Vistro Parenzo

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
Voordelig
Han V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Heerlijk gegeten. We hebben voor 20 euro het menu genomen van onbeperkt slibtong. Verder is er friet met mayonaise bij en wat salade. De slibtongetjes smaakten heerlijk. De bediening is goed. Je wordt hartelijk geholpen. We zullen hier zeker nog wel eens terugkomen.
MJose H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Bij binnenkomst werd ons niet gevraagd of de jassen aangenomen konden worden. Kregen geen nieuw glas bij een nieuwe consumptie. Dagmenu stond niet op de kaart, zagen we nadien buiten op een bord en waren we niet op gewezen. Eerdere keren ontving eigenaresse ons bij binnenkomst wat een stuk attenter ging. Geef serveerster, die heel vriendelijk was, een mooie blouse aan ipv een simpel truitje, dan is de uitstraling heel anders en laat haar alleen de bediening doen en geen gasten ontvangen.
Heerlijk gegeten hoor en wil niet zeuren over wat kleinigheden maar het zijn wel de kleine dingen die het hem doen
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Om het restaurant te proberen hier met zijn tweeën geluncht. Beide gingen we voor het vistrio. Het was zeker niet slecht maar ook niet bijzonder. De vissoep smaakte heerlijk maar het brood waren simpelweg drie sneden bruin of wit brood, niet een wat luxere variant. Er was gerookte zalm, tonijnsalade en een garnalenkroketje. De zalm en het kroketje smaakten best goed maar de tonijnsalade vonden we niet bijzonder en de hoeveelheid was te klein voor de snee brood. Het bord waarop dit alles geserveerd werd was aan de kleine kant, het was wat goochelen om het van het bord te kunnen eten.
Qua prijs klopte het wel maar ik betaal liever wat meer voor een hoeveelheid die past bij de hoeveelheid brood en voor lekker brood.
De wijn was lekker, de bediening vond ik niet bijzonder, niet slecht maar Het sprong er ook niet uit. De inrichting is aardig.
Floortje B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding!
Wij hebben zalm en scholfilet gegeten. Glaasje wijn erbij, uiterst hartelijke bediening, origineel en verzorgde opmaak van de borden, crème brulee en tiramisu toe en vooruit ook nog een koffie. Eerlijke smaken niet te veel opsmuk. Een aanrader !!! En ze hebben ook vlees ja.
Kuma .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Enorm lekkere lunch gehad. Eerder heb ik genoten van de salade met zeevruchten, oosterse tonijn salade en vandaag gekozen voor een special (boterhammen met tonijnsalade, garnalenkroketje en zalm. Met als extra'tje een heerlijk kopje vissoep). Zoals altijd was het eten vandaag weer op-en-top vers. De vissoep was verrassend lekker (pittig!) en zeker een aanrader. Wij komen hier zeker weer terug.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Pas geopend visrestaurantje door een gezellig stel. Hij bereidt heerlijke gerechten met verse producten, zij is de meest gezellige Tilburgse bediening die je je maar kunt wensen. Voor de echte carnivoren zijn er ook schnitzels en biefstuk, maar eigenlijk moet je hier toch komen voor de lekkere verse vis. Naast vis is ook crème brulee een specialiteit van de chef! Aanrader voor een gezellig maar bovenal lekker avondje uit.