VISTA

Havenhoofd 2 4797 SR Willemstad Nederland Kaart

Over het restaurant VISTA

Bij restaurant Vista in Willemstad staan ze voor weidsheid in culinair genieten. Wil je na een drukke dag even ontspannen? Dat kan op verwarmde terras met een prachtig uitzicht over het Volkerak en het Hollandsch Diep.

Maar ook voor een fantastische culinaire beleving kun je bij restaurant Vista terecht. Door jarenlange ervaring weten ze maar al te goed hoe fijn het is om je te laten verrassen en ondertussen in alle rust van gerechten, bijpassende wijnen en gezelschap te kunnen genieten. En of je dat nu samen in alle intimiteit of met een groot gezelschap wilt ervaren, bij Vista kan dat. Keuze uit een menu of dineren à-la-carte en dit alles met speciale bijpassende wijnen.

Geniet nu van een heerlijke culinaire avond bij restaurant Vista in het Noord-Brabantse Willemstad!

Meer informatie over restaurant VISTA

Maandag t/m Zondag vanaf 00:00

• Af te huren
Uitmuntend
9,6
9,1

Jouw recensie over het restaurant VISTA

Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Mooie locatie , sfeer , goede bediening , uitstekend eten
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Gisterenavond met de familie gegeten bij Vista. Had hele hoge verwachtingen van dit 1 ster restaurant en dat is grotendeels waargemaakt. Enige minpunt was de bediening. Rommelig begin met amuses die zonder toelichting op tafel werden gezet. Geen advies over de wijnen. 5 verschillende medewerkers aan tafel gehad wat niet heel handig is. En het duurde heel lang voor het kaasplankje + toetje geserveerd werden. Iets meer enthousiasme en passie zou volgende keer fijn zijn.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Zoals altijd super!
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Eerste kerstdag hier gegeten. Uitstekend menu en heerlijke wijnen. Goede service!
Ad G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Prettige sfeer, lekkere stoelen om te zitten.
Heerlijk gegeten, we hadden het 6 gangen verassingsmenu van de chef niets op aan te merken alle gerechten waren heerlijk op smaak verrasende mooie combinaties een absolute aanrader en wij gaan zeker terugkomen.
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Wat een geweldigd lunch! Alles klopte. Mooie gerechten met bijpassende wijnen. Doordat het restaurant een aparte ruimte heeft voor grotere groepen, gaat het grote gezelschap dat aanwezig is, prima samen met de overige gasten. Bij de reservering doorgegeven dat een van ons een gluten allergie heeft. Groot compliment voor de manier waarop men hier mee omgaat!
Andrea L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Als de leiding niet alleen beleefd en correct, maar ook vriendelijk en hartelijk zou zijn, zou 't perfect zijn!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Had misschien wat meer tijd tussen de gangen gemogen
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Al meerdere keren hebben wij gegeten bij Vista. Altijd een TOP ervaring!
Zo ook afgelopen zaterdag, ter gelegenheid van mijn verjaardag. We waren met een groep van 10 personen. Van tevoren een menu afgesproken. We kunnen niet anders zeggen dan dat het opnieuw een super avond was. Verrukkelijk gegeten, heerlijke wijnen met een goede uitleg, een prachtig gedekte tafel. Onder ons ook enkele veganisten en ook daar heeft de keukenbrigade heel goed op ingespeeld. De borden waren als schilderijtjes. Het was meer dan een avondje uit!! Heel veel complimenten voor het complete team van Vista. We komen terug!!
John L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Informatie wijn: uitstekend
informatie gerechten :prima
mistte mooie zachte achtergrondmuziek
tafel met banken: deze zijn te laag en persoonlijk vind ik deze opstelling niet prettig
T.C. V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Ronduit fantastische ervaring. Mooi eten, goede uitleg en perfecte service. Onder de indruk.
H. O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Uitstekend locatie, goede bediening, prijs kwaliteit ok.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
mooie gelegenheid, fijne avond met elkaar gehad. Tip: niet iedereen houdt van de muziek, zet deze wat zachter
Elsbeth G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
In een woord geweldig.Zowel het personeel wat uitermate vriendelijk is,en de lunch was subliem!.Graag tot een volgende keer!
Maarten O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Goed ontvangen. Uitstekend gegeten! Bedienend personeel oogt wat gehaast, ook bij uitleg wat ik op Mn bord heb. We gaan zeker nog eens!
Jopie M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
heerlijk lekker genoten
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Een vriendinnenlunch waar we heerlijk van genoten hebben
Het was gewoon van bij aankomst tot vertrek, zalig. Wij werden in de watten gelegd ... de locatie, het interieur en vooral het eten brengt ons een volgende keer terug naar hier, ondanks de 75km ????
Abraham J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Altijd goed en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.