VISTA Restaurant & Food Bar

9,1

Jouw recensie over het restaurant VISTA Restaurant & Food Bar

Gera L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik heb heerlijk gegeten en smaakexplosies gehad in mijn mond. De amuses tussendoor waren bijzonder en tongstrelend. Ik vond de borden prachtig opgemaakt en een ervaring om hier te eten. Dat mag je jezelf gewoon een keer gunnen en ervan genieten!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hoog staaltje moderne keuken waarbij veel aandacht voor het oog en smaak. Het toetje was haast zonde om aan te beginnen.
Gaz .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Op de kwaliteit van het eten is niets aan te merken, gewoon erg goed maar voor een lunch wel prijzig daar kunnen we eerlijk in zijn. Locatie is natuurlijk ook geweldig, en wij begrijpen dat ook dit een prijskaartje heeft. Over de bediening zijn we wat minder enthousiast, kan allemaal wel iets spontaner en nauwkeuriger. Bij het afrekenen ging het ook mis, met 2 personen van de lunch genoten en de rekening van een tafel van 5 personen gepresenteerd krijgen. Kan natuurlijk altijd iets mis gaan wanneer het druk is maar dat was het niet en bovendien komt het niet erg sympathiek over om te ontkennen dat de rekening niet klopt zonder dit goed te checken. Was eigenlijk een domper op een heerlijke lunch.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Hebben super lekker gegeten en goede service prima

Bedankt

Peter Sirag
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten!!!
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ze zouden nog iets kunnen dien aan de entourage van de entree maar zat is gemuggenzift ..
Els K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke avond gehad, uitstekende smaakcombinaties en mooie gebalanceerde gerechten. Culinaire verwennerij! We hebben genoten, complimenten aan de hele staf, mensen met zichtbare passie.
Remco A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
heerlijk gegeten, goede bediening, veel verstand van wijnen, was erg gezellig.
Kj K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Op basis van de locatie de keuze gemaakt om er tussen door een keer te gaan eten. Mooie zaak, smaakvol ingericht op uiteraard een hele mooie locatie. Niet te groot en rustig qua geluidsniveau. Prettig! Prima ontvangen door het team. Mooie kaart en prima wijnen. Gekozen voor 3 gerechtjes, vis en vlees. Uitstekend van smaak en mooi opgemaakt. Goed wijnadvies, duidelijk met kennis van zaken. Prettige en attente bediening.

