Viswinkel Schuitemaker

Voorstraat 9 2225 EJ Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Viswinkel Schuitemaker

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijke verse vis, uitstekende wijn! Personeel maakt gezellig een praatje en is vriendelijk! Ik ben hier meerdere keren geweest en het is telkens weer een feestje! Mijn man, die niet van vis houdt prikt hier ook een visje mee. Het wordt tijd voor uitbreiding van het restaurant, want het is vaak druk!
T O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuke plek aan de rand van het centrum. Sfeervolle inrichting. Leuk de restaurant functie naast de viswinkel. Snelle en vriendelijke bediening ondanks dat het erg vol was. Ruime menu keuze. Goede kwaliteit van de salade. Zeker aanbeveling waard.
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Lekkerbekjes gegeten met heerlijke saus - patat - salade - sinaasappelsap - koffie. Prima sfeertje. Moderne en gezellige inrichting. Zelfbediening werkt hier uitstekend. Echt een aanrader.