedaan en deed het super. Onze jassen werden netjes opgehangen en terug gebracht bij het verlaten. De details zijn belangrijk in de horeca. We hebben heerlijk gegeten en zijn goed geholpen en geadviseerd met de wijnen in combinatie met de pure Italiaanse gerechten. Wij komen gegarandeerd terug.