Kortom: ware verrassing! Van harte aan te bevelen en ga zelf zeer zeker terug!
Eef S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vandaag voor de eerste maal bij Vista geweest voor een lunch. De vraag is natuurlijk altijd met welke intentie je naar een horecagelegenheid gaat. Voor ons vieren is dat een betaalbaar prima hapje, lekker wijntje, locatie en vooral gezelligheid. Daaraan ontbrak in onze ogen toch het een en ander. Nouvelle cuisine happen heb ik meer dan voldoende gehad in mijn leven. Hieft echt niet meer. Smaak en wijn goed, maar dus veel te magere hoeveelheden. Deftig, kan zijn, niet voor ons. Locatie prachtig. Toilet prachtig, maar hoe was je je handen, als je de leesbril niet bij je hebt. Uiteindelijk een nota van € 180,--. Gewoon te veel als je niet op zoek bent naar een trendy place to be, wellicht op sterrenjacht waarover je tegenover je vrienden al of niet kunt opscheppen. Oh ja, gezelligheid nul, zeker wat de bloedeloze bediening betreft. Een onduidelijk verhaal over de Cava zonder de, menen wij, noodzakelijke bubbeltjes. Ligt aan een speciale druif met dikke schil. Het zal best. Overigens wel € 7,50 per glaasje. Kruikje kraanwater € 2,50 Waarom? Kortom " niet onze place to be more." Gezien het overvolle terras zal het eventueel lezen van dit berichtje geen crisis bij de eigenaren veroorzaken. Het is net als bij smaak; erover twisten heeft geen zin. ViSTA, succes op deze puike locatie! Eef Sterk, Zevenbergen
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
3 gerechten gedaan zoals geadviseerd, helemaal op de 'vistoer'! Was goed van smaak. Presentatie als verwacht, netjes. Bediening niet proactief, wel vriendelijk. Ligging van het restaurant is bijzonder fraai, inrichting valt dan weer tegen. Prijs / kwaliteit is niet oké.
c V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
hier met 6 vrienden een uitgebreide lunch genoten. prima ambiance, heel plezierige ontvangst. over de lunch valt weinig meer te zeggen dsn dat zelfs het water heerlijk was. wat een top plek
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met zeven personen hebben we hier op vrijdagavond mogen dineren na een tijdige reservering. Dat hield met meer dan vijf personen wel in dat we een vast menu moesten nemen.
Met één persoon die geen gluten mag bleek dat prima geregeld te kunnen worden. Het brood werd zelfs glutenvrij geregeld en het was volgens de persoon het lekkerste brood dat ze ooit op had (onze complimenten hiervoor).
De gerechten waren uiterst goed gebalanceerd qua smaak en ook zag het er heel feestelijk uit. De bediening is uiterst correct. Het geluidsniveau is door de glazen wand wat hoog. Misschien zou hier met wat dempend materiaal (textiele kunst?) nog wat aan gedaan kunnen worden.
De locatie is uniek gelegen en overdag is het uitzicht geweldig als je van scheepvaart houdt. Het parkeren kan voor de deur, maar het kan er wel druk zijn.
We komen graag nog een keer terug.
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Op een doordeweekse avond hier gegeten want we gingen af op de goede verhalen en recensies van dit culinaire restaurant. En het klopt; een erg goed restaurant, mooie locatie, sfeervolle en moderne inrichting, gezellig, erg goed eten, uitnodigende menukaart, vriendelijke bediening en smaakvolle wijnen.
Er werd goed rekening gehouden met onze smaakwensen, personeel is erg attent en weet op de juiste manier onze tafel te voorzien van water, wijn en de gerechten. Gerechten zijn goed op smaak, mooie combinaties en geserveerd op prachtige borden. Originele wijnkeuzes waarover goede informatie gegeven werd. Heerlijke tafels en stoelen om lang na te tafelen. In de zomer zal het terras een fantastische plek zijn om te vertoeven.
Prijs/kwaliteit helemaal in orde. Aanrader!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Geweldige locatie en super keuken.
Het ontvangst was erg prettig en formeel.
De amuses geweldig en vervolgens de 5 gangen stuk voor stuk bijzonder goed.

De vis met zwarte bonen pasta was voor mij nieuw en een bijzonder smakelijke combinatie.

De reerug in combinatie met de jus en garnituren waren uitmuntend, de op hout gerijpte wijn maakte het gerecht helemaal compleet.

