Vita Verde

Monseigneur Prinsenstraat 1A 5211 LN Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Vita Verde

Passie voor de Italiaanse keuken

Wist je dat Italianen bijna nooit eten weggooien en een hekel hebben aan verspilling? En wist je dat de eigenaar van dit heerlijke restaurant zich dit motto volledig eigen heeft gemaakt? Floris Gulien maakte op 12-jarige leeftijd kennis met “la cucina Italiana” en deze passie heeft hem nooit meer losgelaten. Hij zag het als een missie om Nederlanders bewust te maken van de eenvoud die zo typerend is voor de Italiaanse keuken. De keukenbrigade werkt alleen met verse, pure en onbewerkte producten uit Italie. Maar bovenal zijn passie, geduld en liefde dé ingrediënten die dit restaurant tot een succes maken!

Meer informatie over restaurant Vita Verde

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten is overheerlijk alleen de wachttijden zijn te lang met een groep van 6 personen.
Voor dat het voorgerecht kwam waren we 1 uur verder. Verder een TOP restaurant !!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fijne ambiance om zowel met z'n tweeën als met vrienden te dineren. Echt avondje uit.
Top bediening, sfeer.
Rust tussen de gangen. Half 7 aan tafel, half 11 naar huis.
Ps goede wijnen
Veronique S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg gezellig restaurant, heerlijk authentiek Italiaans eten met mooie gerechten. De vis in zoutkorst gebakken is een aanrader!
Veronique S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg goed gegeten, ze hebben erg goede pizza's. Keer op keer een gezellige avond gehad met goed eten en vriendelijke bediening.
esther.van.liempd .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weer een geweldige avond gehad. Eten was heerlijk, vooral de vis in zoutkorst. Bediening was super. Vond alleen dat de tafeltjes veel te dicht op elkaar staan. Kon bijna niet op de bank achter het tafeltje komen. Zeker als er mensen naast je zitten, is dat erg vervelend.
uswente .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuk restaurant met goed eten en een uitstekende bediening, ook al had mijn pilsje een wel erg ruime schuimkraag. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We zijn hier voor de 6e keer al weer geweest en het blijft gewoon super. Het eten de bediening en de sfeer kloppen gewoon. Het is zeldzaam in Den Bosch om te zien dat er nog zoveel energie in de mensen zit om het andere naar hun zin te maken. Ga vooral zo door en zorg dat je de kwaliteit van het eten kunt waarborgen en dan blijven wij zeker terug komen. De pure Italiaanse keuken is geweldig bij jullie. Ook erger leuk dat de jonge dame de zeebaars uit de zout korst komt fileren in het restaurant aan de bar. Geweldig. Tot snel.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten voor de zoveelste keer. De bediening en het eten aren wederom fantastisch. Het wijn arrangement is ook erg goed en zeker een aanrader. De zeebaars uit de oven met zee zout is ook werkelijk goed op smaak. We komen zeker snel terug als we weer geen zin hebben om te koken.
Roni P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We willen beginnen met jullie te bedanken voor de perfecte avond die we hebben gehad bij jullie. We hebben erg genoten van de Italiaanse en warme sferen. Het eten, de service waren ook helemaal perfect. De gastvrouw heeft werkelijk haar best gedaan en deed het super. Onze jassen werden netjes opgehangen en terug gebracht bij het verlaten. De details zijn belangrijk in de horeca. We hebben heerlijk gegeten en zijn goed geholpen en geadviseerd met de wijnen in combinatie met de pure Italiaanse gerechten. Wij komen gegarandeerd terug.
Roni P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik wil beginnen met te zeggen dat wij echt een super avond hebben gehad bij jullie. De service en de sfeer en het eten waren allemaal super. We waren gelukkig wat vroeger op de avond. We hadden begrepen dat het erg druk zou worden ( goed teken). De gastvrouw heeft ons perfect ontvangen en ook erg fijn dat je jas wordt weg gehangen in plaats van over je eigen stoel. De details tellen. We zijn ook perfect geholpen met de wijn keuzes in combinatie met het heerlijke eten. Wederom hartstikke bedankt voor jullie inzet. Wij komen gegarandeerd terug.
