Visser-Vis

31-519349101

Meer informatie over restaurant Visser-Vis

7,1
7,2

Jouw recensie over het restaurant Visser-Vis

janneq .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Visser-vis was de beste, nu verkopen ze vis die niet goed gaar is en wordt je klacht niet serieus genomen. Geen aanrader.
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Niet aan te raden! We hadden aardappelschijfjes besteld en kregen een paar wedges. De kibbeling was ook erg weinig en al het eten was koud. En dat alles voor 13 euro per plate. Absoluut niet aan te raden!
Emke78 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Van het weekend een bezoek gebracht aan Visser - Vis. We hadden een portie kibbeling met saus een lekkerbek en een patat. De vis was goed gebakken en de smaak was heerlijk. Patat ook prima. Vriendelijk personeel die oog heeft voor de zaak, ook toen het druk was. Na afloop haring meegenomen voor thuis. Deze werd zelfs om 17:00 uur vers voor je schoongemaakt. Mochten wij in de buurt zijn, dan komen wij zeker weer aan voor een lekker gebakken visje.
Jongsma35 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vandaag een keer bij visser vis gegeten, anders altijd ergens anders, nu hier eens een poging gewaagd. En die was geslaagd lekkere kibbeling en we hadden een gamba menu waren we ook zeer tevreden over. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer langs. Echt een aanrader, voor ieder wat wils.
Cees_1947 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Menu met 4 sliptong welke goed gefileerd was en op de plaat in roomboter gebakken, de smaak was uitstekend.
De zaak is recentelijk gerenoveerd en ziet er nu luxer uit.
Je moet aan het buffet bestellen daarna worden gerechten aan tafel gebracht.
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
We kozen voor het superscholmenu voor 14,95. Je krijgt daarvoor een gefrituurde schol, een portie frites en een plastic bakje met sla met sausje uit zo'n fabriekscupje. Tja, dat is wel erg makkelijk geld verdienen vonden wij.
Munia M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
We hadden gehoord dat je aan de haven in Lauwersoog zo lekker vis kon eten, maar we hadden geen idee bij welk van de vele gelegenheden we moesten zijn, dus op de gok werd het Visser-Vis. Slechte gok, zo bleek! We namen vooraf een garnalencocktail en dat was gelijk een teleurstelling: de beestjes hadden er hoogstwaarschijnlijk al een reisje naar Marokko op zitten om daar van hun jas ontdaan te worden. Ze smaakten bij lange na niet hoe noordzeegarnalen kùnnen smaken, als ze vers worden gepeld zonder behandeling met dat gore conserveermiddel. Onbegrijpelijk, zo aan de Waddenzee. De visvaria daarna bevatte visjes die alle vier in hetzelfde beslag waren gedompeld voordat ze gefrituurd werden en ze waren slap en smakeloos. We laten zelden wat over als we vis eten, maar van dit gerecht ging het grootste gedeelte retour!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Ik kom al vele jaren bij Visser-vis. Maak graag een omweg voor een lekkerbekje. Het restaurant is meer een hele grote snackbar, maar er is veel plaats, zowel binnen als buiten en je hebt een heerlijk uitzicht over de haven en aan de einder liggen Ameland en Schiermonnikoog. Plaats dus prima, service ook, men komt je bestelling brengen en je krijgt echt bestek, geen plastic.
Maar: ik vertelde altijd iedereen dat de beste lekkerbek van Nederland hier te krijgen is. Helaas ben ik de laatste twee keren nogal teleurgesteld. Zomer 2014 waren de lekkerbekken slecht gefileerd: heel veel graten. Vandaag weer even aangewipt en helaas weer te veel graten in de vis. Jammer, je eet niet zomaar een hap, maar gaat eerst kijken of er graten inzitten. Dat kan toch niet de bedoeling zijn, Visser? Denk niet te makkelijk dat de klanten toch wel komen want dan gaan we naar de buurman.... Kom op, beter je leven! Dan blijven we komen.
carres .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
We zijn hier op maandag middag geweest, het was niet heel erg druk wat ons verbaasde want wat we te eten kregen was verrukkelijk, we kozen voor de dag verse menu voor 2 personen. We dachten eerst dat 18,95 p.p. was maar het bleek voor 2p. De prijs was dus ook fantastisch! Je kreeg heel veel eten en het was ook nog zo lekker!
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Het interieur was eenvoudig maar schoon en het paste prima bij de sfeer en je kon vanuit het raam Schiermonnikoog zien.
RobertH70 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Teleurstellende kwaliteit! Vroeger topkwaliteit! In het afgelopen half jaar twee keer geweest waaronder vandaag (04-06-2014). Net als de laatste keer smakeloze kibbeling gebakken in oud vet(?). De kibbeling van vandaag was droog, de schol niet erg lekker. Tevens was de patat, net als de vorige keer, slap en lauw. Erg jammer. Gelukkig zitten er meer restaurants in de buurt.
Jenny-8 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
heerlijk gegeten. Bij visser-vis kun je echt proeven dat de vis hier vers van de afslag komt. We werden keurig bediend dat gebeurt niet overal meer en tilapia kennen ze niet bij visser-vis. Echt een aanrader vinden wij.