Nog even zo doorgaan en Vista heeft een ster!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Geweldige locatie en super keuken.
Het ontvangst was erg prettig en formeel.
De amuses geweldig en de gerechten stuk voor stuk bijzonder goed.
Nog even zo doorgaan en Vista heeft een ster!
RichardHugen .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
De locatie is subliem. Op de kop van de havenkade, de boten die langskomen, de verlichte Shell-raffinaderij. Wanneer het nog licht of al donker is, er is van alles te zien. Het restaurant is met stijl en klasse ingericht. De bediening is correct en vriendelijk. Wanneer je op een enkel puntje een opmerking maakt (taalfout in het dessertmenu) dan voelt men zich onheus bejegend. Het belangrijkste is natuurlijk het eten. Na twee lekkere amuses bestaat het viergangenmenu (49 pp) uit 3 gerechtjes en, in ons geval, als nagerecht 5 stukjes kaas van de kaaswagen, waarvoor 7,50 pp moet worden bijbetaald. De borden zijn bij elk gerecht mooi opgemaakt. De smaak is niet altijd even geraffineerd. Zo is de gort smakeloos en is de huid van zeebaars te slap om lekker meegegeten te worden. De kaasjes zijn, met een prima uitleg, puur genieten. De friandises bij de thee en de doppio zijn niet allemaal even lekker of bijzonder. Met de wijn kom ik terug bij het thema prijs. De rioja is prima van smaak. Maar of een prijs van 55 euro gerechtvaardigd is? Bij elkaar is de rekening 178,50 euro. Mag het kosten wanneer het op punten verfijnder wordt.
scv222 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Met een groep van zeven personen, lunchen op een mooie zondagmiddag eind september. Een half uur van te voren kunnen reserveren. Wat een geweldige plek! De binnenhuis architect is goed bezig geweest, misschien iets te goed;) De stoelen zitten prima, het is prachtig licht en het uitzicht fantastisch. We laten ons verassen en kiezen voor het lunchmenu. We eten voortreffelijk. De borden zijn een feest voor het oog. De wijn uitstekend en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. De bediening, jong en enthousiast. De gastvrouw alert en hartelijk. We komen zeker terug voor een diner!
land .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Uitstekend restaurant met het mooiste uitzicht over Hollands Diep/Haringvliet bij de ingang van de haven van Willemstad.
Zeer doordachte architectuur met moderne inrichting met veel glas (rondom uitzicht; daardoor wel probleempje met de akoestiek) en schitterend terras op de punt; Afwisselende ronde tafels met linnen gedekt en rechthoekige tafels zonder linnen; ook gedeelte lounge inrichting en apart gedeelte voor grotere gezelschappen. Kortom vele mogelijkheden waardoor ook gemengd gasten niveau. Handen wassen op de toiletten is even wennen maar toch wel heel geschikt.
Vrouw en dochter van de chef geven leiding aan de vriendelijke, vlotte en attente door Voorwinden in het wit (o.a. spijkerbroeken) aangeklede bediening passend bij deze schitterende locatie. Dat er wel eens iets verkeerd kan gaan tijdens de zeer drukke weekends doet niets af aan het algemene beeld van grote toewijding; vakkundigheid en discipline van de bediening.
Frans georiënteerde keuken met ruime keuze uit kleine gerechtjes (prima voor de senioren) van hoge kwaliteit en fraai op het bord voor prijzen van € 10 - € 20 euro. Menu’s zijn afwisselend en met goede prijs/kwaliteit verhouding (met name het lunchmenu) waarbij men flexibel omgaat met gewenste aanpassingen en zelfs rekening houdt met speciale wensen. Bijzonder goede krokant gebakken zwezerik. Niveau van de keuken is m.i. sterwaardig.
Mooie wijnkaart (o.a. veel Oostenrijkse) met zeer ruime keuze uit losse glazen en zelfs een 6-tal halve flesjes; iets wat men in de meeste andere restaurants tegenwoordig niet meer tegenkomt en wel plezierig is voor 2-personen. Goede wijnarrangementen, maar als enige kritische aanmerking dat de glazen soms niet de 12.5 cc halen, wat overigens ook bij andere restaurants dikwijls een probleem is. Water € 2 per fles en koffie/thee € 3.50 is alleszins redelijk voor zo’n zaak.
Dichtbij parkeren is soms moeilijk in drukke weekends.
De overstap van restaurant ’t Raadhuis in Heinenoord naar dit maritiem eetpaleis in Willemstad is in elk opzicht een geweldige prestatie en helemaal geslaagd en daarom nemen we de extra kilometers graag voor lief.
bomr .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Op een schitterende plek staat een heel fijn restaurant met een groot terras. Op zaterdagavond met de hele hut vol blijft de bediening zeer behulpzaam,vlot en attent. Locatie is schitterend, helemaal als het donker is. Dan is het uitzicht op Moerdijk namelijk wél mooi. Overdag is het een levendige plek aan het water met alle bootjes. Uit de keuken komen verzorgde en smaakvolle gerechten. Maar een enkele keer schieten ze door: té mooi willen doen, teveel smaken per bord (overbodige bieten in het dessert) en soms ook veel te zout. Less is more?