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een leuke tent! Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Hele vriendelijke en spontane bediening. Wij komen zeker terug!
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een leuk menu met niet alledaags geserveerde Italiaanse gerechten. Vriendelijke en vlotte bediening ondanks de drukte. Prima avond gehad!
Niek B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lang wachten op eten (ruim anderhalf uur), matige kwaliteit, nota klopte niet. Te weinig bediening in volle zaak en wellicht een invalkok omdat de kok waarover veel mensen kennelijk enthousiast zijn aan het skiën was? Kwalificeren helaas niet voor herkansing!
Britt W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Afgelopen weekend bij Vita Verde wezen eten. Fijne sfeer, leuke bediening en heerlijk eten. Zelfs met de Albert Heijn actie kon je van heel de kaart kiezen en er werd nergens moeilijk over gedaan. Vooral de Saltimbocca en tiramisu waren super! We komen zeker terug!
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wat een leuke ervaring hebben wij gehad bij Vita Verde. Het was onze eerste keer bij dit leuke restaurant. Het is niet gelegen in de binnenstad maar net iets daar buiten. We hadden al veel verhalen gehoord over Vita Verde en ze waren allemaal waar. Het eten is heerlijk en echt Italiaans. De voorgerechten waren allemaal mooi op smaak. De hoofdgerechten net even wat anders dan bij de andere zaken in Den Bosch. Qua service hebben ze ons perfect geholpen. veel aandacht voor ons. De wijnen waren heerlijk in combinatie met het eten. Het 4-gangen menu is een echte aanrader. Let op het is altijd druk bij Vita Verde dus reserveren is wel zo handig. Wij komen zeker terug. Bedankt voor de leuke avond.
GNT T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Helaas viel het ons tegen bij Vita Verde. De carpaccio was bijv. erg zuur doordat er erg veel citroensap overheen gesprenkeld zat. Hoort dit überhaupt bij carpaccio?! Saltimbocca viel ook tegen; bijgerechten smaakten beter dan het vlees zelf.
Pluspunt: de wijn was erg lekker!
Matthias P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij vonden het erg gezellig.Lekker gegeten en de bediening was ook zeer vriendelijk.Het was zo gezellig,dat we als laatste weg waren.We hadden een superavond!!!!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We waren hier voor de ah restaurant-actie en konden kiezen uit een mooi menu. Alles wat we kozen was heel erg lekker. De bediening was vriendelijk en het was gezellig ingericht.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Voorgerecht werd al geserveerd terwijl we net aan ons aperitief begonnen. We hadden 4 gangen en stonden binnen anderhalf uur buiten. Bij het kalfsvleesgerecht enkele aardappelen, geen groente. Vlees was goed, Spaghetti ook.
Ariane M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vanavond in Vita Verde gegeten en ik ben bijzonder teleurgesteld. Bij het woord "gezond" had ik toch een ander beeld. De risotto met zeevruchten was prima. Daarnaast hebben we een hele vis in zoutkorst besteld. Het duurde anderhalf uur voordat die opgediend werd (vooraf waren we gewaarschuwd dat het 45 min zou duren). We hebben de gehele vis in de zoutkorst zelf nooit gezien (gemiste kans) maar kregen een bergje kleine visstukjes op ons bord voorgeschoteld. Alsof de stukjes met een vork van de graat waren geraspt. De smaak was goed. De berg visstukjes werd geserveerd met gebakken aardappels die zwommen in het bakvet en een salade die je eerder bij een willekeurige friettent zou verwachten. Voor een restaurant met zoveel pretenties zou je toch verwachten dat de vis op vakkundige wijze aan tafel zou worden gefileerd. Een restaurant dat zichzelf gezond noemt, zou meer aandacht moeten besteden aan de groenten. Ik heb niet de indruk dat onze feedback serieus genomen is. De opmerking "dat doen we altijd zo" hielp daarbij niet echt.